Flacăra Iaşului, ianuarie 1970 (Anul 26, nr. 7248-7271)

1970-01-15 / nr. 7257

I / CARNET JURIDIC ★ Pensii de asigurări sociale de stat, Ajutoare sociale, Precizări, (Informati renite de tav MĂrii Cajmaru Gheorghe, domiciliut in comuna Sinesti, Arhip Gheorghe, domiciliat in Jirlău, str. 30 Decembrie nr. 9, Tătaru Nicolae, domiciliat în comuna Vînători, Marian Ana, domiciliată în Iaşi, Şoseaua Naţională nr. 178). Angajaţii care au lucrat în locuri de muncă încadrate în grupa a IlI-a, cel puţin 25 de ani, bărbaţii, şi 20 de ani femeile, sunt îndreptăţiţi la pensia integrală pentru limită de vîrstă şi o pot obţine la cererea lor numai după împlinirea vîrstei de 60 de ani, bărbaţii, şi 55 de ani, femeile. Dacă nu îndeplinesc condiţiile de vechime necesare pentru pensia integrală, dar au cel puţin 10 ani vechime in muncă, angajaţii respectivi dobîndesc dreptul la pensia pentru vechime incompletă în muncă la împlinirea vîrstei de 62 de ani, bărbaţii, şi 57 de ani, femeile. Salariaţii care nu întrunesc condiţiile pentru obţinerea unei pensii şi sunt lipsiţi de mijloace proprii de existenţă au drept la ajutor social, dacă se încadrează in una din următoarele situaţii: a) sunt la vîrstă de 62 de ani, bărbaţii, sau 57 de ani, femeile, şi au vechime de cel puţin 5 ani efectiv lucraţii b) sunt invalizi de orice grad, în urma unei boli obişnuite sau a unui accident în afară de muncă, şi au lucrat efectiv cel puţin 1/4 din vechi-,mea necesară pentru îmbinucirea pensiei de invaliditate. Prin mijloace proprii de existenţă se înţelege realizarea unor venituri lunare, egale sau mai mici decit cuantumul ajutorului social. Persoanele care beneficiază de pensie (inclusiv pensionarii C.A.P.) nu pot opta pentru ajutorul socialPensionarii invalizi şi accidentaţi de război obţin dreptul la pensia pentru vechime în muncă în momentul împlinirii condiţiilor de vechime şi vîrstă indicate mai sus. (articolele 7, 14, 36 şi 63 din Legea 27/ 066). Indemnizaţii şi sporuri de şantier. Condiţii pentru acordare. (Relaţii cerute de tov. Alesie Constantin, domiciliat în Iaşi, Şos. Naţională nr. 42, şi Bîrsan Stavarache, domiciliat în Paşcani). Drepturile de şantier şi de izolare, reglementate prin H.C.M. 105.3 959, au în principal scopul de a compensa cheltuielile suplimentare, pe care angajaţii ne- tocalnici le suportă pentru întreţinerea gospodăriei şi a familiei în localitatea in care îşi au domiciliul, precum şi cheltuielile pentru întreţinerea lor personală în localitatea unde lucrează. Situaţia de nelocalnic se stabileşte pe baza datelor din buletinul de identitate. La toate acestea, dacă menţiunile din buletinul de identitate nu reflectă realitatea şi există alte dovezi din care rezultă că angajatul este localnic, se sistează drepturile de şansai. Menţionăm că salariaţii angajaţi la cererea lor, în localitatea unde se află unitatea respectivă, sunt asimilaţi cu localnicii, chiar dacă au domiciliul permanent in altă localitate, şi deci nu au dreptul la indemnizaţiile sau sporurile acordate la acea unitate. „• . ★ Părinţi despărţiţi în fapt. Determinarea beneficiului alocaţiei pentru copii. (întrebare adresată de tov. Băcăuanu Elena, domiciliată în comuna Miroslava). In cazul în care numai soţia se încadrează în una din categoriile prevăzute de art. 1 din Decretul 285/960 (angajată cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată, pensionară etc.), ea este beneficiară a alocaţiei de stat pentru copii. Dacă ambii părinţi se încadrează în aceste categorii, ca regulă generală soţul este beneficiarul alocaţiei. In situaţia în care între soţi există acţiune de divorţ, alocaţia se plăteşte în continuare beneficiarului, determinat potrivit principiilor arătate, pina la răminerea definitivă a hotăririi judecătoreşti prin care se declară desfăcută căsătoria. In acelaşi mod se procedează şi în cazul cînd părinţii sînt despărţiţi în fapt, fără a exista acţiune de divorţ. Dacă s-a pronunţat însă o hotărîre judecătorească, din care rezultă că familia este abandonată sau că se plăteşte pensie pentru întreţinerea copilului, soţia angajată cu contract de muncă pe durată nedeterminată este direct beneficiara alocaţiei, (paragrafele 24 şi 26 din Instrucţiunile M. F. nr. 1515/966). ★ Noi angajaţi cu contracte de muncă pe durată nedeterminată. Programarea concediului de odihnă. (Consultaţie cerută de tov. Şimanui Aurica, salariată la Sanatoriul T.B.C. Bîrnova). Pentru cei noi angajaţi, precum şi pentru cei reîncadraţi, a căror vechime este, potrivit prevederilor Codului muncii, întrerupta, primul concediu de odihnă va putea fi programat numai în perioada ulterioară împlinirii unei vechimi neîntrerupte în muncă de 11 luni. In cazul în care cele 11 luni se împlinesc în anul calendaristic în care angajatul s-a încadrat sau reîncadrat în muncă, durata concediului va fi proporțională cu timpul cuprins între data încadrării sau reîncadrării și sfîrșitul acelui an calendaristic ; dacă cele 11 luni se împlinesc, ca în cazul prezentat, în anul calendaristic următor, primul concediu se va acorda în acel an, la durata sa adăugîndu-se, pe lingă concediul integral pe acel an, și zilele de concediu corespunzătoare timpului lucrat în anul anterior (art. 12 al. 5 din Legea 26/ 967). Traian BOTEZ consilier juridic Albumul cu rarităţi Denumiri bizare Numeroase unităţi comerciale (şi nu numai ,comerciale) din Iaşi au ajuns să poarte, noaptea, cînd se aprind luminile, fel de fel de denumiri, care mai de care mai bizare. Pentru motivul că instalaţia electrică este defectă sau unele tuburi fluorescente — arse. Toate, în ansamblu, în loc să dea o notă de frumuseţe urbei, provoacă jenă, ilaritate chiar. Nu se găseşte nimeni la Direcţia comercială judeţeană care să impună normalizarea acestei situaţii ? In părăsire Şi totuşi, acest chioşc de difuzare a presei aflat lingă complexul comercial Podul de piatră, este deschis. Nu-i părăsit de vînzătoare, ci de serviciul difuzării presei. N-are acoperiş, n-are geamuri întregi la vitrine... E planificat pentru I.C.M.? Din răspunsul pe care l-am primit din partea Comitetului judeţean pentru cultură şi artă se degajă ideea că această prestigioasă instituţie nu este deranjată de soarta vitregă a lapidariumului aflat lingă Palatul Culturii, într-o stare de plîns. Dacă construcţia este a Consiliului popular municipal, Comitetului judeţean pentru cultură şi artă ii este indiferent felul cum este păstrată o lucrare cu funcţionalitate culturală? ^yyyVVVVVVVVVWfVWillVNAZ^Aiv\^VVV Şcoala (urmare din part. I) — Cind ne vom muta in noul local al şcolii, de pe bulevardul Raselii, vomavea condiţii de activitate mult Îmbunătăţite. Din păcate, constructorul lucrează foarte încet. Localul trebuia dat in folosinţă încă la începutul lunii decembrie. Nu sunt convins că va fi gata in această lună. Mai este mult de lucru. In acest timp, copiii fiind un număr mare, condiţiile de cazare nu sunt dintre cele mai bune. Ideal este ca toti elevii şcolii să fie interni. Darea in folosinţă a clădirii noi ar rezolva această cerinţă. Are cuvlntul constructorul... înainte de plecare, ratioim un album aflat pa biroul directorului. O adevărată chintesenţă a cercetării ştiinţifica a cadrelor didactice din şcoală. Ne oprim însă la un procentaj : 23 la sută din aceşti copii provin din familii dezorganizate. Majoritatea celorlalţi ■— din familii in care exemplul părinţilor este rău, in care grija pentru educaţia copiilor e lăsată pe un plan cu totul secundar etc. La vîrste fragede, copii din astfel de familii au suferit puternice şocuri care şi-au lăsat amprenta asupra evoluţiei lor intelectuale. Prilej de meditaţii pentru părinţi ■ ■ ■ este un merit al societăţii noastre socialiste că acordă atenţie recuperării lor, la aceasta aducându-şi o însemnată contribuţie entuziastele şi priceputele cadre didactice ale şcolii. Baie populară la Podu-Iloaiei In comuna Podu-Iloaiei a fost construită, prin contribuţia voluntară a cetăţenilor, o baie populară a cărei valoare se ridică la suma de 228 000 de lei. Noua baie populară, ale cărei instalaţii au fost complet terminate, dispune de 10 duşuri, cameră de aburi, sistem de încălzire centrală cu injector de păcură. Prin procurarea, pe plan local, a unor materiale, ca piatră, nisip, cărămidă din demolări și prin efectuarea unor lucrări prin muncă patriotică, la realizarea acestui obiectiv a fost economisită, față de valoarea devizului, suma de 38 000 de lei. invăţămîntul agricol - in legătură directă cu producţia (urmare din pag. 1) Iloaiei, iar 4 din restul satelor componente. Selecţia deci nu a fost prea inspirată, deoarece la acest cerc nu participă tocmai cooperatori din brigăzile cele mai slabe. ,,Ne este foarte anevoios să-i aducem de la distanţă" - a fost justificarea tovarăşei inginer, dar părerea noastră este că o dată pe săptămină, atelajele sau autocamioanele cooperativei, care stau libere în acest sezon, ar fi putut asigura în foarte bune condiţii transportul cursanţilor din satele vecine la sediul cooperativei, pentru audierea lecţiilor. Din păcate, la această soluţie nu s-a gîndit nici tovarăşul C. Oniceanu, preşedintele cooperativei, care, alături de specialişti, are sarcina să se preocupe de buna desfăşurare a cursurilor agrozootehnice. In altă ordine de idei, acţiunea aceasta are şi o rămînere în urmă faţă de graficul alcătuit. O singură lecţie tehnică ţinută pînă la 8 ianuarie este prea puţin, iar în ce priveşte corelarea cu propaganda agricolă prin conferinţe la căminul cultural, din 16 subiecte alese dimpreună cu tov. Ştefan Petrescu, secretarul comitetului comunal de partid, nu s-a expus pînă acum nimic. O contribuţie la reuşita lecţiilor cercului „Cultura plantelor tehnice" trebuie să o aducă fireşte şi materialul documentar vizual, laboratorul şi lotul demonstrativ. Lipseşte aparatul de proiecţie al cercului, iar celelalte două obiective sunt în curs de constituire. Dar chiar astfel lecţiile pot fi constituite prin numeroasele exemplificări din activitatea de producţie şi care oferă învăţăminte preţioase. Ne gîndim, de pildă, la cîmpul brigăzii a IV-a însămînţat cu porumb în 1969 numai în arătură de primăvară, lucru ce a diminuat producţia cu cel puţin 400 kg. boabe la hectar, la terenurile slab fertilizate, din satul Cosiţeni, cultivate cu sfeclă şi care sunt improprii in bună măsură acestei culturi, dind o producţie de numai 12.600 kg. la hectar în anul 1969. Sunt, de altfel, şi alte asemănătoare situaţii din care se poate învăţa cum să se obţină o producţie bogată. Dar aceasta ar impune includerea in cercul de învăţămînt respectiv a mai multor membri cooperatori şi în special a celor ce n-au obţinut producţii corespunzătoare. In felul acesta, invăţămîntul agricol de masă ar aduce cooperativei şi membrilor cooperatori din Podu-Iloaiei mult mai bune foloase ca pînă acum. Sunt condiţii pentru utilizarea mai eficientă a parcului auto (urmare din pag. 1) diplinei în muncă. La consumul de carburanţi, de pildă, prevedem o reducere a normei medii de benzină pe tonă/ km, cu 5 la sută la transportul de mărfuri şi cu 4,8 la sută la transportul de călători. Pentru îmbunătăţirea activităţii de întreţinere şi reparaţii preconizăm înfiinţarea în cadrul Autobazei nr. 1 Iaşi a unui atelier propriu de reparare a agregatelor auto, în vederea executării în totalitate a reparaţiilor autovehiculelor prin metoda schimbului de agregate. De asemenea, s-a prevăzut o acţiune de organizare şi îmbunătăţire a activităţii tuturor atelierelor anexe din autobaze (fierărie, vulcanizare, electricitate etc.). In vederea creării bazei materiale necesare pentru realizarea sarcinilor de plan sporite pe anul 1970, am fundamentat temeinic și dotarea cu noi mijloace de transport, ținind seama, în special, de mijloacele programate pentru casare.. Acestfapt va conduce, atît la reînnoirea, cât și la menținerea unei stări tehnice corespunzătoare a parcului de autovehicule. Astfel, transportul de mărfuri va beneficia în anul 1970 de o dotare cu încă 396 autovehicule şi 65 remorci, iar transportul de călători cu încă 20 autobuze cu o capacitate de 740 de locuri. Am prevăzut, de asemenea, un complex de măsuri în direcţia amenajării autobuzelor existente, dotării cu noi utilaje a staţiilor de întreţinere, precum şi acţiuni menite să ducă la îmbunătăţirea condiţiilor de muncă. Desigur, că atît cadrelor cu funcţii de răspundere, cit şi întregului colectiv de muncă din cadrul I.T.A. Iaşi le revine sarcina permanentă de identificare şi valorificare de noi rezerve interne, în aşa fel incit activitatea noastră să cunoască o substanţială şi continuă îmbunătăţire în 1970 —ultimul an, dar hotărîtor în realizarea integrala a sarcinilor cincinalului actual. SPORT CIUDAD DE MEXICO 14 (Agerpres). — Agenţiile internaţionale de presă transmit că cei aproape 1.300.000 de locuitori ai oraşului mexican Guadalajara aşteaptă cu un uriaş interes meciurile din grupa C a campionatului mondial de fotbal, în care vor evolua echipele României, Cehoslovaciei, Angliei şi Braziliei. îndată ce s-a aflat că aici vor juca aceste formaţii, casele de bilete au fost pur şi simplu luate cu asalt de amatorii jocului cu balonul rotund. De asemenea, au început să sosească noi cereri pentru reţineri de camere la hotel. In cursul zilei de marţi oficiile de turism din Brazilia au reţinut camere pentru 5.000 de turişti brazilieni, care vor veni aici să-şi susţină echipa. Miercuri s-a stabilit ca echipa Braziliei să fie cantonată la hotelul „Colonial" şi să se antreneze pe stadionul „Deportivo". Echipa Angliei va locui la hotelul „Hilton" şi se va pregăti pe stadionul clubului Atlas, iar selecţionata României se va stabili la hotelul „Gran". Fotbaliştii români se vor pregăti pe stadionul „Deportivo". Echipa cehoslovacă nu şi-a fixat încă locul de cantonament la hotel. Echipa antrenată de Marko se va pregăti pe stadionul „Olegio". TEL AVIV 14 (Agerpres) Aproape 16.000 de spectatori au urmărit miercuri la Tel Aviv meciul internaţional de fotbal dintre echipa Israelului, care se pregăteşte pentru turneul final al campionatului mondial, şi selecţionata olimpică a României. Tinerii fotbalişti români au obţinut o frumoasă victorie cu scorul de 1—0 (0—0), prin punctul marcat în minutul 79 de Grozea. Luni sau marţi, fotbaliştii români vor susţine o nouă întîlnire tot în compania echipei Israelului. ★ Cooperativa „Tehnica confecţiei" Iaşi execută prin unităţile sale, în condiţii calitative ireproşabile, obiecte de îmbrăcăminte în ramura confecţii, lenjerie, tricotaje şi blănărie cu materialul clienţilor şi al cooperativei. De asemenea se execută saltele, plăpumi, huse, prelate, îmbrăcăminte de protecţie etc. Adresaţi-vă cu încredere unităţilor cooperativei „Tehnica confecţiei" de pe raza municipiului Iaşi. Pentru informarea operativă a clientelei stau la dispoziţie următoarele numere de telefon: Casa de modă bărbaţi telefon 11369 Casa de modă femei „ 13427 Croitorie bărbaţi str. Iăpuşneanu „ 15002 Saltele, argăsit şi vopsit piei „ 14502 Plăpumi, lenjerie, huse, prelate, echipament protecţie etc. , Lenjerie bărbaţi, ceaprăzărie şi croitorie bărbaţi din complexul Copou 11176 şi 15002 12530 i doi şefi de depozite produse finite angajează Uzina metalurgică Iaşi Condiţiile de angajare: absolvent de liceu şi 4 ani în funcţii administrative sau şcoală generală şi 6 ani în funcţii administrative din care 4 ani în funcţie de magaziner. Pentru relaţii suplimentare, cei interesaţi se pot adresa zilnic la serviciul personal al Uzinei metalurgice, între orele 6.30-15.90, telefon 12620, interior 133. Salarizarea 1340—1720 Iei lunar. NOTE „Gospodina“ - mai atent gospodărită! Cu cîtva timp în urmă, anunţam în coloanele ziarului nostru că T.A.P.L. Iaşi îşi propune să deschidă o nouă unitate gen „Gospodina", în vecinătatea hotelului „Continental". Intr-adevăr, la mărimea municipiului Iaşi, o singură unitate, care pune la dispoziţia publicului consumator în primul rînd semipreparate, cum este cea din Piaţa „Gh. Dimitrov", este destul de puţin. Este destul de puţin, mai ales dacă ţinem seama că raioanele cu preocupări similare din unităţile alimentare sunt mai mult cu numele, gama semipreparatelor (atunci cînd există) fiind destul de sărăcăcioasă. Ceea ce pare paradoxal, la prima vedere, este faptul că şi această singură unitate abia îşi îndeplineşte planul, care, fie vorba între noi, este destul de modest. Cauza: nu totdeauna se găsesc semipreparatele care se bucură de aprecierea consumatorilor. In al doilea rînd, trebuie spus că de mult n-au mai apărut noutăţi în această unitate, preocuparea pentru lărgirea permanentă a gamei semipreparatelor fiind sporadică. Analizînd acest magazin în activitate, constaţi că are momente cînd se aseamănă cu o unitate de mezeluri, altele cînd se aseamănă cu un restaurant în care mîncărurile (preparate şi nu semipreparate) sînt servite la pachet. Din păcate, ne-am format impresia că restaurantul „Expres" care răspunde de această unitate o priveşte ca pe o anexă mai puţin importantă şi... cam fără rost. (In paranteză fie spus: de ce abia în această lună începe construcţia sobei din unitatea din piaţă ? Frigul dinăuntru, accentuat şi de frigorifere, nu prea are darul să confere un aspect atrăgător unităţii!). In concluzie, dacă salutăm cu interes deschiderea unei noi unităţi de acestprofil în viitorul apropiat, am dori, totodată, şi a ■‘schimbare de optică, extţţi,, multă atenţie faţă de aceste unităţi, schimbări care ar atrage după sine şi un interes sporit din partea publicului consumator. N. IONESCU Construcţii turistice pe litoral In cea mai tinără staţiune balneară de pe litoral, la Mangalia Nord, a început construirea unui nou ansamblu turistic, cuprinzînd şase hoteluri, patru restaurante şi două complexe comerciale. De remarcat că la construirea hotelurilor (fiecare avînd cîte şase nivele), se foloseşte, pentru prima dată în ţară, un tip special de cofraje metalice cu serpentine cu abur. Utilizarea lor permite turnarea betoanelor în orice anotimp, eliminarea tencuielilor şi prin aceasta scurtarea timpului de execuţie a lucrării. (Agerpres). 1 Teatrul Naţional Iaşi prezintă: Opinia publică vineri, 16 ianuarie, ora 19,30 Pelicanul în aula Institutului agronomic simbătă, 17 ianuarie, ora 20,00 Pescăruşul duminică, 18 ianuarie, ora 10 Războiul vesel duminică, 18 ianuarie, ora 19,00 Premiera TANGO LA NISA de Mircea Radu Iacoban marti, 20 ianuarie, ora 19:30. Depozitul de hârtie din Iași — strada Costache Negri nr. 90 ANGAJEAZĂ — doi muncitori necalificați. | FLACĂRA IAȘULUI PACifia Consiliul popular al municipiului Iaşi, Circumscripţia Financiară aduce la cunoştinţă că în conformitate cu instrucţiunile Ministerului de Finanţe nr. 1 563/1969, se acordă o reducere de 7% calculată la debitul anual, dacă plata întregului debit se face în următoarele termene : — pînă la 15 februarie pentru prime A.D.A.S. clădiri; — pînă la 15 martie pentru impozitele : agricol, clădiri, venit profesii şi prime A.D.A.S. agricole; — pînă la 15 mai pentru impozit venit din închirieri. Circumscripţia financiară a municipiului Iaşi are următorul program de lucru cu publicul : — luni, miercuri, vineri, sâmbătâ : 7—15,30, cu pauză între orele 12—12,30; — marţi şi joi 7—12 , 17—20. Uzina I Imiş din şos. Ţuţora nr. 175 recrutează absolvente cu 7 sau 8 clase elementare, vîrstă 18 ani pînă la 28 ani, cu domiciliu stabil în oraşul Iaşi, pentru calificarea prin cursul de scurtă durată în meseria de prelucrători fire. înscrierile se pot face prin cereri scrise pînă la data de 19.01 1970, orele 13,00. Concursul se va ţine în ziua de 20 ianuarie 1970 şi va consta din probă scrisă şi orală la matematică, fizică şi chimie din clasele V-VIII. Pe timpul şcolarizării, cursantelor li se vor acorda drepturile prevăzute de H.C.M. 2105 din 31 dec. 1969. Cei interesați se vor adresa la serviciul personal între orele 9,00—12,00. Se angajează urgent prin concurs bucătar şef sau bucătar specialist pentru restaurantul „Unirea*, Iaşi. Relaţii la serviciul plan — organizarea muncii, Piaţa Unirii 5, telefon 13259% Mica publicitate VINZARICUMPĂRĂRI VIND VILĂ — ETAJ — PATRU CAMERE, TERASĂ — COPOU. TELEFON 13691 IAȘI SAU 555784— BUCUREȘTI. Vînd casă — două camere, bucătărie două magazii, anexe, grădină mare și vie nobilă. Strada Poienilor 3 — cartier Bejan. Vînd casă liberă, teren 600 m. cartier Galata. Parferi 10. Vând casă liberă cartier Tatarasi. Caragea Dumitru Marici — Spancioc 24. Turism nou sau puţin rulat cumpăr. Telefon 18774, după ora 19. Ofer cameră mobilată bloc. Brăescu — Tudor Vladimirescu 42. SCHIMBURI DE LOCUINȚA Ofer apartament 3 camere, bloc turn Bahlui pentru apartament echivalent, indiferent cartierul. Telefon 11413 — 18515, după ora 17. Ofer apartament bloc patru camere pentru doua apartamente. Telefon 16337. Ofer apartament bloc 4 camere, Tatarasi, pentru apartament 3 camere Cantemir. Informații strada Decebal bloc Z 9, scara A, ap. 5. OFERTE DE SERVICII Posed perfect germana. Solicit post translator-întreprindere. Telefon 12648. Pierdut legitimaţia eliberată de ,,Ţesătura“ Iaşi pe numele Agapa Mariana. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de U.P.M.P. Iaşi pe numele Ursu Constantin. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de ,,Ţesătura“ pe numele elevei Cobzaru Mariana. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica de tricotaje ,,Moldova“ pe numele Vartolomei Maria. O declar nulă.Pierdut legitimaţia eliberată de Ţesătoria de mătase pe numele Cozma Mihai. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de Ţesătoria de mătase pe numele Bursuc. Iosif. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de I.1.C. pe numele Bila Ecaterina. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica de ulei pe numele Balan Petru. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de C.I.M.P. pe numele Iluţanu Victor. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica de tricotaje ,,Moldova" pe numele Gălinescu Ana. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de Ţesătoria de mătase pe numele Popovici Elena. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de ,.Ţesătura" pe numele Pintilie Profira. O declar nulă.Pierdut legitimaţia eliberată de ,.Ţesătura" pe numele Gorgu loan. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de U.P.M.P. pe numele Ichim loan. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de U.P.M.P. pe numele Gireadă Gheorghe. O declar nula. Pierdut legitimaţia eliberat® de U.P.M.P. pe numele Dorobăţ Ştefan. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de ,,Ţesătura“ pe numele Panainte Miluţă, oi declar? juilf,, ---------------------------......................