Flacăra Iaşului, septembrie 1970 (Anul 26, nr. 7450-7475)

1970-09-17 / nr. 7464

) y 4 Î^^VWWfiWVVWVVVWWVVVVVVVWWVW'.VWVVVVVVVW. Ion Fonaghi - fiu credincios al clasei muncitoare, al poporului Printre eroii clasei muncitoare din ţara noastră, care şi-au închinat întreaga viaţă şi activitate luptei pentru eliberarea socială şi naţională a poporului, un loc de cinste II ocupă comunistul Ion Fonaghi, de la a cărui naştere te împlinesc astăzi 70 de ani. Intrat In mişcarea muncitorească încă din anii fragezi ai tinereţii, îşi va dedica întreaga energie revoluţionară cauzei înalte a proletariatului internaţional. In anul 1919, cînd abia împlinise 19 ani, aflat la studii In Budapesta, salută cu entuziasm instaurarea Republicii Ungare a Sfaturilor. Cînd situaţia republicii a devenit extrem de critică, drept urmare a intervenţiei reacţiunii Internaţionale, Ion Fonaghi, împreună cu alte sute şi mii de români, se înrolează în armată pentru apărarea revoluţiei. Participarea cu arma In mină In cadrul tinerei armate ungare pentru apărarea cuceririlor revoluţionare reprezintă una din laturile cele mal elocvente ale internaţionalismului proletar care a caracterizat pe cei mal înaintaţi fii al poporului nostru. EVOCĂRI După Infrîngerea revoluţiei din Ungaria, Ion Fonaghi revine în ţară (1922), unde îşi continuă activitatea revoluţionară. In anul 1923 a devenit membru al Partidului Comunist Român. Işi îndeplineşte cu un înalt simţ de răspundere multiplele sarcini care i se încredinţau. Se dedică cu multă pasiune muncii de propagandă. Articolele pe care le scrie şi le publică în diferite ziare şi reviste muncitoreşti poartă amprenta unei înalte combativităţi şi partinităţi, în anul 1924, In ilegalitate îl determină pe Fonaghi să-şi continue activitatea sa revoluţionară In deplină conspirativitate. Urmărit de siguranţă, este arestat In anul 1926, judecat şi întemniţat la Doftana. In închisoare a fost supus unui regim de exterminare, în urma căruia s-a îmbolnăvit grav, ceea ce i-a adus sfîrşitul în anul 1929. Inmormîntarea lul de la Timişoara s-a transformat într-o puternică demonstraţie a clasei muncitoare care şi-a exprimat, şi cu acest prilej, hotărîrea de a lupta în frunte cu comuniştii împotriva asupririi burghezo-moşiereşti. Numele lui Ion Fonaghi se înscrie la loc de cinste în cartea de aur a istoriei glorioase a Partidului Comunist Român, conducătorul încercat al poporului în lupta pentru Independenţa, suveranitatea şi progresul patriei. Aruncarea P.C.R., A. KAREŢCHI Unde-i răspund... (urmare din pag. 1) Ingrăşămintele chimice au fost depozitate la marginea tarlalei de multă vreme. Cei care le-au adus aici, un cimp, şi probabil că şi alţii, le-au deşertat pe pămint insuşindu-şi săcii. Din cauza ploilor, Ingrăşămintele s-au pietrificat.Am aşteptat să vină echipa care să sfărime ingrăşămintele pietrificate, ne-a spus tractoristul, pentru ca să-mi pot incărca agregatul. Abia acum, după cinci ore de la sosirea mea, a venit şi ea“. Terenul şi ingrăşămintele chimice, despre care am vorbit, erau ale cooperativei agricole din Chioara unde este preşedinte tovarăşul Vasile Ursu. Oare nu era mai bine ca sacii cu îngrăşăminte să fie depozitaţi. In bune condiţii, la umn loc sigur şi ferit de ploi şi aduse pe cimp la agregatul de Împrăştiat in ziua Începerii fertilizării! S-ar fi evitat şi risipa de norme de muncă ce vor fi atribuite pentru sfărtmarea Îngrăşămintelor chimice, şi degradarea acestora din urmă, şi timpul pierdut cu pregătirea patului germinativ. In drum spre Hodora ne oprim la secţia de mecanizare a cooperativei agricole din Cotnari. Privim agregatele necesare pentru semănatul griului şi nu ne vine să credem ce vedem. Grapele cu discuri nu aveau cauciucuri, camere, râzătorii nu erau in totalitate montaţi. De asemenea, două dintre cele patru semănători de pe terasa betonată nu aveau montate manetele de la cutiile de distribuţie, altele nu aveau prinse tuburile, brăzdarele aveau joc lateral etc. Din această cauză nici probele cu săminţă nu au putut fi efectuate. Toate aceste pregătiri trebuiau de multă vreme încheiate, dar, după cum se vede, specialiştii din C.A.P., conducerea secţiei de mecanizare şi conducerea I.M.A. Belceşti nu s-au învrednicit să ia măsurile corespunzătoare in acest scop. Asemenea neajunsuri există şi la secţia de mecanizare de la cooperativa agricolă din Ţuţora, determinate de indisciplina de care dau dovadă şeful secţiei, Ion Ursache, şi mecanicul de întreţinere, Ion Corduneanu, în pragul însămînţă- rilor, grapele cu discuri, ca şi semănătorile, nu erau puse la punct prezentind serioase defecţiuni. De exemplu, semănătoarea cu stanţa S-83 avea lipsă 8 greutăţi la brăzdare, precum şi ştifturile de la furca de cuplare şi de decuplare, brăzdare montate incorect, marcator defect etc. „Am semnalat necazurile noastre, in repetate rînduri, conducerii I.M.A. Holboca, personal tov. ing. şef B. Herşcovici. Insă acestea au rămas fără ecou. Aşa s-a Înţeles in unele unităţi să se prezinte la startul însămînţărilor. Fără îndoială că neajunsurile semnalate trebuie grabnic înlăturate. E cazul insă ca Direcţia agricolă să tragă la răspundere pe cei care se fac vinovaţi de asemenea delăsări. Griul trebuie insăminţat la timp şi la un inait nivel agrotehnic. Unităţile periferice aşteaptă prefaceri (urmare din pag. 1) gazinele centrale. Lipseau la data raidului nostru costumele de tergal, o serie de articole pentru nou-născuţi şi copil, articole pentru nunţi, aţă de bumbac (scule) de 6 lei şi 12 lei de diverse culori, bobine de aţă de 1,50 şi 1,25 lei, ace şi degetare. In sectorul metalo, chimice lipseau aparatele de radio „Mamaia" şi „Albatros” dulii, comutatoare, baterii, lămpi pentru televizoare, auto transformatoare şi stabilizatoare de curent mult solicitate la Paşcani, unde tensiunea curentului prezintă importante oscilaţii. In cazul articolelor de menaj, lipseau, printre altele, capacele pentru vasele de bucătărie. De peste un an nu s-au mai primit lighene mari emailate. Şi lista articolelor solicitate, dar lipsă in magazine, ar putea continua. — Nu se face totdeauna o aprovizionare ritmică şi conform necesarului apreciator. Elena Stupcanu, şefa serviciului credite şi venituri de stat al Filialei Paşcani a Băncii naţionale. Dacă in trimestrul I al acestui an O.C.L.-Mixt Paşcani a depăşit stocul planificat, în trimestrul al II-lea a căzut în cealaltă extremă — goluri mari în aprovizionare. Ca urmare, la 31 iulie se înregistra o nerealizare a planului de aprovizionare de peste 2 milioane de lei. Le sfîrșitul lunii august a Început o nouă „campanie" de aprovizionare. Ar mai fi de adăugat depășirea frecventă a timpului afectat pentru inventare cu 4— 5 zile, nefuncţionarea timp de aproximativ două luni a depozitului local de textile-încălţăminte. Deşi vechiul şef de depozit a fost schimbat ca urmare a unei mari lipse în gestiune, lucrurile se pare că nu stau prea bine nici în prezent. Lipsa unei evidenţe clare a mărfurilor din depozit — fapt ce a favorizat apariţia lipsei în gestiune şi tărăgănarea înlocuirii vechiului şef de depozit— nu este nici acum remediată. Fişele de stoc nu sunt puse la punct, Emil Cîrstea — noul şef de depozit — întocmind la data vizitei noastre formele și numărind marfa primită cu două săptămîni mai înainte. Am discutat aceste aspecte cu tovarășul Aurel Gîndu, șeful serviciului comercial. S-au adus multe justificări, unele întemeiate, altele însă nu. Este vorba de deficiente cu cauze ce se cer a fi înlăturate cu hotărîre. Se cere mai multă grijă pentru aprovizionarea ritmică şi echilibrată a unităţilor, operativitate în rezolvarea diverselor probleme legate de buna funcţionare a reţelei desfacerii. Densitatea timpului nostru (urmare din pag. 1) voltării economice şi sociale, redarea către naţiunea română a memoriei virtuţilor ei de totdeauna, afirmarea impetuoasă a României în viaţa internaţională. Iată de ce avem toate temeiurile să afirmăm în faţa întregii lumi că în epoca socialismului noi am comprimat într-o perioadă istorică scurtă realizări de secole din istoria anterioară a României, această realitate interferîndu-se cu mentalitatea, gindirea, afectele și comportamentele fiecăruia dintre noi. Astăzi, la noi, efortul spre un timp cu o tot mai mare densitate implică aderenţa multilaterală şi intensă la viaţa socială, la chemările şi aspiraţiile partidului, la marile probleme ale culturii materiale şi spirituale socialiste. Dacă de pe această platformă considerăm conţinutul vieţii sociale din ţara noastră, solicitările ei numeroase de azi în lumina grandiosului program elaborat de Congresul al X-lea al partidului, recunoaştem fără dificultate că el are la rîndu-i o mare densitate de acţiuni potenţiale, că obiectivele stabilite de partid au descifrat ştiinţific aceste potenţe. Tocmai de aceea ele mobilizează efortul nostru conştient. Tocmai de aceea, sub hotărîrile de istorică Însemnătate ale Congresului, poporul întreg şi-a pus semnătura solemnă cu conştiinţa limpede că semnează un responsabil contract social cu viitorul, cu timpul , continuarea industrializării socialiste, dezvoltarea intensivă, multilaterală a agriculturii, perfecţionarea relaţiilor de producţie socialiste, a orinduirii noastre sociale şi de stat, adîncirea democraţiei socialiste, înflorirea personalităţii umane, dezvoltarea învăţămîntului şi ştiinţei, ridicarea bunăstării materiale şi spirituale a maselor. Sarcinile nu-s de loc uşoare. Intr-un anune fel sînt polte chiar mai grele decit cele de pînă acum. Mai grele pentru că şi obiectivele sint mai îndrăzneţe, dar mai ales pentru că problemelor mari cărora trebuie să le facă faţă societatea contemporană, în confruntare cu revoluţia ştiinţifică, tehnică, pe care a zămislit-o, li se adaugă cerinţa impusă de socialism de a le soluţiona în folosul umanităţii sub toate aspectele. In faţa noilor sarcini, a devenit un imperativ necesitatea de a fi conştienţi de valoarea şi ireversibilitatea timpului, de tot ce poate fi grandios sau meschin în conţinutul lui, de posibilitatea curgerii lui inutile în eternitate, fără contribuţia noastră creatoare. In acest context trebuie înţeleasă problema pe care o pune, astăzi, mai mult ca oricînd, partidul şi anume aceea a densităţii timpului de producţie, a creşterii productivităţii muncii, a conţinutului timpului de muncă, modificîndu-i valoarea pe măsura exigenţelor actuale şi îndemnîndu-ne la preţuirea timpului fiecăruia din noi, a timpului întregii noastre societăți, la optima lui valorificare. Carnet juridic # Transferarea salariaţilor. Contracte de muncă pe durată nedeterminată. (Consultaţie dată la cererea tov. A. P., domiciliat în Iaşi). Articolul 11 din Legea 1970 reglementează transferarea salariaţilor de la o unitate la alta, adăugind la condiţiile fixate de Codul muncii unele cerinţe noi şi anume: a) aprobarea măsurii de către organul superior al unităţii de la care pleacă angajatul, în cazul transferării în interesul serviciului; b) existenţa unor motive bine justificate (apropierea de familie, trecerea intr-o muncă corespunzătoare pregătirii, ocuparea unui post prin concurs), în cazul transferării la cererea salariatului. Transferarea salariatului de la o unitate la alta se realizează prin încheierea unui contract tripartit, în cadrul căruia își dau consimțămîntul angajatul, unitatea de la care pleacă acesta şi unitatea care primeşte pe angajat. Intrucît transferarea este un act juridic ce se desăvîrşeşte prin acordul de voinţe, considerăm că nimic nu se opune la transferarea unui salariat cu contract de muncă pe durată nedeterminată, de vreme ce salariatul şi cele două unităţi consimt la aceasta. Pentru identitate de raţiune, se impune concluzia că transferarea poate interveni fără a se schimba durata contractului de muncă, după cum ea poate fi însoţită de schimbarea duratei contractului de muncă, putîndu-se hotărî, cu prilejul transferării, transformarea contractului de muncă pe durată determinată în contract de muncă pe durată nedeterminată sau invers. • Copiii concepuţi şi născuţi în afara căsătoriei. Determinarea beneficiarului de alocație. (întrebare adresată de tov. N. CHIRIAC, domiciliat în Iași, str. Codrescu nr. 9). In cazul copiilor din afara căsătoriei, aflaţi în întreţinerea mamei, beneficiar de alocaţie este : a) Mama copilului dacă este angajată permanent, pensionară etc., şi nu este căsătorită, indiferent dacă copilul in cauză a fost sau nu recunoscut de tatăl lui firesc. b) Tatăl firesc al copilului în cazul cînd mama nu este angajată permanentă, pensionară etc. şi nu este căsătorită; dacă tatăl a recunoscut copilul sau i s-a stabilit filiaţia prin hotărîre judecătorească şi el este angajat permanent, pensionar etc. In asemenea situaţii, drepturile de alocaţie se remit mamei de către unitatea unde este încadrat tatăl copilului, la fel ca în cazul soţilor divorţaţi. c) Soţul actual al mamei copilului, dacă este angajat permanent, pensionar etc., indiferent dacă a înfiat sau nu copilul (paragraful 25 Instrucţiunile M.F. şi fostului C.S.P.O.S. nr. 1515/966). • Interdicţia de a primi mai multe pensii. Excepţii. (Relaţii cerute de tov. NIŢANU VASILE, domiciliat în comun Tătăruşi, şi de UN GRUP DE PENSIONARI din oraşul Paşcani). Nimeni nu poate primi decît o singură pensie, indiferent de fondul din care aceasta este plătită ori de legea in care este prevăzut dreptul la pensie. De la această regulă, dispoziţiile legale în vigoare prevăd următoarele excepţii: 1. In cazul cînd părinţii au lucrat in sectoare diferite, cu sisteme proprii de asigurări şi pensii, copiii orfani de ambii părinţi vor primi pensie de urmaş, in condiţiile legii, de la ambele sectoare (art. 46 al. 5 din Legea 27/966). 2. In cazul în care o persoană, ce are dreptul la pensie în cadrul asigurărilor sociale de stat, a lucrat o perioadă ca membru în cooperativa agricolă de producţie, va putea primi, pe lingă pensia de asigurări sociale cuvenită pentru timpul cit a lucrat ca angajat, şi pensia de la sectorul cooperativei agricole de producţie pentru perioada cit a muncit la acel sector (art. 63 al. 2 Legea 27/966). 3. Pensionarii invalizi şi accidentaţi de război, încadraţi în gradul I de invaliditate sau mari mutilaţi au dreptul să beneficieze pe lingă pensia I.O.V.R. şi de orice altă pensie cuvenită, conform legii, pentru activitatea depusă după invaliditate (Decretul 871 din 30 decembrie 1969). Traian BOTEZ consilier juridic Foto | AGERPRES _________(V. MOLDOVAN) SPORT Echipele româneşti victorioase in „Cupa europeană a tirgurilor“ Echipele de fotbal Dinamo Bucureşti şi Universitatea Craiova au debutat victorioase în noua ediţie a „Cupei europene a tirgurilor", în jocul disputat în Capitală, Dinamo Bucureşti, in vervă deosebită, a dispus cu 5—0 (1—0) de PAOK Salonic prin punctele marcate de Dumitrache (min. 8, 48, 72) şi Doru Popescu (min. 62, 85). La Craiova, Universitatea a întrecut la limită : 2—1 (0—0) formaţia maghiară Pécsi Dózsa. Scorul a fost deschis de oaspeţi în minutul 66 prin Mathe. In continuare, fotbaliştii craioveni au dominat nicînd de două ori, prin Ţarălungă (min. 69) şi Strîmbeanu (min. 80). Retururile celor două meciuri sunt programate la 30 septembrie. (Agerpres) LVOV 16 (Agerpres) Aproape 50 000 de spectatori au urmărit miercuri la Lvov pe „Stadionul Prieteniei“ meciul internaţional de fotbal dintre echipele Karpatî din localitate şi Steaua Bucureşti, contînd ca primă „manşă" a competiţiei internaţionale „Cupa cupelor". Fotbaliştii români, care, în general, au avut o comportare bună, au obţinut victoria cu scorul de 1—0 (0—0). * Fabrica de uleiuri vegetale din Slobozia. Baschet, div. B CONSTRUCTORUL IAŞI — ACADEMIA MILITARĂ BUCUREŞTI 57—55 (19—26). Jocul a fost de slab nivel tehnic. Baschetbaliştii ambelor formaţii au vădit imprecizie în aruncări, au comis numeroase greşeli. Insistenţi in finalul partidei, mai ales prin pătrunderile şi aruncările realizate de Chioreanu şi Voroneanu, ieşenii şi-au adjudecat victoria la o diferenţă minimă. De menţionat preocuparea antrenorului M. Munteanu de a împrospăta lotul Constructorului cu jucători tineri: Perşoiu, Luchian, Cuţu, Stanca ş.a. C. ZAMA — coresp. ŞTIINŢA SF. GHEORGHE — POLITEHNICA IAŞI 42 — 67 (17—30). Intrucît Petrolul Ploieşti s-a retras din campionat, în locul acestei echipe a fost promovată Ştiinţa Sf. Gheorghe. Duminică, ea a cedat pe teren propriu în faţa Politehnicii Iaşi, superioară din toate punctele de vedere. UNIVERSITATEA BUCUREŞTI — UNIVERSITATEA IAŞI (I) 48—90 Fotbal A început campionatul republican al juniorilor şi şcolarilor A început o nouă ediţie a campionatului republican al juniorilor şi şcolarilor. Iaşul este reprezentat de 5 echipe, toate în seria I: Politehnica (antrenor M. Bîrzan), Şcoala sportivă „Unirea" (prof. L. Antohi), Nicolina (I. Manolescu), Liceul nr. 2 (prof. C. Bordeianu) şi Penicilina (I. Băgăţanu). In noul campionat se impune mai multă atenţie din partea asociaţiilor pentru pregătirea juniorilor şi şcolarilor şi în special pentru calitatea acestei pregătiri, perfecţionarea procedeelor de bază (loviri, preluări, transmiteri etc.). De asemenea, se cere o preocupare mai exigentă a organelor de resort, a G.J.E.F.S. privind baza materială şi perspectiva de promovare a tinerelor talente la echipele de seniori. Cei cu reale posibilităţi pot fi îndrumaţi chiar de la vîrsta junioratului spre echipe superioare, iar cei ce termină junioratul pot fi promovaţi an de an la echipele de divizie O., tineret-rezerve şi, de aici, unde există posibilitatea, spre prima divizie a ţării. Prof. Leonid ANTOHI * In prima etapă s-au înregistrat următoarele rezultate : Politehnica — Nicolina 4—0 (2— 0). Au înscris Amarandei (3) și V. Gheorghiu . Liceul nr. 2— Școala sportivă „Unirea* 2—0 (0-0). TI ACAR A IAȘULUI PAGINA Uzina de fibre sintetice Iaşi recrutează absolvenţi ai liceelor de cultură generală cu şi fără examen de bacalaureat pentru a urma cursurile Şcolii postliceale de personal tehnic din cadrul Şcolii profesionale de chimie, în specialitatea „Aparatură electronică“ pentru instalaţii şi automatizare în industria chimică, înscrierile se fac pînă la data de 24 septembrie 1970, iar concursul de admitere va avea loc în perioada 25-30 septembrie 1970. Relaţii suplimentare se dau la sediul Şcolii profesionale din str. Socola nr. 61 A, telefon 16467. T. A. P. L. Iaşi recrutează candidaţi pentru Şcoala de specialitate postliceală din cadrul Grupului şcolar comercial Iaşi pentru meseria „tehnologi pentru alimentaţie publică (conducători de unităţi)“. Înscrierile se fac pînă la data de 23 septembrie 1970 la serviciul personal al T. A. P. L. Iaşi. Se primesc absolvenţi ai liceului cu sau fără examen de bacalaureat. Probele concursului constau în examene scrise şi orale la matematică şi o probă orală la chimie. Relaţii suplimentare se primesc la secretariatul şcolii din str. Max Wexler nr. 9 Iaşi. ...pe care o realizaţi încheind asigurări pentru cazurile de accidente la ADAS. Asigurarea este ieftină şi o puteţi contracta oricînd, adresîndu-vă organelor ADAS. Se execută lucrări de reparaţii la instituţii şi întreprinderi precum şi pentru populaţie, cu plata în 18 rate lunare. Cei interesaţi se vor adresa la I.G.C. PAŞCANI ÎNTREPRINDEREA DE DESFACEREA HÂRTIEI ŞI CELULOZEI FILIALA IAŞI str. Grăniceri nr. 3 9 Telefon 13755 angajează: — 2 muncitori necalificaţi, cu domiciliul în oraşul Iaşi. — un fochist autorizat de I.S.C.R. Iaşi — permanent — 10 electricieni categoriile III—V — 8 lăcătuşi categoriile III—V — 2 macaragii categoriile III—V temporari angajează în perioada campaniei de vinificaţie, 15 sept. — 31 octombrie 1970, pentru centrele de vinificaţie din judeţ VINALCOOI. IAȘI Se angajează și pensionari cu drept de serviciu. Relații suplimentare la sediul întreprinderii din Iași, strada Ţuţora nr. 171, telefon 15880, interior 92. Centrul de librării IAŞI angajează — un fochist centrală termică — condiţii de angajare , carnet de calificare de fochist. Solicitanţii trebuie să aibă domiciliul stabil în oraşul Iaşi. Relaţii suplimentare se pot obţine zilnic de la serviciul personal organizarea muncii, şoseaua Moara de foc nr. 4, sau la telefon 72 14. 17110, între orele C. E. I. L. lași, str. Bucium 34 angajează de urgentă 1 inginer mecanic principal. 1 Inginer electromecanic principal. 1 desenator tehnic principal în specialitatea organe de mașini. 1 bobinator categ. V—VI. Relaţii suplimentare la biroul personal şi Înv., telefon 11121. Şcoala de tehnicieni arhitecţi - Iaşi primeşte înscrieri la cursuri de zi şi serale pentru specialitatea TEHNICIENI ARHITECŢI cu durata de 2 ani. Examenul de admitere constă din: — matematică - scris şi oral - desen - probă grafică din materia pentru clasele 8-12. Se primesc candidaţi absolvenţi cu sau fără examen de bacalaureat. Candidaţii pentru cursurile serale vor prezenta la înscriere adeverinţă că sunt în cîmpul muncii. înscrierile se fac pînă la data de 23 septembrie 1970 la secretariatul Şcolii profesionale de construcţii din str. Sărăriei nr. 189 Iaşi. Examenul se va susține în perioada 25-30 septembrie 1970. Se livrează din stoc 150.000 cărămizi Cei interesaţi se vor adresa la ut inimm, judeţul Iaşi Cărămizile se livrează loco la preţul 0,50 lei per bucată, in virament, numerar de sau Mica publicitate VINZÂRICUMPĂRĂRI Vînd „Fiat 1100 D", perfectă stare. Telefon 16067, după ora 16. SCHIMBURI! LOCUINȚA Ofer garsonieră bloc pentru două camere. Autora 6, scara A. OFERTE DE SERVICII Caut femeie, îngrijire copil. Avramescu, strada 6 Martie 28. închirieri Primesc în gazdă unul sau doi băieţi. Bloc, telefon 13396, Alexandrescu. PIERDERI Pierdut legitimaţia eliberată de U.F.S. pe numele Grumeza Nicolae. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica de mătase „Victoria" pe numele Vrabie Elena. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica „Ţesătura" Iaşi pe numele Jgheban Margareta. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de Şantierul 1 Fundaţii pe numele Popa Gheorghe. O declar nulă. Pierdut una ştampilă triunghiulară nr. 14 aparţinînd Trustului de construcţii Iaşi, Şantierul 1 Fundaţii. O declarăm nulă._________ Pierdut carnet student pe numele Gotcu Mihai. II declar nul. Pierdut carnet student pe numele Diaconu Constantin. II declar nul. îndurerate, familiile Brad şi Alexandru, anunţă încetarea din viaţă a scumpului lor BRAD CONSTANTIN Inmormîntarea are Ioc mîine, 18 septembrie, ora 13, la cimitirul Eternitatea. Cortegiul va porni din strada 23 August 29. Adînc îndurerată, familia anunţă decesul iubitei lor mame şi soţie ANA PETROVICI Inmormîntarea are loc mîine, 18 septembrie, ora 14, la cimitirul Eternitatea, unde este depus corpul neînsuflețit.