Flacăra Iaşului, iunie 1985 (Anul 41, nr. 12018-12043)

1985-06-01 / nr. 12018

unie 1985 i II 4 s ési 44 4 4444 \ \ 4 PUBLICITATE— 44444v LM. Rovinari cu sediul în oraşul Rovinari, localitatea Poiana, telefon 12225, judeţul Gorj încadrează l — muncitori bărbaţi, între 20—45 de ani, calificaţi şi necalificaţi, astfel I —VII 5 — lăcătuşi şi electricieni, categoriile III—VII; — muncitori necalificaţi. Se asigură locuinţe în apartamente în oraşul minier Rovinari, pentru familişti, şi în dormitoare comune , pentru nefamilişti. Muncitorii calificaţi care lucrează pe liniile tehnologice sunt retribuiţi după reţeaua „Exploatare la zi de cărbune şi minereuri de utilaje grele“ (conform Decretului Consiliului de Stat nr. 325/1983), ceea ce înseamnă cu 300—650 lei lunar mai mult faţă de reţeaua „construcţii de maşini“ şi dispun şi de alte drepturi cum sînt : — transportul la locul de muncă şi la domiciliu cu mijloace în convenţie, muncitorii suportînd 30 de lei lunar 3 — echipament de protecţie şi de muncă, în conformitate cu reglementările existente; — o masă gratuită la intrarea în schimb; — retribuţii în acord global, coeficientul mediu de retribuire fiind de 120—130 la sută 3 — retribuţii tarifare majorate cu 8,5 la sută pentru personalul calificat care lucrează pe liniite tehnologice; — posibilitatea calificării sau policalificării în meseriile de electrician, lăcătuș, excavatorist pe complexe de excavare, vulcanizator. I.M. Rovinari desfășoară activitate în regim de program continuu. Avînd în vedere importanţa muncii în sectorul minier, nu încadrează persoane care au avut contractul de muncă desfăcut conform art 130, literele e, j, k, din Codul muncii. La încă 4 citare, cei interesaţi vor prezenta carnetul de munccă şi aprecierea colectivului în care îşi desfăşoară activitatea. încadrările se fac zilnic, la sediul uni- 4 taţii, între orele 8—10. 4 4 De asemenea, relaţii suplimentare, se acordă zilnic la Oficiul de repartizare a forţelor de mun- că din municipiul Iaşi, strada Flamura Roşie nr. 4, 4 telefon 41794, între orele 8—15. 4 4 4 —__-— 1 — 30 iunie -------------Luna cadourilor pentru copii ■ în raioanele specializate ale magazinelor comerţului de stat şi în toate magazinele „Materna“ găsiţi sigur ■ CADOURILE DORITE DE COPIII DUMNEAVOASTRĂ — încălţăminte uşoară, comodă, flexibilă; — bluze de vînt din tercot sau reion; — salopete din tercot, bumbac ; — costumaşe din P.N.A., tercot, în, bumbac; — pantaloni lungi, scurţi, „bermude“; — rochii, fuste, compleuri de vară din ţesături uşoare sau tricotate tate? Cămăşi şi bluziţe din tercot, bumbac, trico— articole pentru nou-născuţi. Moderne. De calitate, în multe variante de modele, culori, materiale. Cu capse. Cu fermoare. Cu tighele. Părinţi şi bunici! Cu ocazia LUNII CADOURILOR PENTRU COPII, oferiţi celor mici un cadou frumos şi util. Cooperativa „Munca invalizilor" , cu sediul în aleea Cimitirul evreiesc nr. 2, Iaşi telefon 64338 anunţă pe cei interesaţi că execută, pe bază de comandă — ambalaje din carton ; — confecţii metalice; — prelucrări metalice prin aşchiere; — lucrări de legătorie Livrează, fără repartiţii , plasă din sîrmă, perii şi mături din fire p.v.c., lavete din tricot, chit alb. Încadrează prin concursi tâmplar, categoria IV — VI.I 4 4 - 4 44 \ \ 44 s 4 4 \ 1 ) 5 întreprinderea de antibiotice Iaşi 4 cumpără, pentru experienţă, pisici negestante (preferabil masculi) în greutate de 2—2,5 kilogra me, la preţul de 40 lei bucata. 4 Contravaloarea acestora se achită imediat, prin 1 casieria întreprinderii. 4 4 K A 4 \ s \ 44 Consiliul popular municipal Iaşi, secţia de gospodărie comunală str. Bucium nr. 26 încadrează personal pentru parcările cu plată 4 din municipiul Iaşi. Retribuția se va face pe bază de cotă procent antuală.______________________ | 4 4 * 4 —- T. A. C. C. H. Bucureşti,----A. C. H. Râul Mare Retezat localitatea Brazi, judeţul Hunedoara încadrează urgenta conducători auto cu peste 5 ani vechime, pentru autobasculante „I3BLAZ“ 27 tone şi 40 tone. Retribuţia se face conform Legii nr. 570974; se lucrează în acord, se acordă spor de șantier; se asigură cazare gratuită, masa la cantină contracost. Informații suplimentare la biroul personal: telefon 956 70950 — Hațeg. 4 44 FLACARA TASULUI 4 4 44 L A. S. Copou 4 încadrează de urgență muncitori construc- 4 tori în meseriile 1 4 — zidar ? 4 — zugrav ? 4i — dulgher ! I — betonist; 4i — mozaicar ? — tîmplar? — parchetar; — fierar-betonist ? — sobar; — tinichigiu; — instalator electric instalator sanitare. 4 încadrarea, conform 4 legilor nr. 12/1971 şi 57 1974. Relaţii suplimentare 4 la sediul I.A.S. Copou, I sector construcţii. ce : i C.J.E.COOP. Iaşi 4 anunţă că prin depozitele de mobilă şi materiale de construcţii din Iaşi, str. Ilie Pintilie nr. 12, Hîrlău, Paşcani şi Tg. Frumos, precum şi prin toate magazinele specializate de mobilă şi metalochimice din judeţ, pune la dispoziţie, spre vînzare , camere de dormit, canapele, sufragerii, bucătării, piese de mobilier şi uz casnic dispersate, precum şi, materiale de construcţii, cai uşi, ferestre, ciment etc. Mobila se vinde şi cu plata in rate, în condiţiile prevăzute de lege.  Agenţia de turism ! U.J.E.ICOP. Iaşi telefon 15309 organizează în zilele de 15—11 iunie o excursie NEAMŢ — LACU ROŞU pe traseul : Iaşi — Ruginoasa — Cetatea Neamţ — Agapia — Văratec — Neamţ — Durău — Bicaz — Cheile Bicazului — Lacu Roşu — Piatra Neamţ — Războieni — Hanu Ancuţei — Mirceşti — Iaşi. Mai primeşte înscrieri la excursiile : — Bucovina — 22—23 iunie ; — Transfăgărăşanul, 24 — 28 iunie ; — Popasuri de altădată, 28 — 30 iunie. Dispune de locui pe LITORAL la Satul de vacanţă Mamaia. Au prioritate membrii cooperatori