Flacăra Iaşului, iulie 2004 (Anul 5, nr. 1136-1162)

2004-07-24 / nr. 1156

rsul Petrom a fost vândută Pagina 8 Pagina 5 Bătaie pe liste la PD La începutul săptămânii viitoare, democraţii vor face publice listele parlamentare cu care vor participa la scrutinul din toamnă. Vicepreşedintele organizaţiei judeţene a PD Iaşi, Constantin Şerban, susţine că, până la definitivarea listelor, există posibilitatea ca ordinea candidaţilor de pe lista propunerilor să fie modificată de preşedintele partidului. SÂ CÂŞTIGI un aragaz sau ... un aparat de radio? Pagina 8 Poliţia de frontieră - 140 ani de la înfiinţare Pagina 4 Moldovenii mor pe capete Pagina 5 Agrement și jeg extrem Pagina 2 Şoseaua Naţională, 43, parter, tel/fax 243 161 / 0788 244 855 5000 LEI ANUL IV, nr.1USS, 16 PAGINI Sâmbătă ,23IUNE 2004 Căldură ucigătoare! Canicula din ultimele zile a băgat în spital zeci de persoane. Serviciul de Ambulanţă nu mai face faţă solicitărilor. Medicii le recomandă cardiacilor să iasă din casă doar la primele ore ale dimineţii sau seara. ISSN1584-5664 Pagina 3 Democraţii, vacile şi Rusu Banu Corneliu Gardianul Gengel dă cu subsemnatul Patru gardieni şi şase deţinuţi au Parchetul de pe lângă Tribunal la Parfost luaţi la întrebări de procurorii Parchetul Militar, chetului Militar. Dosarul Mafiei a fost trimis de la Pagina 3 LA ORDINEA ZILEI Căţeii lui Iliescu -9 Stolojan şi Băsescu FLORIN ANTOHI Mi se întâmplă din când în când să mai dau peste un ziar sau altul şi să remarc în paginile lui diverse declaraţii. Care mai de care mai tranşante, mai zemoase. Colo Băsescu se ia în beţe cu Năstase, dincolo Stolojan decretează că orice colaborare a PNL cu PSD este exclusă. Ca avanpremieră la o campanie electorală extrem de agresivă, liderii principalelor partide politice înscrise în cursa din toamnă se întrec în a da cu parul în adversari. Nu mi-a fost dat să văd nimic constructiv. Ca spre exemplu, un gentleman’s agreement, în care o formaţiune politică este capabilă sa vadă şi ceva bun în programul celorlalţi. Ţi-ai găsit! Nu continuăm să trăim în România, ţara unde capra şi vecinul fac bună echipă doar dacă una e moartă, iar celălalt tâmpit! Până la Uniunea Europeană şi civilizaţiile care o compun, mai avem ceva de aşteptat Mi-e greu să nu remarc ipocrizia liderilor de partid actuali. Cu mult înainte de a se fi inventat actualul Partid Democrat, membrii acestuia erau parte integrantă a fostului FSN năşit de Ion Iliescu Traian Băsescu, acest lider intransigent al Partidului Democrat, a pupat cândva cu smerenie mâna mântuitorului de la Olteniţa. La fel de bine, nu pot uita că a fost suficientă o scurtă incursiune a ortacilor lui Miron Cozma prin Bucureşti, pentru ca Petre Roman să renunţe la scaunul de prim ministru al României. Care a fost soluţia salvatoare propusă de Ion Iliescu? Theodor Stolojan, actualul preşedinte al Partidului Naţional Liberal! Şi-atunci, unde mai vorbim de opoziţie politică la PSD, când liderii actuali ai acesteia sunt nişte foşti căţelandri crescuţi pe lângă Iliescu? VREMEA Vremea va fi în general instabilă, cu cerul temporar noros şi averse de ploaie însoţite de descărcări electrice, local în regiunile estice, sudice, centrale, la deal şi la munte şi izolat în restul teritoriului. Vântul va sufla slab până la moderat Temperaturile 07®^* QO 0/^ maxime vor fi cuprinse între 23 și 33 de grade. “" **** Ziua CURS VALUTAR 1 EURO 1 USD 1 LAUR 41.156 lei 33.769 lei 426.079 lei Proiectele SAPARD dau apă la moară democraților Pagina 2 CUTIA CU MAIMUŢE O zicere den drâmbă pentru dimocratul Costică Sulfan Aveam noi de mai multă vreme oarece relaţii erotico-mentale cu nişte persoane balaoacheşe, ca şi noi, dar nice nu ne-am fi aşteptat să ne acuze cum că am fi lipsite de naturei, başca urechi muzicale. Acuza ne-a venit dinspre o eminenţă neagră ca şi noi, pe nume Costică Sulfan, un dimocrat viţăprezident foarte sensibil. Pentru liniştea lui, îi vom spune că digeaba se simte jicnit că lumea îi apreciază talenta de pedagog cu perversiuni la urechea estemă, în sol major, fiincă nice noi nu suntem mai breze, în te minor. Dimpotrivă, ne place să cântăm cum putem şi pe cine putem, ori de câte ori ni se iveşte în cale o ocazie bărboasă sau o banană zemoasă Altfel, ca premiu de consolare, am pus o vorbă la surata den dreapta să-i facă din zongoră o romanţă în la minor, de inimă albastră şi alean, acompaniată de bolşevica den stânga în sunet cristalin de drâmbă, la care vin şi io cu o ritomelă, la coarde vocale în teriză mică şi nouă mare în ţukahara înstins. Iară dacă nice aşa nu i-o plăcea, i-om trage un rachiu de dude verzi pe la nară, apoi l-om prinde la un tangou între picerele den faţă şi, la urmă, l-om pupa pe gingii până s-o gândi se ne facă şi pe noi conţilere la un cabanet parlamentar... Olandezu cartofor se dă intim cu animăluri Că tot vorbeam de pretini sumpăraţi ca văcaru pe sat şi macacul pe maimuţele den tufari, aşa ne-am amintit de un alt pretin, purtător de geantă şi vorbe cu tâlc pe la nea Gigi dom’ premare (onorriu). Cică Ardei Cartofor a rămas cu oarece obsesie sexuală de când l-a disconspirat presa ticăloşită pren târg cum că ar fi un pui de olandez ce- i place să se ţină cu pretenii aproape, iară cu pretenii de pretini şi mai aproape, adicătelea intim. Am fost noi triste la început să aflăm asăminea grozăvie, dară mai apoi ne-am veselit instantaneu, când ne-o parvenit la cercei cum că nu cu băetzii ar avea el treabă, cât cu animălurile de casă. Drept pentru care, am pus de la mână să ne epilăm pe la barbete, ne-am dat cu ruj de la Oreal, apoi ne-am clătit cu cloramină pe gingii, că nu se știe niceodată care se mărită prima. Da’ mai videm...