Flacăra Iaşului, iulie 2006 (Anul 7, nr. 1750-1775)

2006-07-24 / nr. 1769

PECO Pagina 3 PD si PSD -5 au dezgropat securea războiului Pagina 5 ••• “Paşcaniul roşu nu mai este roşu. Este portocaliu”, în acest fel a lansat ieri, senatorul Dan Cârlan, o veste-bombă pentru lumea politică ieşeană... “Nebunia” tehnologică a dat iama în ieșeni • In perioada verii, magazinele de electrocasnice înregistrează vânzări record. ua Naționala, 43, parter, tel/fax 243 161 / 0788 244 855 50 bani ANUL VI, nr. 1769, 16 PAGINI - LUNI 24 IULIE ISSN1584-5664 Baronul Nichita a creat o reţea de extragere a banner publici MANA1331 din rwjjiMi LA FIX Pixari, presari, papagali Citiţi în pagina 3 o tabletă de Dorin SPINEANU Primarul Nichita are de ce să rânjească. A mai tras un tun de 100.000 USD din banii ieșenilor Iaşul politicienilor CRISTIAN SANDACHE Liberalii ieșeni au pornit să adune semnături în sprijinul retragerii trupelor române din Irak, semnalul fiind dat de către senatorul Varujan Vosganian. Ideea e îmbrăţişată de majoritatea cetăţenilor, fapt demonstrat de toate sondajele făcute ulterior, chiar dacă artileria mediatică a celor care ne doresc morţi-copţi pe câmpurile de luptă de la dracu-n praznic, a răpăit cumplit câteva săptămâni. Istoria ne învaţă însă că nici o politică ruptă de realităţi şi contrară dorinţei dominante a amărâtului ăsta de vulg, n-a avut viaţă lungă, cu toată propaganda, zgomotul şi artificiile consumate din belşug, de către tot felul de caraghioşi oportunişti. PNL ar mai avea şansa să revină în topul simpatiilor la Iaşi, doar dacă ar anunţa din timp un posibil candidat serios, competent şi mai ales atractiv la Primărie, un profesionist inteligent, capabil să-l spulbere pe Gheorghe Nichita- această mare dezamăgire rezultată din urne în 2004... în acest moment, tot ceea ce liberalii au vânturat seamăna cu o glumă proastă. Tinerei paraleli cu administraţia sau, oameni politici expiraţi... Partidul Democrat a înregistrat un eşec surprinzător la Popeşti, iar Dan Cârlan speră probabil ca prin intermediul unui post propriu de televiziune să mai culeagă unele simpatii de la indecişi. Pornit ca o mare promisiunie în noua-i postură de parlamentar şi lider judeţean al democraţilor ieşeni, Cârlan s-a tot mutat pe parcurs, devenind aproape de nerecunoscut. O bilă albă pentru tenacele Petrică Movilă, care se agita continuu, deşi nu întotdeauna cu mare folos. Oricum, e de reţinut"... PRM Iaşi e o mare necunoscută. Deşi Vlad Hogea lansează neobosit comunicate de la Bruxelles, în care îşi exprimă un euroscepticism în creştere, deşi ceilalţi lideri ai filialei susţin că rândurile oamenilor lui Vadim se îngroaşă continuu, n-am prea auzit de mişcări spectaculoase, nici în ceea ce priveşte acţiunile publice, nici achiziţiile. Colac peste pupăză, testul de la Popeşti a fost picat lamentabil de către PRM, care a împărţit ultimul loc împreună cu PNŢCD... O mare lâncezeală s-a aşternut peste filiala PSD Iaşi. Recent, un prieten mi-a povestit despre frustrările unui şef pesedist al unei organizaţii de cartier (cam imbecil de felul său) care ar fi declarat că subsemnatul, nu numai că s-ar fi făcut vinovat de dezertare din echipa lui Solcanu, dar, s-ar fi ‘înfruptat ani la rândul din banii partidului” şi ar fi determinat prin atacurile sale din presă, plecarea multor oameni din partid, îl asigur pe imbecilul cu pricina (altminteri şi un mare escroc financiar) că, din toţi banii cu care mam înfruptat îi voi face cadou un creier de oaie, pe care să şi-l introducă în locul celui pe care îl deţine în prezent în interiorul tărtăcuţei sale, numită în glumă- cap. Cam asta-i starea de spirit pe-acolo: frustrări nestinse, complexe, multe plecări ale unor oameni dezamăgiţi. Nichita cred că e mai slab lider decât Solcanu, fie şi pentru faptul că e total lipsit de răbdare şi e ros de mari ambiţii, în majoritatea cazurilor nejustificate. Găşti-găsculiţe, nimic inteligent construit şi care să se materializeze printr-un proiect viabil. Probabil că singurul care îşi merită banii este Vaier Dorneanu, un ardelean privit iniţial cu neîncredere, dar, care prin seriozitate şi competenţă juridică, mai salvează ceva din obrazul filialei...cocorilor. La ţărănişti, evenimentul anului pare să fi fost doar lansarea unei noi cărţi a preşedintelui Mihai Dorin, în vreme ce PNG-ul lui Gigi Becali pare a fi reprezentat în capitala Moldovei de nişte fantome. Aştept în continuare, ceva concret din partea “generalilor” din Iaşi ai lui dom’ Gigi. Deocamdată, în afara unui rezultat cât de cât onorabil la Popeşti... tăcere. VREMEA Vremea va fi călduroasa, caniculara dupa-amiaza in Campia de Vest si Campia Romana.Vântul va sufla slab pana la moderat, cu unele intensificatii in timpul ploilor. Temp, max. vor fi cuprinse, in general, intre 27 si 35 de grade. www.tvr.ro Ziua 27°C 35°C acanţa profesorilor Cu cele câteva milioane luate în avans pentru perioada de vară, majoritatea cadrelor didactice ieșene preferă fie să-şi facă o renovare în casă, fie să-şi trimită măcar copiii într-o mini-vacanţă. Cei mai mulţi, însă, încearcă să-şi pună la punct apartamentul pentru iarnă. “La sindicatul nostru, situaţia biletelor de odihnă şi tratament este sub orice critică. Comparativ cu numărul membrilor cu sindicat care au solicitat un bilet de odihnă sau tratament, oferta este extrem de mică”, a declarat Violeta Amariei, Pagina 6 ... Amenzi pentru aroganţă şi nepăsare Inspectorii Serviciului Corp Control Primar au aplicat, în cursul acestei luni, 25 de sancţiuni, cu un total de 13.440 RON. Toate sancţiunile au fost aplicate în timpul controalelor efectuate atât la agenţi economici, cât şi la persoane fizice şi juridice. Steaua a câştigat un trofeu pe care nu-l dorea Steaua Bucureşti a câştigat Supercupa României, sâmbătă seara, după ce a învins pe Stadionul Naţional din Capitală, pe Rapid Bucureşti, cu scorul de 1-0 (0-0). Campioana a început cu rezervele şi a tranşat partida în minutul 91, când Opriţa a marcat unicul gol al partidei. Daniel Opriţa a fost desemnat cel mai bun jucător al finalei. Mircea Sandu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, a înmânat medaliile rapidiştilor, pe care aceştia le-au aruncat în Mihai Stoica, oficialul stelist întărâtându-i la maxim când le-a strigat cuvântul “looser”. SUPLIMENT SPORT CURS VALUTAR 1 EURO 3,5811 Iei 1 USD 2,8288 lei 1 AURO 56,9495 Iei CUTIA CU MAIMUŢE ! curtează Robinetul pe Adelu Vai, vai, vai, da’ cum mai revine uneori, în treburile de corazon, şi nepoţeii ăştia ai noştri la primul amor şi câte de nehotărâţi şi-n bătaia vântului mare câteodată! Despre cel mai verit premare al celui mai mare târg de pe malul Bahluiului, dom’ pre mare Gigi Robinet, alias cocor suprem al cuibarului de pe Fane Baleanu, vroiam să vă zicem una și despre cum, în lipsă de obraz, a întors doar macazul moșmandelor politice cu o sutăoptzeci de grade. Ei bine, neşte spioane de-ale noastre pârâcioase den cambudza aia mare a tartorilor de Bucale ai partidoiului roş-albastru ne şuşoteşte un zvon insistent cum că, de la o vreme, Robinetul i- ar te bâzâi la cap şi, mai ales, la pozonarele de popă şi la portbagaje, pe toţi agaricii den preajma ecs-presidentului roş-albastru, gingaşul Adelu, cel belit de ochii boborului de băieţii răi de la Alianţa BA. Ce să fie, ce să fie?, ne-am tot interogat noi, ca proastele. Ei bine, pârâcioasele noastre îşi dă cu părerea că manevra n-ar fi străină de intrarea la apă a cuibarului roş-albastru, carele i-a umplut de draci pe pesedei în contra rrrârrrâitului prezident Geonela şi carele, totodată, mai nou, i-a făcut să-i crească aripioarele Adelului. Numa’ că, indeferent de esplicaţie, agaricimea Adelului ia cam tratat cu flit amoral Robinetului, carele s-a trezit şi refuzat, şi cu banii luaţi. Acuma, tare ne e teamă că, până la urmă, revenirea asta a Adelului la cârma cuibarului roş-albastru e tot o făcătură menită să bage zâzanie şi fandacsie prentre pesedei. Iar dacă e lansată chiar de pretenii pe invers ai Adelului, tare ne e teamă că Robinetul iar şi-a dat drumul la lichide de faţă cu cine nu trebuie!... Da’ mai vedem... Unde s-a mai văzut Felator mort?! Una scurtă despre cel mai preferat preten al nostru den barca portocalie de pe Bahlui, tartorul moșmandelor cu săgeată dipotatul Felator Rechiniu, pe carele l-am cam neglijat, ingnorându-l totalmente în ultima vreme. Și poate l-am fi lăsat în continuare în plata Domnului dacă nu ne-ar fi ajuns la timpanum un zvon subţire, da’ insistent, cum că Felatoral ar fi păţit ceva nasol la sfârşitul săptămânii trecute. Cât ne-ar fi el de drag, fi departe de noi să ne bucurăm de-o variantă naşpa cum că Rechiniul şi-ar fi buşit maşina şi pe el, odată cu ea... Poate că, pur şi simplu, preferăm noi să credem, i s-or fi agravat emoroizii, la câtă durere-n ... arată faţă de soarta boborului votător de Bahlui... Sau poate că s-o fi internat în vro clinică secretă, să-şi facă o operaţiune isterică la fizionomie... (Acuma, nu ne dăm seama dacă ar prefera să semene cu robocapul băsexian anti-mârlicean sau mai degrabă, dacă e adevărat că nu-i mai plac așa mult femeile, cu Mona Muxă.) Oricum ar fi, dacă e într-adevăr bolnav, noi îi dorim însănătoșire grabnică, nu de alta, da’ parcă nici cârteala nare așa farmec fără un client ca Felatoral... cutia_cu_maimutze@yahoo.com 50.000 lei pe lună