Flacăra Iaşului, octombrie 2006 (Anul 7, nr. 1829-1854)

2006-10-02 / nr. 1829

^jjy^jJEMINESCU'' IASI ’’Mulţumesc lui Dumnezeu că s-a făcut dreptate!” Copoul a trăi aseară unul dintre momentele sale de glorie, Politehnica reuşind să ţină în şah pe însăşi campioana României. Aproximativ 12.000 de fani frenetici s-au bucurat de un egal ca de o mare victorie, pentru că acesta a fost obţinut, totuşi, în faţa unei formaţii de Liga Campionilor. Pagina Un egal mare cât o victorie CALIMARA CU IDEI Noul drum al lui Vlad HogeaO de Cristian SANDACHE Fenechiu Relu tunde oaia şi ia mielu’! de Dorin SPINEANU Şoseaua Naţională, 43, parter, tel/fax 243 161 / 0788 244 855 14 -25°C • www.flacaraiasi.roM 50RANI ANUL VI, nr. 1829 12 PAGINI, LUNI 2 OCTOMBRIE 2006 ISSN1584 - 5664 Proprietar peste oraş cu complicitatea funcţionarilor din Primărie Monopolul Zapodeanu • având concursul unor funcţionari publici, sau alteori profitând de incompetenţa acestora, o serie de oameni de afaceri ieșeni a trecut la cumpărarea en-gros a unor zone importante din oraş • omul de afaceri Ioan Zapodeanu este un adevărat nabab din acest punct de vedere • ultima achiziţie, pe picior de a fi perfectată, priveşte cumpărarea drepturilor de proprietate asupra unor imobile şi a câtorva sute de metri pătraţi situaţi în zona zero a municipiului Pagina La gala Local Kombat Românii şi-au încordat muşchii Paris Hilton face reclamă la vin Paris Hilton a filmat o reclamă în care promovează gama “Rich” a producătorului italian de vinuri Prosecco. Apariţia ei i-a deranjat pe susţinătorii campaniilor de siguranţă rutieră. Ei spun că tânăra nu este cea mai potrivită alegere, întrucât a fost arestată de mai multe ori pentru că a condus sub influenţa băuturilor alcoolice. • Halle Berry şi viaţa sexuală • Jennifer Lopez îşi doreşte un copil • Angelina Jolie pozează pentru Vogue Shakira a fost detronată de Julieta Venegas Madonna în Guinness Book Bruce Willis se gândeşte la adopţie De 15 ori “Carte Românească” Deşi aflată la “mâna vremurilor”, nu tocmai favorabile culturii în general, Biblioteca Judeţeană “Gh. Asachi” a reuşit, şi anul acesta, să facă în aşa fel încât ceea ce s-ar putea numi o sărbătoare a cărţii româneşti, în speţă Salonul Internaţional de Carte Românească, să fie posibil, în altă ordine de idei, pe data de 9 octombrie va avea loc deschiderea acestui al cincisprezecelea episod dintrun serial care a reuşit să se impună prin calitate şi ireproşabilă organizare. gigacaloria costă 137 ron La finalul săptămânii trecute, membrii CL Paşcani au stabilit preţul de referinţă pentru energia termică furnizată populaţiei prin sistem centralizat pentru lunile septembrie, octombrie, noiembrie şi decembrie 2006. Pagina Armă de vânătoare găsită într-un camion ABONEAZA-TE LA FLACARA CU DOAR AZI: 1 EURO = 3,5334 lei ... 1 USD = 2,7889 lei ... 1 AUR = 53,9411 lei RON FLACAR IASU LUI n Tr Doamnelor, domnişoarelor şi domnilor, în premeră naţională, mondială şi intergalactică, după lungi observaţii, verificări şi giniri strategice, avem de făcut un anunţ pe bune: Prefectură bahluiană este apolitică! Nu, chiar pe bune!!! Iar asta nu pentru că, vezi Doamne, aşa zice legea. Şi nici pentru că aşa s-ar lăuda guvernorul. Şi nici pentru că s-ar fi schimbat relatoreanul Răducu Şpăgaru cu napoleonianul Nicu Forestieru. Ci pentru că, miercurea trecută, în lipsa altor ocupaţiuni mai serioase, de pe crăcile noastre strategice din faţa căsoiului cu capuri pătrate am surprins o scenă care ne-a edificat. Ei bine, cine credeţiumneavostră că stătea cu picioarele pe biroul prefectului Forestier, când nici bine nu se uscase cerneala pe jurământul depus în faţa menestrelului internaţional Răzvănel Bozgoreanu? Da, aţi ghicit, taman tartorul moşmandelor cu săgeată din târg, dipotatul Felator Rechiniu, şi boşul cambudzei pedemuiste de pe Fane Babanu, sinatorul ţăpar Dănutz Mârlan, iar după cum gesticula se vedea de la o poştă că-i treabă serioasă. Acuma, n-am fi ştiut ce-a vorbit cei trei crai în biroul Forestierului, dacă nu ne-ar fi şoptit nişte spioane camuflate prin ghivecele de buruieni menite să le-amintească tartorilor din căsoi de cum arată natura şi, inplicit, terenurile din care-i conpusă. Nu, nu de cum să-npartă şi în continuare şmenurile pe malul Bahluiului, cum ar crede răutăciştii. Şi nici care-s următoarele ţinte ale controalelor prifecturale, cum ar presupune paranoicii. Ci, pur şi simplu, se conversa despre cât de bine e că prifectură şi, mai ales, prifectul sunt apolitici... Ce, nu credeţi?! Păi, nici noi... Luaţi cu autostopul nişte portofele de platină? Una scurtă, că tot vorbeam de prefectură, despre incursiunea bahluiană de acu’ o săptămână a menestrelului internaţional Răzvănel Bozgoreanu. Ei bine, menestrelul n-avea cum să vină pe malul Bahluiului cu maşina, fie ea şi cu alai, sau cu vreun avion oareşcare, ca tot prostu’ cu bani, ci musai c-un avion special, de tip ciartăr. Numa’ că, la plecare, pe la vreo şase, şapte, cine credeţi că-l aştepta pe Bozgoreanu la airport, făcând temenele pe la uşa ciartărului? Taman o pereche de portofele de aur ale târgului, altfel degrabă vărsătoare de fonfeţi nevinovaţi la dom’ Gigi Robinet, recte Gaby Mardoi Servici, de la cambudza de calculatoare cu nume de cafea, şi Julică Mol, de la cambudza de magazine de fiţe cu acelaşi nume. Nu ştim ce i-o fi şuşotit, da’ menestrelul s-a înduioşat pân’ la lacrimi de portofelele de platină și le-a luat în ciartăr, pân’ la Bucale. Să fi sărăcit Mardoi Servici și Julică Mol în asemenea hal încât tre’ să facă blatul? Fin’că la alte moșmende nu vrem să ne gândim... cutia_cu_maimutze@yahoo.com Portocalii vor prifectură apolitică. Ha, ha, ha! Opozanții şefului, afară din PNL Pagina