Flacăra Iaşului, decembrie 2006 (Anul 7, nr. 1881-1902)

2006-12-01 / nr. 1881

ISSN1584 - 5664 50BANI ANUL VI, nr. 1881 12 PAGINI, VINERI 1 DECEMBRIE 2006 FLACA Ne vom putea judeca după legislaţia europeană “La cremenal I în Europa! • peste o lună, odată cu intrarea României în Uniunea Europeană, putem cere să fim judecaţi după legislaţia europeană, dacă cea naţională nu ne oferă respectarea tuturor drepturilor • la ultimele concursuri pentru ocuparea sau promovarea în funcţii, magistraţii au fost obligaţi să susţină şi un test privind legislaţia europeană • din acest motiv, magistraţii ieşeni spun că sunt pregătiţi să aplice dreptul comunitar Raportul Moscovici a fost adoptat Parlamentarii europeni au felicitat autorităţile române pentru progresele semnificative înregistrate într-o perioadă scurtă de timp, dar în acelaşi timp au avertizat asupra necesităţii menţinerii ritmului reformelor după aderare. Ama — 1 ^ n 1# 11 L L. )AZI: 1 EURO= 3,4344 lei ... 1 USD = 2,6041 lei ... 1 AUR = 53,4266 lei uisa Coma, a fotomodel lA cu voce AComa este un fotomodel R^de succes italian şi, acelaşi timp, 6ER, cântăreaţă şi o pre- zentatoare de teleleviziune la mobilă în ultimii ani. I ’H La un moment dat I ■ a cochetat şi cu I m lumea filmului, apait M în pelicula “La I* momentul potrivit”, Kt alături de Giorgio P Panariello. I Ca interpretă de muzică, Luisa a participat la Festivalul de la Sanremo din 2002, făcând un duet cu Fausto Leah, dar nu a reuşit să impresioneze asistenţa în asemenea măsură încât să se aleagă cu vreun premiu. Consacrarea sa a venit mai târziu, mai precis în luna martie a acestui an, când şi-a lansat primul disc solo, intitulat “Acqua futura”,care conţine şi o melodie ■interpretată alături de Renato Zero şi un “remake” la o piesă a lui Joan Osborne. Rednic se laudă că are o echipă imbatabilă. Azi se dau cheile apartamentelor din Păcurari In cursul acestei zile, la orele 12.00, reprezentanţii Comisiei de fond locativ din cadrul Primăriei Iaşi vor înmâna cheile pentru un număr de 53 de locuinţe sociale şi convenabile situate în cartierul Păcurari, unor familii care s-au aflat pe lista de aşteptare pentru o locuinţă de acest gen. Surzilă se gândeşte la bătrâneţe Dom’le, da’ ce ne-a mai emoţionat sauzim cum un coleg de-al nostru de vârsta a treia (că doar suntem bunici de-ale voastre! - n.b.) a-nceput să se gândească, să se pregătească şi să moşmondească pentru bătrâneţile care au fost, sunt şi vor să vină. De-un portofel de platină de Bahlui e vorba, tartor ghebos al partidoiului roşalbastru local, harismaticul conseier judeţean Găbilă Surzilă, care, în ciuda faptului că are mai multe firme decât anii din bolintin, a-nceput să se pregătească pentru pensie. Numa’ că nu se gândeşte, ca toată prostimea, cum să facă să ia o sută de mii în plus la pensie, ci - n-o să credeţi! - cum să-şi rezerve un loc liniştit într-un cămin de bătrâni cu condiţii şi vedere la muncipiu. Aşa că, zice nişte spioane de-ale noastre roş-albastre, Surzilă s-ar da peste cap de la o vreme ca să-şi facă un cămin de bătrâni la Bârnova, cambodză pentru care şi-a scos la iveală nu numa’ portofelul de platină, ci şi relaţiile de şmen şi şpagă cu cejeul şi cu premăria comunală. Acuma, nu vrem să ne gândim că, de fapt, Surzilă vrea să-şi construiască vreun oţel sau vreo altă cambosză de distracţie şi coţăială şi preferăm să credem că, mânat de bune intenţii, chiar vrea să facă azil. Nu ştim dacă şi-a rezervat deja apartamentul prezidenţial al azilului, da’, dacă e interesat, îi putem pune şi noi la dispoziţie o listă plină de eventuali tartori care ar cam trebui să se retragă... Una despre unul dintre copilaşii de mingi, conbinaţii şi învârteli cu fonfeţi pudici ai tartorului moşmandelor cu săgeată din târg, dipotatul Filator Rechiniu, rectercs-conseieml judeţean Polimen. Da’ nu despre cum s-a gândit junele să moşmondească concursul de la agentura de plăţi preferenţiale şi intervenţii supterane în agricultură vroaim să vă zicem aicea. Ci să vă dăm o veste total intexpectivă şi neaşteptată până şi pentru noi, pe care ne-a zis-o nişte spioane din zona infracţională. Ş-anume - n-o să credeţi! Polimen a-nceput să umble cu tampoane! Nu, nu vă speriaţi, nu-i vorba de acele obiecte considerate, pe nedrept, drept ruşinoase, ci despre acele evenimente rutiere, adică stradale, care se-ntâmplă între două sau mai multe maşini, între maşini şi peroni sau între maşini şi gropi, maidaneji sau stâlpi, cunoscute şi ca tamponări. Ei bine, de vreo două-trei zile, Polimen poate fi ginit zilnic pe la Serviciul de Tampoane de la Poliţia Municipală, unde face coadă ca să dea cu subsemnatul cum şi-a buşit maşina. Acuma, nu ştim dacă-i maşina de serviri sau de aia personală, da’ miliţienii, de-a dracu’, se face că nu-l cunoaşte, de stă săracu’ la coadă de-i iese monoadele din cap. O fi din răutatea miliţienilor, o fi din cauza lu’ Şmen, o fi din cauza prăbuşirii leberalilor?! CF Moldova cere 247.000 RON de la UMF Revendică o parte din Palatul “Braunstein Andree Jane Helene Boujot, născută Ghica, a dat în judecată Primăria Iaşi, cerând anularea deciziei Consiliului Judeţean, decizie prin care i-a fost respinsă cererea de restituire în natură sau de acordare de măsuri reparatorii pentru imobilul din strada Cuza Vodă, numărul 2 și pentru bunurile inventariate. Pagina ABONEAZA-TE LA FLACARA CU DOAR CALIMARA CU IDEI Presa, unicul vinovat!? Rares NEAMTU O Marile deservicii “patriotice” Liviu ANTONESEI Sectorul bancar a avut un curs ascendent • Amonil își continuă trendul ascendent Polimen umblă cu tampoane l III.