Flacăra, octombrie-decembrie 1960 (Anul 9, nr. 39-51)

1960-10-01 / nr. 39

SPRIJIN TOTAL SOLILOR PĂCII „Ascultînd cuvlntarea tovarăşului Gheorghe Gheorghiu-Dej simt un Îndemn în plus ca la locul meu de muncă, la Jurnalele Înalte din Reşiţa, să contribui cu forţe sporite la înfăptuirea mai devreme a marilor sarcini ale planului de 6 ani“. VasiU BENEA Erou al Muncii Socialiste prim jurnalst la Combinatul Metalurgic Reşiţa „Ca ora de ştiinţă, doresc ca actuala sesiune a O.N.U. să realizeze progrese substanţiale în direcţia rezolvării problemei dezarmării, astfel ca pretutindeni în lume marile descoperiri ştiinţifice, în primul rînd energia atomică, să servească exclusiv cauzei progresului şi fericirii popoarelor“, acad. prof. Şerban ŢIfEICA director ştiinţific adjunct al Institutului de fizici atomică al Academiei R.P.R. „Cuvîntarea tovarăşului Gheorghe Gheorghiu-Dej exprimă întrutotul năzuinţele noastre de pace. Este o mîndrie pentru poporul nostru că Republica Populară Romînă se bucură pe plan internaţional de prestigiul unei ţări care luptă activ pentru menţinerea şi consolidarea păcii în lume“. Victoria COZOŞ muncitoare la fabrica de confecţii „Gh. Gheorghiu-Dej" „Sînt mamă a 8 copii; în timpul războiului pe cei 6 pe care-i aveam atunci i-am salvat de sub dărîmăturile casei distruse de bombardament... Ca şi toate mamele, vreau pace pentru copiii mei. Ştiu bine că la sesiunea O.N.U., delegaţia ţării noastre va pune umărul pentru ca toate căminele din lume să se bucure de pace“. Ana OBACIU mamă eroină, Oraşul Stalin, cartierul muncitoresc .Tractorul „Sînt bucuros şi mîndru că tocmai delegaţia patriei noastre pune în discuţia sesiunii O.N.U. problema promovării ideilor văcii şi înţelegerii între popoare în rîndurile tineretului. Fără ndoială că această iniţiativă se va bucura nu numai de sprijinul tuturor tinerilor din patria noastră şi din celelalte ţări socialiste, dar şi a milioane şi milioane de tineri din lumea întreagă. Ghiftor BODEA student, Institutul politehnic — Bucureşti (2) La Atelierele de reparat material rulant ,16 Februarie" din Cluj, comunistul Ion Margineanu citeşte tovarăşilor sâi de munca veştile sosite de la O.N.U . (2) într-o însufleţită adunare, studenţii şi cadrele didactice ale Institutului politehnic din Bucureşti îşi exprima adeziuneatotala la politica de pace a guvernului nostru. (1/ La fabrica de ţigarete ,Bucureşti, muncitorii asculta cuvintarea rostita de tovarăşul Gh. Gheorghiu-Dej la O.N.U.