Flamura, iunie 1972 (Anul 19, nr. 2347-2372)

1972-06-13 / nr. 2357

FLAMURA— 2357 m SPORT-SPORT DIVIZIA A I.C. ARGEȘ A MAI FĂCUT ül PAS SPRE TITLU Antepenultima etapă a primei noastre divizii de la care așteptam cîteva răspunsuri în ceea ce privește semnele de întrebare care au planat asupra echipei campioane și a celei de a doua retrogradante, a adus clarificarea doar în disputa fruntașelor clasamentului. P.C. Argeș a cucerit un punct extrem de jios la Petroșani (punct la prefer de prețios și pentru gazde, care pot fi acum mai liniștite în privința soartei lor) și se poate socoti în mod virtual campioană, pentru că are un program mult mai avantajos în etapa viitoare decât U.T.A. și Universitatea Cluj, care vor juca în deplasare cu Politehnica Iași, respectiv cu Steaua. Totuși, și aceste formații și-au asigurat un două loc pe podiumul de onoare al actualei ediții — deci și dreptul de participare la „Cupa U.E.F.A.“ — deoarece A.S.A. Tg. Mureș, singura echipă care mai poate aspira la acest drept, are de susținut un examen dificil la Bacău. Firește, toate cele spuse mai sus sunt doar niște prezumții, căci la fotbal nu poți fi niciodată sigur decît în ultimul meci și în ultimul minut de joc. Dacă în frunte, apele s-au limpezit în bună parte, decizia în ceea ce privește ocupanta locului 15 se lasă încă așteptată. Feroviarii de pe Someș, prin victoria realizată în dramatica partidă cu Steaua, au mai urcat o treaptă în clasament și, cu toate că se află pe locul 13, pot aborda ultimele meciuri fără teamă de . . . ghinion, au un program mult mai întrucât avantajos decît Petrolul și Politehnica Iași, bătute puternic de valurile înspumate de la periferia clasamentului. In consecință socotim că abia ultima etapă va decide echipa care va însoți pe Crișul Oradea în neplăcutul voiaj spre divizia B. Pînă atunci, să subliniem că oaspeții n-au reușit în această etapă decît o victorie și două meciuri nule și că un singur gol a lipsit partidei de la București pentru a se egala scorul acestui campionat. REZULTATE TEHNICE ȘI AUTORII GOLURILOR Farul Constanța — Universitatea Cluj 0—1 (0—1). Unicul gol al partidei a fost înscris de Mureșan, în min. 30. A.S.A. Tg. Mureș — București 3—0 (1—0). Au Rapid marcat : Hajal (min. 7), Mureșan (min. 64) și Fazekaș (min. 71). Steagul roșu Brașov — Politehnica Iași 0—0. Crișul Oradea — Universitatea Craiova 2—1 (1—1). Autorii golurilor : Șchiopu (min. 14 — din penalti) și Colnic (min. 57), respectiv Marcu (min. 17). In min. 50 Oblemenco a ratat o lovitură de la 11 m. C.F.R. Cluj — Steaua 2—1 (0-1). Bucureștenii au deschis scorul prin I. Constantin, în min. 31, dar în min. 64 O. Ionescu a egalat dintr-o lovitură de pedeapsă, pentru ca în min. 70, același jucător să marcheze golul victoriei. Jiul Petroșani — F.C. Argeș 1—1 (0—0). Scorul a fost deschis în min. 50, de către piteșteanul Prepurgel, iar gazdele au egalat în min. 77, prin Mulțescu. U.T.A. — Petrolul 4—2 (3—1). Deși conduși cu 1—0, textiliștii au înscris apoi 4 goluri, prin Kun II (min. 23), Domide (min. 36 și 71) și Brașovschi (min. 42). Golurile învinșilor au fost lizate de Dincuță, în min. 3 reași 60. Dinamo București — S.C. Bacău 6—0 (3—0). Scorul etapei a fost realizat de Dumitriu II (min. 5), Deleanu (min. 27), Dumitrache (min. 36 și 84), Lucescu (min. 59) și Velicu (min. 69 — autogol). Parcă-i un făcut ! Ori de cîte ori metalurgiștii reșițeni joacă cu feroviarii din Arad sau plouă, sau e un frig strașnic. Duminică n-a fost nici una, nici alta, în schimb era o caniculă de să te sufoci , vreme ideală pentru ștrand și pentru popasuri în poieni răcoroase, nu să joci fotbal. Și totuși, aproape 4 000 de suporteri ai echipei reșițene au ținut să fie prezenți la întîlnirea programată pe stadionul din Valea Domanului, pe care au așteptat-o cu nerăbdare toată iarna și aproape întregul retur, sperînd într-o revanșă copioasă pentru eșecul suferit în toamnă la Arad. Fotbaliștii reșițeni nu le-au înșelat așteptările, oferindu-le această satisfacție și un scor care n-a mai fost realizat pe teren propriu de cînd C.S.M.R. s-a instalat în fruntea clasamentului. Rezultatul final însă nu exprimă decît în foarte mică măsură fizionomia întâlnirii, pentru că dacă diferența dintre învingători și învinși ar fi fost de 8—10 goluri, acest lucru n-ar fi mirat pe nimeni dintre cei prezenți în tribune. Ceea ce ne-a mirat a fost doar faptul cum de o echipă așa de slabă cum s-a prezentat C.F.R. Arad la Reșița, a putut ajunge pe locul 2, căci aceasta a fost poziția ei în clasament înaintea etapei a 28-a ? Exceptîndu-l pe portarul Wesser — care în pofida celor 3 goluri primite pînă la înlocuirea sa cu tînărul Jivan, a apărat totuși bine — ceilalți coechipieri ai săi au jucat foarte slab, „remarcîndu-se" doar prin durități șiproteste la adresa arbitrului. Apărarea oaspeților a fost depășită la fiecare fază, iar mijlocașii și atacanții n-au fost în stare să „lege“ nici măcar cîteva acțiuni mai de doamne ajută. Desigur, aceasta se datorește și ambiției cu care reșițenii au abordat partida, superiorității lor evidente pe toată durata lor, combinațiilor reușite de atac realizate chiar cu participarea fundașilor, pe un front larg, pînă în zona de finalizare, unde la fiecare 5 minute s-a creat cel puțin cite o ocazie de gol. Dintre acestea însă au fost fructificate doar 4, căci numai în prima repriză am notat pe puțin alte 5 ratări din situații excelente (chiar și cu poarta goală) și tot atîtea în partea doua a întîlnirii, astfel că înșiruirea lor ne-ar cere prea mult spațiu. E suficient să amintim că numai Atodiresei (de 3 ori), Grozăvescu (2), Szilagyi (3) și Kafka au lăsat să le scape 9 situații de majorare a scorului și, odată cu ele, prilejul de a realiza scorul-record al actualei ediții a diviziei B. Publicul n-a fost însă prea supărat, pentru că asta contează mai puțin și pentru că favoriții săi i-au oferit — în compensație, multe faze spectaculoase, dinamice, cîteva execuții tehnice pentru deliciul „galeriei“ (ca de pildă, Florea) și chiar cele 4 goluri înscrise, la capătul unor faze de mare cursivitate și dinamism, au încîntat privirea. Primul dintre ele a fost marcat de Varga, în minutul 11, iar al doilea, realizat de Florea, a „picat" la mai puțin de 60 de secunde după deschiderea lui. Cel mai frumos dintre scornele a fost însă golul lui Kiss: în min. 72 el a executat extrem de puternic o lovitură liberă de la cca 30 m de poarta adversă și balonul s-a dus bolid în stîlpul de fier care susține plasa. Scorul final a fost stabilit de Jac, în min. 84, care a reluat din apropiere o centrare a lui Florea. Gheorghe Cojocaru (Drobeta Tr. Severin) — moleșit probabil și el de căldură — a condus cu unele greșeli, care însă nu au fost prea grave; îi reproșăm doar indulgența față de atitudinea nesportivă a unor jucători oaspeți. C.S.M.R.: Ilieș — Rednic, Kiss, Zideki, Kafka — Grozăvescu (din min. 67 , Jac), Varga — Atodiresei, Pușcaș (din min. 46 , Roșea), Szilagyi, Florea, C.F.R. Arad: Wesser (Jivan)— Cotarcă, Bermozer, Kukla I, Cociuban — Gyenge, Damian — Mihoc, Schwartz, Kukla II, Butaș (Babău). PAUL BOCȘANI De pe terenurile de fotbal DIVIZIA B C.S.M. ffiLITA C.FC ARADAO (20), DAO SCORUL PUTEA EI DUBLU N-a trecut nici un minut de la deschiderea scorului și Florea a marcat un nou gol pentru echipa reșițeană. P. FUCHS divizia e METALUL OȚELU ROȘU VAGONUL ARAD 1—2 (0—0)— (De la corespondentul Radu Zeno). Arădenii au nostru, jucat cu multă ardoare, pentru a-și asigura locul I în serie și dreptul de participare la barajul pentru promovarea în divizia secundă, obținînd o victorie pe deplin meritată. Ei au avut inițiativa în repriza secundă, cînd au fructificat două din ocaziile de gol create, prin Dobai (min. 55) și Mertesz (min. 82). Gazdele au dominat pînă la pauză, irosind prin Ani și Grigore două excelente situații de gol, astfel că abia în min. 89 au reușit să înscrie un gol prin Stan. VICTORIA CARANSEBEȘ — MINERUL BOCȘA 1—3 (0—1) (De la corespondentul nostru, C. Brindza). Cu aceasta victorie fotbaliștii din Bocșa au scăpat de emoțiile retrogradării. Scorul final reflectă în bună măsură realitatea de pe teren, deoarece echipa oaspete s-a dovedit superioară gazdelor atît ca dominare, cit și ca putere de finalizare și pregătire fizică. învingătorii au deschis scorul în min. 40, prin Baranyi și i-au majorat în repriza secundă, cînd același Baranyi (min. 78) și Busuioc (min. 81) au înscris din nou. Pentru formația Victoria a înscris Vaida (min. 86), dintr-o lovitură de pedeapsă. MINERUL MOLDOVA NOUA — ELECTROMOTOR TIMIȘOARA 1—0 (1—0) (De la corespondentul nostru, Gh. Guran). A fost un meci al ocaziilor ratate, deoarece minerii au dominat copios însă au ratat exasperant de mult, prin Nestorovici II, Ologeanu, Gruia și ceilalți atacanți. Unicul gol al partidei a fost marcat de Gruia, în min. 42, care a fructificat o centrare foarte bună a lui Nestorovici, trimițînd balonul cu capul sub bara transversală. MUREȘUL DEVA — C.F.R. CARANSEBEȘ 5—1 (3—1) Feroviarii din Caransebeș au dat o replică slabă adversarilor, jucînd fără convingere și resemnați cu soarta. Ei au primit în 15 minute 3 goluri, marcate de Ceaușu II din penalti, Szabados și Tarcu, apoi au din handicap în min. 29, redus prin Ballog, iar în repriza secundă Mureșul a înscris prin și Stark alte două goluri, Achim majorînd scorul la o diferență firească. METALUL TOPLET — ȘTIINȚA PETROȘANI 1—1 (0—0) Pentru oaspeți, care aspirau la primul loc în seria a 7-a, întîlnirea a avut o importanță deosebită, deoarece în caz de victorie ar fi trecut în clasamentului. Acest lucru fruntea însă nu l-au putut realiza, iar metalurgiștii n-ar fi înscris dacă în proprie poartă, studenții din Valea Jiului ar fi suferit un eșec. Ei au fost conduși chiar în min. 78 cu 1—0, datorită golului realizat de Vior — care a reluat în plasă, cu capul, o centrare excelentă a lui Olan — însă peste numai un minut Blidaru I a deviat în poarta echipei sale o lovitură liberă executată de Grizea, stabilind scorul final. A condus foarte bine I. Boroș (Timișoara). Metalul a aliniat următoarea formație: Jebeleanu — Almajan, Vlăduceanu, Blidaru I, Perețeanu — Bujancă (Codri), Blidaru II — Olan, Stoenel, Preda, Vior. CELELALTE REZULTATE DIN SERIA A VIII-a : Furnirul Deta — Aurul Brad 2—1. Gloria Arad — U.M. Timișoara 1—0. Progresul Timișoara — Minerul Ghelar 3—2. CLASAMENTUL Vagonul Arad 25 14 6 5 36-24 34 Mureșul Deva 25 14 4 7 58-24 32 Minerul M. Nouă 25 11 7 7 35-25 29 U.M. Timișoara 25 XI 5 9 34-27 27 Electromotor 25 12 3 10 38-32 27 Progresul Tim. 25 10 6 9 38-36 26 Metalul O. Roșu 25 10 6 9 45-44 26 Furnirul Deta 25 11 3 11 22-28 25 Gloria Arad 25 10 4 11 30-29 24 Aurul Brad 25 10 4 11 33-41 24 Minerul Bocșa 25 10 3 12 39-48 23 Minerul Ghelar 25 10 2 13 39-46 22 C.F.R. Csebeș 25 6 5 14 32-43 17 Victoria Csebeș 25 4 6 15 25-57 14 ULTIMA ETAPA (18 iunie) : Aurul Brad — Gloria Arad, U.M. Timișoara — Metalul Otelu Roșu, Minerul Ghelar — Minerul Moldova Nouă, Minerul Bocșa — Progresul Timișoara, Electromotor Timișoara — Mureșul Deva, Vagonul Arad — Victoria Caransebeș, C.F.R. Caransebeș — Furnirul Deta. Minerul Zinina-Electroputere Craiova 3-1 (0-1) Intîlnirea dintre aceste două formații, disputată pe o căldură toridă dar în mijlocul unui mare interes, a prezentat o miză deosebită pentru ambele tabere ; minerii aveau nevoie de o victorie pentru a se depărta definitiv de zona „fierbinte“ luptei pentru evitarea celui de-ala 3-lea eșalon competițional, iar oaspeții s-ar fi mulțumit chiar și cu un punct, în același scop, (situația lor în clasament fiind încă dătătoare de coșmaruri). De aceea, craiovenii au și jocul cu multă hotărîre început pentru a-și atinge țelul propus, imprimînd partidei un ritm rapid. Ei au fost de regulă primii la minge, surprinzîndu-și adversarii prin acțiunile lor ofensive și în min. 27 Biden a reușit să deschidă scorul. Dar localnicii nu s-au speriat prea mult de acest lucru, deoarece și în etapa precedentă ei au fost conduși cu 2—0, de un adversar mult mai puternic și totuși pînă la urmă au reușit să cîștige. Așa s-a întîmplat și acum, pentru că în repriza secundă jucătorii pregătiți de Gh. Codreanu și P. Truțan au preluat inițiativa și în interval de numai 7 minute ei și-au asigurat victoria, marcînd 3 goluri spectaculoase, la capătul unor acțiuni care au făcut mai apărarea echipei oaspete. Astfel, în min. 47 Dumitrescu a înscris punctul egalizator, după alte două minute marcat din nou. In Starza I a min. 54 fost rîndul lui Dworzsak să înascrie, stabilind rezultatul final cu un șut de la 30 m. In ciuda mizei sale mari, întîlnirea s-a disputat într-o remarcabilă notă de sportivitate, asigurată și de arbitrajul competent a lui Ștefan Lazăr (București), care a condus următoarele formații : Minerul, Boniș , Sturza II, Tudor, Tuculia, Copăceanu (Dumitrescu) — Mathe, — Dworzsak, Anghel Sturza, Spălățelu, Mocanu (Todirașcu). Electroputere: Vasilescu — Cotoșman, Morovan, Stanciu, Lepădatu — Dașcu, Boșoteanu — Băluță, Bărbuț, Bidea, Hîrșoveanu (Șarpe). CELELALTE REZULTATE: Metalurgistul Cugir — Vulturii Lugoj 4—0, Politehnica Timișoara — Corvinul Hunedoara 4—0, Olimpia Satu Mare — Chimia Făgăraș 2—0, Minerul Baia Mare — C.F.R. Timișoara Olimpia Oradea — Gloria 1—0, Bistrița 3—1, C.S.M. Sibiu — Gaz metan Mediaș 0—0. CLASAMENTUL ETAPA VIITOARE (18 iunie): C.S.M. Sibiu — Politehnica Timișoara, C.F.R. Arad — Minerul Anina, Olimpia Oradea — Vulturii Lugoj, Electroputere Craiova — Minerul Baia Mare, Corvinul Hunedoara — Metalurgistul Cugir, C.F.R. Timișoara — C.S.M. Reșița, Gloria Bistrița — Olimpia Satu Mare, Gaz metan Mediaș — Chimia Făgăraș, C.S.M. Reșița 28 17 5 6 44-22 39 Minerul B.M. 28 12 6 10 44-35 30 Olimpia S.M. 28 13 3 12 23-24 29 C.S.M. Sibiu 28 12 5 11 28-29 29 Minerul Anina 28 12 5 12 36-39 29 C.F.R. Arad 28 12 5 11 36-39 29 Politehnica 28 11 6 11 44-31 28 C.F.R. Timișoara 28 10 8 10 32-26 28 Metalurgistul 28 11 5 12 27-28 27 Gloria Bistrița 28 12 3 13 29-33 27 Chimia Făgăraș 28 12 2 14 43-42 26 Olimpia Oradea 28 12 2 14 34-34 26 Electroputere 28 11 4 13 30-36 26 Gaz metan 28 11 4 13 19-27 26 Vulturii Lugoj 28 10 5 13 24-41 25 Corvinul 28 10 4 14 28-35 24 Festivitatea închiderii anului sportiv școlar 1971-1972 Intr-o atmosferă entuziastă, școlarii și elevii din orașele Anina, Oravița și Reșița au sărbătorit evenimentul închiderii unui an sportiv școlar cu multe succese și rezultate valoroase, confirmîndu-se încă o dată afinitățile pe care tineretul le are față de educația fizică și sport. In cuvîntul rostit la festivitatea din Reșița, de către tovarășul Valentin Man, prim-secretar al Comitetului municipal al U.T.C., a fost evidențiat faptul că în acest an școlar a sporit numărul elevilor cuprinși în întrecerile de masă, datorită creșterii numărului de crosuri în perioada de toamnă și vară, mai bunei organizări la toate competițiile, caracterul stimulativ asigurînd popularitatea întrecerilor. In prezența sutelor de elevi au fost remarcate și succesele individuale realizate de atleți (Gheorghe Megelea, Mariana Paulescu, Sorin Pescaru), înotători (Mircea Hohoi, Dietmar Wetterwek, Lavinia Donea), gimnaști (Teodora Ungureanu, Ioan Kecikeș), tenismeni (Radu Opreanu) și alți elevi sportivi fruntași, care s-au evidențiat atît pe terenul de sport, cît și la învățătură sau locul de ucenicie. Pentru o comportare clară la toate competițiile exerșcolare, Comitetul municipal Reșița al U.T.C. a declarat asociația sportivă a Grupului școlar U.C.M.R. drept cea mai bună asociație școlară din Reșița, cernîndu-i o frumoasă cupă depe cristal. Toate rezultatele dobîndite, întreaga activitate desfășurată pe parcursul anului încheiat au fost închinate Conferinței Naționale a partidului și aniversării a 25 de ani de la proclamarea Republicii. Au fost organizate demonstrative la atletism, întreceri handbal, fotbal, volei, jocuri distractive. La Anina, competiția de volei (băieți) a fost cîștigată de echipa școlii profesionale, iar finalele la handbal și fotbal au fost cîștigate de reprezentanții Școlii generale nr. 2 Steierdorf. Foarte interesante au fost jocurile de fotbal feminin de la Oravița, unde s-au înfruntat 4 echipe din localitate. Cu mult interes au fost urmărite de cei peste 500 de spectatori întrecerile de volei (fete și băieți), jocurile distractive (fuga în saci, alergarea pe picioroange), disputele atletice, care au avut drept cîștigători pe : Miorița Trăistaru, Petrișor Vițian, Luminița Stoia, Doru Lungu, Constanța Ciuciuc, Ion Retezan și Eugen Neda. Elevii reșițeni, după o impresionantă paradă pe arterele orașului, în ritmul marșurilor intonate de fanfară, s-au întrecut în pasionantele ștafete de 4x100 m și 400+300+200+100 m. La băieți, ambele ștafete au fost cîștigate de Grupul școlar U.C.M.R. (Popa, Voica, Bîlgăr, Barbu), iar la fete, prima întrecere (4x100 m) a fost cîștigată de Liceul nr. 2, iar a doua de echipa Liceului 1. Folosind prilejul acestor manifestații sportive de masă, în județul Caraș-Severin s-a declanșat „Săptămîna sporturilor olimpice", care începînd cu acest an va deveni tradițională în întreaga țară, avînd drept scop popularizarea ideii olimpice, a nobilului său țel social. DORU DINU CAMPIONATUL JUDEȚEAN . Cu etapa de duminică, ediția 1971—1972 a campionatului județean s-a încheiat. Ultima etapă a fost deosebit de productivă, înscriindu-se un număr de 36 de goluri (30 de către învinggători și 6 de învinși). S-au înregistrat și cîteva scoruri neobișnuit de mari, mai ales în partidele de la Reșița, Anina, Berzovia și Oravița, în care s-au înscris 26 de goluri. Pînă la omologarea tuturor rezultatelor, Minerul Oravița a cucerit locul I, iar Foresta Caransebeș și Recolta Berzovia au retrogradat în campionatele de calificare. SIDERURGISTUL — ELECTRICA REȘIȚA 1—0 (1—0) Intîlnirea a fost extrem de disputată, deoarece ambele echipe aveau nevoie de cele două puncte , siderurgiștii — pentru a ocupa locul III, iar adversarii lor — ca să evite eventualul baraj cu cîștigătoarele campionatelor teritoriale. Pînă la urmă, plusul de experiență și pregătirea superioară a echipei pregătite de Gheorghe Vida și-a spus cuvîntul, aceasta obținînd o victorie la limită, dar pe deplin meritată. Unicul gol al meciului a fost înscris de tînărul și talentatul jucător Ciocănel, în min. 31. MUNCITORUL — ENERGIA REȘIȚA 5—3 (2—1) In ultima lor partidă oficială din actuala ediție a campionatului județean de fotbal, componenții echipei Muncitorul regăsit în mod surprinzător și au eficacitatea, înscriind într-o singură partidă tot atîtea goluri cîte au marcat în întreg returul ! Victoria lor a fost realizată prin punctele marcate de Jurcă 2, Cojocaru, Moraru și Țîru. Pentru învinși au înscris Agu 2 și Secoșan. NERA BOZOVICI — FORESTA ZĂVOI 0—1 (0—0) (De la corespondentul nostru, I. Almajan). O victorie surprinzătoare, dar meritată, a echipei din Zăvoi, care s-a apărat organizat și a atacat rar, dar periculos. Oaspeții au deschis scorul în min. 52, prin Radu și au reușit să mențină acest avantaj pînă la sfîrșitul meciului, profitînd și de ineficacitatea gazdelor, care au ratat multe ocazii de gol. METALUL ANINA — BISTRA GLIMBOCA 6—2 (2—1) (De la corespondentul nostru, I. Ghineț). Joc viu disputat și cu multe goluri. In min. 3, Lădaru a deschis scorul pentru oaspeți, dar după 3 minute Arnăutu a egalat. Apoi localnicii au dominat copios, înscriind încă 5 goluri, prin 26), Borceanu (min. Tomiță (min. 48 și 55), Bîscă (min. 61) și din nou Arnăutu (min. 68). In min. 52 Novac a marcat al 2-lea gol al oaspeților. In finalul partidei,Cojocea (Metalul) a fost eliminat de pe teren pentru lovirea adversarului, iar formația oaspete a părăsit terenul în min. 80. RECOLTA BERZOVIA — METALUL BOCȘA 1—6 (0—3) (De la corespondentul nostru, I. Știopu). Meci fără istoric, care a fost la discreția oaspeților, mult mai experimentați și mai bine pregătiți. Golurile lor au fost marcate de Rusu (min. 1 și 60), Blaha (min. 35), Gruia (min. 43 — din penalti), Franț (min. 62) și Petra (min. 75). Pentru localnici a înscris Endi (min. 65). MINERUL ORAVIȚA — C.F.R. ORAVIȚA 5—0 (1—0) (De la corespondentul nostru, N. Vuc). Intîlnirea dintre cele două orăvițene a fost mai echilibrată doar în prima repriză, pentru ca după pauză Minerul să înscrie încă 4 goluri. Marcatori: Bagiu (min. 21), Kövér (min. 53, 80 și 85) și Putz (min. 57). Portarul feroviar, Georgel, în ciuda celor 5 goluri primite, a apărat excelent, salvîndu-și echipa de la o înfrîngere și mai severă. GLORIA REȘIȚA — MINERUL DOGNECEAC—0 CLASAMENTUL Minerul Oravița Metalul Bocșa Siderurgistul Min. Dognecea Ocna de Fier Energia Reșița Nera Bozovici Foresta Zăvoi C.F.R. Oravița Metalul Anina Gloria Reșița Bistra Glimboca Muncitorul Electrica Reșița Rec. Berzovia Foresta Csebeș 30 23 6 1 73-11 52 30 23 43 80-13 50 30 18 2 10 54-28 38 30 16 4 10 61-38 36 30 15 69 50-47 36 30 13 6 11 43-36 32 30 13 2 15 ”3-49 28 30 11 6 13 46-42 28 30 11 6 13 46-46 28 30 11 5 14 47-44 27 30 11 4 15 36-48 26 30 11 4 15 37-60 26 30 11 3 16 31-49 25 30 95 16 30-50 23 30 73 20 27-88 17 30 24 24 13-74 8 • 3O • ȘTIRI • REZULTATE • 0 Pe stadionul Republicii din Capitală s-a desfășurat duminică după-amiază meciul triunghiular feminin de atletism dintre echipele României, și R.F. a Germaniei. In Poloniei proba de aruncarea suliței, poloneza Ewa Gryziecka a stabilit un nou record al lumii cu o performanță de 62,70 m (v. r. era de 62,40 m și aparținea sovieticei Gorceakova). In proba de săritură în înălțime, victoria a revenit campioanei noastre Cornelia Popescu, cu 1,82 m. O luptă spectaculoasă s-a dat în proba de aruncarea discului, care a fost cîștigată de vest-germana Liesel Westermann, cu 63,76 m. Reprezentanta țării noastre Argentina Menis s-a clasat pe locul doi, cu 63,50 m, urmată de Lia Manoliu, cu 61,42 m. Natalia Andrei a cîștigat proba de 1 500 m plat în 4’14”8/10 (nou record al țării). Atleta vest-germană Heide Rosendahl a terminat învingătoare în proba de săritură în lungime cu 6,69 m, urmată de colega sa Roesen — 6,51 m și de reprezentanta țării noastre Elena Vintilă cu 6,39 m. Ștafeta de 4x100 m a revenit echipei R.F. a Germaniei cu 43,9/10, iar cea de 4x400 m a fost cîștigată, de asemenea, de reprezentativa R.F. a Germaniei în 3’34—8/10. Clasamentele finale: R.F. Germaniei — România 78—57 și Polonia — România 69—66. • în semifinalele probei de dublu masculin din cadrul turneului internațional de tenis de la Hamburg perechea Năstase, Kodes a învins cu 6—4, 6—3 pe Fassbender — Pohmann (R.F. a Germaniei). Țiriac și australianul Hewitt au întrecut cu 6—2, 6—4 pe Orantes, Gilbert (Spania). Proba de dublu femei a revenit perechii Helga Mastheoff — Heide Orth (R.F. a Germaniei). Pe poligonul de la Tunari au luat sfîrșit duminică Campionatele internaționale de tir ale țării noastre. In proba de armă liberă calibru mare 120 de focuri (trei poziții) victoria a revenit țintașului sovietic Ghenadie Lușcicov cu 1 161 puncte. El a fost urmat de P. Șandor (România) — 1 140 puncte și P. Kovalek (Cehoslovacia) — 1 137 puncte. Proba de pistol viteză 60 focuri a fost cîștigată de campionul român Dan Iuga cu 593 puncte. La o taiere aruncate din turn (Skeet) terminat victorios francezul Elie Penot cu 194 p. 0 La Madrid s-a disputat sîmbătă și duminică meciul internațional de gimnastică dintre echipele masculine ale Spaniei și României. Gimnaștii români au obținut victoria cu scorul de 534,10 — 520,55 puncte. În clasamentul individual, primul loc a fost ocupat de Dan Grecu cu 106,90 puncte. Prin tragere la sorți au fost stabilite, la München, grupele preliminare ale turneului olimpic de fotbal. Iată componența celor patru grupe : grupa I : R.F. a Germaniei, Malayezia, Maroc, S.U.A. ; grupa a II-a: U.R.S.S., Birmania, Sudan, Mexic ; grupa a III-a: Ungaria, Iran, Brazilia, Danemarca; grupa a IV-a : R.D. Germană, Ghana, Columbia, Polonia. Meciurile din cadrul grupelor se desfășoară între 27 august și 1 septembrie, în orașele München, Augsburg, Passau, Nürnberg, Regensburg și Ingolstadt. Rezultatele înregistrate în turneul italo-englez de Stoke City — A.S. Roma fotbal : 1—2 ; Birmingham — Sampdoria 2—0 ; Sunderland — Cagliari 3—3 ; Leicester — Atalanta 6—0 ; Cârtise — Catanzaro 4—1.