Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-11-21 / nr. 47

---. „con di ai da adeverința de primiria aaresului iau dat un răvaș particular către Cluj asesorul supt nume de adeferință, prin care răvaș vl scrie ca cum nici ar fi priimit agresul Dsale și că săl înștiințăz cănd are acăși în lucrare ca să vie la fața locului, fiindcă la satul Cioșlea sar gesi venit încă de la 8 a urmatoarii și ca cănd nici ar fi priimit precuvioșia sa cel mai bin înainte adresa acești giudec, a căruia venire la fața locului așteptand C asesorul și proprietarii adunat pănă a doua zi sara, ziua de respect nu au urmat a să înfățoșa nimine, încăt de aseminea pricină nici un fel de lucrare nuu putut face închind și jurnal cuviincioe, aceste înprijiureri gudec., necunoscăndule decăt niște învăluiri înpedecătoare pentru a să pute săvărși lucrarea potrivit formilor, încuviințindusă alt termin de 50 zile socotit de la data publicației potrivit și cu circularnica Depart. Dreptații supt No. 6984 din 1856, să publică acest termin spre încunoștiințarea feților înpricinate, că atunce să se afle cu staruință în satul Pomii Străjescului unde are a fi și Dlui comandarisitul asesor în unire cu 3 proprietari, poată săvărși lucrarea, căci la din înprotiră o va face numai în ființa părții stăruitoare, sau nestăruind nici o față della să va închile potrivit țitntei circularunii, și să va triimite la Arhiva Statului, după care apoi hotărârea aceștui giudec. E urmează a rămăne atatornică. Ca să Judecătoria ținutului Covurluiu. No. 1672. Des Ana Dudeasca, cerând a să scoate în vănzare de veci prin mezat casile în acest oraș Galații în mahalaua Bisericii Vovidenia pe locul moșiei, în mărime des 72 st. și 4 palme de giur în pregiur, să publică spre aflarea abotnicilor mușterei și a celor ce ar ave vreo pretenție să se înfățoșeze la acastă giulee în termin de 40 zile. Judecătoria ținutului Tutovii. No. 2170. De catre prezidentul acestui Tribunal D. Scarlat Miclescu regularisind termin la zi si a viitoarei luni Dechemvrie observarea pla-- ----.---... și Bălușăaștii, dintre Dlui Sard, Gheorghie Mogăldea cu răps. acum Pahar., Peculai Morela pentru 200 st. pămănt din hotarul Horșegii și alte osavbite pretenții, pricum asămine și la 5 Dechemvrie aducerea întru înplinire a jurnalului disființatului Divan a țerii de jos cășigit de Dei Păhărnce- Smaranda Jora, pentru înpărțirea averii parvnțăști dupa jindecata urmată cu frații Dsale Mogărdești, deci ep publică terminurile însămnate, spre încunoștiințarea tuturor feților atingătoari de obiecte, căci nefiind următoare, lucrarea să va desăvărși numai în ființa părții stăruitoare, aceste Judecătoria ținutului Fălciiu. No. 2498. Prezidentul Tribunalului giudec, pășind întru săvărșirea localnicii lucrări ce după poronca Depart. Dreptății are a face da moșia Dimitreștii ținut. Tutovii în cazul gălceviței dintre Alor Aga Grigorie Lupul, Spat. Peculai Safara, Slug. Ioan Varacaș, cu Dlor Stern, Iorga, și Medela. Ienițe frați Gălculeștii răzășii acei moșii dimitreștii, regulănd termin la 30 Noemvrie, cu deșteptare că dacă nar veni la termin toate părțile, să pa săvărși lucrarea numai în ființa părții stăruitoare după Art. 305 din Reglement, iar c zndi nici una din fețe nar fi următoare să va părăsi pricina și să va trumete la Arhiva Statului. Costandin No. 2570. Procesul următoriu între Grigoraș Agărici, Bălănescu, și casa răns. Ionace Cumbi, Ioana Cozmina, cu Dlui Spatr. și Pasile săn gherghie Muverdeanul pentru bust. 2 palme pămănt din moșia Olteneștii, eau terminat de izvoară la 30 Poemvrie să publică spre încunoștiințarea tuturor fepilor ce fac parte în pricină ca la arătatul termin să se înfăpoștăză negreșit în presul să fia tribunalului cu lovele ce vor fi lvănd, căci atunce în privirea mai multor termine însămpnate pănă acum, are a să da curs acestui proiec, numai în ființa părții stăruitoare, ci le arenului radical de inginer, a Petrchi Cozmița Redactor - Asaci. mașiner Horvezi zi- DVEMNCE rî N - -