Gazeta de Sud, noiembrie 2004 (Anul 10, nr. 2947-2972)

2004-11-13 / nr. 2958

A GAZETA de SUD, Sîmbătă, 13 noiembrie 2004 Vigariu neagă că Dinei vrea să scape de el „Nu voi părăsi Craiova“ - Aline, se aude că ești pe lista de „disponibilizați“ a lui Dinei Staicu. Pleci de la Universitatea? - Nu știu ce se aude, dar domnul Staicu a venit la noi și ne-a asigurat că nu este nimic adevărat din ce s-a scris și voi rămîne în continuare la Craiova. Nici nu am crezut că vrea să scape de noi. De altfel, chiar anul acesta mi-am prelungit înțelegerea pe încă trei sezoane cu Știința și îmi doresc să rămîn în continuare aici. - Ești mulțumit de prestațiile tale din ultimul timp? - Nu sunt mulțumit deloc. Au fost și unele meciuri mai bune, dar nu aceasta este valoarea mea. Am prins un retur excelent cînd era Mircea Rednic antrenor, dar se pare că rezultatele negative din acest sezon ne-au afectat psihic și asta se vede în evoluția mea, dar și a echipei. - Putem vorbi de lipsă de valoare? - Nu cred că este vorba despre lipsă de valoare, pentru că am avut perioade bune, dar după ce am pierdut cîteva meciuri a intervenit presiune din partea suporterilor, a presei și de aici o anumită neîncredere la unii jucători, printre care și eu. Se spune că te-a marcat foarte mult ratarea din Ghencea de acum patru ani... Mi-aș fi dorit să înscriu atunci, mai ales că era Steaua, dar nu pot spune că sunt încă sub impresia acelei ratări. A trecut, între timp am mai înscris goluri, am avut și perioade bune de joc. - Apropo de goluri, ultimul a fost împotriva lui Dinamo II, iar acum urmează un nou joc împotriva „cîinilor"... Așa e, și sper să marchez și împotriva primei echipe a lui Dinamo duminica viitoare, pentru că tot Dinamo scrie pe ei. Cred că dacă vom bate pe Dinamo și pe Oțelul și ne vom califica în semifinalele Cupei României ne vom spăla păcatele și ne vom împăca și cu suporterii. Dar cel mai important meci este cel cu Dinamo, trebuie neapărat să-i „rupem“. • Cosmin STAICU Vigariu (stînga) susține că mai stă la Craiova cel puțin trei ani Oltenii vor punct(e) de la Otopeni Alo, aterizează Caracalul! ^ CS Otopeni - FC Caracal • Stadion „Otopeni", astăzi,^anToci ■ • Formații probabile: CS Otopeni, Bobariu - Bătrînu, Vlădescu, Ungureanu, Diță - Hidișan, Mărgărit, Pană, Ghiță - Bunica, Bîrsan. Antrenor: Marian Pană. FC Caracal: Bornescu - Stoica, Militaru, Ciucă - Moșteanu, Săceanu, Velcovici, Ciobanu, G. Mihăiță - D. Orac, A. Pițurcă. Antrenor: Silvian Cristescu. • Vor arbitra: L. Dan -I. Mîrț, G. Neagu. • Observator: V. Sâlceanu. Lupta pentru șefia seriei a II-a a Diviziei B este strinsă, mai multe echipe vizînd promovarea, printre care și CS Otopeni, formație care, ca și FC Sibiu, a promovat în liga a doua în această vară. Seria este însă destul de imprevizibilă. Argumente. Două promovate din eșalonul trei, FC Sibiu și CS Otopeni, sunt pe primele două locuri, în timp ce fosta divizionară A Petrolul se află la 11 puncte de lider. Problema oltenilor nu este în acest moment promovarea, așa cum declara astă-vară, euforic, Paul Valută, ci evitarea retrogradării. Lecturind clasamentul, s-ar putea zice că în întîlnirea de astăzi, de la Otopeni, gazdele ar fi favorite, în ultimele două meciuri din campionat, elevii lui Marian Pană au reușit două victorii extrem de importante: 3-0 cu Petrolul (la Otopeni) și 2-1 cu Oltul (la Slatina). Totuși, caracalenii, care au plecat de ieri spre Capitală, nu merg în excursie la Otopeni, mai ales că în aproape toate meciurile din deplasare au jucat bine, inclusiv pe terenul liderei FC Sibiu. Ciucă nu are drept de joc, el fiind suspendat pentru eliminarea din jocul cu Rapid II. De remarcat că „centralul“ întîlnirii de astăzi va fi ajutat de două asistente. Despre partida de la Otopeni, Cristescu a afirmat: „Situația echipei este critică, așa încît orice meci este extrem de important. Am avut evoluții bune în deplasare, aș putea spune că mai reușite decît cele de pe terenul din Caracal. Mergem la Otopeni pentru a nu pierde.“ Oricum, numai în „pielea“ tînărului antrenor Silvian Cristescu n-ar fi bine să fie nimeni în această perioadă destul de agitată la FC Caracal. Deși Paul Valută pretinde că el este în continuare acționarii principal la echipei, în ultimele două zile continuă să se vehiculeze varianta că George Ilinca ar fi cumpărat pachetul majoritar. • Ion JIANU ^ Divizia C, seria a V-a, etapa a 11-a Armata a cîștigat derbiul cu „GP“ Derbiul craiovean din runda a 11-a a Diviziei C, Armata CS „Gică Popescu“, s-a încheiat cu victoria gazdelor, 1-0, gol Răduț (li). „Satelitul“ Universității nu a reușit ieri decît o remiză în Valea Roșie, cu Progresul Corabia, scor 1-1. Pentru craioveni a marcat I. Iordache ('60), oaspeții egalînd în minutul 85, prin Vasile. Cea de-a patra formație craioveană care a jucat ieri, Știința CFR, a fost învinsă la Scornicești, de FC Olt, cu 1- 0 (gol Tudose 70), meciul consemnînd patru eliminări, trei de la gazde și una din tabăra oaspete. Echipa Petrom Chimia Craiova a stat. (M.A.) Futsal, Divizia A, etapa a 11-a Gînduri mari pentru Senic Cele două echipe craiovene de futsal vor juca pe teren propriu meciurile din etapa a 11-a a Diviziei A, programată mîine. Echipa antrenată de Vali David, Senic, va întîlni, de la ora 15.00, în „Sala Sporturilor“ din Valea Vlăicii, formația AFC Transilvania Tîrgu Mureș. Gazdele ocupă locul 12 înaintea acestei etape, cu nouă puncte, în timp ce ardelenii sunt pe poziția a noua, cu 11 puncte. „Ținînd cont că echipa din Tîrgu Mureș a fost egala liderului, AFC Bodu, etapa trecută, nu se anunță un meci ușor, dar eu sunt încrezător în victorie. Ne putem ridica spre mijlocul clasamentului în următoarele etape“, a afirmat antrenorul lui Senic, Valentin David. Cealaltă formație din Bănie, Energoconstrucția, va juca de la ora 12.00, cu MGA Domnești. Energo este „lanterna roșie“, avînd un singur punct, în timp ce adversara ei ocupă locul 11, cu zece puncte. Cea mai bine clasată dintre formațiile oltene, Pandurii Tîrgu Jiu (locul 7), va avea o misiune dificilă în partida din Capitală în fața echipei AFC Bodu, lidera clasamentului. (C.S.) Futsal. Memorialul „Zoltán Crișan“ Programul primelor două etape In sala „Voința“ debutează astăzi a doua ediție a Memorialului „Zoltán Crișan“. Ca de obicei, această competiție de futsal va programa cîte două etape în fiecare week-end, meciurile din runda inaugurală fiind următoarele: Olana - Hentz 2 (ora 13.30), AS In ternațional - Primordial (14.15), KO - Sezione Ultra (15.00), Hentz 1 - Blue Boys (15.45), Po ped - Rovine (16.30), Athletic - Lotus (17.15), Promat - Nova Sport (18.00), Sporting Continental Molmat (18.45), AJF - Romulus (19.30), Balkan - DMD (20.15), Tucival - Amicii (21.00), Teca - Lucky Land (21.45). Sale&Pepestă. Mîine, în etapa a doua, vor avea loc partidele: Hentz 2 - KO (ora 10.00), Romulus - Hentz 1 (10.45), Nova Spiort - Balkan (11.30), Primordial - Popeci (12.15), DMD - AS International (13.00), Blue Boys - Teca (13.45), Lucky Land - Athletic (14.30), Molmat - Tucival (15.15), Amicii - AJF (16.00), Sezione Ultra - Promat (16.45), Lotus - Sporting Continental (17.30), Rovine - Sale&Pepe (18.15). Oltanastă. (M.A.) \ Rulmentul - Minerul Motru • Stadion „Rulmentul", astăzi, ora 11.00. • Formații probabile: Rulmentul: Andreescu - M. Gheorghe, Cușcă, Mitran, Pasca - Știrbu, M. Stan, Mitroi, Curt - Micu, Voicilă. Antrenor: Gabriel Jungu. Minerul: Munteanu - Mirea, Bălan, Amzacu, Purcel - Caibăr, A. Popescu, B. Popescu, Pătrașcu - Șoo, Glișcă. Antrenor: Gabriel Zahiu. • Vor arbitra: M. Martiș - A. Florescu, C. Florescu. • Observator: N. Vlad. SPORT 11 Din cauza galeriei care îi este ostilă Staicu preferă liniștea de la „satelit“ Patronul Universității Craiova, Dinei Staicu, și-a făcut deja o obișnuință din a urmări meciurile de pe teren propriu ale echipei „satelit“. în ultimul timp, Staicu a dat apostrofările de pe „Ion Oblemenco“, acolo unde este mereu contestat de galerie, pe liniștea din Valea Roșie, unde lumea nu se prea înghesuie să vadă evoluția jucătorilor de la echipa a doua. La fel au stat lucrurile și ieri, finanțatorul alb-albaștrilor urmărind, alături de managerul Pavel Badea, prestația elevilor lui Ionel Luță din meciul cu Progresul Corabia. Deși este pauză competițională din cauza meciului naționalei României de la Erevan, cu Armenia, Badea nu a trimis „artileria grea“ la Universitatea II, pentru divizionara C evoluînd jucătorii deja obișnuiți cu acest eșalon, ca Bănică, Jovanovici, Feleagă, I. Iordache, Hoban, L. Preda, Cr. Tudor sau M. Ilie. Dintre componenții de bază ai primei echipe, doar Buhuș și Frunză și-a umplut timpul liber cu o „vizită“ pe „Electro“. La fel ca și ieri, Pavel Badea a programat astăzi o singură ședință de pregătire, care va avea loc, probabil, tot pe terenul sintetic de la cantonamentul din Lunca Jiului, tehnicianul alb-albaștrilor alegînd să nu le mai dea liber elevilor săi pînă la confruntarea cu Dinamo, programată duminică, 21 noiembrie, de la ora 20.15. Deși cluburile și LPF se înțeleseseră ca partida să aibă loc la ora 14.00, aceasta se va disputa tot în nocturnă, postul TVR 1, cel care va transmite meciul, nefiind de acord cu decalarea. (M.A.) învățat cu succesele , Zahiu vrea puncte și la Alexandria După o perioadă critică, în care antrenorul Gabi Zahiu a fost la un pas de demitere, lucrurile merg din ce în ce mai bine în tabăra Minerilui Motivi. Trei victorii consecutive, în care „minerii“ au punctat de unsprezece ori iară să primească nici un gol, este un motiv suficient pentru ca gorjenii să aibă moralul ridicat la Alexandria. După ce au marcat de șase ori în poarta „lanternei roșii“, Minerul Motru se deplasează la penultima formație din clasament. 1,E un scor care ridică moralul jucătorilor în vederea meciului cu Rulmentul Alexandria din etapa viitoare, de unde sperăm să venim cu puncte“, a stabilit Zahiu obiectivul echipei sale imediat după dezonodămîntul rundei precedente. Perioada fastă a gorjenilor este o consecință și a faptului că în aceste etape nu au existat suspendări sau accidentări, iar Gabi Zahiu a mizat pe aceeași formulă de bază. Rulmentul are cel mai slab atac din serie, cu doar șase goluri marcate, adică un gol la două partide. Forțate de situația din clasament, gazdele vor fi nevoite să atace și astfel se vor descoperi în apărare, iar oltenii pot beneficia pe contraatac de spațiile libere care se vor crea. (C.P.) Data de 13 este superstiția lui Săndoi Cu noroc sau cu ghinion? Pandurii - Dinamo II • Stadion „Municipal", astăzi, ora 11.00. • Formații probabile: Pandurii: Lung - Bogoi, Crăciunescu, Trofin - Popete, Vancea, Arcanu, Ursu - Scarlat, Vintilescu, Bucă. Antrenor: Emil Săndoi. Dinamo II: Posteucă - Bălan, Galamaz, Scarlatachie - R.Ștefan, Cristache, Goian, Ilin, Pulhac - Bălțoi, Cigan. Antrenor: Cornel Țălnar. • Vor arbitra: V. Berbercaru - A. Midhișan, D. Nițu. • Observator: F. Domide. „O echipă care își propune promovarea trebuie să cîștige toate jocurile de pe teren propriu“, este obiectivul lui Săndoi atît în privința jocului de astăzi, cu Dinamo II, cît și a restului campionatului. Pentru a se menține însă în cursa pentru primul eșalon, o victorie cu „cîinii roșii“ este absolut necesară, chiar dacă Andone a anunțat că-și rodează la Tîrgu Jiu opt jucători de la prima echipă. După înfrîngerea de la Sibiu, tehnicianul gazdelor a anunțat modificări în primul unsprezece în funcție de echipa adversă și de starea terenului la ora partidei. Pandurii nu poate folosi în partida cu „cățeii“ din Ștefan cel Mare trei jucători, Nica și C. Popescu, accidentați, și I. Ștefan, suspendat din cauza cumulului de cartonașe galbene. Ghinionist declarat pe data de 13, Săndoi speră să treacă peste acest hop cu bine. Neșansa s-ar putea transforma în noroc și cu ajutorul unui principiu matematic care spune că minus cu minus dă plus. Data de 13, coroborată cu numărul etapei, tot 13, poate fi cheia norocului pentru „panduri“. „Centralul“ întîlnirii, vîlceanul Victor Berbecanu, a mai fluierat Pandurii în actualul sezon la Mioveni, unde a dictat cu ușurință o lovitură de la 11 metri în favoarea gazdelor. Săndoi speră însă ca „fluierașul“ să se revanșeze și să „greșească“ și acum tot în favoarea gazdelor. Tîrgujienii nu mizează pe o afluență mare de public și vor scoate la vînzare doar 3.500 de bilete. Din punct de vedere organizatoric, vicepreședintele Viorel Temelescu a anunțat condiții „nemțești“ pentru ziariști, după modelul FC Sibiu. Reprezentanții mass-media nu vor mai fi nevoiți să-și copieze în agende echipele deoarece li se vor pune la dispoziție copii după foaia de joc. „Vrem să intrăm în lumea mare nu numai cu echipa“, este sloganul conducerii gorjene. • Cristi PEPTAN Divizia B, seria a ll-a, etapa a 13-a • Celelalte partide: Unirea Unireni - Building Severin, Inter Pitești - Inter Juventus - Petrolul, Dacia Mioveni - Oltul Slatina, Rapid II - FC Sibiu. • Clasament: Vintilescu speră să înscrie în poarta „cîinilor“ Gaz, Divizia D- Gorj Programul rundei a 15-a Divizia D Gorj programează mîine, de la ora 12.00, partidele contînd pentru etapa a 15-a. Iată care sînt cele opt meciuri: MVM Drăguțești - Viitorul Cătunele, Știința Peștișani - Concefa Albeni, Rostramo Tîrgu Jiu - Energetica Tismana, Dinamo Inter Stănești -Recolta 2000 Bălești, Unirea Dragotești - Dinică Skeleru Bîlteni, Energia Turceni - Viitorul Dumbrava Cîlnic, Viitorul Plopșoru - Viitorul Negomir, Viitorul Inițiativa Glogova - Parîngul Sadu, Gilortul Tîrgu Cărbunești stă. (C.P.) Divizia D, Dolj Programul etapei a 16-a în prima divizie de fotbal a Doljului se vor disputa astăzi, de la ora 12.00, meciurile din cadrul rundei a 16-a. Iată care este programul complet al partidelor: Recolta Ostroveni - ASC Filiași, ASF Mîrșani - Progresul Segarcea, Gaz Metan Pielești - Portul Bechet, Avîntul Ișalnița - Unirea Leamna, Dunărea Calafat - UT Dăbuleni, Vînătorul Desa - Progresul Băilești, Unirea Podari - Victoria Călărași. (M.A.)