Gazeta de Sud, iunie 2012 (Anul 18, nr. 5252-5277)

2012-06-01 / nr. 5252

înghețată sau țigări? Zeci de craioveni au primit ieri câte o înghețată sau un măr pentru a renunța la fumat. Organizația studențească Amicus, Centrul de Prevenire și Consiliere Antidrog Dolj, Direcția de Sănătate Publică, Inspectoratul Școlar, cu sprijinul a zeci de elevi de la mai multe unități de învățământ, printre care Colegiile TIRAJ, 18.530 Naționale „Carol I“, „Elena Cuza", Liceul Tehnologic de Transporturi Căi Ferate și Colegiul Tehnic de Arte și Meserii „Constantin Brâncuși“, au organizat ieri, în centrul Craiovei, tradiționalul miting de pe 31 mai, Ziua Mondială Antifumat. Participanții au fluturat pancarte cu mesaje antifumat, în timp ce un băiat costumat în moartea EUR 4,4652 A USD 3,5939 ▲ CHF 3,7159 A cu o coasă confecționată dintr-o țigară uriașă încerca să atragă atenția trecătorilor, iar alți voluntari se străduiau să-i momească pe aceștia cu mere și înghețată pe băț, în schimbul țigărilor din buzunare. „Am încercat, printr-un marș și un miting, să atragem atenția cetățenilor cu privire la riscurile la care sunt supuși consumatorii produselor Sf. Mc. Iustin Martirul și Filosoful Sf. Mc. Hariton, Firm și Valerian— (Odovania Prazni pjtpîjificării Domnului) (Dezlegare la pește) în din tutun. Tinerii au format un lanț uman, susținându-și dreptul la o viață sănătoasă și aer curat. Totodată, au fost organizate în școli acțiuni ce au avut drept scop conștientizarea riscurilor fumatului“, a declarat Florin Nicolăiță, coordonatorul Centrului de Prevenire și Consiliere Antidrog Dolj. Adrian Dinu Craiova 0 ° C/25 ° C Slatina 110 C / 23 ° C 11 ° C / 19 ° C Sarauj • 12 ° C / 23 ° C Dr.Tr. Severin 14 ° C/25 ° C‘.V ISSN: 1841-1762 Zeci de copii au luat parte la mitingul antifumat organizat ieri în centrul Craiovei CR n T (cd.44312) (cd. 44061) Unda de poluare cu țiței din Olteț a ajuns la Drăgănești Unda de poluare cu țiței provenind de la o conductă spartă a societății Conpet a ajuns ieri la nivelul lacului de acumulare Drăgănești (județul Olt), unde mai multe echipe de intervenție au montat baraje absorbante și au împrăștiat material absorbant pentru neutralizare, a anunțat Ministerul Mediului. Barajul de la Drăgănești-Olt a fost închis pentru ca pata să nu ajungă și în aval și să curgă spre Dunăre. Acesta va rămâne închis până când va fi neutralizată total pata de țiței. Potrivit Ministerului Mediului, Administrația Bazinală de Apă (ABA) Olt a achiziționat încă 12 tone de material absorbant necesar intervenției, după ce miercuri a fost epuizat stocul de 15 tone deținut de Administrația Națională Apele Române, la nivelul administrațiilor bazinale de apă. Afluxul de poluant de pe Olteț s-a diminuat considerabil în secțiunea pod DN 64 la Fălcoiu, astfel că operațiunile erau concentrate ieri după-amiază la puntea pietonală de la Cioroiu, unde echipele SGA Olt și SC Conpet SA au împrăștiat în continuare material absorbant. Ministrul mediului și pădurilor, Rovana Plumb, declara miercuri seară, la finalul vizitei făcute în zona localității Fălcoiu, din județul Olt, că în apele Oltețului s-au scurs aproximativ 50 de tone de țiței din conducta care s-a fisurat, iar paza se întinde pe 15-20 de kilometri. Populația din zonă a fost informată să nu ia apă din râu, să nu adape animalele și să nu pescuiască. Click News Stoica Ștefan CONSILIUL JUDEȚEAN DOJ Doljul câștigă cu TINERI (co. 44312)