Gazeta matematică și fizică: Seria B, 1955 (Anul 6, nr. 1-12)

1955-01-01 / nr. 1

Street (Australia), fostă reprezentantă a Australiei la conferința de la San Francisco pentru constituirea O.N.U.; Antoine Tabet (Liban), arhitect; Nikolai Tihonov (U.R.S.S.), poet, președinte al Comitetului sovietic pentru apărarea păcii; William Wainwright (Marea Britanie), scriitor, secretar organizatoric al Comitetului pentru apărarea păcii din Anglia; Jean Laffitte (Franța), secretar general al Consiliului Mondial al Păcii, scriitor ; Isabelle Blume (Belgia), secretar al Consiliului Mondial al Păcii, fost deputat; Vincent Duncan Jones (Marea Britanie), secretar al Consiliului Mondial al Păcii, publicist; Panteleimon Guleaev (U.R.S.S.), secretar al Consiliului Mondial al Păcii, ziarist; Li Iman (China), secretar al Consiliului Mondial al Păcii, economist; Ivor Montagu (Marea Britanie), secretar al Consiliului Mondial al Păcii, regizor de cinema; Riccardo Lombardi (Italia), deputat, fost ministru, membru în Biroul Consiliului Mondial al Păcii; Abderraman Bușama (Algeria), arhitect, președinte al Comitetului partizanilor păcii din Algeria; Heinrich Brandweiner (Austria), profesor de drept internațional, președinte al Consiliului partizanilor păcii din Austria; Alberto Cavalcanti (Brazilia), regizor de cinema; Robert Chamberton (Franța), fost deputat; Jacques Denis (Franța), secretar general al Federației mondiale a tineretului democrat; Ostap Dluski (Polonia) deputat, redactor; Ambrogio Donini (Italia), senator; Erwin Eckert (Germania), deputat al Landstagului, președinte al Comitetului luptătorilor pentru pace din Germania occidentală; Ernst Fischer (Austria), scriitor, fost ministru; Nino Fogliaresi (Italia), profesor; Ragner Forbekik (Norvegia), pastor, capelan al catedralei din Oslo; Serghei Gherasimov (U.R.S.S.), regizor de cinema, deputat; Capru Iasui (Japonia), profesor de drept internațional la universitatea «Hosei», secretar general al Consiliului național pentru strîngerea de semnături pe petiția prin care se cere interzicerea armei atomice și cu hidrogen ; Chincadzu Saiandzi (Japonia) membru al camerei consilierilor, director al ziarului « Nisi Nippon simbun » Liu Kuan-i (China), secretar general al Comitetului popular chinez de apărare a păcii și de luptă împotriva agresiunii americane; Liu Cian-sen (China) vicepreședinte al Federației sindicatelor din China; Clarenzo Menotti (Italia), fost senator; Parameswaran (India), secretar al Consiliului păcii din India; Erwin Scharf (Austria), scriitor, președintele Partidului muncitoresc socialist din Austria; Zekeria Sertel (Turcia), scriitor, ziarist; Valentin Sorokin (U.R.S.S.), economist; Pandit Sunderlal (India), scriitor; Alfredo Varela (Argentina), scriitor; Paul Wandel (Germania), deputat, fost ministru; Heinz Willmann (Germania), secretar general al Consiliului luptătorilor pentru pace din Germania; Jorge Zalamea (Columbia), scriitor, fost ministru; Teitelboim (Chili) scriitor; Heinz Altschul (Austria), secretar general al Consiliului partizanilor păcii din Austria; d-na Janosne Bugar (Ungaria), secretar al Consiliului păcii din Ungaria; Nestor Granchelli (Argentina), avocat, fost președinte al federației universitare; d-na Rosa Hallender (Belgia), secretar general al Asociației pentru apărarea păcii din Belgia; Iza Ibrahim (Indonezia), secretar al Comitetului 2