Gazeta Sporturilor, septembrie 1936 (nr. 2157-2186)

1936-09-09 / nr. 2165

Milică Teodorescu a plecat la Constantinopole El va susține două matchuri în Capitala Turciei Excelentul nostru Profesionist, Milică Teodorescu, care a făcut o atât de frumoasă figură în matchurile susținute, nu de mult, în Franța, a părăsit el Capitala cu destinația Constantinopole unde are un angajament pentru două întâlniri, cu adversari al căror nume deocamdată nu-1 cunoaștem, în zilele de 15 și 21 Septembrie a. c. Tunero învinge pe Janas I »... s1... 10... OU«... In reuniunea internațională, organizată la Alger, cubanul Kid Tunero a învins pe francezul Kid Janas, la puncte. In decursul celor 10 reprize a 3 minute, fostul challenger al lui Marcel Thill, a avut matchul la discreție, învingându-și net adversarul, desfășurând un remarcabil joc de picioare și dovedind o categorică superioritate tehnică. ------=*-=----- Vilda Jaks accidentat Cunoscutul boxeur Cehoslovac Vilda Jaks, fost challenger al lui Marcel Thill, a suferit la Praga un accident de automobil. El a fost internat într-un sanatoriu. GRUPAREA «Tunes Box Club» organizează pentru Joi 10 Sept a, c„ la orele 9 seara, o reurgiune în grădina din str. Avrig No. 5. Va fi ultima reuniune, din acest sezon, organizată în aer liber. GRUPAREA «Turda» își va începe în curând antrenamentul la sală. Sala de antrenament este tot la «Isbânda» din Calea Văcărești 21-Se vor organiza în fiecare săptămână reuniuni amatoare și profesioniste. ------------ Defa F. R. B. Astăzi fiind sărbătoare, Comitetul P. E. B. nu ține ședință. După atletism concursul de la Brașov echipa României va fi cantonată timpusă unui serias antrenament BRAȘOV, 7 (prin telefon). Grație inițiativei luată de Liga Brașov și datorită sprijinului acordat de primăria muncipiului, atleții selecționați în echipa României pentru jocurile balcanice vor fi cantonați la Brașov începând de Luni 14 Septembrie și până la plecarea echipei în Grecia. Toți atleții vor urma un antrenament metodic în acest scop. Liga Brașov va face apel după toate probabilitățile la serviciile Prof. G Albrich, care se va ocupa de antrenamentul naționalei. Se va da o deosebită atențiune celor trei echipe de ștafeta: 4x100 m., 4x400 metri și 100, 200, 400, 800 metri. Echipa României va fi cantonată la stadionul municipal, unde se va amenaja totul pentru întreținerea atleților. Organizarea campionatelor naționale de juniori a lăsat mult de dorit Nemaipomenita atitudine a unui juriu care nu vrea să vorbească decât ungurește După declarațiile conducătorilor de cluburi și ale participanților, organizarea și întreaga desfășurare a camponatelor națonale ale junioriior disputate la Cluj a însemna o mare palmă pentru sportul românesc. In primul rând F. R. A. a făcut o mare greșală dând organizarea unui campionat național pe seama unui club, care la Cluj se identifică din nefericire cu o Ligă. Nu s’au cerut legitimații și din această cauză nu s-a putut face un control asupra vârstei atleților. întreținerea concurenților a fost cum nu se poate mai modestă, iar juriul a fost arbitrar în decizii. Pe unii concurenți nu i-a lăsat să concureze decât la două probe în timp ce Comisia a luat parte la cinci-șase probe. Organizarea materială a concursului a avut multe lipsuri, finala probei de 100 m, s’a dat cu palma, la 400 metri călcârjii cele mai elementare reguli, concurenții în număr de 10 au plecat toți în grup, fără culuvar, fără handicapuri. Dar ceea ce a atins culmea a fost faptul că toate rezultatele s’au anunțat numai în limba ungară iar cu juriul organizator, concurenții nu puteau să se înțeleagă, decât prin intermediul *nui interpret — căci organizatorii »vroiau să vorbească românește! Toate acestea se întâmplau, trebue reținut faptul, la un campionat național Federația Română de atletism are datoria ca imediat să facă o anchetă cât se poate de serioasă asupra celor petrecute la Cluj cu ocazia campionatelor Juniorilor și să pedepsească în mod drastic pe autorii acestui scandal, ori care ar fi ei și ori care fur fi trecutul lor în sport. Noutăți din America NEW-YORK, 7 (Intersport).— La un meeting disputat la Landaul-Island și la care nu au luat parte atletii ce au fost la olimpiadă, s-au obținut următoarele rezultate: 100 yardzi; Walker 9 s. 8; 220 yardzi; Walker 20 s. 8; 880 yardzi; Bertham 1 m. 56 s 2; 120 yardzi garduri: Marriss 14 s 6; 440 gardzi garduri: Borigan 54 s. 2; înălțime: Threadgirl 1 m. 98; lungme: King 7 m. 61; prăjină: Yaroff 4 m. 38; greutate: Alle 15 m. 07; disc: Levy 48 m. 65; Ciocan: Zaremba 48 m. 67. * 1 23 PING-PONG Campionatul de la C.F.C.-Sporting Club Duminică s’au terminat în sala Izbânda campionatele de ping-pong organizate de tânăra grupare C. F. C.-Sporting Club. Frumusețea matchurilor disputate și valoarea concurenților au atras un public numeros. Gruparea organizatoare a obținut de la primul campionat un succes desăvârșit, ceea ce ne face să credem că va mai organiza pe viitor încă multe campionate. Dintre concurenți am remarcat pe Hagi Vasiliu, frații Moscovici, Naumescu și I. Schwarz. REZULTATELE Categoria 1. Mandi Moscovici (Ind.) 2. Nicu Naumescu (Ind.) 3. Hagi Vasiliu (C F.C.-Sporting) ÎNCEPĂTORI 1. E. Langhaus (C.F.C.-Sporting) 2. B. Barber (Săgeata). 3. D. Rafaiel (C.F.C Sporting). Categoria II 1. Nicu Naumescu (Ind.) 2. S. Schlesinger (O. O. B) 3. I. Cornu (C.F.C.-Sporting Domnișoare 1. M. Eisensteter (C. C. B.) 2. B. Safrin (C.F.C.-Sporting) 3. S. Bucșescu (Aurora). Dublu domnn 1. J. Vermont — Naumescu (Aurora-Ind). 2. Santo — Marcovici (Aurora- Macabi). 3. Rappaport — Grasiany (Aurora-Aurora), sportivi!! Citiți următoarele romane senzaționale cu subiecte din lumea sporturilor :i LUDWIG WOLFF ! Fiul lui Anibal. Lei 30 ex. VALENTIN MANDELSTAMM: Jim Blackwood Jockey Lei 20 ex. Rezultatul etapei 1. Gallienne (Franța), 8 ore 13’. 2. Grgac (Jug.), acelaș timp. 3. Presinek (Jug.), acelaș timp. 1. Tudose (Rom), 8 ore 13’ 20”. 5. Hapciuc (Rom ), 8 ore dă’ dă”. 6. Kutzbach (Germ.-Rom), 8 ore dă’ do”. 1. Țapu (Rom), 8 ore 57’ 25”. 8. Hrenciuc (Ind.), acelaș timp. 9. Daniel (Polon ), acelaș timp. 10. Savanoff (Ind.), acelaș timp11. Ștefan Dinu (Ind.), 9 ore 07’ 50”. 12. Timko (Ind.), 9 ore 10’ 50”. 13. Feordeanu (Ind.), 9 ore 2Í 45”. 1 Sbt. Cercel (Ind.), 9 ore 29’ 15”. 15. Penteș (Ind.), 9 ore 31’ 05”. 16. Vasile Dinu (Ind.), 9 ore 37’ 05". 17. N. Dobrin (Ind.), acelaș timp. 18. Dragomir (Ind.), 9 ore 39’ 55”. 19. Bartoș (Ind.), 9 ore 10’. 20. Niculici (Ind.), 9 ore 5’ 05”. 21. Negoescu (Ind.) acelaș timp. 22. Grigoriu (Ind), acelaș timp. 23. V. Chicomban (Ind.), 10 ore 11. 2d. Tr. Chicomban (Ind.), acelaș timp. Radu Ioniță (Ind.) a sosit după închiderea controlului. Turul României Galberne a câștigat etapa Timișoara—Turnu Severin .Continuare din pagi nesportivă față de ceilalți adversari. Pentru această culpă F. R. C. a avertizat pe concurentul român, punându-i în vedere ca pe viitor, dacă se vor repeta scenele de azi va lua măsuri drastice. Astăzi zi de repaos Caravana se odihnește astăzi la Turnu Severin. Mâine va porni mai departe spre Craiova. a) 5. Țapu N. (Rom) 6. Hapciuc (Rom) 7. Prosinek (Jug) 8. Savanoff ('Ind.) 9. Timko (Inel). 62 41 33” 63 24 55” 63 44 «4 81 55” 64 13 20” 16. Hrenciue (Germ.-Rom) 64 29 20” 11. Niculici (Ind) 64 59 50” 12. Bobrin N. (Ind.) 65 12 13. V. Dinu (Ind) 65 13 15” 14. Penteș (Ind) 65 31 40’ 15. Feordeanu ('Ind) 65 53 15” 16 Daniel (Polonia) 66 22 17. Negoescu (Ind) 66 42 50” 18. Grigoriu (Ind). 66 49 50' 19. Șt. Dinu Und.) 67 16 20. Bartoș (Ind) 67 24 54 21. N. Chicomban (lnd.) 69 »3 50” 22. Sblt. Cercel (Ind). 69 03 50’ 23. Dragomir (lud.) 69 26 45” 24. Tr. Chicomban (Ind) 72 47 Clasamentul pe națiuni 1. România 188 38 12” 2. Jugo-Slavia 109 14’ 15” 3. Franța-Rom 200 O0 05” 1. Germ.-Rom. 20120 05” 5. Polonia 213 50 Clisamentul steril 1. Gallienne (Franța) 61 43’ 45”, 3. Kutzbach (Germ Rom) 62 28’ 56’ 2. Grgac (Jug) acelaș timp^ 4. Tudose (Rom) 62 32’ 12” FOOTBAlLursturi A. S. D. convoacă astăzi 8 Septembrie la ora 15,30 pe terenul depozitului București, pe următorii jucători: Boghin, Moisin, Weiss, Zernoveanu, Voicilă, Grigore, Ștefănescu, Rotaru, Vasiliu, Gall, Gheza și Hedeianu. BIRUINȚĂ convoacă pentru azi Marți 8 Septembrie la orele 15 pe următorii jucători: Calciu, Sile, Panțu, Cociu, Mircea, Sandu,, Dihor, Oprea, Lică, Bratu, June,, Joancă și Gabi pentru matchul de antrenament cu A.S.D. A. G. S. A. convoacă pe terenul său, Marți 8 Septembrie 1936 la ora 4 p. m. pentru matchul angajat, următorii jucători: Casagrande, Mircea Ionescu, Petre Popescu, Rădulescu Al., Iordache Florea, Gogu Marin, Iamandi, Ambrozie Vaier, Stepleanu, Constantinescu Nicolae, Munteanu Vaier, Ionescu Ion, Constantinescu Romulus, Constantinescu St. Dragomirescu Jean și Gheorghiu. La ora 2 p. m., juniorii și rezervele. „MOCIORNIȚA” convoacă pentru azi 8 Sept. a. c. orele 3,30 d a. toți jucătorii săi în vederea matchului cu ACSA. Cei ce vor lipsi vor fi sancționați. MACABI convoacă Miercuri 9 crt .,pe terenul Ciocanul la orele 16,30 precis în vederea formării echipei pentru campionat și a jocului amical cu Metalo-Globus juniorii: Vali Petreanu, Lică Julius, Iuster II, Aurel, Mielu, Ilie, Kuperman, Stein, Herscovici, Lulu, Simonei, Mircea, Margulius, Nosig, Popp, Katz, Feldman și Bunți. „C. S. METALLO GLOBUS” convoacă pentru azi la ora 14,30 la fabrică, in vederea matchului de antrenament care îl susține cu echipa Macabi pe terenul Macabi următorii jucători: Caracotin, Lupu, Balogh, Constantinescu, Nitroiu, Silaghi, Odorian, Varga, Ianovici, Alterovici, Ionescu, Pantea, Gh. Cazan, Culcear, Szabo și Costea. PEBE convoacă pentru Marți 8 Septembrie, ora 15, la sediul asociației din str. Caransebeș 1 pentru antrenamentul cu B.T.M.T. în vederea matchului de Cupa României, pe următoriii jucători: Ghia Gheorghe, Saiocescu Aurel, Boblea Ștefan, Niculescu C„ Constantin N. Gheorghe M. Ghieorghe, Trandafir Constantin, Florescu D. Fioran, Trandafir Dumitru, Koredi Vasile, Ionescu Radu, Marcu D. Dumitru. S. T. B. convoacă pentru azi 8 Septembrie pe terenul său pe toți piticii la ora 14,30 și echipa I la ora 15,30 în vederea match-urilor cu Jandarmii. MARȘ La 11 Noembrie se va organiza la Paris campionatul internațional de Marș PARIS 7 (Intersport). — Federația Franceză de Marș va organiza în luna Noembrie un campionat internațional de marș pe pistă care se va disputa pe 50 km. Au fost invitați cei mai buni mărșăluitori Europa, competițiunea contând din ea o revanșă a jocurilor olimpice. AUTOMOBILISM Duminecă se aleargă cursa de coastă „Păltiniș“ Duminica 13 Septembrie se aleargă pe drumul Păltinișului, cursa de coastă Păltiniș. DATA ȘI ITINERARIUL Automobil clubul regional Sibiu, organizează în cadrul campionatului de Munte al României cu colaborarea Federației române de motociclism o cursă de coastă pentru automobile și motociclete, cari se va alerga pe drumul Păltinișului în ziua de 13 Septembrie 1936 pe parcursul indicat pe harta alăturată. CATEGORIA TRASURILOR DE CURSA A. peste 8000 ccm, B. 5000 ccm. până 8000 ccm, C. 3000 ccm. până 5000 ccm. D. 2000 ccm. până 3000 ccm. E. 150. Occra. până 2000 ccm. F. 1100 ccm. până 1500 ccmi. G. 750 ccm. până 1100 ccm. H. 500 ccm. până 750 ccm. I. 350 ccm. până 500 ccm. până 350 ccm. CATEGORIA TRASURILOR DE SPORT Idem. Pentru automobile din ambele categorii mari sunt prevăzute cu compresor, se va considera capacitatea cilindrică sporită cu 30 la sută. MOTOCICLETE Cursa este deschisă mașinelor conform prescripțiunilor Codului Spotiv Internațional al F. I. C. M. împărțite în următoarele categorii: Categoria A. Motocicleta Solo. Clasa A. până la 250 ccm. Clasa B. până la 350 ccm. Clasa C. până la 500 ccm. Clasa D. până la 10O0 ccm. Categoria B. Motociclete cu Sidecar. Clasa E. până la 600 cten. Clasa F. peste 600 ccmo Am anunțat la timp că in marele meeting internațional de aviație de la Los Angeles, din zilele de 5, 6 și 7 Sept. a. c. «National Air Races», în care aviatorul român, locot. Papană a obținut un strălucit succes, — prima probă a constituit-o marea cursă aeriană între Los Angeles și New-York. Cu prilejul acestui concurs, aviatoarele Louise Thaden și Blasca Noyes au câștigat premiul «Bandi» pentru zborul transcontinental, bătând în acelaș timp și recordul femenin pe parcurs. Ele au parcurs distanța New York—Los Angeles în ore și minute și sec. Reamintim că recordul absolut de viteză pură este deținut de Howard Hughes cu 9 ore 27 minute 10 secunde. Miss Amelia Earhardt, marea favorită a probei, nu s'a clasificat. -----------=*C PUL II Primele rezultate în meetingul din Los Angeles TURISM Rezultatul concursului de turism din Poiana Țapului organizat de oficiul local de furtun Zilele trecute a avut loc cursa turistică de 42 km. pe traseul: Poiana Țapului, Căsuța Schiel, Peștera, Omul, Valea Cerbului, Bușteni, Poiana Țapului, pentru cupa Bucegi oferită de Oficiul local de turism. Startul a fost dat de d-nii Aristide Drăgulinescu, Petre Bellu, C. Sava și C. Blându, secretarul Oficiului local de turism. S’au prezentat 8 concurenți, formând 2 echipe de câte 4 componenți. Pe un timp admirabil proba s'a desfășurat într’o aliură susținută, realizându-se timpuri, record. Astfel prima etapa Poiana Țapului —Căsuța Schiel, a avut următorul clasament: 1) Dumitrache M, 1 oră și 21 min. 2) Stoica. N., 1 oră 21 min. 3) Pănculescu fot, 1 oră și 27 min. d) Sava C. P., 1 oră și 31 min. 5) Gorănescu V., 1 oră și 35 min. 6) Sârbu C., acelaș timp. 7) Pincu George, asi plaș timp. Comisar oficial la’Căsuța Schiel a fost d. Cristian Ionescu, președintele Oficiului local de Turism, care după ordinea sosirilor a dat plecarea pentru etapa 2, Căsuța Schiel— Peștera. Această etapă a fost Parcursă în Pas alergător având următorul clasament: 1. Sârbu C. 0 ore 40 min. 2. Dumitrache M. 0 ore 41 min. 3. Stoica N. acelaș timp. 4. Pincu George acelaș timp. 5. Gorănescu V. 0 ore 42 min. 6. Sava C. Petre acelaș timp. 7. Pinculescu Alexandru, 0 ore 47 min. Comisar oficial a fost d. Radu Dușescu care a avut ocazia să dea unele îngrijiri concurenților. Etapa a III-a, Peștera-Omul, constituie partea cea mai grea, partea concursului fiind foarte mult de urcat, pe de altă parte concurenții erau de valoare apropiată. Singurul incident pe parcurs este al d-lui PC. Sava No. 7 la top metri de Casa Omul, cade și nu-și poate continua cursa decât după 16 minute. Clasamentul etapei a III-a este: 1. Dumitrache M, 1 oră și 38 min. 2. Sârbu C., 1 oră și 46 min. 3. Gorănescu V, 1 oră și 49 min. 4. Sava C. Petre, 1 oră și 55 min. 5. Pincu George, 1 oră și 56 min. 6. Pănculescu Alexandru, 2 ore íreíhmííche BSIHMMMHIM 0,4 min. 7. Stoica N., 2 ore 0,7 min. Comisar oficial la Omul a fost d Aron Coșneanu, care a avut mult de lucru cu concurenții care au sosit extrem de obosiți. Aci urma să se dea plecarea peste o oră, dar socotindu-se că juriul de sosire nu fusese anunțat decât pentru ora 16, se face o prelungire de 3 ore, în care timp concurenții, într’o veselie generală, au luat masa și s’au distrat stârnind admirația altor turiști ce se aflau pe acolo. Se încheiau numeroase pariuri asupra rezultatului final, toate însă într’o perfectă cordialitate • spórtivá. Ultima etapă Omul-Poiana Țapului, cea mai lungă, constând în scoborâre, este parcursă în pas alergător. Sosirea în Poiana Țapului a stârnit un entuziasm de nedescris, organizatorii cu muzica militară primind pe concurenți, care în ciuda lungului drum făcut, soseau în fugă căutând să câștige prețioase secunde. Această etapă are următorul clasament: 1. Dumitrache M. 5 ore 17 min 2. Sârbu C., 5 ore și 37 min. 3. Gorănescu V. 6 ore 0,5 min. 4. Stoica N. 6 ore 08, min. 5. Sava C. P. 6 ore 0,9 min. 6. Pincu George 6 ore 10 min. 7. Pinculescu Alexandru 7 ore 1 min. Clasamentul general individual 1. Sârbu C. 1 oră 36 min. 2. Dumitrache M. 1 oră 38 min. 3. Sava C. F. R. 1 oră și 58 min. 4. Pincu George 1 oră și 58 min. 5. Stoica N. 1 oră și 59 min. 6. Gorănescu V. acelaș timp, 7. Penculescu Alexandru 2 ore 43 min. D. Fleșer Alexandru nr. 2 a fost descalificat nesosind în ultima etapă, atrăgând astfel și pierderea echipei sale. Cupa a fost câștigată de echipa condusă de d. P. C. Sava și care a avut următoarea compunere: P. C. Sava, Sărbu C., Pincu George și Penculescu Alexandru. Pe lângă cupa oferită de oficiul local de Turism s’a mai acordat 3 premii în bani primilor sosiți de câte 500, 300, 200 lei. Record mondial de altitudine Cunoscutul aviator Vladimir Constantinovici • Kokkjiaki, a stabilit un nou record mondial în categoria zborurilor de altitudine. El a atins înălțimea de 10.460 metri, pe bordul unui avion bimotor, cu o încurcătură utilă de 2(t)0 kgr. C. F. R. cumpără 7 avioane După cele 4 avioane «Rucker-Jungmann» de școală și acrobații cari au sosit în țară iată acum că și C.F.R» a comandat 7 avioane de acelaș tip cu aparatele Aero-Clubului de Prahova, formând o nouă escadrilă pentru școala de pilotaj C. F. R. Bâza Cantacuzino la Paris In primele zile ale săptămânii viitoare popularul nostru aviator Bâzu Cantacuzino părăsește Capitala cu destinația Paris, pilotând un avion bimotor «Potez 56». Scopul acestei călătorii este de a lua în primire naratul «Caudron- Typhon» cu care vrea să facă înconjurul lumii. Teatru-Cinema Cinema Scala: Mesagiul către Garcia «Mesagiul către Garcia» este un film bun. O realizare senzațională cu momente dramatice de mare desfășurare, cu o acțiune care-ți biciue toată vremea nervii și interpretată de Wallace Berry, John Boles și Barbara Stanwyck. Trebue mai cu seamă relevată creația din acest film a lui Wallace Berry care s’a întrecut pe el însuși. Mesagiul către Garda este un film care trebue văzut negreșit. Este meritat succesul extraordinar pe care l înregistrează de câteva zile cinematografele Capitol și Roxy cu filmul «Micul Rebel» în care reapare micuța vedetă Shirley Temples. Succesul este atât mai normal cu cât «Micul Rebel» este un film reușit din toate punctele de vedere. Vineri va avea loc premiera filmului «Infamie» la cinematograful «Arc» «Infamie» a fost reprezentat până acum în toate marile centre ale Americii și Europei și a cunoscut succese entuziasmante. Filmul are la bază un subiect viguros, o acțiune interesantă și modernă și un trio de interpreți care sunt actualmente idolii lumii. Apariția Merlei Oberon, a lui Miriam Hopkins și Joel McCrea, va fi o plăcută surpriză pentru spectatorii noștri de cinema. Săptămâna viitoare își va redeschide noua stagiune cinematograful Trianon de pe b-dul Elisabeta, care a trecut sub o nouă direcțiune de oameni pricepuți cari activează de mult în această ramură de activitate. Este deci foarte probabil ca acest lucru să însemneze o înviorare necesară și un suflu nou în această impresionantă sală a Capitalei, cu atât mai mic cu cât ni se anunță o serie de filme de frumos succes. Tot săptămâna viitoare sau poate chiar în cursul acestei săptămâni își va redeschide porțile și cinematograful Savoy (fost Rio) de pe calea Victoriei. Eri a avut la teatrul Excelsior-Alhambra sfeștania obicinuită de început de an la care au participat majoritatea actorilor noștri de teatru aflători în Capitală. După slujba religioasă s’a toastat iar apoi s’a servit o gustare. «I nsula Plutitoare» care a cunoscut la Capitol și Roxy un remarcabil succes va fi reluat la cinematograful Palas-Boulevard. In rolurile prime apar Charles Boyer, Jean Murat și Daniele Parda.  g. vl. — Spectacole CINEMATOGRAF CAPITOL și ROXI: Micul Reful cu Shirle Temple, jurnal și compl. ARO: Tinețea unei regine cu Jeng Jugo. SELECT: «Timpuri noui» < Charlie Chaplin. PALAS BULEVARD: Trădare, jurnal și complectări. CORSO: Pat și Patachon răpitori de fete OMNIA : «Vulturul Roșu» și «Sub teroarea delictului» FRANKLIN: La Calul Bălan și Măsluitorul. IZBANDA: Cavaleria Ușoară și Nicole. AMERICAN (Grădina și sala): Reportaj senzațional și Extraordinarul Joc. BIZANTIN: Dansatoarea și Jocul Dragostei. FORUM (Sala și grădina): Marie des SCALA: Mesagiul și jurnal paramont. REGAL: Păcatul Stelei Parisului și jurnal Paramont. FEMINA : Bestia din Londra și complectam SALA și GRADINA A. R. P. A.: «Nicoli 5 și revista «Rece Răcoreala». DARLY : A XI-a Olympiadă și «Mireasa Vândută» Angoisses și Uniți pe vecie. VOLTA BUZEȘTI: Școala bărbaților, matchul Schmelling—Louis și revistă. RAHOVA : Insula Pinguinilor și De ce mint fetele. MODEL: Legiunea morții și Calea Laptelui. DORY (Șoseaua Crângași): Clo-Cig* Tong omul cu barda și trupa de reviste. NOII NOU A apărut si. Boticiu: Pensiunea Doamnei Pipersberg A.Macad:Femeia unei nopți — Roman — De vânzare la toți librarii și depozitarii de ziare precum și la Editura „EMINESCU" S. A., București — Roman —