Gazeta Sporturilor, noiembrie 1937 (nr. 2576-2605)

1937-11-01 / nr. 2576

=i»u Că. 1. Sportul Studențesc și Stadiul Roman în luptă pentru locul doi din campionat Penultima zi a turului de toamnă programează trei matchuri strânse Ziua de azi programează un match cu tradiție. In adevăr întâlnirea dintre Sportul Studențesc și Stadiul Român, dă toate speranțele unei dispute aprige bazată pe un rugby de bună calitate. In campionat această întâlnire are menirea să desemneze pe ocupantul celui de al doilea loc în clasament, primul loc fiind proprietatea T. C. R.-ului Natural aceasta pentru primul tur al campionatului și pentru titlul de campion al toamnei. De altfel programul de azi mai cuformațiile probabile : Sportul Studențesc, Dan Ionescu, Victor Grigorescu, Damian, Dinescu, Popa, Andreeș, Tellu Diamandi, Mărășescu, Riegler, Diaconu, Radu Cameniță, Paul Florian, Grigore Aman, Negreanu și St. Ionescu. Studiul Român : Tudor Ioan, Virgil Munteanu, Armand Gabay, Petre Bogos, Cornel Munteanu, Grigore Andronache, Constantin Turutz, Ilie Diucă, Arthur Vogel, Puiu Argeșiu, Crivăț Gh., Blaschek, Soare, Umberto Borealu și Slobozeanu. Universitarii se găsesc dupe neașteptatul lor eșec din fața campionilor. In adevăr conducerea universitarilor pusese mari speranțe în formația ce au aliniat-o față de T. C. R. O echipă antrenată, odihnită și cu un atac compus numai din vedete. Totuși se pare că ceasul de a bate pe T. C. R. le sunase de aceea au capotat. Totuși partida necesită anumite concluziuni care pot servi la studierea șanselor din matchul de azi. Universitarii nu au avut o înaintare decisă. Nu au avut oamenii care să știe să lupte timp de 80 minute. Acest defect îi va handicapa și azi, prinde două întâlniri de mare importantă în clasament: Viforul Dacia_ R. C. 13 și C. F. R. — P. T. T. In afară de aceasta pentru azi cluburile P. T. T. și R. G. B. vor căuta să dovedească conducerea rugbyului că forfait-urile de acum o săptămână au constituit un accident în cariera lor. Suntem siguri ce vor reuși pentru bunul renume al acestor grupări cu un trecut atât de frumos în rugbyul român, mai ales în fața Stadiului Român compartimentul înaintașilor alb-negri se va resimți. Stadiul Român are oameni care insistă tot timpul și pe acest singur considerent în partida de azi superioritatea la grămadă și la tușe va aparține roș-albaștrilor. Aceasta nu înseamnă că stadiștii au câștigat matchul, căci și ei au o inferioritate față de universitari în linia de atac. Atacul Stadiului Român nu este legat. .Centrii nu știu să atace și din această cauză le va lipsi eficacitatea ca în adversarii lor direcți oameni mult mai buni în atac. Matchul ar trebui să se termine nedecis. Acest rezultat ar reprezenta adevărata valoare a echipelor. Totuși și unii și alți au șanse de a termina victorioși. Stadiul Român prin scăpări și prin dominarea înaintării iar universitarii în cazul în care linia lor de treisferturi va putea să desfășure un joc rapid și clar. In acest din urmă caz, chiar cu puține baloane, Damian, Dinescu și Grigorescu sunt capabi să aducă victorii cehipei lor. Noi înclinăm însă spre un mateh auL TENNIS CLUB ROMAN — R. C. B. Teren IV, ora 15, art. c. Comil Ioan Formațiile probabile: T- C. R.: Moldoveanu Toma, Șerban Ghica, Pană Eduard, Popescu Colibași, Tuchi Dragu, Popa Ion, Mărculescu Eustațiu, Penciulescu Gh., Radu Vranjalici- Tanoviceanu Nicolae, Dumitriu Gică, Mateescu Andrei, Ștefan Bârsan, C. Popescu și Nella Zissu. R. C. B.: Botoșescu, Băicoianus Drăguș, Parascu, Anastasiu I, Anastasiu II, Dumitriu Panait- Alexandrescu Ticu, Cârlova, Mani, Rotaru Manciu- Marinescu și V. Făgărășanu. R. C- B-.ul va prezenta echipă pe teren. Conducerea clubului a depus toate eforturile pentru a nu înregistra și azi un forfait ceea ce le-ar aduce eliminarea din competițiune și deci imposibilitatea de a mai activa la vreo categorie timp de un an de zile. Oricum această ultimă ipoteză ar echivala cu desființarea, gruparea albastră a convocat pentru azi întreg efectivul de care dispune spre a se prezenta în fața campionilor. Natural, acest prim fond de a înjgheba cincisprezece oameni este suficient. Pentru al doilea efort, acela de a pretinde o victorie, credem că nu se poate vorbi. Verzii vor câștiga, cu toate că nu aliniază cea mai bună echipă a lor. Vor câștiga detașat având o echipă sudată și cu o înaintare puternică- Un pronostic s’ar putea da numai asupra scorului. La R C. B. va face debutul Valer Făgărășanu ca fundaș. O sarcină care ingrază în fața adversarilor de azi. FAVORIȚII CATEGORIILOR IN FERIOARE La categoria promoție se dispută o singură partidă între C. F. R. și Victoria, reprezentând o restanță a turului din această toamnă- Adversarii In cadrul categoriei a doua partida cea mai importantă se dispută între T. C. R și P. T. T. După performanțele de până acum primii sunt favoriți. In celelalte două întâlniri ale acestei categorii au șanse de a termina victorioși: Avântul Sportiv și C. F R. —1 — SPORTUL STUDENȚESC — STADIUL ROMAN Teren I, ora 15, art. d. Vicenziu Faneila. C. F. R. — Terenul III, arh. F. R.: Korner State, Onțică, Gogu Sfetescu, Crăciunescu, Zamfir, Florea Brănișteanu, Benicio, Clinciu, Munteanu, Nicu Ionescu, Grigoriu, Tenescu, Gruia și Augustin. P. T. T. Tofan, Nicolescu, C. Florea, Nicu Anastasiade, Ștefănescu, Basile Vespremeanu, G. lonescu, Virgil Anastasiade, Păcurarii, Manoliu, St. Stătoiu, Hariton, Naum, Tănase și Vișan. P. T. T.-ul a formitat acum o săptămână. Acest accident a pus pe gânduri conducerea grupării și suntem informați că s’a luat toate măsurile pentru ca în matchul de azi poștașii să alinieze cea mai bună garnitură de care dispun. Prezenta întregei echipe pe teren va da matchiului un caracter cu totul deschis și este foarte greu de a vedea dinainte pe învingător. Natural feroviarii au continuitate în antrenament și numai pe acest considerent pot pretinde victoria. P. T. T.-ul este o echipă care știe să joace atunci când are un stimulent, ori reabilitarea după forfaitul de Duminica trecută constitue un puternic stimulent pentru bătrânii jucători ai P. T. T.-ului. Matchul va fi deschis și un învingător este greu de desemnat. Lupta între antrenamentul feroviarilor și ambiția jucătorilor poștași ar urma să se termine în favoarea celor mai bine antrenați căci este o lege în sport care nu iartă. Lipsa de antrenament aduce decădere în timp de 80 minute de joc și nu vedem cum ar putea fi înlocuită. Favoriți noștri rămân feroviarii numai pe simplul considerent că au continuitate în joc. VIFORUL DACIA — R. C. 13 Teren II, era 15, arh. d. Al. Ghimpețeanu Formațiile probabile : Viforul Dacia : Fesei Petre, Ionel Nicolau, C. Beju, N. Nicolau, Roșianu, C. Sterian, Traian, Covaci, Garacaș, Popovici, Krantz, Zugrăvescu, Kurtzbauer, Bolțeanu și Grigorescu. RG 13 : Ifrim, Marinescu Nelu, Manoliu, Dumitriu, G. Oprescu, Grigorescu Anghel, Nachi Ifrim, Dumitrescu Neamtu, Vasiliu, Bratu, Limeș, Tita Rădulescu, Verucia, Ursescu și Ciupea Marin. Pentru Viforul Dacia matchul de azi reprezintă ocazia de a se revanșa pentru înfrângerea ce au suferit din partea lui R. C. 13 în cadrul cupei Ing. Barbu Negoescu, precum și ocazia de a mai adăuga două puncte în clasamentul primului tur al campionatului. Noi credem că vor reuși P. T. T. • lyriMno» cupa Vag- Barbu Negoescu, are nu numai scuze suficiente în formația pestriță aliniată de galbeni, dar mai mult chiar atunci scorul a fost strâns. In formație complectă Viforul Dacia, nu poate pierde matchul de azi. Natural vor avea în R. C. 13 un adversar greu de trecut, un adversar care luptă cu înverșunare, însă nu luptă decât atât timp cât rezultatul este încă nedecis. Figura care au făcut-o în finala cupei Ing. Barbu Negoescu ne dovedește acest lucru. Cât au avut un rezultat strâns cu universitarii au luptat, în momentul în care nu mai aveau nici o șansă au figurat numai pe teren. Acelaș lucru se va întâmpla și azi. Matchul va fi greu pentru Viforul Dacia atât timp cât R. C. 15 ar putea să mai aibă vreo speranță, dar după stabilirea rezultatului în favoarea galbenilor, restul partidei va fi o distracție. Totul este în ce minut se va produce delăsarea celor de la RC- 13. Noi credem că în repriza doua, Asupra facturei de joc nu ne facem nici o iluzie, va fi o luptă înverșunată însă lipsită de spectacol. De la Sportul Studențesc Sportul Studențesc — rugbij — convoacă pentru Duminică 31 Octombrie pe terenurile U. F. S. R. următorii jucători: Categoria I la ora 8.30 a. m- joc contra Avântul Sportiv: Ionescu, Georgescu, Teodorescu, Oprescu, Roman, Missbach, Parepeanu, Pârcălăbescu, Lascarov Moldovanu, Georgescu I, Sladeler, Lykiardopol. Categoria promoție ora 10 a. m. antrenament general. Categoria onoare ora 15 joc contra Stadiul Român: Dinescu, Damian, Grigorescu, Aman, Andrieș, Tellu Diamandi, Pascu, Mărășescu, Riegler, Diaconu, Cameniță, Florian, Borei, Fâtâneanu, St. Ionescu, Negreanu, Sadoveanu. Profilimii maișurilor de azi Onoare. Stadiul Român—Sportul Studențesc, teren I., ora 15, arbt. d. V. Faneila. Viforul Dacia — R. C. 13, teren II, ora 15, arb. d. Al. Ghimpețeanu. CFR—PTT, teren III, ora 15, arb. d. subst. Juscinschi, TCR—RCB, teren IV, arb. d. Camil loan. Promoție CFR—Victoria, teren I, ora 10,30 arb. d. Tita Rădulescu. Categoria II TCR—PTT, teren I, ora 9, arb. dd. Brănișteanu. Avântul Sportiv — Sportul Studențesc, teren II, ora 9, arb. d. F. Brănișteanu. Viforul Dacia — CFR, teren III, ora 9, arb. d. lt. Stătoiu. Bi tboul Regional a decis ca mat citurile tuturor categoriilor sa se dispute pe orice fel de timp, și impracticabilitatea terenului nu se poate declara decât de arbitrul matchului. Ploaia nu constitue un motiv de a se declara terenul impracticabil. Deasemenea se trage atențiunea grupărilor că matchurile vor trebui să înceapă la ora din program, Ură a se mai acorda pășune neregulamentare. Singura păsuire regulamentară este de 15 minute. 89-10 TITI Cornea, fostul campion C. F. R.-ist, și-a terminat serviciu militar. El a reluat antrenamentul în sala V. C. Rapid și va boxa ca profesionist în limita categoriei pană. Terminându-și serviciu militar el mulțumește d-lui căpitan Guliano și Jockey lui Cucu pentru ajutorul ce i l-au dat în tot acest timp, unde SONLY Krieger a obținut la New York o frumoasă victorie învingând prin K. o. în repriza 5-a pe Eddie Mac Guire. SMALL Montana, în mare edelin de formă n’a reușit decât matchiul în campania necunoscutului Jackie Jurich. EM OS S — COUNTRY Campionatul regional de cross-country Azi dimineață la ora 11 se va da plecarea concurențiloor la campionatul regional de cross. Cu această ocazie se va verifica forma tuturor cross iștilor fixându-se schematic componența echipelor, pe cluburi, ce vor participa la celelalte trei crossun ce -„vor succede acestuia și anume: crossul „Iliescu", crossul „Bragadiru” și crossul „Național”. Acest fapt va ocaziona desigur, o luptă strânsă, fiecare grupare bucureșteană dorind să prezinte echipe cât mai perfecte. . Crossurile de astăzi sunt deschise seniorilor și juniorilor, anunțându-și până acum participarea aproape toate grupările bucureștene. PARCURSUL Crossul juniorilor 5 km rești-Ploești, lacul Herăstrău, Vila Minovici, hipodrom, sosirea la ștrandul Kiseleff, JURIUL Comisar general: I. C. Petrescu. Comisar de ordine: locotenent Chiuie. Comisari la sosire: V. Trestianu, Iordănescu, locotenent Demetrescu și Eugen Stoian. 1 Cronometrori: C. Leoveanu, A. Ianculescu, Th. Popovici. Starter: A. C. Mazilu. Secretar: I. Paraschivescu. Comisari de control: Th. Lambru, N. Vasilescu, Vlaiculescu, Jugulescu, Vasiliu G. Georegescu I., Petrescu, Simu A., Simu N, Mogoș, Avrigeanu Tr., Dumitrescu P. Tacoran și C. Maxim. Aceste crossuri sunt înzestrate cu două Cupa Dan Ionescu se va distribui juniorilor, iar cupa V. Trestorian seniorilor. In regulamentul cupelor respective se menționează că trofeul va intra în posesia definitivă a clubului care o va câștiga de trei ori consecutiv sau de cinci ori alternativ. Punctajul se va face în modul următor: 1+2+3+4. O echipă poate fi formată din șase alergători din care primii patru contraalergători din care primii patru contează în clasament. Primilor trei sosiți li se vor da plachete, iar primilor zece clasați diplome. Plecarea va avea loc la ora 11 din fața ștrandului Kiseleff parcurgându-se frumoase cupe, plachete și diplome. următorul traseu: Hipodromul Băneasa, șoseaua Mogoșoaia, peste linia ferată, înainte pe șoseaua Mogoșoaia, peste arătură până la depozitul C. A. M., Podul Băneasa (stăvilar), peste lac, ruine, Vila Minovici, Hipodrom. Sosirea în fața ștrandului Kiseleff. Crossul seniorilor 11 km. Plecarea la ora 11.30 din fața ștrandului Kiseleff, urmând pe hipodromul Băneasa, șoseaua Mogoșoaia, peste lnia ferată, până la spitalul Băneasa (piatra kilometrică C B- 1), bodega cu ferestre verzi, la dreapta spre pădurea Băneasa, postul de Radio, șoseaua Bucu gg «. ■ S» Ml— Vremea mi-l lasă pe Mie săi înfăptuiască intenția Astăzi, către prânz, pista de la Belu urma să devină un fel de „Vigorelli” românesc pe care Tudose intenționa sa stabilească numărul maxim pas b l de kilometri, parcurs într'un ceas de goană. Evenimentul, — Important, fără înoutoate laturile realizeze visul și convingerea: 40 pe ora. O cifră, ce-i drept, impunătoare pentru un început, pe care n’o credem realizabilă în 1937, dar care este foarte posibilă pentru vitori,iar despre posibilitatea atingerii aceștii cifre și despre imposibilitatea ei, acum, în preajma ,morții” sezonului'Voim discuta altă data. VREMEA NU-ȘI DA CONCURSUL Este cunoscut că recordul era în funcție de starea timpului care, de vreo 48 ore, s’a schimonosit de tot, forțând atât pe Tudose cât și pe regizorii zilei să ne trimeată, aseară, știrea — dealtfel așteptată și cea mai nimerită — că programul a fost amânat pentru o dată ulterioară când, poate, soarele se va îndura să ne mai încălzească puțin și va usca pista de la Belu. Până atunci însă Tudose, ca și cei care așteptau să-l vadă învârtindu-se în „ceaunul”, jumătate beton, jumătate șosea națională, timp de o oră se vor mulțumi să scruteze zarea în căutarea unui petec de cer albastru care să le dea speranță că „partida” încă nu-i definitiv pierdută pentru anul gata să expieze. i ORICE RAU SPRE BINE Plouă, e frig, bate vântul și nici vorbă nu poate fi de alergări cicliste pe pistă, dar uite de o goană după record care este foarte pretențioasă, dacă vrei într’adevăr să „scoți’’ cev bun. Un record cere timp frumos, atmosferă calmă, temperatură căldură. Tocmai ceea ce e foarte greu să obțină Tudose acum, în a 11 a lună a anului,*•1«*» -i" «are tot felul de... „întergulă. Dar nu-i nimic. Orice rău spre bine. Cu alte vorbe poate că-i mai bine așa întrucât în stagiunea viitoare e timp berechet. Numai... recordmani să se găsească. UN SFAT Firește că Tudose e supărat foc că vremea îi este împotrivă și că, după cât lasă să se întrevadă că îmbufneala și mizeria începută de 48 ore e pornită să o țină lanț. Astfel că noi li dăm un sfat lui Tudose. Să amâne tentativa dacă timpul nu se va îmbunătăți mulțumitor în cursul acestei săptămâni. Și asta din mai multe motive, pe care le vom discuta în numerele viitoare, motive serioase printre care cel mai puternic: atmosfera rece, obositoare și impsbilitatea unui aer calm. Să-și închipuie deci, Costea, că antrenamentul făcut a avut de scop să desmorțească mușchii și să reintre în obișnuita lui activitate hivernală: nunți și botezuri care, slavă Domnului, sunt în toi, acum, în Grant, cartierul lui Tudose. Și să lase chestia asta pentru 1938. N’are nimic de pierdut. Dimpotrivă. Numai de câștigat. wo LijEjreaSiE. Campionatul femenin în plină desfășurare Onoare. — Iureș — matchul zilei Campionatele regionale de volley și basket vor continua astăzi spre toate arenele din Capitală. Pentru astăzi, partida cea mai interesantă este aceea dintre Iureș Club și Aurora ce are loc pe terenul A. O. S. din str. Coloneil Papazoglu 38 (fosta Triumfului) și care poate fi socotită pe drept cuvânt un „derby” al categoriei. FAVORIȚII CELORLALTE PARTIDE SERIA I-a Metalosport — Telefoane favorit Metalosport. Start — Sportul tudențesc favorit Start. SERIA II-a Bonaparte H — Start B favorit Bonaparte H. Hai-Hai — Telefoane B favorit Hai-Hai. VOLEYCATEGORIA I-a Sp. Sudențesc — Arhi e.ctura favorit Sp. Studențesc. O C. B. — Macabi favorit O. C. B. U S. C. — Macabi favorit O. C. B. U. S. C. — V. Dacia favorit Q. S. C. Viitorul — Aurora favorit U.S.C. Viitorul — Aurora favorit Viitorul. Av. Sportv — c. F. R. favorit C- F. R. BASKET CATEGORIA I-a Aurora Tefoane favorit Telefoane. Sp.tudențesc - v. Dacia favorit Sp. Studențesc. E. F. R. A. C-J. favorit A. C. T. Macabi — C- F. R. typut C- F R. gazeta sporturilor atletism litiu se Închide sezonul etlelit nineteen Astăzi la Recaș, pe stadionul Clubului Atletic, va avea loc campionatul regional de pentathlon peentru seniori și juniori. Cu această ocazie C. A. Recaș se poate felicita că organizează prima dată în țara noastră un campionat de pentathlon pentru juniori, căruia noi îi prevedem un succes desăvvârșit, fiindcă Banatul posedă o pepinieră de atleți juniori cari ne pot procura surpriza ei când. Tot în cadrul acestor campionate, Electrica de la Timișoara va încerca sa amelioreze recordul național de ștafetă 4x100 m, iar C- A. Recaș pe acela al ștafetei 4x1000. D. Zeno Velceanu, conducătorul Banatului, va asigura concursului o normală desfășurare, iar pentru a se provoca deplasarea a cât mai mult public, s-a programat și un match de football între juniorii Electricei și C. A Recaș. Campionatele acestea închid sezonul de toamnă al atletismului din Banat, Campionatele Europei vor din loi la Paris in prima săptămâna a lunei septembrie PARIS 30 (Intersport). — Federația Franceză de atletism, primind subvenția din partea guvernului, a hotărît in mod definitiv disputarea celei de a doua ediție a campionatelor europene de atletism la Paris. , Grandioasa manifestațiune care va întruni în capitala Franței elita atletismului va avea loc la 3, 4 și 5 Septembrie 1938. Marathonul de la Kosice (Continuare din P<*9. l-a) După două minute s-a dat plecarea celor 45 de concurenți, francezul Leriche a luat conducerea plutonului. La 5 km. Leriche a trecut în 17 m. 4 s, urmat de suedezul Jonsson, în 17 m. 16, ungurii Galambos, și Kovagoe. La 10 km. conducerea grupului 0 are tot francezul Leriche care trece în 35 m. 9 s. urmat tot de Jonsson 3 m. 4 s. ungurul Lukas, Galambos și Kovago. La acest punct de control apare și austriacul Bakkan. La 15 km. Leriche este tot in frunte în 53 m. 40 s, urmat de austriacul Weber în 53 m. 53, suedezul Sonsson, Kovago, Galambos și oră. La 20 km. Leriche conduce cu o 12 m. 13 s. Apoi Kovago, Woher, Jonsson, Bakkan. Până în prezent Gali nu este în lotul concurenților din frunte. La km. 25 Leriche conduce în 1 oră, 30 m. 35. APARE GALL!! La km. 30 situația a fost următoarea: Leriche conduce mereu în 1 oră 50 m, urmat de: Kovago 1 oră 55 m. 46 s. Jonsson 1 oră 57 m. 11 s. Bakkan 1 oră 57 m. 26 s. Bena 1 oră 57 m. 52 s. Kiss 1 oră 57 m. Gall 1 oră 58 m. Concurenții sunt acum la punctul cel mai critic. Aci se produc abandonările campionului polonez Przibylko și a austriacului Weber și a numeroși alergători cehi, net De la 35 km. se impun în mod austriacul Balaban, românul Gali și cehii Takas și Bena, care grație unei tactice excelente revin la sfârșitul cursei cu forțe noi. Sosirea are loc în stadionul orașului, în prezența unui public extrem de numeros, care face o primire entuziastă francezului Leriche care pătrunde primul în stadion cu un avans de peste un kilometru asupra austriacului Balaban și românului Gali. Iată acum și rezultatele complecte ale marathonului din acest an: 2:43:41.72:50.44.6 1. Leriche, Franța, 2. Balaban Austria 3. Gali, România, 4. Takacs, Cehosl. 5. Bena, Cehosl. 6- Kovago, Ungaria 7. Marinovszki, Polonia 2:56:49 8. Gyetvai, Ungaria 2:57:06 9. Ionsson, Suedia 10. Haderer, Austria 11. Kiss, Austria 12. Zofka, Cehosl. 13. Lukacs, Ungaria 14. Csonka, Ungaria 15. Mottmiller, Letonia 16- Zelenka, Ungaria 17. Galambos, Ung. 18. Kucsera, Ungaria 19. Konecsny, Ungaria 20. Blumberg, Letonia 21. Krison, Letonia 22. Stiteczy, Cehosl. 23. Nyigoscsik, Cehosl. 2:26:21 24. Csajka, Cehosl. 3:27:07 25. Mahey, Cehosl. 3:27:20 26. Lovas, Ungaria 3:43:13 Au luat plecarea 45 de concurenți. 2:51:07 2:54:59 2:55:04 2:55:46 Victoria lui Leriche a confirmat marea clasă a acestui alergător în care Franța posedă un mare talent. PERFORMANȚA LUI GALL Stăruim asupra isprăvii lui Gall pentru că ea se situează pe primul plan al marilor performanțe atletice. Printre învinșii lui Gali, vom cita pe suedezul Jonsson, unul din cei mai buni alergători de mare fond din Suedia, letonianul Mottmuller, câștigătorul de anul trecut Timpul realizat de Gali este și el excelent, ținând seama că traseul marathonului de la KOSice cuprinde 1 Ammente de nivel. Ludovic Gali a realizat la Kosice o performanță care face cinste atletismului nostru și ridică la adevărata lui valoare pe perseverentul alergător brașovean. O DUBLA VICTORIE ROMANEASCA? După informațiunile pe care le avem, austriacul Balaban, sosit al doilea în marea cursă de la Kosice, este de origină română. Excelentul alergător a fost de altfel acum doi ani in București. Mai mult chiar, el s’a antrenat pe Velodrom în tovărășia atleților de la Viforul Dacia. El s’a stabilit de atunci în Austria, unde a reușit să se impună Câștigând regulat campionatul Austriei de marathon și afirmându-se ca un alergător de mare fond de talent. C. M. 2:57:26 3:01:43 3:02 :08 3:02:10 3:02:46 3:06:10 3:06:59 3:09:03 3:13:15 3:16:20 3:16:20 3:21:24 3:24:21 3:24:53 sIT ÜÜIS life O nouă secțiune A.D.M.» In ziua de 24 Octombrie s’a constituit în orașul Făgăraș o secțiune a asociației turistice ADMIR. Solemnitatea s’a desfășurat în prezenta unei numeroase asistențe locale și a unui grup din București de 35 persoane în frunte cu d-nii Ion Udriște-Olt, președinte central Nerva Stoica, vicepreședinte, Emilian Iliescu, președintele secțiunii București și Scarlat Antonescu, vicepreședinte al secțiunei București. Secțiunea Pitești a fost reprezentată prin d-na profesoară Alexandrina Mircea, președintă. Secțiunea Făgăraș și-a ales următorul comitet: președinte profesor Ion Ciocan, vicepreședinte, profesor Gh. Șerban, casier C. Boia, secretar general G. Comșa, membri Vasile Boeru, Romul Rebreanu, Iuliu Gherendi, Carol Herseni și Gh Moldovanu. In cadrul acestei festivități, Centrala ADMIR a prezentat publicului o foarte reușită expoziție de fotografii alpine. Secțiunea Făgăraș este prima grupare românească ce ia naștere în ținutul Făgărașului și care are de scop naționalizarea turismului în splendidul masiv al țarei Oltului. Seara a urmat un banchet în sala restaurantului «Mexic» jor ■ i jjr« ftft ■ ’«sa