Gazeta Sporturilor, octombrie 1940 (nr. 1-25)

1940-10-15 / nr. 9

Paq, 6-1 Stoi sl Soni a dirijat, uluitor, o mare victorie Unirea Tricolor demonstrant un football de ---------------------mare spertarol, gratie terhiniei opertative și condiției atletice olimpice, a inuîni cu 5-1 (2-0) pe C. Ploești • 9 Ploeștenii au prezentat 11 oameni - Oborenii o echipă de ION BALEANU Teren Unirea. Spectatori : 2.500. Arbitru: Traian Tăutu (Brăila). UNIREA TRICOLOR: Cristea, Petrescu, Iliescu, Florea, Anghelache, Boteanu, Mihăilescu, Dumitrescu, Sonny Niculescu, Paraschiva, Cricitoiu. F. C. PLOEȘTI: Schramck, Hetzer, Dunăreanu, Mincea, Dobra, Pascaru, Kovaci II, Pop II, Ștefănescu, Sperlea, Malița. Unirea Tricolor a dovedit ori că-și sfințește locul. La Obor, am putut vedea un football ales, de o factură mare, o demonstrație la care și ploeștenii au luat parte ca spectatori timp de 80 minute, neprestând un joc efectiv, prin Sensul lui ofensiv și periculos pentru apărarea uniristă, decât 10 minute după ieșrea din joc a lui Anghelache. Am așteptat o rezistență înverșunată din partea ploeștenilor. Am avut-o căci apărarea a luptat din răsputeri cu un adversar net superior tăvălugindu-și valurile lui de atac necontenit, neostenit. Dar ceea ce i-a lipsit F. C. Ploeș- Hűlm a fost consistența atacului care s’a lăsat depășit, neschițând nici o brumă de nădejde. In felul acesta, Unirea Tricolor a jucat în largul ei. Și a jucat un football efectiv, un football de mare spectacol, in care nimic nu a fost înlăturat din ceea ce se chiamă stil, tehnică, tactică de joc. De ce să ne recunoaștem? Unirea Tricolor a câștigat multe și mari xnotchuri Le-a câștigat cu elanul acela viguros, dur, specific oborean. Le-a câștigat prin vârtoasa ei voință. La inima mai mult. Și de aceia matchurile ei erau adesea presărate cu incidente Football, numai football Ei bine, ieri, Unirea Tricolor a câștigat jucând football, numai football, jucând calm dar viguros, desvăluind toate subtilitățile unui joc de mare clasă, realizând un spectacol pe care numai la Rapid, Venus și Ripensia erau obicinuiți a-l vedea. In chipul acesta — dacă au existat pentru cineva nedumeriri în privința victoriei oborene asupra Venusului, ieri și le-au spulberat și și-au întărit convingerea in realitatea pe care o exprimă azi jocul complet al Unirei Tricolor. Echipa din Obor este azi, poate, cea mai în formă, cea mai completă, calitativ, echipă din Divizia A. Să numărăm atacurile de ieri ale ploeștenilor? Au fost inundate în asalturile Unirei. Un adevărat antrenament la o poartă, la care numai Paraschiva și Ion Dumitrescu n’au avut noroc. Scorul de 5-0 putea fi prea bine dublat dacă multe mingi nu se Libiau în traietoria lor precisă, de vre un picior oarecare, iar altele n’ar fi fost curios ratate de Paraschiva și chiar Cricitoiu sau Lulu (în prima parte a jocului). Scor larg, comod, plin de încredere pentru o echipă ca Unirea Tricolor care a luptat cu perspectivele retrogradării, vine azi să verifice odată mai mult că ne aflăm în fața unei echipe primenite sufletește. Moralul Unirei este ridicat, este moralul echipei care începe să-și trăiască propria ei valoare în justa măsură a verificării. Au înțeles băieții aceștia că un match nu interesează a-l câștiga prin orice mijloace, ci prin, doar, acelea care clasifică și califică, jucând un football de reală structură, stăpânind adversarul prin superioritatea morală și tehnică. Ceia ce s’a petrecut ieri la Obor. Uimitorul Soni ! Ne-a prezentat cin Unirea un om, reintrtat după plimbări prin vecini, un om cu totul transformat. Nu-l văzusem încă pe Soni în forma uluitoare de ori, când a jucat cum nu a jucat vreun centru înaintaș până acum. Nu sunt laude gratuite. Soni nu ne-a arătat numai momente de mare, desăvârșit talent. Nu a fost un centru mare în sensul în care Hamis, Baratki, Auer pot fi, executând în 90 minute de joc câteva, lucruri atât de excepționale că-ți fac gura pungă de entuziasm. Soni ne-a dat ori un match, nu de acțiuni izolate, ci un MATCE ÎNTREG. De câte ori a avut mingea, și toate acțiunile ofensive au trecut pe la el, dirijându-le, distribuindu-le cu o măestrie uluitoare, neașteptată, pentru o reintrare. Soni a fost emoționant de elegant, de precis, de flegmatic, de intuitiv. Un șef de orch.,șiră. Un dirijor incontestabil Toate acțiunile lui, la acelaș nivel și, bineînțeles, la un nivel superior. A atins în material acesta, cea mai bună formă a lui. Curios! Omul căruia de mult bobii îi încinseseră evoluția. Soni, pensionarul de la Juventus! Soni, marele virtuos al victoriei de eli. Să încercăm să-l urmărim. Ori, pentru aceasta, va trebui să filmăm tot material. Pentru că prin el, dela el, au fost concepute, plecate, sau concentrate toate fazele de joc. Prin el, Cricitoiu și Lulu Mihăilescu și-au pus în valoare, fuga și shotul eri' Uite Dobra! Nu e Dobra! Se pare că ploeștenii vor să încerce marea cu degetul căci Pop II pasează în pâlnie printre fundași și Ștefănescu țâșnește prin ventilul acestei acțiuni gata să marcheze, dacă ar avea și precizie pe câtă promptitudine. Acelaș Pop II îl lansează pe Covaci II cu care schimbă frumos, dar Cristea e atent. Și focul de pac s’a stins. Orchestra lui Soni atacă primele acorduri. Lulu lansat, de Soni, a centrat, Paraschiva are ghinion, trac, sau cine știe ce, căci tot el, tot de pe la 4 m., pierde o ocazie clară la o lovitură liberă a lui Boteanu. Soni dirijează mereu, stopează elegant, deschide cu întoarceri surprinzătoare pe extreme, găsește regulat omul cel mai bine plasat. Uneori Cricitoiu e prea înghesuit în teren, când îl caută pe tușă vre-o minge bine «gândita». Minutul 15 — fatal! Soni întoarce însă cu vasilină o minge leneșe la Cricitoiu care o plesnește de plasa lui Schramek, direct, fără ferite și alte mărunțișuri. 1—0. Și Soni iar distribue, distribue la Lulu, de data aceasta care trage tare dar se lovește de Dunăreanu, mingea vine la Cricitoiu, acesta intră puternic și... iar se frânge shotul de un ploeștean întâmplător. Un corp la corp pe linia porții, Schramek—Soni, din care ultimul învinge ușa, comod. 2—0 (min. 19). A fost un moment de o finețe rară. Unde este Dobra? Este desigur pe teren, dar nu-l găsim în umbra lui Soni, ci pe undeva pe lângă fundași, amețit de broderia combinațiilor uniriste. Nu pare în apele lui. Nu-i dinamic ca Anghelache, flăcăul acesta cu trupul sec dar cu frânghii de energie în el. Dobra dirijează jocul ploeștean cu vorbe, nu cu participarea lui efectivă. Și așa mai departe... Soni face ce-i place, sare elastic, reia cu capul cum, cînd și unde vrea. Lulu trage puternic... în portar-aprins și respins de sub bară, din goal, o clipă după ce shotul apărat fusese — doar o secundă — goal. La o învălmășeală, Anghelache ese de pe teren, rănit ușor, dar serios. Unirea se desumflă și lasă inițiativa ploeștenilor, cari se tălăzuesc după goalul de onoare- Malița este din ce în ce mai periculos, mai crîncen în dorința lui de marca. Zece minute Ploești îi atacă a furibund. Unirea se apără fără să-și sugă atacul. Ceia ce deosebește stilul lor de al ploeștenilor, stilul defensiv, căci aceștia și-au rupt tot timpul în apărare și... înaintarea Zece minute de reculegere și întocmire a unui aparat defensiv adaptat la absența lui Anghelache, pentru ca Soni să treacă iar la lapte și să patineze cu tot atacul pe lânga el, prin careul ploeștean- Un penalty bătut de Cricitoiu, după un minunat goal neacordat pentru offside, goal de concepție și colaborare (Soni — Ion Dumitrescu— Soni — Lulu — Ion Dumitrescu — Lulu — goal) stabilește în penultimul minut scorul, 5-0. In orice caz nu el. Va fi curios, dar pretind că cele cinci goaluri primite de el sunt opera celor cinci din înaintarea ploeșteană plus halful centru dominat net de vis-a-visul lui. F. C. Ploești a jucat fără o concepție ofensivă, fără o coordonare de acțiuni, fără un stil de divizionară primă. A jucat cu 1n oameni. Dar nu cu o Echipă. Defensiva în 4 fundași și suplimenți La F. C. Ploești atacul nn mareitoiu a reluat cu capul, Sebramek ge. Singurii cari încearcă, Malița și Covaci II, ceilalți n’au personalitate. Dar însuș atacul in sine este lipsit de autoritate, de consistentă- Nu-i definitiv acceptat de ei- Se schimbă din 10 în 10 minute. O eroare gravă. Covacii joacă acum inter stânga, pentru ca să treacă extrem dreapta. Sperlea ajunge half, Mincia half centru, pentru ca Dobra să vie în centrul atacului, etc. CovaciI e mai nervos, mai combativ și împinge prin temperamentul lui un atac masiv în 4 oameni. Dobra trage prin surprindere, dar Cristea a plonjat lung și la timp. Mingea îl caută pe Soni însă. S’a îndrăgostit de el, cu cu Soni o trimite mai des departe de el, lansându-l pe Cricitoiu, gonaciul acesta numai temperament și shot aspru, acesta centrează iar Lulu cu capul face 3-0 (min- 50). Skatch: 4 cornere în 2 minute (din cele 11-4 în tot matchul) la poarta lui Schramek. Și goalurile vin ca stropii de ploaie. Min. 61 : 4-0. Lulu a centrat. Cri- Divizia A contra Divizia B Am remarcat în ansamblu, că in Schramek de nimic, matchul de ieri s’au întîlnit 2 lumi: Divizia A contra Divizia B. Căci aceasta a fost distanța dintre cele două echipe. Bunăoară, Unirea putea bate pe Venus (cînd a fost 2-0) cu 5-0, normal, dacă se excludeau incidentele, fără a ne afla în fața aceleiaș realități diferențiale de lume, de divizie, de categorie. Interesează nu diferența de goaluri, pentru a determina categoriile, ci felul și care învinșii au reacționat. Ort. F. C. Ploești nu a depășit posibilitățile unei divizionare de a doua categorie. Nu trebue să se supere suporterii de club. Aceasta-i realitatea. Sunt oameni veniți din frânturi la Ploești, deaceia atacul lor a fost fără vlaga unității lui. Sperlea a jucat în felul lui, Malița într’al lui, Covaci într’a’l lui, etc. Sperlea pleca cu mingea de pe o parte pe alta, fiindcă nu-și simția colegii unde sunt, trebuia să-i vadă descoperiți, ceiace Boteanu, Florea și Anghelache nu conveniau. Covaci II a dovedit un spirit de «ploeștean» autentic, a muncit enorm, dar singur, căci deși căuta colaborarea, n’o putea afla pe teren. Erau toți dezorientați, mereu ca piesele de șah, pe locuri precise, erau ca suilurile de table oriunde. Cinci oameni naufragiați într’o poziție de avantposturi fără legătură cu înapoi. Dobra nu a fost half centru. A fost prin părțile acelea, dar nu în folul acesta, decât întâmplător. Singură apărarea imediată a luptat eroic și cu folos. Nu e vinovat Hetzer (F. C. Ploești) respinge cu pumnii. Soni Niculescu se uită neputincios F. C. Brăila a înscris în sfârșit un goal ...Și totuși Ripensia a învins-o cu 4-1 (2-0) BRAILA 13 (prin telefon). Azi a disputat în localitate, în fața a circa 2100 specatori matchul dintre FC Brăila și Ripensia. Partida a provocat în orașul nostru un interes considerabil și privitorii au plecat cu siguranță mulțumiți căci jocul prestat de ambele echipe a fost într’adevăr frumos. Marksteiner profită de o împrejurare favorabilă și trimite o bombă. Ștefu n’a avut timp să schițeze vreun gest. Goalul primit, reduce și mai mult potențialul echipei gazdă care nu are aproape curajul să atace. Ripensia domină ușor, nu-și poate mări avantajul însă, decât în minutul 30 tot printr’o bombă a lui Marksteiner. IN SFÂRȘIT: PRIMUL GOAL... La reluare, brăilenii, parcă au mai prins inimă și schițează și ei câteva atacuri cari chiar în minutul 50 le aduc goalul așteptat de patru etape: a înscris Constantin. UN GOAL FORMIDABIL Espensiștii surprinși, reacționează încet, dar isbutesc să reechilibrează jocul și pe urmă să ia conducerea, cazionând în special pe aripi cari ambele sunt în formă foarte bună. Și la un astfel de atac, Taenczer ghicește un shoot formidabil de pe extrema dreaptă la unghiul din stânga al barelor: goalul era imparabil (mint. 59). VODĂ _ DOBAY Numai la patru minute după aceasta, se produce o nouă acțiune dar pe aripa stângă. Vodă, din unghiu care era altădată «al lui Dobay» trage și el un shoot-bombă, la fel cu al predecesorului său și al patrulea goal a fost obținut, echipele D. Jean Petrescu a condus formațiile: RIPENSIA: Pavlovici, Oprean, Simatoc, Kotormany, Bindea, Kovács, Taenezer, Andreescu, Marksteiner, Lazăr, Vodă, F. C. BRAILA: Ștefu, Emilian, Stanciu, Sava, Kiss,, Vulienis, Bogdan II, WeiâZ) Ltf.Staiilîn, Stroescu, Hagiopol. TIPARUL INSTITUTULUI DE ARTE GRAFICE «EMINESCU» S A.. STR. ING.ANGHEL SALIONY. TELITON 3.36.69: GAZETA SPORTHERILOR Venus a învins greu F. C. Craiova craiovenii au jucat 30 minuta in 10 oameni CRAIOVA 13 (prin telefon). In fata a 4000 spectatori s'a disputat pe terenul C. N. E. F din localitate matchul dintre Venus și echipa gazdă F. C. Craiova. A fost un timp relativ frumos cu un vânt ușor, ceea ce nu prea a influențat jocul. Venus a învins la limită și FC Craiova putea învinge întrucât n’a fost cu ea nimic inferioară adversarului ei. In oricei caz un drag era mult mai echitabil Dar să arătăm în mod succint cum a decurs matchul. CRAIOVA DOMINA CATEGORIC In repriza întâia, echipa bucureșteană este cu totul ]n discreția craiovenilor cari domină categoric. Scuza că foștii campioni sunt dominați trebue căutată și în faptul că negrii nu s-au acomodat destul de repede cu terenul ! PRIMUL GOAL este marcat de Boroky țn minutul 7 în următoarele condițiuni: Negrescu faulteză pe Baratky. Arbitrul penalizează și lovitura de pedeapsă este executată de George, care trage direct în poartă. David nu poate prinde și respinge cu pumnii. Mingea ajunge la Bo cu 3-2 (2-1) zoky care trage plasat ia goal, înscriind astfel primul punct. Repusă la centru, mingia trece dintr’un careu într’altul fără ca vreuna din echipe să concretizeze vreo acțiune, până în minutul 22 când survine egalarea. ÎNSCRIE FIERARU In urma unui fault făcut de fundașul Straja un înaintaș veuusist, arbitrul îl penalizează. Lovitura liberă este executată de Feraru care pare a eșit prea mult din poartă. La acest goal a contribuit în parte și portarul craiuovean Mustață, care a eșit prea mult din goal. Bucureștenii, deși dominați în parte nu se descurajează, nici apărarea este în zi mare, astfel că deși dominați teritorial tot ei reușesc să marcheze din nou. AL DOILEA PUNCT AL VENUSULUI In urma unui corner bătut de Iordache, mingea ajunge la Petea, care reia cu capul în plasă în minutul 29. De aci înainte mingea deși trece de pe un teren pe altul, niciuna dintre echipe nu poate concretiza vreo fază până la sfârșitul reprizei. VENUS CONTINUA In repriza doua, craiovenii luptă la fel de frumos, dar nu pot concretiza nimic, căci apărarea Venusului e la post. Și astfel se face că tot bucureștenii surnt aceia cari majorează scorul. HUMIS MARCHEAZĂ AL TREILEA PUNCT înaintarea venusistă rusește numai după zece minute de joc să înscrie prin Humis care speculează o eșire cu totul greșită a portarului Mustață-UN PUNCT. NEACORDAT Acesta este și ultimul goal al negrilor, căci craiovenii reușesc să marcheze în minutul 58 prin Thierjung însă punctul este înscris din offside clar, așa că nu este acordat-TOTH MARCHEAZĂ ȘI EL INSA... VALABIL Un minut mai târziu, adică în minutul 59, Toth transformă un penalty, făcut de Negrescu. Din acest moment, F. C. Craiova joacă în zece oameni, întrucât Constantinescu ese de pe teren, fiind lovit la o învălmășeală. Touși venusiștii nu mai pot marca niciun goal până la sfârșitul matchului. F. C. Craiova în sporadicele sclipiri ce le mai are nu poate concretiza nimic din cauza apărării norilor ce este la post CONSIDERAȚIUNI Acest match care s-a soldat cu victoria la limită a Venusului, nu arată aspectul real al materiului, căci ambele echipe au făcut un joc de factură egală. Un draw ar fi fost după cum am mai spus rezultatul echitabil pentru ambele echipe. Vântul slab care a bătut nu a influențat jocul în general, astfel că nici una din echipe nu a putut fi favorizată. CINE S’A REMARCAT Dela învingători s’au evidențiat Negrescu, Feraru și Humis. Dela învinși excelentul bec Straja Toth și Boroky, formațiile VENUS: David, Ionescu Crum Negrescu, Brandabus’, Feraru, Lupaș, Ene, Ploeșteanu, Humis, Petea și Iordache F. C. CRAIOVA: Mustață, Str’aja, Undiță, Nagy, Nistor, George, Thierjung, Bozoky, Toth, Constantinescu și Niculescu. UN MATCH VESEL F. G. Rapid a surclasat Gloria G. F. R. Deși portarul a jucat extremă dreaptă și fundașii în poartă 4:0 (1:0) Două mii de spectatori au înghețat seri din toată inima pe stadionul C. P. R. Spunem din toată inima, doarece râsul este ceva care merge la inimă. Și au fost motive suficiente de râs. Arbitrul, formațiile Rapidului și varietatea neașteptată a jocului. Am pomenit arbitrul, în primul rând, deoarece domnul Popescu Panait (Ploești) este o cunoștiință nouă care trebue prezentată. Domnia sa fluiera totdeauna în contratimp, adică nu vede ce este și vede ce nu este. Numai întâmplarea făcut ca incompetența domnului arabitru să nu fie un factor determinant al rezultatului. Ineditul formației Rapidului cu Sadowski extrem dreapta, Auer fundaș și Lenghe în poartă (nu e vina noastră să. Surpriză prin faptul că echipa nești) a produs ilaritate și surpriză. Surpriză pri faptul că echipa a dat satisfacție și în forma aceasta. In această lumină, posibilitățile celor două echipe, după matchul de ieri, nu pot fi judecate decât relativ. Rapid a jucat adaptându-se la posibilitățile adversarului, adică fără eforturi prea mari, închegat și fără obicinuitele brutalități. O notă luminoasă in footballul nostru. Am spus că Rapid a jucat fără eforturi prea mari, dar aceasta nu înseamnă ca atunci când a fost cazul, jucătorii nu au dat maximum de randament. In general, dominația rapidistă s’a sprijinit pe plasamentul oportun al jucătorilor. Au fost situații în care câte trei patru jucători ai Gloriei deveneau în mod evident inutili pe teren, datorită plasamentului desăvârșit al rapidiștilor. Din acest punct de vedere, Gloria C. F. R. s’a prezentat la antipod. Jucătorii tălăzuiau pe teren fugind toți odată după minge și după înDEOSEBIRE DE CLASA Rezultatul se explică în primul rând prin marea deosebire de clasă ce există între cele două echipe. Cel mai de seamă element al acestei nepotriviri între cele două echipe este elementul pur fizic. In majoritate jucătorii Gloriei sunt prea tineri pentru eforturile necesitate de prezenta lor în divizia A. Ei nu pot suporta cu ușurință nici oboseala, nici demoralizarea. Dacă ne gândim că arbitrul i-a penalizat prea ușor cu un 11 m, și ca apoi nu le-a aplicat și lor aceeași favoare atunci când era cazul, putem admite că și moralul i-a nesavantajat. Față de această situație, Rapid a prezentat o echipă de oameni bine legați din punct de vedere fizic și cu experiență. Deosebirea de posibilități tehnice este cel de al doilea element al deosebirii de clasă. Tehnica celor de la Gloria este mult prea rudimentară, cercarea nereușită a câte unuia dintre ei de a intra în posesia balonului, renunțau cu toții. Portarul Rapidului, trecut, in urma unui accident la mână, pe extremă, numai întâmplător a scăpat câteva ocazii de a marca. DOZAJUL EFORTULUI Gloria C. F. R. a cheltuit cel puțin tot atâta efort cât Rapidul, numai că s-a dozat greșit, nesistematic și nesusținut. Problema dozajului de efort este un factor necesar în absolut orice sport și care nu se capătă decât prin experiență și cere multă cunoaștere a jocului. Gălățenii s’au consumat mult individual dar prea puțin ca echipă. RAPID ESTE O ECHIPA BINE ÎNCHEGATA O concluzie evidentă este că Rapid are o echipă foarte bine închegată-De fapt matchul a fost câștigat într’o formație cu care, intrând de la început pe teren, suntem siguri că și conducătorii clubului ar fi fost siguri de înfrângere. Cum am mai spus, veselia spectatorilor se explică prin surpriza produsă de faptul că informația bizară la care a fost silită să recurgă, fiecare component al echipei câștigătoare a corespuns rolului care i s-a încredințat. Aceasta este condiția esențială pentru că un lot de jucători să merite numele de echipă. Și Rapid îl merită. Jocul De la începutul jocului, Rapid își afirmă superioritatea prin dese incursiuni în terenul advers, ajungând regulat până în fața porții unde datează. Un fault tras de Moldoveanu de la douăzeci de metri, nu modifică situația. In această parte a jocului, se remarcă mijlocașul centru gălătean Pepelea. Un foult neclar și neconcludent in careul Gloriei, fluerat cu multă desinvoltură de arbitru, este transformat în minutul 10 de Baratki. Soarta lui Justin este asaltată neîntrerupt. Rezultatul: un corner fără efect. In minutul 15, centrul înaintaș al Gloriei se apropie de poartă, într-o situație de marcare sigură. Slivăț atinge mingea cu mâna, fără a-i abate direcția. Jucătorul gălățean sa oprește, totuși, încrezător în arbitru. Dar câștigă o decepție și pierde un goal. Gloria nu se descurajează și continuă să atace. In minutul 20, un scurt clar în careul Rapidului trece neobservat de arbitru Gălățenii atacă mereu. După două minute, Sadowski se aruncă în picioarele lui Cucula, la timp, pentru a salva un goal, dar prea târziu pentru ca jucătorul advers să-și rețină lovitura cu care rănește la mână Sadovski, care se vede nevoit pe să părăsească terenul. Vinovat nu a fost nimeni. Jocul continuă cu Lengher în poartă și Auer fundaș stânga. Arbitrul face greșeli care dau impresia (sperăm, nejustificată) că părtinește Rapidul. Justin apără situații din ce în ce mai grele, ajutat fiind și de un dram de noroc. In minutul 35, în urma unei învălmășeli, Slivăț marchează un goal în poarta proprie. Numai că mingea atinge puțin, puțin de tot, mâna, fundașului rapidist iar arbitrul, minune, de data aceasta vede. Rapid reia ofensiva și nu reușește decât 2 cornere succesive în minutul 41 și o bară a lui Bogdan în minutul 42. Este ultima fază importantă din prima parte a jocului. După pauză, Rapid intră pe teren complet dar tot în formația de după accidentul lui Sadowski care se instalează pe aripa dreaptă, unde imediat se dovedește un colaborator perțios pentru înaintare și un atacant periculos. Lumea râde, iar portarul ajuns pe extremă își vede conștiincios de lucru. Jocul se desfășoară în dominația netă a Rapidului. După zece minute Dan Gavrilescu lămurește o învălmășală expediind mingea în poarta lui Justin. Wetzer încearcă și el să repete figura trăgând puternic sus în colț, dar Justin apără. In minutul 20, trei cornere născute unul din altul, la poarta Gloriei, rămân fără rezultat. Din când in când, portarul Lengher are ocazia să se remarce. Apoi, toate inițiativele intră în patrimoniul Rapidului. Toată echipa muncește să-i procure lui dowski un goal, dar ghinionul Salui și norocul lui Justin se opun. In minutul 27, Justin ieșit din poartă, este surprins de Bogdan cu cel de al 3-lea goal. In minutul 36, după un schimb Wetzer III — Baratki, ultimul marchează imparabil de la 6 metri. Matchul se termină cu încercările disperate ale lui Sadowski de a marca și cu faima de mare portar a lui Lengher. La Gloria, Justin a apărat bine. De asemenea, a jucat bine Cucuta. S’au dovedit ca elemente de talent Pepelea (cam brutal) și extremul dreapta Pârbulescu. ECHIPELE F. C. RAPID: Sadowski (Lengher), Slivăț, Lengher (Auer), Costea, Wetzer III, Moldoveanu, Auer, (Sadowski), Bogdan, Baratki, Gavrilescu, Jurcă. GLORIA C. F. R.: Justin , Jurcă, Picoș, Mihăilescu, Pepelea, Rădulescu, Bărbulescu, Cucula, Popovici, Milea, Căpușan. PAUL POPESCU Judecată asupra jocului