Gazeta de Jimbolia, 2004 (Anul 1, nr. 1-41)

2004-03-08 / nr. 1

JIMBOLIA JIMBOLIA Anul I Nr. 1 . 8-14 martie 2004 — Săptămânal independent de opinie și informații — în numele unei tradiții Este o certitudine faptul că majoritatea jimbolenilor resimt încă, unii chiar acum, dispariția “Observatorului de Jimbolia”. Evenimente, fapte de importanță generală ori cu impact numai asupra unui segment al populației urbei noastre au dat buzna peste noi și redactorii fostului săptămânal, cu sprijinul dvs., le-au consemnat, le-au adus la cunoștință tuturor. Iată că, în acest an, S.C. MARC S.R.L. și-a asumat inițiativa de a continua ceea ce “Observatorul”, la timpul său, a inițiat, adică de a continua o tradiție, dând viață glas unui nou ziar al orașului. Săptămânalul “Gazeta de Jimbolia” este, aidoma “Observatorului”, un ziar de opinie și informație, echidistant politic, nedorind și altceva decât să fie mesagerul problemelor pe care le ridică locuitorii orașului, să facă legătura dintre dvs. și instituțiile publice ori societățile comerciale (acolo unde va fi cazul), să transmită cititorilor, cât mai oportun cu putință, răspunsurile acestor instituții și societăți la doleanțele și problemele ridicate. Deși este un an electoral, noul săptămânal va acorda spațiu necesar pentru ca fiecare partid să-și expună programul, listele de candidați, anunțurile pe care organizațiile locale doresc să le facă publice. Pentru ca ziarul să funcționeze, să fie util cu alte cuvinte, redacția face apel la toți cei care doresc apariția și existența lui să ne transmită în scris sau verbal orice problemă sau informație, fie de interes general, fie particular, noi urmând a o face publică, după cum asigurăm și spațiu pentru dreptul la replică. De asemenea, își vor găsi loc în paginile ziarului reclamele, mica publicitate, informații utile (vânzări, cumpărări, licitații, etc), aspecte din viața localităților din împrejurimi, sport și altele. Nu vom fi însă de acord să publicăm scrisori, reclamații ori diverse informații anonime ori articole care au un caracter de atac la persoană, ziarul nefiind unul de scandal. Sperând să aibă o viață cât mai lungă, cel puțin cât al Observatorului să urăm noului săptămânal MULT SUCCES. Dom TIMOFTE % cabirdAtcifen 'UMife/ai f/s uamdcard _ziuaiZiLl____: - -------------i...:-----Ui cd/ic cc-yucm Ui/cet ■>i Ui cd di 'tcțca k'ă /iketufy'nden*/ S.C. MARC S.R.L. Cu ocazia Zilei Femeii, colectivul de redacție al Gazetei de Jimbolia adresează tuturor cititoarelor multă sănătate, fericire și împlinirea tuturor viselor La mulți ani, doamnelor și domnișoarelor! De Ziua Femeii UN MĂRȚIȘOR-O FLOARE La fiecare început de primăvară, înmuguresc nădejdiile și speranțele din noi, aidoma pomilor din livadă, iar gândurile ne poartă, în chip de recunoștință la ființele care ne sunt dragi, la bunici, mame, soții, fiice, prietene sau colege. Dăruindu-le un mărțișor, simbol al purității și bucuriei de a trăi, nu facem altceva decât să recunoaștem că ele sunt lumina și sensul vieții noastre, că lor le datorăm tot ce este mai frumos, mai înțelept în existența noastră. De fiecare dată când sărbătorim Ziua Femeii, îmi vine în minte mitul creației acestei făpturi în viziune orientală și nu mă pot abține să nu fac o reverența în fața acestei geniale compoziții, o perlă a literaturii vechi, care merită a fi repetată ori de câte ori omagiem femeia. ” Creatorul divin a luat “rotunjimea lumii și întortochetura plantelor agățătoare, îndărătnicia cârceilor volburii și tremurul firelor de iarbă; mlădierea și farmecul florii de lotus; privirea blândă a căprioarei și înverșunarea cu care se apără albina; bucuria zglobie a razelor de soare, plânsul norilor și nestatornicia vânturilor; sficiunea iepurelui și înfumurarea păunului; moliciunea pufului de papagal și duritatea diamantului; dulceața mierei și cruzimea tigrului; căldura focului și răceala zăpezii; vorbăria gaițelor și gunguritul dulce al porumbelului, perfidia cocorului și fidelitatea raței sălbatice și amestecându-le pe toate, a făcut femeia pe care i-a dăruit-o bărbatului”, în semn de omagiu, de ziua ei, să-i dăruim măcar o floare și să-i adresăm felicitări, urări de sănătate și fericire, împlinirea celor mai indrăznețe visetori.Doamnelor și domișoarelor, redacția Gazetei de Jimbolia dorește un sincer “La mulți ani!”. Dragomir Ciobanu