Graiul Sălajului, iulie 2015 (Anul 26, nr. 5869-5891)

2015-07-13 / nr. 5877

5 GRAIUL SĂLAJULUI e-mail: graiulsj@unisys.ro Luni -13 iulie 2015 Ioan Morar - președinte FC Zalău: "Municipiul Zalău nu poate rămâne fără echipă de fotbal" Gruparea de la poalele Meseșului a început deja să lucreze la proiect și în zilele următoare va fi depus la Primărie nr.1. Sportul din România a fost afectat după modificarea legii sportului. Chiar și în Sălaj s-a creat puțină panică după ce oficialitățile s-au retras din acționariatele cluburilor. Mai mult, hotărârile aprobate în Consiliul Local au provocat tristețe și temeri în ograda celor de la FC Zalău, însă, președintele Ioan Morar se arată optimist și spune că Zalău va avea echipă de fotbal în Liga a IlI-a. Mai mult, deja oficialii clubului au început să lucreze la proiectul de finanțare, iar în zilele următoare va fi depus la Primărie. Totuși, să nu uităm că FC Zalău a înregistrat în acest an cel mai bun rezultat din istoria clubului, adică locul trei și ar fi păcat ca echipa să se desființeze. “Am început deja să muncim pentru acel proiect, pe care îl vom depune la Primărie și sunt optimist. Nu îmi fac probleme, deoarece acționarii pot acoperi acele procente, având în vedere că eu dețineam deja 15% dintre acțiuni. Municipiul nu poate rămâne fără echipă de fotbal. Eu promit că vom avea echipă în Liga a lll-a și în sezonul viitor”, ne-a declarat președintele Ioan Morar. Gabriel Vasvari și Vlad Morar II s-au calificat în turul doi al Europa League Echipele celor doi sălăjeni s-au impus joi, în manșa retur din turul I, iar săptămâna aceasta își vor disputa jocurile din turul următor al Europa LEAGUE .ei A.l. Joi după-amiaza s-au disputat jocurile retur din primul tur preliminar al Europa League. După egalul reușit la Botoșani, elevii lui Leo Grozavu au avut o evoluție foarte bună în returul din Georgia și au reușit să se impună la o diferență de două goluri. Gabriel Vașvari a fost titular pentru FC Botoșani și a dat pasa de gol la cea de-a doua reușită a moldovenilor, semnată de Dan Roman. Chiar ieri, sălăjeanul nostru a evolua în prima etapă a Ligii I la Craiova, iar acum se pregătește pentru deplasa în Polonia pentru disputa din turul doi, cu Legia. Echipa moldoveană va reveni „acasă” abia în data de 17 iulie. Odată cu transferul la Beitar Ierusalim, Vlad Morar are ocazia să evolueze din nou în prestigioasa competiție europeană, după ce debutul și l-a făcut în perioada în care evolua pentru Petrolul. Beitar Ierusalim a fost clasată la finalul sezonului trecut pe locul patru în competiția internă, astfel că noua echipă a lui Morar s-a calificat în Europa League. Aceștia au evoluat deja în primul tur, obținând biletele pentru turul secund, în dauna celor de la Ordabasy. „Dutzu” a văzut din tribună victoria echipei sale din returul din Israel, iar de săptămâna viitoare ar fi șanse să-l vedem pe jucătorul din Crișeni debutând pentru echipa lui Slobodan Drapidh, în deplasarea din Belgia. Rezultatele înregistrate în returul turului I. Programul jocurilor din turul II Europa League: Spartak Tskhinvali - FC Botoșani 1 - 3 (în tur 1 -1) Joi, 16 iulie, ora 21:45: Legia Varșovia - FC Botoșani Beitar Jerusalim - Ordabasy 2 - 1 (în tur 0 - 0) Joi, 16 iulie, ora 21:45: Charleroi - Beitar Jerusalim SPORT www.graiulsalajului.ro S-a reunit și HC Zalău f Doar două dintre cele trei achiziții ale Zalăului au fost prezente miercuri la prima întâlnire .A. Gruparea de la poalele Meseșului a sunat miercuri, adunarea. Surprize mari nu au fost la reunire, doar Alexandra Lazăr, handbalista care primește încă o șansă de la Gheorghe Tadici. Chiar dacă ne așteptam să vedem noutățile, la reunire nu au fost prezente numai două dintre cele trei achiziții făcute de formația de la poalele Meseșului. Anca Onicaș nu a fost prezentă deoarece este convocată la lotul național de tineret, care susține la finele săptămânii două meciuri de pregătire cu Algeria. Chiar dacă încă este jucătoarea Zalăului, Crina Pintea nu a participat la primul antrenament. Relațiile dintre pivot și HC Zalău au devenit reci, după ce Pintea a anunțat că nu mai vrea să semneze un nou contract cu echipa. Anumite surse o dau deja jucătoarea vicecampioanei HCM Baia Mare, dar, încă nici acolo Pintea nu și-a făcut apariția. Până la startul sezonului, sălăjencele își vor încărca bateriile la Cheile Grădiștei, stațiune în care HC Zalău face cantonamente de ani de zile, dar vor participa și la turnee de pregătire, două dintre acestea fiind chiar la Zalău. Primul se anunță a fi unul puternic, cu formații din Ungaria. MS K.. Naționala noastră a început meciurile oficiale în Liga Europeană, la finele săptămânii trecute. Din păcate, Marian Bala și colegii se întorc fără puncte din Grecia. Dacă în primul meci, elevii lui Dănuț Pascu s-au văzut învinși categoric, sâmbătă, ’’tricolorii” au dat o replică mai bună. Practic, voleibaliștii noștri au reușit să „smulgă” un set naționalei elene. Dacă în primul meci, Mihai Mărieș - SCM Craiova - a fost printre remarcați, având un procentaj bun la preluare, și în cel de-al doilea meci, tot un jucător al Craiovei s-a remarcat. Este vorba despre Bogdan Ene, care a realizat cele mai multe puncte pentru România. Pentru elevii lui Dănuț Pascu urmează meciurile de pe teren propriu în fața naționalei din Belarus. Partidele se vor desfășura în 17 și 18 iulie, începând cu ora 18.00 în Sala Polivalentă din Craiova. "Tricolorii" fără victorie în Grecia . Elevii lui Dănuț Pascu s-au văzut învinși și în cel de-al doilea meci în fața naționalei elene Programul Naționalei în Liga Europeană: 10 iulie: Grecia - România 3 - 0 (22, 20, 21) 11 iulie: Grecia - România 3-1 (17,20, 12, 18) 17 iulie: România - Belarus 18 iulie: România - Belarus 24 iulie: Turcia - România 25 iulie: Turcia - România 31 iulie: România - Slovenia 1 august: România - Slovenia 8 august: Croația - România 9 august: Croația - România