Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 1970 (Anul 3, nr. 807-885)

1970-10-20 / nr. 823

HB BIi BIBIBIBIBIBIBIBIBIBlfllB ■ 1 Comentariul H I etapei diviziei A la fotbal 1 Cadrilul ghinioanelor 7V ambiţionezi, lupţi, realizezi şi, deodată, cind te crezi mai stăpîn pe title, hop, ghinionul! Ghinion sadea sau ghinion in piele de capră, ca în povestea cu Păcală. Fotbal fără ghinioane nu se poate. Dar parcă, totuși, prea joacă ghinionul multe renghiuri (mai ales cind ghinionul se cheamă arbitru). C.F.R. Timişoara a pornit meciul ca un accelerat/ s-a zbătut, s-a opintit, a aruncat în joc toată rezerva de .. cărbuni, dar s-a ciocnit de un frate marfar (G.F.R. Cluj) care i-a şterpelit două vagoane (puncte) de pe propria-i linie. Ce să-i faci, ghinionul! Tot ghinion numesc unii înfrângerea Politehnicii Iaşi la Bucureşti. Numai că, în acest caz, ghinionul a curs ca . .. un tril de cioară din fluierul arbitrului Nicolae Cursaru. Studenţii ieşeni au fost indiscutabil nedreptăţiţi şi e păcat că nu se poate reveni asupra deciziilor total eronate (dacă termenul nu e prea . . . moale) ale unui judecător fără simţul justiţiei. Din infernala dezlănţuire a celor 72 de jucători de la F.C. Argeş şi Dinamo Bucureşti au căzut numai două goluri. Dacă ar fi fost zece, nu ne-am fi mirat deloc, atit de multe au fost baloanele prinse de coadă tocmai pe linia porţii de către doi portari în mare formă. Spectatorii acestui meci au avut, sîntem siguri, senzaţia unei bătălii în care nici un luptător n-a stat cu sabia în teacă. La Braşov, U.T.A. a făcut o bună repetiţie generală pentru meciul de miercuri de la Belgrad. Dinamo Bacău a trecut lejer (ca mai întotdeauna pe teren propriu) de Progresul, în timp ce Farul şi Petrolul şi-au împărţit frăţeşte punctele. O victorie fără drept de apel a obţinut „U‘ Cluj împotriva unei echipe (fiul) care, fără Titus Ozon, e ca o căruţă fără oişte. Un joc dîrz — deşi nu întotdeauna bine orientat — s-a desfăşurat la Bucureşti între Rapid şi Universitatea Craiova. Oltenii au adus cu ei o galerie bătăioasă şi s-au întors în Cetatea Banilor cu un punct care era cit pe-aci să fie două (dacă arbitrul nu şi-ar fi vîrît şi pe aici coada). In orice caz, dispute ample, spectaculoase, de o înaltă valoare tehnicotactică — semn (ca să patrazăm vorbele cronicarului) că „naşte şi în România fotbal“. V. AVRAM 10 ,BIBIBIBIBIBIBIBIBIBIBII? im fi ■ •i fi s B ■ m 1 ■ ■ 8 BBB îl a a m m 85 B fi B (2. l Pag. 2 y 'v. ( ) '■ >■ o FOTBAL DIVIZIA CRIUNT «SATISFĂCĂTOR AL ECHIPELOR MUSTRI A 8-a etapă a diviziei naţionale C, desfăşurată duminică, s-a încheiat cu un bilanţ nesatisfăcător pentru echipele din judeţul nostru. O singură victorie (Lemnarul Odorheiu Secuiesc), un joc egal (Unirea Cristuru Secuiesc) şi două înfrîngeri la scor, reprezintă — aşa cum aminteam — un bilanţ nesatisfăcător. Şi dacă adăugăm la aceasta şi amănuntul - nu lipsit de importanţă — că deşi învingătoare, Lemnarul Odorheiu Secuiesc a cedat un loc, sau că Unirea Cristuru Secuiesc a cedat un punct pe teren propriu, am putea avea de fapt o oglindă a insuccesului fotbaliştilor din judeţul Harghita in această etapă. Fotbaliştii odorheieni, este drept, au cîştigat cele două puncte puse în joc. Scorul însă, nu reflectă diferenţa de valoare dintre cele două protagoniste, dar realitatea este că fotbaliştii odorheieni au primit un gol — faţă de cele trei date — care atîrnă cel puţin pentru o săptămînă — în balanţă la stabilirea ierarhiei în clasament. Şi cum Oltul Sf. Gheorghe a cîştigat cu 3-0 şi a egalat la golaveraj pe Lemnarul, a intrat în funcţie „maşina de calcul" care începe cu numărul victoriilor. Ori, la acest capitol Oltul Sf. Gheorghe este net superior și astfel cele două echipe și-au schimbat - să sperăm doar pentru o săptămînă — locurile între ele. „Nulul" de la Cristuru Secuiesc tiu trebuie să surprindă, deoarece feroviarii sighișoreni sunt puşi pe fapte mari. Au confirmat în ultimele etape că şi-au schimbat complet procesul de instruire şi că sînt hotărîţi să refacă handicapul. Ei au cucerit în ultimele trei etape 5 puncte, aşa încît rezultatul de la Cristuru Secuiesc trebuie privit ca normal, mai ales dacă ne gîndim că fotbaliştii Unirii nu se simt încă în apele lor. Elevii lui Publik au jucat la Sf. Gheorghe în faţa unei echipe pusă pe fapte mari. Prima parte de joc, deşi dominată mai mult de gazde, a fost totuşi ceva mai echilibrată ,şi egalitatea a confirmat de altfel acest lucru, in următoarele 45 minute însă, gazdele s-au dezlănţuit, văzîndu-şi periclitate punctele puse în joc, reuşind o victorie care nu poate fi pusă sub semnul îndoielii. Chiar la acest scor, fotbaliştii din Gheorgheni au arătat lucruri destul de frumoase, o apărare bine pusă la punct, care a rezistat onorabil cea mai mare parte din timp. îngrijorătoare este însă comportarea echipei din Bălan care a primit cinci goluri, fără să poată înscrie măcar unul singur, dar care putea primi încă și mai multe dacă gazdele n-ar fi oprit motoarele pe parcurs. Orice motiv ar invoca fotbaliştii din Bălan, că jocul a fost „tare”, că arbitrul n-a sancţionat decît tîrziu unele abateri ale gazdelor, sau orice alte argumente nuşi au valoarea faţă de jocul a fost prestat în faţa liderului seriei a Vlll-a. De multe etape Minerul Bălan n-a mai cunoscut bucuria acumulării vreunui punct în clasament și locul 13 pe care-l ocupă după 8 etape trebuie privit ca atare, fiind urmare a jocului slab prestat de întreaga echipă fie pe teren propriu, fie în deplasare. C. GRUIA REZULTATELE ETAPEI A VIII-A: Forestierul Tg. Secuiesc - Torpedo Zărnești 3-0 (1-0); Chimia Făgăraş — Minerul Bălan 5-0 (2-0); Tractorul Braşov - Colorom Codlea 7-0 (3-0); Oltul Sf. Gheorghe - Viitorul Gheorgheni 3-0 (0-0) ; Caraimanul Buşteni - Carpaţi Braşov 1-0 (0-0); Unirea Cristuru Secuiesc - C.F.R. Sighişoara 1-1 (1-0); Chimia Oraşul Victoria - Carpaţi Sinaia 0-0; Lemnarul Odorheiu Secuiesc — Vitrometan Mediaş 3-1 (2-0). CLASAMENTUL SERIEI A VIII-A, DUPĂ 8 ETAPE: PROGRAMUL ETAPEI A IX-A I DIN 25 OCTOMBRIE 1970: Chimia Făgăraş - Oltul Sf. Gheorghe; Vitrometan Mediaş - Caraimanul Buşteni; Carpaţi Braşov - Viitorul Gheorgheni; Minerul Bălan - Colorom Codlea; Chimia Oraşul Victoria - Forestierul Tg. Secuiesc; Carpaţi Sinaia - Tractorul Braşov; C.F.R. Sighişoara- Lemnarul Odorheiu Secuiesc; Torpedo Zărneşti — Unirea Cristuru Secuiesc. 1.Chimia Făgăraş 862020- 714 2.Oltul Sf. Gheorghe 860217- 612 3.Lemnarul Odorheiu Sec. 844018- 712 4.Caraimanul Buşteni 850313-1310 5.Viitorul Gheorgheni 84228- 810 6.Tractorul Braşov 833220- 79 7.C.F.R. Sighişoara 833213- 99 8.Carpaţi Braşov 831420-137 9.Unirea Cristuru Secuiesc 823311-177 10.Forestierul Tg. Secuiesc 830512-156 11.Chimia Orașul Victoria 814310-146 12.Torpedo Zărnești 8224 7-206 13.Minerul Bălan 8305 8-226 14.Carpați Sinaia 821512-155 15.Colorom Codlea 8215 7-195 16.Vitrometan Mediaş 820611-154 Oltu 3-0 SCOR PREA SEVER Sf. Gheorghe—Viitorul Gheorgheni (0-0) Cu toate că a pierdut la acest scor, Viitorul Gheorgheni a jucat duminică la Sfîntu Gheorghe în faţa liderului seriei a Vlll-a la aceeaşi valoare bună manifestată de la începutul campionatului. Timp de 60 de minute fotbaliştii din Gheorgheni au luptat de la egal la egal cu adversarul, avînd perioade de dominare în joc şi chiar ocazii de a marca. Tocmai de aceea consider că scorul de 3-0 nu reflectă întocmai situaţia de pe teren, el fiind consecinţa a două greşeli de apărare comise în ultimele minute cind plecarea la înaintare a lui Publik a slăbit dispozitivul defensiv. Am spus două greșeli soldate cu două aoluri, deoarece primul agi îl consider nevalabil fiind înscris după ce portarul Nagy fusese faultat grosolan neputînd interveni la balon. De altfel, în urma acestui fault el va părăsi terenul fiind înlocuit, începutul meciului a fost frumos. Se joacă deschis de ambele părţi. Oltul, deşi evoluează pe teren propriu, foloseşte libere, care nu se depărtează niciodată din faţa porţii apărată de Filăp. In minutul 3 Molnár încearcă poarta cu un şut destul de periculos, iar gazdele, după o bună perioadă de dominare, ratează prima ocazie mai clară în minutul 20 prin Goga, care cu o lovitură de cap bine plasată dă ocazie portarului Nagy să se remarce. Viitorul răspunde prompt şi o combinaţie Farkas-Floaşiu se termină cu un şut al ultimului, aveu apărat de portar. Mai reţinem fazele din min. 27 şi 35 la poarta oaspeţilor, în special ultima salvată de Kemenes de pe linia porţii, şi 32 la poarta Oltului. Ultimele minute ale reprizei. Viitorul joacă mult retras în apărare respingind atacurile înverşunate ale gazdelor grăbite să marcheze gol. In pauză Publik, în rolul de antrenor, le spunea prevăzător elevilor săi că gazdele se vor năpusti în atac încă din primele minute ale reprizei secunde. ■ Și aşa s-a şi întîmplat. Minutul 64 aduce deschiderea scorului. La un corner executat de pe partea stingă, la minge sau mai mulţi jucători, împreună cu ei şi portarul care este pur şi simplu trîntit la pămînt şi Bozin I! înscrie un gol care de justeţe ar fi trebuit anulat de arbitru. Viitorul iese mai curajos la atac, dar aşa cum spuneam plecarea din apărare a lui Publik îi va costa, gazdele găsind acum drum mai liber spre poartă şi cu toate că Kemenes evoluează la fel de bine ca în întreaga partidă, reuşesc să mai înscrie de două ori prin Georgescu în min. 73 şi atunci când nu se mai aştepta nimeni în min. 89 prin Ţifrea, acesta din urmă fiind mai mult un autogol, în jocul 1 de la Sfîntu Gheorghe cu toate că a primit trei goluri, compartimentul care a evoluat bine a fost apărarea în frunte cu portarul Nagy. G. ADRIAN Lemnarul Odorheiu Secuiesc - Vitrometan Mediaş 3-1 (2-0) Peste 75 de minute din timpul de joc au aparţinut gazdelor care au alternat acţiunile combinative cu cele individuale spre satisfacţia celor prezenţi. Încă de la început localnicii s-au instalat în jumătatea adversă de teren punîndu-l la grele încercări pe portarul oaspete care pe lingă că a prins o zi bună, a beneficiat şi de o considerabila doză de noroc reuşind să salveze in extremis o mulţime de mingi mutate de Széll, fraţii László, Halász şi Csavar. Pe de altă parte dacă localnicii insistau mai mult în ultimele minute de joc scorul putea fi şi mai mare. Să consemnăm însă cele mai importante momente din rusei. In minutul 16 Széli introduce balonul in plasă, dar arbitrul anulează golul pe motiv de ofsaid. Peste patru minute Halász se strecoară prin întreaga apărare a medieşenilor pasează lui Széli, care prelungeşte mingea la László aflat în poziţie bună de şut şi mingea expediată de acesta de la circa 20 de metri poposeşte în plasa echipei oaspete . 1-0, încurajaţi de înscrierea acestui gol localnicii exercită un adevărat pressing la poarta adversă, dar fundaşii oaspeţi reuşesc să respingă. In minutul 35 arbitrul anulează din nou un gol marcat de Széll. Ultimul minut al reprizei aduce cel de-al doilea gol: Sepsi trimite o pasă bună lui László I care înscrie cu siguranţă. La reluare aspectul jocului este acelaşi, însă cu toată dominarea gazdelor tabela de marcat nu suferă modificări pînă în minutul 64 cind Csavar înscrie săltînd mingea , peste portarul ieşit inoportun în întîmpinare. Medieşenii — rămaşi în zece oameni prin eliminarea unuia din jucători pentru insulte la adresa arbitrului — luptă din răsputeri ca să împiedice majorarea scorului şi după ce în minutul 82 un nou gol al gazdelor este anulat, reuşesc să reducă din handicap 3-1 scor care se menţine pînă în finalul partidei. I. BALÁZS Unirea Cristuru Secuiesc - C.F.R. Sighişoara 1-1 (1-0) Meci de luptă dîrză, timp de 90 de minute. In prima repriză, dominarea teritorială a aparţinut localnicilor, dominare concretizată prin golul mar- CAMPIONATUL JUDEŢEAN DE FOTBAL Rezultatele înregistrate in cea de-a Vll-a etapă: Minerul Miercurea-Ciuc - Bastionul Lăzarea 7-0 (3-0); Complexul Gălăuţaş - Mureşul Topliţa 1-4 (0-1); Harghita Oderhei Secuiesc - Tricotajul Miercurea-Ciuc 7-1 (5-0); Rapid Ciceu — Minerul Chileni 2-1 (2-1); Bastionul Lăzărea — Tricotajul Miercurea-Ciuc 2-6 (1-3) (maci restanţă disputat joi). In numărul de mîine a! ziarului veţi putea citi scurte cronici de la aceste meciuri, cat în minutul 17, cind, la o lovitură de colţ, executată de Lică, mingea respinsă de apărătorii feroviari, este şutată, imparabil, în plasă de către Gyărfi. Această primă jumătate a partidei a fost punctată de cîteva contraatacuri periculoase ale jucătorilor oaspeţi. Repriza a doua se caracterizează printr-un joc mai bun al sighişorenilor, care stăpînesc terenul, dar şi prin multe ratări de ambele părţi, intrări „tari" şi durităţi. Dominarea tot mai accentuată a jucătorilor de la C.F.R. Sighişoara, după cîteva lovituri de colţ, se concretizează prin golul egalizator înscris de Birsan, în minutul 68, printr-o lovitură cucapul. După restabilirea egalităţii pe tabela de marcaj, oaspeţii au jucat mai puţin nervos, iar localnicii par să-şi fi epuizat forţele. După felul cum s-au desfăşurat lucrurile, cristurenii pot fi mulţumiţi că au „cucerit” măcar un punct pe teren propriu. I. MOLDOVAN HARGHITEI In cea de-a doua etapă a campionatului divizionar A de hochei pe gheaţă — cea de duminică nu s-a disputat decit o singură partidă : Agronomia Cluj — Avintul Gheorgheni. A fost un meci interesant, presărat din cind în cind cu faze spectaculoase, palpitante, dar, din păcate, şi cu durităţi excesive mai ales din partea studenţilor clujeni care, supăraţi şi de neaşteptata înfrîngere de sîmbătă, au găsit în Avintul o formaţie mult mai periculoasă decît s-ar fi aşteptat. După ce în prima repriză studenţii iau conducerea prin golurile marcate de Gáli (min. 2), ötvös (min. 3),Texe (min. 13) şi Borbáth (min. 18) (pentru Avintul a njarcat Lenart in min. 11), repriza secundă aparţine aproape în totalitate jucătorilor de la Avintul dar ineficacitatea atacanţilor atîrna greu în balanţă şi de această dată, cu toate că au supus poarta Agrono-Considerată drept o partidă, in care militarii ar urma să fie vioara I, fără a avea nici un fel de probleme, întîlnirea Steaua — I.P.G.G., disputată ieri, a fost, cel puţin în primele două reprize, o revelaţie. Steliştii nu se aşteptau nici pe departe la o replică atit de tare la cea dată de studenţii de la Petrol-Gaze. In prima repriză, mai ales, ei au jucat ca de la egal la egal cu foştii campioni, impunîndu-se categoric. In repriza secundă doar miei unui adevărat tir. Amintim printre altele faptul că în afară de golul marcat în minutul 40, Kemenes a mai avut patru ocazii clare cindi singur, faţă în faţă cu portarul, a ratat cu o uşurinţă copilărească. (Menţionăm şi faptul că, faţă de anul trecut, acest talentat jucător nu a sclipit pînă în prezent. Dar mai e timp !). Deşi ocaziile au fost multe rutina unor jucători, ca Varga, Szabó G. şi Calamar de la Steaua, a făcut ca militarii să preia conducerea în mod categoric. Ultima repriză e cea mai disputată, studenţii bătindu-se ca nişte tei, fapt ce duce şi la 16 minute eliminare. Scor final 7-1 (1-0, 3-1, 3-0) pentru echipa Steaua., După felul cum s-au comportat studenţii de la I.P.G.G. în meciul cu steliştii, ei s-au dovedit redutabili adversari pentru echipele din judeţul noupentru Avintul, cei care majorează scorul sunt tot studenţii, care în minutul 52, în urma unei greşeli copilăreşti a portarului Szabó, izbutesc să marcheze prin Kozan. Scor final 5-2 (4-1 , 0-1 , 1-0) pentru Agronomia Cluj, scor care nedreptăţeşte pe jucătorii de la Avintul care au fost cel puţin la nivelul adversarilor lor. tru, tinzind să ocupe locul III în clasament. Meciul Dinamo Bucureşti — Avintul Miercurea- Ciuc a luat sfîrşit cu scorul de 5-2 (1-1, 3-1, 1-0). Au marcat Boldescu (minutul 10), Mihăilescu (minutul 23), Tufeanu (minutul 26), Florescu (minutul 28), Pană (minutul 59), pentru Dinamo, respectiv Barsa (minutul 17) și Tamas (minutul 29) pentru Avintul. T. RAZVAN 1___| HOCHEI DIVIZIA A Fază din meciul Avintul Gheorgheni - Agronomia Cluj. CHIMIA FĂGĂRAŞ — MINERUL BĂLAN 5-0 (2-0) Minerul Bălan a suferit cea de-a 4-a înfrîngere consecutivă, în întîlnirea cu fruntaşa seriei, Chimia Făgăraş, în faţa căreia a pierdut cu categoricul scor de 5-0. Cu toate acestea trebuie să evidenţiem iniţiativa şi curajul antrenorului Selymes Tiberiu, care vrînd să trezească la realitate pe „senatorii de drept” ai echipei, a introdus în formaţia de bază nu mai puţin de şase jucători noi, în marea majoritate tineri, care în general au avut o comportare acceptabilă. Revelaţia echipei din Bălan a fost indiscutabil, tînărul fundaş Lucaciu, care prin jocul său curajos a meritat aplauzele spectatorilor din Făgăraş. Dintre ceilalţi tineri, Rákosi, Furdui, György se anunţă jucători cu reale perspective. Infrîngerea categorică a minerilor din Bălan se datorează în cea mai mare măsură greşelilor flagrante comise de fundaşii centrali, în special Gábor, precum şi formei slabe a portarului Gocsman. Chimia Făgăraş a dovedit din nou, că în momentul de faţă este cea mai în formă echipă a seriei a Vtile. Gazdele atacă mai susţinut din primele minute, însă oaspeţii se apără organizat, reuşind să împiedice deschiderea scorului pînă în minutul 35. Jucătorii din Bălan au avut chiar şi posibilitatea de a deschide scorul, în minutul 24, cind Selymes IV a ratat. In minutul 35, la o fază care nu prevestea nici un pericol, apărarea oaspeţilor rămîne „spectator" la centrarea lui Fehér pe care Csutak o fructifică, marcînd primul gol al partidei. Peste două minute același Csutak „servit" impecabil de Lukács (Minerul) majorează scorul printr-un șut bine plasat. In repriza a doua, Minerul apare pe teren cu Szabó și Bartók în locul lui Selymes IV (accidentat) şi Miron. Jucătorii din Bălan iniţiază cîteva atacuri reuşite şi in minutul 47 Szabó marchează un gol de toată frumuseţea. Arbitrul, care iniţial a acordat golul, la insistenţele gazdelor şi după consultarea arbitrului de tuşă îl anulează pe motiv de ofsaid. Gazdele atacă şi un interval de trei minute marchează încă două goluri: în minutul 54, prin loniţă, şi în minutul 56, prin Boanţă. In minutul 80, asistăm la eliminarea jucătorului loniţă (Chimia), pentru lovirea intenţionată a adversarului. In minutul 90, cind toată lumea aşteaptă fluierul final al arbitrului, Fehér (Chimia) ia o acţiune pe cont propriu şi de la numai 3 metri de poartă marchează ultimul gol al meciului. Brigada de arbitri din Ploieşti, avînd la centru de V. Grigorescu, a condus cu multe greşeli partida. V. FIERARU ATLETISM Stadionul din Odorheiu Secuiesc a găzduit sîmbătă şi duminică concursul judeţean de pentatlon şcolar, organizat de Comitetul judeţean U.T.C. în colaborare cu C.M.E.F.S. din localitate. Numeroşii participanţi şi-au disputat întîietatea în probele de 100 şi 800 m plat, aruncarea greutăţii, săritura in lungime şi în înălţime. Rezultate tehnice : FETE : 1. Miercurea-Ciuc 11.839 p. 2. Topliţa 10.463 p. 3. Odorheiu Secuiesc 8.791 p. BĂIEŢI : 1. Odorheiu Secuiesc 10.231 p. 2. Miercurea-Ciuc 8.736 p. 3. Gheorgheni 8.401 p. Concursul individual a revenit la fete lui Demeter Iuliana din Miercurea-Ciuc (2.855 p.), iar la băieţi a cîştigat Miklós T. din Miercurea-Ciuc, cu 2.192 p. Primilor clasaţi Ii s-au acordat frumoase premii din partea organizatorilor. ANUL III, nr . 23 Handbal divizia naţională şcolară FETE : Şcoala sportivă Odorheiu Secuiesc - Şcoala sportivă Braşov 9-14 (5-4) Cu toate că au jucat pe teren propriu şi au condus la pauză, localnicele nu au reuşit să termine victorioase datorită jocului slab practicat în repriza secundă. BĂIEŢI : Şcoala sportivă Sibiu - Şcoala sportivă Odorheiu Secuiesc 11-17 (5-11) Elevii din Odorhei au repurtat duminică o frumoasă victorie în dauna colegilor lor din Sibiu. Cu toată revenirea din repriza secundă, gazdele nu au reuşit să remonteze handicapul de şase goluri înregistrat la pauză. A. PIALOGA VOLEI FEMININ DIVIZIA B VOINŢA Miercurea-Ciuc - VOINŢA Zalău 3-0 (6, 12, 7) M-am numărat duminică printre norocoşii care au reuşit să se strecoare în sala de sport a liceului, pentru că nu ştiu din a cui iniţiativă accesul publicului a fost interzis, oamenii de ordine făcînd eforturi considerabile pentru a respinge asediul de la intrare. Am aflat că tribunele de la etaj au fost tansformate în birouri şi magazie. In această situaţie propun organizatorilor ca pe afişele din oraş să scrie cam aşa : duminică meci... dar rămîneţi acasă ! Cum era de aşteptat gazdele au obţinut o nouă victorie, dar de această dată au avut o comportare inegală pe parcursul întîlnirii dînd emoţii celor prezenţi. Au început meciul bine dominîndu-şi adversarele printr-un joc precis, eficace şi spectaculos (a excelat Kohn Judit ale cărei intervenţii la fileu au însemnat tot atîtea puncte pentru echipa sa prin care au cîștigat primul set. In cel de-al doilea parcă nu ne venea să credem ochilor cind tabela de marcaj arăta 9-2 pentru oaspete. Adevărul este că voleibalistele noastre au greșit cam mult în aceasta parte a meciului. Treptat însă echipa reintră în normal reuşind să egaleze (9-9) pentru ca în final să se impună şi să cîştige la 12, în setul trei oaspetelor nervoase şi obosite nu ie mai rămîne decît să piardă onorabil (15-7). Atenţie deci la menţinerea aceluiaşi ritm pe parcursul întregii întîlniri. P. NAFTALI Aspect din timpul meciului Voinţa Miercurea-Ciuc - Voinţa Zalău.