Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2012 (Anul 24, nr. 5502-5552)

2012-10-02 / nr. 5502

Anul XXIV. Nr. 5502 MARȚI, 2 OCTOMBRIE 2012 • Incendiu premeditat la Tuşnadu-Nou - în pagina a 3-a -Lansarea proiectelor de finanţare la Grupul Şcolar „Liviu Rebreanu" din Bălan - în pagina a 6-a - Şedinţa ordinară a Consiliului Judeţean Harghita Pentru ceea ce Guvernul Ponta a luat din ceea ce a dat Guvernul Ungureanu, Consiliul Judeţean îşi vă caută drepturile în instanţă ■ în pofida Hotărârii definitive a Curţii de Apel Tg. Mureş, Borboly Csaba afirmă că „folosirea steagului judeţului Harghita este legală” în şedinţa ordinară ce a avut loc vineri, 28 septembrie. Consiliul Judeţean Harghita a fost nevoit să scadă din bugetul propriu suma de patru milioane lei, pe care astă-primăvară i-a primit de la Guvernul Ungureanu şi pe care Cabinetul Ponta venit la putere i-a retras. Preşedintele CJH, Borboly Csaba, a subliniat că nu au avut altă soluţie, dar s-au adresat instanţei. Pe scurt, Borboly a reamintit că în aprilie Guvernul Ungureanu a alocat judeţului Harghita 6.400.000 lei, având în vedere intenţia de a-i folosi pentru susţinerea proiectelor europene. (Continuare în pag. a 3-a) La Topliţa se vor elibera paşapoarte simple electronice .De săptămâna trecută, locuitorii din nordul judeţului Harghita nu mai trebuie să se deplaseze la Miercurea-Ciuc pentru a obţine un paşaport simplu electronic, economisind timp şi bani pentru deplasare, pentru că în incinta Primăriei municipiului Topliţa s-a deschis, oficial, Punctul de Lucru Primiri şi Eliberări Paşapoarte Simple Electronice. Acesta va funcţiona într-un birou, foarte bine amplasat, în calea cetăţeanului, la primul etaj al instituţiei. Panglica inaugurală a fost tăiată de ministrul de Interne, Mircea Dușa, de prefectul (Continuare în pag. a 4-a) VASILE GOTEA Fapte cu iz penal Titlurile de proprietate ale celor îndreptăţiţi, găsite în biroul fostului primar de la Vlăhiţa M ■ Cum se pot face afaceri prospere când deţii şi informaţia şi hârtiile necesare ■ Actualul primar se arată optimist, în sensul că problemele privind titlurile de proprietate se vor rezolva cel târziu până la jumătatea anului viitor, inclusiv punerea în posesie de facto - pagina a 5-a - Preţ: 1 leu