Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2013 (Anul 25, nr. 5665-5702)

2013-10-01 / nr. 5665

Anul XXV. Nr. 5665 Soluţia propusă de preşedintele CJ Harghita în cazul unităţilor M şcolare care M funcţionează fără M autorizaţie sanitară: M „Clacă în folosul copiilor noştri" M "* ■ Primăriile pot solicita sprijin Consiliului până pe data de 7 octombrie, iar Borboly Csaba e de părere că în câteva săptămâni se vor remedia problemele în pagina a 3-a . Peste 2.500 de obiecte de patrimoniu din colecţia Muzeului Etnografic Topliţa în pericol de degradare, din cauza frigului Peste 2.500 de obiecte de patrimoniu aflate în colecţia Muzeului Etnografic Topliţa sunt în pericol de degradare întrucât clădirea în care funcţionează este neîncălzită, iar Ministerul Culturii, sub tutela căruia se află, nu a alocat fonduri pentru reabilitarea instalaţiei. (Continuare în pag. a 3-a) LIA MATEI MARȚI, 1 OCTOMBRIE 2013 . Miercurea-Ciuc La Lacu Roșu a avut loc primul concurs extrem de obstacole din România în pagina a 6-a Preţ: 1 leu întâlnire a Asociaţiei Naţionale a Staţiunilor Turistice din 9 9 9 România cu primari ai staţiunilor şi operatori din domeniu (I) Pe hârtie stăm bine, ştim unde avem lipsuri şi chiar ştim cum s-ar putea schimba. Dar este cine să o facă? - un prim pas ,„La poalele Hăşmaşului" în zilele de 21 şi 22 septembrie s-a desfăşurat prima ediţie a Festivalului de folclor tip turneu „La poalele Hăşmaşului”, program care se adresează tinerilor artişti din judeţul Harghita. La această ediţie au participat un număr de 12 solişti vocali din judeţul Harghita, care au obţinut rezultate bune la alte festivaluri-concurs organizate la nivel interjudeţean sau naţional, şi trei tineri solişti din judeţele Suceava şi Bistriţa-Năsăud, cu o bogată experienţă în arta interpretării vocale şi instrumentale, mai precis Valentin Bertea din Fălticeni, Andreea Pavelean din Prundu Bârgăului, judeţul Bistriţa-Năsăud şi Mădălina Maria Senciuc din Suceava, în dublă calitate, atât de solist vocal, cât şi de instrumentist. De apreciat faptul că o mare parte din artiştii harghiteni s-au ridicat la nivelul aşteptărilor noastre, şi (Continuare în pag. a 4-a)