Informaţia Harghitei, iulie-septembrie 2014 (Anul 26, nr. 5775-5814)

2014-07-01 / nr. 5775

Anul XXV, Nr. 5775 MARȚI, 1 IULIE 2014 •________________________________________ Preț: 1 leu Proiecte harghitene de succes Cu un tanc german, doi oameni au cucerit lumea... După cum aminteam la finele primului articol apărut sub acest generic, azi vă voi împărtăşi experienţa unei familii din Racu, revenită acasă după ani buni trăiţi în Bucureşti, unde singura legătură cu sectorul pe care aveau să-l dezvolte ceva mai târziu o făcea paharul cu lapte cumpărat din magazin. Erau mulţumiţi de decizia luată, şi fiecare îşi vedea liniştit de serviciu şi de casă. Asta însă până într-o zi, când, pe adresa doamnei Bánfi Enikő, a sosit din Germania un colet în dar, pe care, la expeditor, figura numele unei prietene. Când l-a deschis, surpriza a fost la fel de mare ca și pachetul în interiorul căruia se aflau un tanc de răcire a laptelui, cu o capacitate de 150 litri, și un aparat pentru muls mecanic. Povestită cu mult farmec, această intâmplare avea să le schimbe radical viaţa! (Continuare în pag. a 5-a) ŞTEFANA DRĂGHICI T Se pregătesc noi măsuri pentru limitarea tăierilor ilegale de arbori ■ Radarul și SMURD-ul pădurii, jandarmeria silvică ■ Ministrul Apelor: Sub 5% s-a furat fără acte Mai multe măsuri menite a limita fenomenul tăierilor ilegale de material lemnos au fost prezentate, la Miercurea-Ciuc, de ministrul delegat pentru Ape, Păduri şi Piscicultura, Doina Pană, în cadrul unei întâlniri cu responsabili din domeniul forestier din judeţ. Una dintre ele, care în momentul de faţă este testată în trei judeţe din ţară, se referă la un soft şi ar urma să se (Continuare în pag. a 8-a) St. PĂTRÎNTAȘ Praid A fost inaugurat cel mai mare ștrand cu apă sărată din România Exerciţii ale jandarmilor montani de salvare a turiştilor, jocuri şi cântece cercetăşeşti în Cheile Bicazului - în pagina a 4-a -