Informaţia Harghitei, iulie-septembrie 2015 (Anul 27, nr. 5925-5964)

2015-07-07 / nr. 5927

• Pagina a 2-a • 7 iulie 2015 • tENIS Niculescu - în turul IV la Wimbledon Jucătoarea de tenis Monica Niculescu (foto) a realizat cea mai bună performanţă, din întreaga ei activitate, calificându-se în turul IV al probei de simplu a turneului de mare şlem de la Wimbledon. în cele trei tururi precedente, Monica, nr. 48 WTA, le-a eliminat pe Monica Puig (Porto Rico), Jana Cepelova (slovaca care a învins-o pe Simona Halep, în turul I al competiţiei) şi pe ceha Katerina Pliskova, în turul III. în turul IV, Monica a întâlnit-o pe Timea Bacsinsky, scorul final fiind 2-1 (1-6, 7-5, 6-2) pentru elveţiană. Turul Sibiului JRUL CICLIST AL SIBIUL 1-5 IULIE 2015 Ediţia din acest an a „Turului Sibiului” a numărat 5 etape, toate extrem de disputate, care a dus cicliştii, pe cei aproape 700 km ai Turului, în locuri greu accesibile ca Transfagărăşan sau Bâlea Lac. Victoria a revenit italianului Mauro Finettio (Southeast), urmat de Davide Rebellin (CCC Sprandi Polkowice) și Serghei Tvetkov (Andrioni Giocattoli-Sidermec). U FOTBAL Viitorul va juca pe teren propriu Stadionul central al Academiei de Fotbal „Gheorghe Hagi” a fost inspectat, săptămâna trecută, de o comisie din cadrul Ligii Profesioniste de Fotbal, Inspectoratul de Jandarmi Constanţa şi ai Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă, care, în urma examinării, au constatat că baza sportivă în cauză corespunde prevederilor în vigoare şi poate fi omologată. Aşadar, după mai mulţi ani de peripluri prin diverse locuri din ţară, formaţia FC Viitorul îşi va disputa partidele programate acasă, pe propriul teren. Pagină realizată de ȘTEFAN DANCIU stef_dan21 @yahoo. com ]UPO Vlăduţ Simionescu - bronz la Universiadă Judoka român Vlăduţ Simionescu (foto) a cucerit medalia de bronz la categoria + 100 kg, din cadrul Universiadei de la Gwangju (China). După o victorie la Po-Zen Lee (Taipei), în sferturi a câştigat la estonianul Juhan Mettis, iar în semifinală a pierdut la japonezul Hisayoshi Marasawa, în meciul decisiv pentru medalia de bronz, Simionescu a câștigat prin ippon la kazahul Yelaman Yerga liyev. România mai are concurs, în acest moment, în încă 9 judocani. CICLISM Cancellaraîn galben A început cel de-al 101 -lea Tur al Franţei, care, în această ediţie, măsoară 3.360 km, împărţiţi în 21 de etape. Conform tradiţiei, Turul se va încheia pe Bulevardul Champs Elysees din Paris, în 26 iulie. Prima etapă, un contratimp individual de 14 km, disputat în oraşul olandez Utrecht, a revenit, surprinzător, australianului Rohan Dennis (BMC Racing Team), urmat de cei doi mari favoriţi ai contratimpului, germanul Tony Martin (Etixx- Quick Step) şi elveţianul Fabian Cancellara (foto) (Trek Factory Racing). Etapa a 2-a s-a disputat între Utrecht şi Neeltje Jans, pe distanţa de 166 km. Victoria în etapă a revenit rutierului german Andre Greipel (Lotto Soudal), urmat de slovacul Peter Sagan (Tinkoff Saxo) şi elveţianul Cancellara. în urma rezultatelor obţinute, în cele două etape, Fabian Cancellara a preluat tricoul galben, urmat de Tony Martin și olandezul Tom Dumoulin (Giant Alpecin). Copa America: Chile câştigă trofeul Un adevărat delir a cuprins îngusta ţară de la poalele Cordilienilor, când fotbaliştii chilieni au câştigat, în premieră absolută, Copa America. Chilienii, deşi jucau pe teren propriu, n-au reuşit să-i înfrângă pe argentinieni nici după 120 de minute de joc, în schimb s-au dovedit mai stăpâni pe proprii nervi la executarea loviturilor de penalitate, în timp ce toţi cei 4 chilieni au marcat, doi argentinieni au ratat, unul dintre ei fiind tocmai redutabilul golgheter Gonzalo Higuain. Este a doua mare finală pierdută de Argentina, cu Messi prezent în teren, anul trecut fiind învinsă (cu 1-0), în finala Campionatului Mondial, de către Germania, în partida pentru medaliile de bronz, Peru a învins Parguayul cu scorul de 2-0. Echipa competiţiei sud-americane: Claudio Bravo (Chile) - Jeson Murillo (Columbia), Gary Medel (Chile), Nicolas Otamendi (Argentina) - Cristian Cueva (Peru), Marcelo Diaz (Chile), Javier Mascherano (Argentina), Arturo Vidai (Chile) - Eduardo Vargas (Chile), Paolo Guerrero (Peru), Lionel Messi (Argentina). Antrenor: Jorge Sampaoli (Chile). Aşadar, nici măcar un singur brazilian nu şi-a găsit loc între cei mai buni 11 jucători ai competiţiei. Şi!? .. . ■ «Jj CM feminin: SUA surclasează Japonia Nu trecuseră decât 16 minute din finala Campionatului Mondial feminin - disputat între SUA şi Japonia - şi americancele conduceau deja cu scorul de 4-0, prin golurile celei care avea să fie desemnată, jucătoarea meciului”, Carii Lloyd (foto), care a înscris în minutele 3, 5 şi 16, un alt gol american fiind marcat, în minutul 14, de către Holiday. Lloyd a îmbrăcat, cu această ocazie, pentru a 201 oară tricoul naţionalei americane, pentru care a marcat 69 de goluri. Japonezele au înscris un gol în minutul 27, prin Ogimi, apoi au readus scorul la dimensiuni mai rezonabile, în minutul 52, când Johnstone a trimis mingea în propria poartă, însă, imediat, Heath a mărit din nou diferenţa la trei goluri. Balonul de aur al competiţiei a fost decernat, firesc, americanei Carii Lloyd, urmată de franţuzoaica Amandine Henry și japoneza Aya Myama.