Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2015 (Anul 27, nr. 5965-6001)

2015-10-02 / nr. 5965

www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXVII. Nr. 5965 VINERI, 2 OCTOMBRIE 2015 • BHGSHMIMfinMBHBBIflHHEMHiBim Hotărârile Consiliului Judeţean Harghita Competenţă limitată şi totuşi... In reşedinţa de judeţ a început furnizarea energiei termice în municipiul Miercurea- Ciuc pregătirea sistemului public de distribuţie a energiei termice pentru sezonul de încălzire 2015-2016 a început în data de 17 septembrie 2015 cu umplerea sistemului cu apă dedânzată. Această lucrare s-a terminat în toate cartierele de locuit în data de 23 septembrie, cu excepţia Asociaţiei de proprietari Frăţiei (blocurile Frăţiei 2, 4, 3, 5, Szász Endre 7, Miron Cristea 2). Aici, administratorul asociaţiilor a solicitat acest lucru pentru că acum are loc inventarierea apartamentelor care s-au deconectat de la sistemul centralizat de încălzire. Unde au fost probleme - după cum ne-a informat Bíró Hajnalka, purtătorul de cuvânt al SC GOSCOM SA — acestea au fost rezolvate punctual. continuare în pag. a 3-a Concluziile trase după prima şedinţă a Grupului Judeţean pentru Creşterea Siguranţei în Unităţile de învăţământ M # □ Unităţi de învăţământ fără pază, fără cabinete medicale şi chiar fără truse de prim ajutor, cu spaţii improprii de depozitare a alimentelor Grupul Judeţean pentru Creşterea Siguranţei în Unităţile de învăţământ funcţionează pe baza Legii 35 din 2007, iar din el fac parte principalele instituţii cu atribuţii de control şi de asigurarea liniştii publice (DSP, Protecţia continuare în pag. a 4-a Pentru depistarea precoce a cancerului, screening-ul ar putea fi o soluţie . Aceasta este concluzia la care a ajuns coordonatoarea unui proiect implementat în Harghita de către ARC - Grupul Destine Comune Târgu-Mureş în cursul lunii septembrie 2015, unul dintre proiectele care avea ca principal scop îmbunătăţirea politicilor publice cu impact asupra cancerului de sân s-a încheiat şi în judeţul nostru, momentul fiind marcat de o conferinţă de presă organizată de Asociaţia Română de Cancer (ARC) - Grupul Destine Comune Târgu-Mureş, la Miercurea-Ciuc. itinuare in pag. a - în pagina a 2-a - Astă seară... chef de râs - în pagina a 5-a - Liga I: programul etapei a 13-a FONDAT Preţ: 1 leu Şedinţa Consiliului pentru Dezvoltare Regională Centru a fost găzduită de Miercurea-Ciuc □ In cadrul şedinţei, reprezentanţii consiliilor judeţene şi a localităţilor au discutat despre modul în care se poate îmbunătăţi absorbţia fondurilor europene, despre principalele probleme cu care se confruntă instituţiile şi despre planurile de viitor ale Regiunii în ceea ce privesc finanţările europene în pag. a 4-a