Informaţia Harghitei, aprilie-iunie 2017 (Anul 29, nr. 6189-6223)

2017-04-04 / nr. 6189

Patrula de Reciclare la Școala Gimnazială Livezi - în pagina a 3-a -Turul României pe bicicletă - pagina a 2-a - Şedinţa extraordinara a Consiliului Judeţean Harghita Din două urgenţe pentru care s-a convocat şedinţa, s-a rezolvat doar una Joi, 30 martie 2017, a avut loc şedinţa extraordinară a Consiliului Judeţean Harghita convocată pentru a rezolva - a dezbate şi aproba sau nu - două proiecte de hotărâri. Primul se referea la aprobarea modalităţii şi condiţiilor de despăgubire a judeţului Harghita pentru prejudiciul material cauzat în patrimoniul acestuia prin operaţiunea de custodie realizată în cadrul Contractului de lucrări nr. 54/46539/30.12.2011, în cauza ce continuare în pag. a 3-a A demarat acţiunea de evaluare a efectivelor speciilor de animale strict protejate - urs brun, lup, râs şi pisică sălbatică pentru anul 2017 în pag. a 3-a Topliţa. Suspect de comiterea infracţiunii de tâlhărie a calificată, reţinut Un bărbat de 36 de ani a fost reţinut pentru 24 de ore, după ce a intrat în casa unui concitadin, l-a lovit cu pumnii şi picioarele, iar apoi i-a furat 240 de lei, un telefon mobil şi o tabletă, cauzându-i un prejudiciu de aproximativ 1.200 de lei. Victima, un bărbat de 71 de ani, a reclamat fapta vinerea trecută, spunându-le poliţiştilor că necunoscutul a intrat peste el în casă în seara precedentă, în jurul orei 23:15. Potrivit Biroului de presă din cadrul IPJ Harghita, suspectul a fost identificat duminică, de la acesta fiind recuperate telefonul mobil, tableta şi suma de 110 lei. în primă fază, bărbatul a fost reţinut pentru 24 de ore, iar ieri a fost prezentat Judecătoriei Topliţa cu propunerea de arestare preventivă pentru săvârşirea infracţiunii de tâlhărie calificată. (Şt.P.) ppr 3IBUCTECA JUDETEANA,ijOSijAilor www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXIX. Nr. 6189 MARŢI, 4 APRILIE 2017 •  Adunarea reprezentanţilor comunităţilor româneşti din judeţele Covasna, Harghita şi Mureş de la Odorheiu-Secuiesc Autonomia teritorială pe criterii etnice nu este un deziderat, nu este posibilă şi nu este benefică nici pentru noi, nici pentru concetăţenii maghiari □ Guvernanţii trebuie să înţeleagă că „dacă biserica moare, dacă şcoala moare, comunitatea moare acolo” □ De ce nu avem parlamentar român în Harghita? „Din două motive: a fost o încrâncenare între partidele româneşti şi lumea nu s-a prezentat la vot” amănunte în paginile 4 şi 5