Informaţia Harghitei, iulie-septembrie 2017 (Anul 29, nr. 6224-6261)

2017-07-04 / nr. 6224

www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com L, m Anul XXIX. Nr. 6224 Batalioanele 435 Sprijin Logistic „Ciuc" şi 468 Apărare Antiaeriană „Trotuş", Lunca de Sus, au împlinit 15 ani de existenţă în numărul de mâine Luni, la Centrul Eparhial. Diplome înmânate de episcopul Covasnei şi Harghitei pentru voluntariiîndrumători implicaţi în proiectele culturale ce s-au derulat cu sprijinul Episcopiei Ortodoxe, în care au fost angrenaţi peste 600 de copii în numărul de mâine Au fost aprobate noile tarife pentru serviciile de transport în comun MARȚI, 4 IULIE 2017 Miercurea-Ciuc, Adunarea Generală a Forumului Civic al Românilor din Covasna, Harghita şi Mureş „Au fost, din păcate, prea dese situaţiile în care, din calcule subiective ale intereselor de partid, din pasivitate şi chiar din trădare s-a întâmplat să fie ignorată cauza naţională" Sâmbătă, 1 iulie, Episcopia Ortodoxă a Covasnei şi Harghitei din Miercurea-Ciuc a găzduit Adunarea Generală Ordinară a Forumului Civic al Românilor din Covasna, Harghita şi Mureş. pagina a 4-a Dumitru Fărcaş i-a încântat pe bilboreni de ziua comunei □ Sfânta Liturghie a fost oficiată de PS Ignatie Mureşeanul, Arhiereu Vicar al Episcopiei Ortodoxe a Spaniei şi Portugaliei, fiu al locului Joi, 29 iunie 2017, la Bilbor, de „Sfinţii Apostoli Petru şi Pavel”, ocrotitorii spirituali ai acestei minunate aşezări de munte, cu oameni harnici şi gospodari, s-a derulat pentru a 26-a oară şi aşteptata sărbătoare a continuare în pag. a 8-a Preţ: 1 leu Interviu cu directorul Oficiului Judeţean pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale Harghita, dr. ing. Ioan Hîrb (II) Până în prezent, în acest an au fost organizate deja 45 de întâlniri în 45 de localităţi cu în scopul diseminării informaţiilor către potenţialii beneficiari privind condiţiile de accesare a finanţărilor prin PNDR 2014-2020 In prima parte a interviului cu directorul Oficiului Judeţean pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (OJFIR) Harghita, dr. ing. Ioan Hîrb, am văzut cum s-a încheiat perioada 2007-2013 din punct de vedere al atragerii fondurilor în județ, continuare în pag. a 5-a Compensaţii financiare pentru proprietarii de pădure din zonele protejate Proprietarii privaţi care deţin suprafeţe de pădure situate în zone protejate, unde există restricţii în recoltarea lemnului, vor primi compensaţii financiare. Guvernul a aprobat, în şedinţa din 30 iunie, o Hotărâre pentru aprobarea Normelor metodologice de acordare, utilizare şi control a compensaţiilor reprezentând contravaloarea produselor pe care proprietarii nu le recoltează, datorită funcţiilor de protecţie stabilite prin amenajamente silvice care determină restricţii continuare în pag. a 3-a