Informaţia Harghitei, aprilie-iunie 2019 (Anul 31, nr. 6476-6510)

2019-04-02 / nr. 6476

românTVAJUDEŢEn , întâlnire de suflet - Asociaţia a învăţătorilor Harghiteni MX. Asociaţia învăţătorilor Harghiteni îmbrăţişează suflete, realizări, idei şi copii în cel de-al unsprezecelea an de activitate. în data de 30 martie 2019 a avut loc Adunarea Generală a asociaţiei în sala festivă a Şcolii Gimnaziale „Miron Cristea” din Topliţa, în prezenţa preşedintelui ei, inspector şcolar Elena Mîndru. Anul 2018 a fost adânc implementat în mintea şi sufletele noastre, ale cadrelor didactice, datorită rezonanţei istorice şi spirituale, cale ce ne-a condus spre realizarea unor proiecte pe această tematică, continuare în pag. a 3-a Concursul pe teme de protecţia consumatorului „Alege! Este dreptul tău", faza judeţeană, şi-a desemnat câştigătorii Elevi din clasele I-XI de la mai multe instituţii de învăţământ preuniversitar din judeţ au participat la faza judeţeană a concursului naţional pe teme de protecţia consumatorului „Alege! Este dreptul tău”, continuare în pag. a 4-a IPJ Harghita efectuează cercetări în urma informaţiilor a despre un posibil trafic cu pui de urs în spaţiul public au apărut zilele trecute informaţii conform cărora o persoană din Miercurea Ciuc ar avea de vânzare doi pui de urs şi s-a lansat ipoteza că bărbatul ucis de ursoaică la Crişeni ar fi vrut să îi ia acesteia pun continuare în pag. a 3-a szig www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXXI, Nr. 6476 • MARȚI, 2 APRILIE 2019 • Preţ: 1,50 lei la vânzare liberă Colaborare ştiinţifică pentru clasificarea spitalului judeţean ca spital clinic regional □ Zeci de medici, profesori universitari şi invitaţi au participat, sâmbătă, la conferinţa „Actualităţi în diagnosticul şi tratamentul sepsisului - Paşi pe calea de a deveni spital clinic”, organizată de Spitalul Judeţean de Urgenţă din Miercurea Ciuc şi Universitatea „Sapientia”, în colaborare cu Consiliul Judeţean Harghita pagina a 2-a Sute de locuitori ai judeţului implicaţi în curăţenia de primăvară □ în Harghita, curăţenia de primăvară este în plină desfăşurare. începută după jumătatea lunii martie, acţiunea de curăţare şi igienizare a localităţilor vizează spaţiul public, cursurile de apă, şanţurile de scurgere şi marginea drumurilor. Alături de angajaţii primăriilor, locuitori responsabili, cu simţ civic, dau o mână de ajutor Duminică dimineaţă, puţin peste 10 persoane au răspuns invitaţiei lansată pe o reţea de socializare de tânărul Nicolae Toşa şi au venit „înarmate” cu mături, greble şi lopeţi, chiar şi cu o drujbă, să cureţe fosta grădină publică din zona gării. Cine să o facă, dacă nu oamenii, în condiţiile în care nimeni nu-şi asumă responsabilitatea pentru igienizarea acestui spaţiu de ani buni, nici proprietarul regionala CFR, nici municipalitatea, continuare în pag. a 5-a