Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2021 (Anul 33, nr. 6836-6872)

2021-10-01 / nr. 6836

atól. BIBLIOTECA JUDEŢEANĂ AT . 11W.l / re. □ Peste 100 de persoane, medici, asistente şi alţi angajaţi ai Spitalului Judeţean de Urgenţă (SJU) din Miercurea Ciuc, s-au înscris pentru imunizare în ultimele două zile Peste 40 de cadre medicale ale spitalului judeţean, vaccinate cu cea de-a treia doză de ser anti-COVID în ultimele 48 de ore www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXXIII. Nr. 6836 • VINERI, 1 OCTOMBRIE 2021 • Preț: 1,50 lei la vânzare liberă 134 de dosare pentru 194 de funcţii de directori şi directori adjuncţi de şcoli în Harghita □ Cinci dintre dosare au fost respinse de Comisia judeţeană de evaluare Un număr de 134 de dosare de înscriere au fost depuse pe platforma online dedicată organizării concursului pentru ocuparea celor 194 de funcţii vacante de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat din Harghita, publicate de Inspectoratul Şcolar Judeţean, continuare în pag. a 4-a în prima jumătate a acestui an. Peste 400 de colturenii efectuate de lucrătorii Direcţiei Sanitar- Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Harghita în ultima şedinţă de Colegiu Prefectural, care a avut loc la începutul acestei săptămâni, Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (DSVSA) Harghita şi-a prezentat bilanţul pentru primul semestru al acestui an, continuare în pag. a 2-a Continuă să crească numărul persoanelor infectate cu SARSCoV-2 în judeţ. 80 de cazuri noi în 24 de ore, din 678 de teste efectuate Instituţia Prefectului a anunţat, ieri, 80 de noi cazuri de infectare cu coronavirus în judeţ în 24 de ore, numărul total al persoanelor confirmate ajungând de la începutul pandemiei la 9.020, din care 8.025 s-au vindecat (9 în perioada de raportare), continuare în pag. a 5-a Topliţa. A fost realizat proiectul tehnic al reţelei de gaz, iar autorizaţia de construcţie a fost obţinută. Urmează să a a a fie scoasă la licitaţie construcţia reţelei a a a d coua Sau a e sport. Clarul preţul pentru partizie de inteslie angaşă Ultima şedinţă a Consiliului Local Topliţa, care a avut loc miercuri, a avut pe ordinea de zi 15 puncte. Dintre proiectele votate, vom aminti două, dar înainte să vedem ce s-a întâmplat la capitolul Diverse, continuare în pag. a 3-a Şi la acest început de an şcolar, Episcopia Covasnei şi Harghitei a fost aproape de elevii proveniţi din medii defavorizate □ în cadrul proiectului „Prevenirea abandonului şcolar”, unui număr de 300 de copii le-au fost oferite ghiozdane complet echipate cu rechizitele necesare şi pachete cu îmbrăcăminte şi încălţăminte Cu binecuvântarea Preasfinţitului Părinte Andrei, episcopul Covasnei şi Harghitei, la acest început de an şcolar Sectorul Social Filantropic al Eparhiei noastre, ca şi în ceilalţi ani, a fost aproape de elevii proveniţi din medii defavorizate, familii mono-parentale sau care au nevoie de sprijin, continuare în pag. a 4-a