Informatia Bucureştiului, august 1962 (Anul 10, nr. 2793-2822)

1962-07-27 / nr. 2793

MULETARI DIN TOATE ŢĂRILE, UNIŢI - VA! INFORMATIA al Comitetului Orăşenesc Bucureşti al P.M.R. şi al Sfatului Popular al Oraşului Bucureşti Anul X — Nr. 2793 4 PAGINI 20 BANI Vineri 27 iulie 1962 EXPOZIŢII 1 EXPOZIŢII • Sîmbătă la amiază, se va deschide, în sala Dalles, o expoziţie ce va cuprinde lucrările pictorului Henri Catariţi şi ale sculptorului Ion Vlad. Expoziţia va rămîne deschisă pînă la sfîrşitul lunii august şi va putea fi vizitată zilnic (în afară de luni), între orele 10—18. La Teatrul Popular de la clubul uzinei Republica“ s-au făcut lucrări de reparaţii. In afară de reîmprospătarea gospodărească a sălilor s-a cerut şi colaborarea artiştilor plastici pentru unele, lucrări de înfrumuseţare. Este vorba, în primul rînd, de fresca realizată de Marcela Cordescu pe unul din pereţii holului de la Teatrul Popular. Un grup central, reprezentînd cîţiva muncitori şi muncitoare, ridică o cortină roşie, dezvăluind lumea teatrului de la începuturile lui şi pînă astăzi. Vedem scene din teatrul antic, din cel egiptean, din cel al Evului Mediu ; scene din teatrul lui Moliére și al lui Shakespeare precum și din teatrul lui Caragiale; numeroase scene reprezintă imagini ale teatrului contemporan. In curînd, vor începe lucrările de împodobire a unei alte săli din clubul uzinei „Republica". Reni Noel, împreună cu un colectiv de artişti plastici, va realiza o frescă cu aspecte din uzină. Tema lucrării este „Avîntul industriei metalurgice în anii puterii populare”. ELEVI IN EXCURSIE PE LITORAL Azi dimineaţă, un grup de peste 300 de pionieri şi elevi, fruntaşi la învăţătură şi în activitatea obştească, au plecat într-o excursie pe litoral, organizată de Sfatul Popular al Capitalei şi Comitetul orăşenesc Bucureşti al U.T.M. Timp de 7 zile, ei vor vizita frumoasele staţiuni Mamaia, Eforie şi Mangalia. • In sala Fondului plastic din bd. Magheru nr. 20, se va deschide expoziţia personală a pictorului Victor curr. Vor fi expuse lucrări in ulei şi desene — compoziţii, portrete şi studii — cu o tematică variată. Frescă — la Teatrul popular Vernisajul va avea loc duminică, 29 iulie, ora 12, iar expoziţia va putea fi vizitată in fiecare zi (in afară de miercuri) intre orele 9—13,30 si 9— 20,30. Pictorița Marcela Cordescu lucrînd la fresca din holul Teatrului popular. Sesiunea sfatului popular al raionului 23 August în ziua de 31 iulie, la ora 16:30, în sala de festivităţi a Şcolii medii „Mihai Viteazu“ vor avea loc lucrările celei de-a IX-a sesiuni a sfatului popular al raionului 23 August. Comitetul executiv va prezenta raportul privind măsurile luate pentru îmbunătăţirea asistenţei sanitare acordată cetăţenilor în perioada 1 ianuarie — 31 iulie 1962, iar comisia permanentă de deputaţi nu comport. „Institutele de cercetări şi întreprinderile producătoare de materiale de construcţii acordă o atennţie deosebită realizării unor noi materiale care să asigure, pe de o parte, creşterea productivităţii muncii pe şantiere, iar pe de altă parte îmbunătăţirea finisării apartamentelor. Ţinînd seama de recomandările acestora, întreprinderea noastră şi-a propus să experimenteze şi apoi — în funcţie de rezultatele obţinute — să introducă pe scară larga o serie de noi materiale de construcţie. Pentru început ne-am îndreptat atenţia spre înlocuitorii parchetului şi ai pardoselii din mozaic. Fabrica „Horia, Cloşca şi Crişan“ din Turda ne-a furnizat plăci din P.V.C., în culori variate — crem, vernil, grei, bleu - care se armonizează cu linia modernă a zugrăvelilor interioare. Acestea prezintă avantaje atît pentru constructor — sînt mai ieftine decit parchetul, contribuie la înlăturarea procedeelor umede de lucru etc., — cit şi pentru locatari , pot fi curăţate cu multă uşurinţă. Pînă acum, cu acest material am pardosit 6 apartamente în blocul 101 de pe şoseaua Viilor. Socotim însă că plăcile P.V.C. îşi pot găsi o mult mai largă aplicare: ca înlocuitoare ale faianţei din camerele de baie şi din bucătării, ca strat protector pe scări etc. De altfel, intenţionăm ca intr-unul din blocurile de pe şantierul „Livada“ să folosim la pardosirea unor camere - covor din P.V.C. pe suport textil, iar în vestibule - plăci din aceleaşi materiale, dar cu un desen ce imită mozaicul veneţian. O altă problemă care ne preocupă este aceea a folosirii unui tapet lavabil, pe suport textil, precum şi a unui tapet semilavabil, pe hîrtie, dar care are aspect de calciovecchio. Introducerea unor asemenea tapete uşurează finisarea camerelor nemaifiind necesară corectarea pereţilor din panouri prefabricate şi, evident, operaţia de zugrăvire. Atît plăcile din P.V.C. cit şi tapetele sunt folosite deocamdată, cu titlu experimental. In apartamentele finisate cu ajutorul acestor materiale se vor organiza expoziţii In prezent, studiind ultimele realizări ale industriei, facem pregătiri pentru experimentarea altor materiale noi. Este vorba de plăcile fibro-lemnoase cu miez din fibrolit, care vor fi folosite ca pereţi despărţitori în interiorul apartamentelor, produse la Combinatul pentru industrializarea lemnului din Blaj. Tot de acolo vom primi plăci fibrolemnoase impregnate cu ulei (astfel, sunt impermeabilizate) şi plăci fibrodemnoase tratate cu pastă mecanică. Colectivul întreprinderii noastre, hotărît să ţină pas cu cele mai noi realizări ale industriei materialelor de construcţii, va ţine permanent legătura cu cercetătorii şi fabricile producătoare pentru a experimenta şi aplica pe o scară largă toate acele materiale care îşi vor dovedi utilitatea şi eficacitatea economică. O întrebare pe zi de materiale noi folosiţi pe şantiere? — NE RĂSPUNDE TOV. PETRE GOMOIESCU, INGINER-ŞEF ADJUNCT AL ÎNTREPRINDERII DE CONSTRUCŢII LOCUINŢE-BUCUREŞTI — AZI A ÎNCEPUT Festivalul de folclor al tarilor balcanice ci din zona Mării Adriatice Azi dimineaţă, într-un cadru festiv, în sala Teatrului C.C.S., a avut loc deschiderea Festivalului de folclor al fărilor balcanice şi din zona Mării Adriatice. In continuare, după-amiază, la ora 18, participanții la Festival vor trece într-un cortegiu sărbătoresc pe bulevardul 6 Martie. Iar astăseară, începînd de la ora 20, au loc primele spectacole. La grădina Boema vor prezenta programe formația italiană Canterini Romagnoli și grupul folcloric al Uniunii asociațiilor folcloriştilor din R.P.F. Iugoslavia. Pe scena teatrului în aer liber din parcul 23 August vor apărea artiştii ansamblului folcloric din R.P. Bulgaria, iar la teatrul în aer liber din parcul N. Bălcescu un grup al ansamblului folcloric romînesc. Pentru mîine seară, la aceeaşi oră, sunt programate: la teatrul în aer liber din parcul Herăstrău — ansamblul italian Canterini Romagnoli ; la grădina Boema — formaţia de dansatori EDON din Cipru şi Ansamblul folcloric din R.P. Albania. Fiecare fabrică şi uzină este înzestrată cu unul sau mai multe laboratoare unde se execută diferite analize cerute de procesul de producţie. Aceste laboratoare sunt de un real ajutor colectivelor de muncă din fiecare secţie şi atelier, incepimd cu analiza materiei prime şi terminind cu cea a produsului finit, laboranţii veghează in permanenţă la respectarea reţetelor de fabricaţie, in scopul realizării unor produse de calitate superioară. Vă invităm să vizităm împreună citeva asemenea laboratoare. Primul popas... ÎN „LABORATORUL CURCUBEULUI" Aşa ar putea fi denumit „laboratorul central de lacuri şi vopsele“, aparţinind Direcţiei generale a industriei chimice organice, ţinând seama de paleta atit de bogată de lacuri şi vopsele care au fost elaborate aici. ... Atmosferă specifică locurilor de Laboratoarele Întreprinderilor In sprijinul calităţii produselor creaţie, linişte, feţe preocupate, aplecate asupra complicatelor aparate, tinere cercetătoare îmbrăcate in halate albe consultă diagrame, verifică probe, calculează coeficienţi. Aici , au fost semnate „certificatele de naştere“ ale multor reţete şi procedee de fabricaţie, după cele mai moderne principii, pentru o gamă variată de lacuri şi vopsele. Să vă prezentăm citeva : diferite tipuri de răşini sintetice, emailuri nitrocombinate sau pentru stropiri în cimp electrostatic, lacuri „lovitură de ciocan“, vopsele pe bază de copolimeri vinilinici. Fiecare dintre acestea au luat „diploma de maturitate“ in urma examenului susţinut în faţa unei comisii competente, formată din cei care le utilizează la finisarea unei game PETRE TOACA I. POENARU (Continuare în pag. a 3-a) Intr-unui din laboratoarele uzinei „Tim Sentiu și laborantul Ion Stănescu chimice puri Noi”, Inginerul chimist Crisanla efectuind una din numeroasele analize zilnice. Azi, în librării Zahariia Stancu : „Jocul cu moartea“, Editura pentru literatură, 5,10 lei. ^ George Bălan: „George Boescu“, Editura muzicală, 15 lei. Al. Popa, I. Berciu: „Cetatea Alba Iulia“, Editura Meridiane, colecţia „Monumentele patriei noastre“, 9 lei. in capitala Perului continuă manifestaţiile împotriva juntei militare LIMA 27 (Agerpres). Agenţia Associated Press relatează că, la 25 iulie, la Lima a avut loc o nouă manifestaţie de protest împotriva loviturii militare de stat. Circa 500 de studenţi s-au întrunit in cadrul unui miting strigind : „Jos dictatura!“. Poliţia a intervenit împrăştiind pe manifestanţi. NOI , SORTIMENTE DIN MASE PLASTICE Izi acest an, industria articolelor de uz casnic din cadrul industriei uşoare a primit o serie de maşini noi! Aceste utilaje (repartizate fabricilor „Muntenia“ din Capitală, „Flamura Roşie“ din Sibiu, şi fabrica de mase plastice din Oradea), vor permite ca, sortimentul de obiecte de larg consum din mase plastice să crească în sectorul articolelor casnice, incă de pe acum s-au fixat, de comun acord cu Ministerul Comerțului Interior un număr de peste 30 sortimente noi din mase plastice pentru anul 1963, care vor apărea treptat, incepind incă din acest an. Printre noile sortimente se numără garnitura de sare şi piper, garnitură de condimente cu 6 doze şi suport, căniţă pentru copii, pisător de zahăr, garnitură cu 2 doze şi linguriţe pe suport pentru gem, platouri şi multe altele YVYYYYYYYYYYYYYyYYYYYYyfyYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYVYYYYYYYYYYYYVYN D La aeroport, înainte de decolarea, avionului, cu direcţia Helsinki Foto AGERPRES •• • •• • ••• Saptămîna viitoare pe ecrane UN PUMN DE... NOTE — Una din cele citeva comedii muzicale realizate de cineaştii de la DEFA-Berlin pe care le vom vedea curînd pe ecrane. Eroii filmului sint interpretaţi de un mănunchi de populari actori germani printre care Gunther Simon, Erika Dunkelmann şi Angela Brummer. FIUL HAIDUCULUI — Romanul scriitorului Ludo Andrejov care a inspirat pe regizorul Josef Medved, realizatorul filmului, este deosebit de popular in rinduil tinerilor cititori din R. S. Cehoslovacă. Eroul său, Jergus Lapin, hatarit să nu devină sclav in lumea celor avuţi, pleacă in munţi să se alăture haiducilor, aşa cum procedaseşi tatăl său. În rolul titular apare actorul Ivan Kauzlaric. SENTINŢA SE VA DA JOI Autorul acestui nou film polonez, regizorul Jerzy Passendorfer, este cunoscut publicului nostru ca realizator al filmului „Atentatul", distins cu numeroase premii internaţionale. Filmul abordează problema foarte dureroasă a copilului care se înstrăinează de părinţi şi dezbate cu ascuţime problemele vieţii de familie. Grzegorz Roman, micul protagonist al filmului, are abia şase ani. In fotografie : Scenă din filmul „Fiul haiducului“. * Lucrările celui deinternaţional MOSCOVA 27 (Agerpres). — La 26 iulie cel de-al VIII-lea Congres internaţionali de anealogie şi-a continuat lucrările în secţii, unde au fost discutate probleme ale oncologiei experimentale şi clinice. Specialiştii din diferite ţări au ţinut prelegeri care generalizează cercetările asupra diferitelor probleme ale tratamentului anticanceros. Astfel, omul de ştiinţă francez Georges Tu- ul VîIseu Congres de oncologie biana a ţinut o prelegere despre noile metode folosite în radioterapie. După părerea lui, tratamentul tumorilor cu ajutorul unor surse de radiaţii de mare energie oferă avantaje deosebite faţă de celeilalte metode de tratament. Prof. George Thomas Pack (S.U.A.) a luat cuvîntul la o conferinţă de presă. Eli a relevat nivelul înalt al cercetărilor în domeniul cancerului gastric, atins de oamenii de ştiinţă din ţările socialiste. După cum a subliniat chirurgul american, în U.R.S.S. se utilizează cel mai perfecţionat aparataj pentruaplicarea suturilor, care permite să se accelereze mersul operaţiilor. ULTIMELE ȘTIRI SPORTIVE • Proba de sabie a campionatelor mondiale de scrimă de la Buenos Aires a fost cîștigată de trăgătorul maghiar Horvath. La egalitate de victorii cu polonezul Pawlowski (6), el l-a învins pe acesta în baraj. Locul 3 a fost ocupat de francezul Arabo cu 4 victorii. • In turneul de șah de la Sofia, în runda a 4-a, s-au înregistrat rezultatele: Mikenas — Ciocîltea 1-0; Pîdevski-Kluger 1-0; Lilienthal—Tringov 1-0; Goltz— Popov 1-0. In clasament conduce Pîdevski cu 3 p, urmat de Lilienthal cu 22 p. • Meciul de atletism masculin Ungaria—Grecia, disputat la Atena, s-a încheiat cu victoria sportivilor maghiari la scorul de 123-84. Dintre rezultatele de ieri merită a fi remarcată performanţa alergătorului maghiar Csutoras, care a realizat 20,4 pe 200 m (de menţionat, totuşi, că alergarea s-a disputat în linie dreaptă şi cu vînt din spate). • Turneul internaţional de şah de la Berlin, „Memorialul Lasker”, a ajuns la runda a 15-a. In clasament conduce Vasiukov cu 11V* p, urmat de Stein şi Udovcic cu cite IOV2 p. Reprezentantul nostru, Drimer, ocupă locul 12 (din 17 concurenţi), cu 7 tmere. RHINETIM METEOROLOGIC INSTITUTUL METEOROLOGIC COMUNICA : Azi la ora 8 in Bucureşti, temperatura aerului a fost de 23 grade. Timpul probabil de mîine . Vremea se menţine călduroasă cu cerul senin. Vint slab. Temperatura aerului staţionară, minima va fi cuprinsă între 18 şi 20 grade, iar maxima între 34 şi 36 grade. Pentru zilele de 29, 30 şi 31 iulie : Vreme frumoasă şi călduroasă cu cerul mai mult senin. ( Azi a plecat spre Helsinki Delegaţia tineretului din R. P. Romina care va participa la Festivalul Mondial al Tineretului şi Studenţilor Astăzi a plecat spre Helsinki delegaţia tineretului din R.P. Romina, condusă de tovarăşul Virgil Trofin, prim secretar al C.C. al U.T.M., care va participa la cel de al VHI-lea Festival Mondial al Tineretului şi Studenţilor pentru pace şi prietenie ce va avea loc intre 29 iulie şi 8 august in capitala Finlandei Reprezentanţii tineretului român la marea sărbătoare a prieteniei, a tinereţii şi păcii au fost conduşi la aeroportul Băneasa de sute de tineri şi tinere din întreprinderi şi instituţii bucureştene. ...„Drum bun — dragi tovarăşi ! Drum bun şi succes !“ A fost o despărţire plină de voie bună cu cintece şi flori. Tinerii prezenţi aici şi-au afirmat incă odată dorinţa lor de pace. Cei 350 de membri ai delegaţiei noastre sunt tineri şi tinere din toate colţurile ţării care s-au distins in producţie, la învăţătură şi în activitatea obştească, din fabrici şi uzine, de pe ogoare, din şcoli şi facultăţi. Din delegaţie fac parte formaţii artistice ale Ansamblului Uniunii Tineretului, solişti vocali şi instrumentişti şi sportivi de frunte. (Agerpres) Veşti da la ţesătoria de mătase „Hamura roşie” • In ultimul timp secţia de finisaj a ţesătoriei „Flamura roşie“ a fost dotată cu noi utilaje moderne, menite să contribuie la îmbunătăţirea permanentă a calităţii produselor. Pe lingă căzile şi jighetele de vopsit, în fabrică a fost montată şi o instalaţie de dedurizare a apei. A Colectivul ţesătoriei a obţinut bune rezultate şi în ceea ce priveşte sporirea indicilor de utilizare a războaielor de ţesut. In luna iulie indicele de utilizare este cu 2,6 la sută mai mare ca în decembrie 1961. Aceasta a avut o influenţă pozitiva şi asupra realizării indicilor financiari. In prima jumătate a anului fabrica a realizat peste plan, economii în valoare de 33.000 lei. Pe aceeaşi perioadă, planul de beneficii a fost de asemenea depăşit. O propunere La începutul sezonului de primăvară sau toamnă, meşteşugarii cooperatori prezintă de cîţiva ani, în faţa publicului bucureştean colecţia ultimelor modele de confecţii. Lor li se alătură bineînţeles tricotajele, încălţămintea, poşetele şi pălăriile. Cetăţenii sunt astfel informaţi periodic de realizările unităţilor cooperatiste. Marţi şi miercuri seara, la patinoarul artificial 23 August cooperaţia meşteşugărească s-a prezentat la un nou „examen“. De astă dată cu o colecţie de confecţii pentru vară, destinate în exclusivitate femeilor. Progresele — care de fapt reflectă o îmbunătăţire a deservirii — faţă de prezentările anterioare au fost evidente. Ni se pare însă că alegerea zilelor de 24 şi 25 iulie pentru prezentarea unei colecţii de modele — în care au predominat cele pentru ştrand, voiaj şi dimineaţă — s-a făcut puţin la întîmplare. Organizatorii vor motiva probabil că în jurul lui 1 iulie modelele au fost prezentate pe litoral. Este adevărat. Nu e mai puţin adevărat însă că suntem în plin sezon de plajă, cînd amatorii de apă şi soare şi-au procurat cele necesare. Se vor găsi desigur prea puţine amatoare care să solicite acum — ţinînd cont de durata mare de execuţie — confecţionarea unui costum pentru vara anului 1963. Scopul urmărit prin organizarea unor asemenea prezentări va putea fi atins numai în măsura în care cetăţenii vor fi informaţi înainte de sosirea... sezonului respectiv. Nu ar fi rău dacă organizatorii ar studia posibilitatea ca modelele fiecărei colecţii (primăvară, vară sau toamnă-iarnă) să fie incluse într-un catalog difuzat apoi spre consultarea cetăţenilor în unităţile de specialitate. 7 Răcoritoarele , lunile de vară băuturile răcoritoare sint la ordinea zilei. Au — cum s-ar spune— căutare. Oricit de însetat ai fi, intrind pentru un asemenea „antidot canicular“ la bufetul ,,Producătorul'* situat pe şos. Chit Hei, va trebui */î te laşi păgubaş. Şi nu intîmplător. In primul ritul faci cunoştinţă cu bufetiera Marin Bujoreanu. Mai bine zis cu metodele ei de servire. Dacă nu-ţi va răspunde răstit, atunci te va invita ca în loc de sirop să serveşti... o bere. Iar dacă nu-ţi va vorbi anci şi nici nu-ţi va oferi altceva în locul siropului, atunci paharul pe care ţi-l aruncă pe masă se va răsturna cu siguranţă. In al doilea rînd, pentru că sifonul sau apa minerală servite după numeroase insistenţe vor fi... calde. Cauza ? Lipseşte gheaţa ! Ieşind din local, mai mult năduşit decit „răcorit“ te întrebi: ce părere o fi avind directorul I.A.P.L. LU PENI despre felul in care sunt serviţi consumatorii la bufetul „Producătorul“ . „ Capsulele apsulele sticlelor cu bere fac în ultimul timp obiectul a numeroase discuţii. Pe seama lor în unităţile de alimentaţie publică discută (în contradictoriu) consumatorii cu ospătarii, ospătarii cu responsabilii, responsabilii cu delegaţii ce însoţesc maşinile în care sunt transportate sticlele cu bere. Subiectul ?... Calitatea berei. Ce legătură — veţi întreba — poate exista între calitatea berei şi capsulele respective ? La prima vedere nciuna. Dar atunci cînd sticlele nu sunt bine capsulate, berea îşi pierde o parte din aciditate şi deci din calităţile iniţiale. Mai mult chiar, unele sticle în timpul transportului se varsă. De aici toate discuţiile amintite, care au ajuns şi la urechile tovarăşilor de la Fabrica de bere Criviţa. Măsurile pentru remedierea situaţiei întîrzie să se ia. Consecinţele ? Consumatori nemulţumiţi de calitatea berei, responsabili refuzînd să primească produsele fabricii amintite. R. Gr. Un mic popas... şi canicula mai uşor de înfruntat VA INFORMA DESPRE: Difuzarea manualelor şcolare în Capitală Pentru ca elevii bucureşteni să aibă la timp manualele după care vor învăţa în viitorul an şcolar, C.L.D.C.-Regionala Bucureşti şi Secţiunea de învăţămînt a Sfatului Popular al Capitalei au luat din timp măsurile necesare şi au stabilit modul în care vor fi distribuite noile manuale. In depozitul cărţii şcolare al C.L.D.C. a şi sosit o parte însemnată din manuale. Zilnic acestea sunt expediate centrelor de difuzare care le pregătesc pentru desfacere. Elevii claselor VIII—-XI îşi vor putea procura chiar din prima zi a lunii august cărţile de care au nevoie de la librăriile desemnate în acest scop. De asemenea, începînd de la 10 august vor fi difuzate în şcoli manualele care vor fi distribuite în mod gratuit elevilor din clasele I—VII. Mai jos redăm librăriile din Capitală care de la 1 august vor pune la dispoziţia elevilor din clasele VIII—XI manualele şcolare : Raionul 30 Decembrie: Librăria noastră nr. 12 (bulevardul Ilie Pintilie nr. 59), Librăria noastră nr. 34 (calea Griviţei nr. 131), şi Librăria noastră nr. 74 (strada Mihail Eminescu nr. 2) . Raionul V. I. Lenin : Librăria Tineretului (bulevardul Schitu Măgureanu nr. 2), Librăria noastră nr. 30 (calea Rahovei nr. 415), Magazinul Universal Victoria (calea Victoriei nr. 17); Raionul N. Bălcescu: Librăria noastră nr. 10 (calea Rahovei nr. 101), Librăria noastră nr. 37 (calea Șerban Vodă nr. 162) ; Raionul 1 Mai: Librăria noastră nr. 11 (str. Mihail Eminescu nr. 117), Librăria noastră nr. 73 (str. I. S. Bach bloc nr. 19/3) ; Raionul 23 August: Librăria noastră nr. 25 (șos. Mihai Bravu nr. 1), Librăria noastră nr. 46 (șos. Mihai Bravu nr. 219), Librăria noastră nr. 26 (bd. Tolbuhin nr. 62) Raionul 16 Februarie: Librăria noastră nr. 27, (bd. Păcii nr. 126), Raionul Tudor Vladimirescu: Librăria Mihail Eminescu (bd. Republicii nr. 5), Librăria G. Coșbuc (str. Lipscani nr. 26), Librăria noastră nr. 19 (calea Dudești nr. 90), Librăria noastră nr. 26 (calea Călăraşi nr. 85) , Raionul Criviţa Roşie, Librăria noastră nr. 13 (caleaGriviţei — Piaţa 3 Decembrie bloc D), Librăria noastră nr. 79 (calea Griviţei nr. 336). Manualele pentru şcolile cu predare în limbile minorităţilor naţionale vor fi puse la dispoziția elevilor la Librăria noastră nr. 17 (bd. Magheru nr. 6—8).