Informatia Bucureştiului, septembrie 1965 (Anul 13, nr. 3752-3777)

1965-09-01 / nr. 3752

Patinatorii români vor pleca în Cehoslovacia Patinatorii noştri artistici au planuri mari pentru sezonul care se apropie : participarea la cîteva concursuri internaţionale, în ţiară (primul e programat în noiembrie) şi peste hotare, şi — dacă nivelul măiestriei lor va creşte suficient între timp — se preconizează chiar trimiterea cîtorva dintre ei la campionatele Europei (în februarie, la Bratislava). Pentru îndeplinirea cu succes a acestor planuri e nevoie desigur şi de o pregătire corespunzătoare. De aceea cei mai buni concurenţi ai noştri îşi vor face în curînd intrarea pe gheaţă. ■Zilele acestea va pleca la Gottwaldov în Cehoslovacia (unde actualmente şi-a început antrenamentele şi lotul reprezentativ al ţării gazdă), un prim grup de sportivi — M. Comanici, N. Belu, Elena Moîş, conduşi de antrenorul B. Horoş. In scurt timp, ei vor fi urmaţi de un al doilea grup, cuprinzînd perechile Letiţia Păcuraru , Radu Ionian, Liliana Georgescu - Dan Săveanu, ca şi pe Aurica Ion, Cristina Formagiu şi M. Stoenescu. C. Dumitrescu ciştigător la 1000 m pe velodrom len proba de 1 000 m cu start de pe foc seniori a constituit capul de nils al Întrecerilor campionatelor orăşeneşti de velodrom. La Întrecere au fost prezenţi 9 alergători pistarzi din disputa cărora a ieşit Învingător C. DUMITRESCU. Multiplul nostru campion a terminat cursa cu 1:13,0 Campionul de anul trecut, V. Burlacu, a ocupat locul 2 cu 1:13,7, urmat de 8. După cu 1:14,2. O comportare foarte bună a avut tînărul P. Soare, multiplu, recordman de juniori, care cu 1:14,3 a ocupat locul 4 și totodată a stabilit un nou record de juniori la această probă (V. I. V. Burlacu 1:16,7). Proba de 500 m start de pe loc la juniori categoria I a revenit lui G. Negoescu care a realizat 37,0- L-au urmat: P. Soare (care a luat un start defectuos) 37,2 si C. Grigore 38,0. La juniori categoria a II-a, la aceeasi proba, concursul a fost clştigat de Fl. Negoescu cu 37,3, întrecerile continuă astăzi, Incepind de la ora 16 cu următoarele probe : urmărire individuală seniori, urmărire individuală juniori şi viteză juniori. Gr. Şerban AZI, un meci amical de fotbal Echipa de fotbal Progresul se pregăteşte intens pentru meciul pe care il va susţine in etapa a III-a a categoriei B cu Ştiinţa Bucureşti. Astăzi, de la ora 17, pe terenul din str. Dr. Staicovici, Progresul va susţine o partidă amicală cu formaţia Bumbacul Cec nou în aviaţie şi paraşutism . „Turul aerian al Europei" în plină desfăşurare . Paraşutiştii au concurat la Mamaia 9 Ultimele concursuri de paraşutism ale sezonului La 29 august, de la Spilt, (Iugoslavia) s-a dat startul în „Turul aerian al Europei", competiţie în care sunt angrenaţi 307 concurenţi cu 118 avioane tip sport din 11 ţări. Din Iugoslavia, participanţii la „Turul aerian al Europei" au făcut etape în Bulgaria, iar de acolo îşi vor continua drumul în ţara noastră. La noi ei vor sosi mime, în jurul orei 10, pe aeroportul Clinceni, urmînd ca vineri 3 septembrie să efectueze etapa Bucureşti (Clinceni) — Arad, după care „Turul“ îşi va continua drumul, de la Arad în Ungaria, apoi în Austria şi, în sfîrşit, în R. F. Germană, unde la 6 septembrie — la München — va avea loc sosirea. Federaţia noastră de specialitate a luat măsuri pentru a asigura participanţilor la „Turul aerian al Europei“ condiţii optime din toate punctele de vedere. De asemenea, vom sublinia că forul nostru de specialitate oferă trei premii, cite unul cîştigătorilor etapelor Varna — Clinceni şi Clinteni — Arad, şi Unul învingătorului competiţiei, în etape se va concura contra cronometrului, iar ciştigător final va fi concurentul ce va realiza timpul general cel mai bun. Celor dornici să asiste mîine la sosirea de la Vama a avioanelor le reamintim că la aeroportul Clinceni se ajunge astfel: cu tramvaiul 5 pînă la capătul acestei linii, de la Rahova, iar de aici, cu autobuzul nr. 57. ★ Recent, cei mai valoroşi paraşutişti ai ţării, cărora li s-a adăugat o serie de elemente tinere talentate, au participat, la Mamaia, la un concurs de verificare, efectuând cite şapte lansări în apa mării. A fost pentru întiia oară cînd ei şi-au disputat întîietatea făcînd salturi în apa Mării Negre, dar, cu toate acestea, rezultatele bune n-au lipsit. La categoria tineret (băieţii şi fetele au concurat împreună), cele mai bune rezultate le-au obţinut, în ordine, N. Grămescu (Bucureşti), urmat de I. Mihai (Ploieşti) şi Elena Puşcaşu (Iaşi). Sportivii şi sportivele de la categoria avansaţi au concurat separat. Primii clăi faţi: la masculin : 1. V. Sebe; 2. I. Negroiu; 3. Şt. Băcăuanu (toţi din Bucureşti); la feminin: 1. Angela Năstase (Galaţi); 2. Elena Băcăuanu (Bucureşti); 3. Elisabeta Călin Popescu (Bucureşti). ★ Ultimele concursuri de paraşutism ale sezonului vor avea loc în a doua jumătate a acestei luni, datele urmînd să fie stabilite ulterior. întîi vor avea loc tentative de recorduri pe timp de noapte, iar apoi două concursuri pe timp de zi, primul dotat cu „Cupa oraşului Bucureşti", iar celălalt cu „Cupa de toamnă". ELENA BACÃUANU LUPTĂTORII IN AJUNUL BALCANIADEI Luptătorii, atît cei de la greco-romane cit şi cei de la libere, se află în ajunul unui important eveniment internaţional. Este vorba de participarea la cea de a 14-a ediţie a BALCANIADEI care anul acesta se va desfăşura la Jambol în Bulgaria între 9 şi 12 septembrie, întrecerea va reuni numeroşi sportivi de certă valoare internaţională, campioni mondiali şi olimpici şi campioni europeni, din Bulgaria, Turcia, Grecia, Iugoslavia şi România. Ca şi celelalte ţări, reprezentativa noastră va alinia echipe complete. Important de menţionat că faţă de ediţia anterioară, de la Constanţa, cînd am cucerit primul joc pe naţiuni şi şase titluri la întrecerile individuale la grecoromane, de astă-dată vom fi reprezentaţi de o echipă radical modificată, elementele tinere predominînd. Astfel, la greco-romane, alături de „veteranul“ N. Martinescu, singurul rămas să-şi apere titlul, vor participa, printre alţii I. Bariu, câştigător al categoriei 57 kg la „Turneul speranţelor olimpice“ din Iugoslavia, şi N. Neguţ , locul secund la categoria 87 kg. La lupte libere, Fr. Bolla, vice-campion mondial şi campion european la categoria 97 kg va fi secondat de I. Focaru, învingător la categoria 52 kg în turneul internaţional din Polonia dotat cu „Panglica albastră", P. Poalelungi, care a avut o bună comportare la campionatele mondiale disputate la Manchester etc. Fr. Bolla își pune în dificultate adversarul Încep semifinalele campionatului masculin de şah Joi, în trei centre, la Bucureşti, Iaşi şi Tg. Mureş, încep semifinalele campionatului republican individual masculin de şah. In Capitală vor avea loc, ca de obicei, două grupe care se vor disputa în sălile Progresul din str. Lipscani 14 şi Constructorul din str. 13 Decembrie 57. Printre participanţii la grupele din Capitală se vor număra M. Pavlov, P. Voiculescu, P. Seimeanu, Em. Reicher, V. Bondoc, M. Bălănel, I. Fischer — grupa I şi C. Partoş, C. Botez, Gh. Gavrilă I, V. Georgescu, E. Ungureanu, L. Ţucă, Gh. Pirpinic, S. Segal — grupa a II-a. In grupa de la Iaşi vor juca printre alţii Gh. Mititelu, T. Stanciu, O. Puşcaşu, V. Weisman, M. Suta, iar în cea de la Tg. Mureş I. Szabó, M. Rădulescu, A. Gunsberger, E. Nacht şi alţii. Campionul ţării Florin Gheorghiu, B. Soos şi C. Neamţu, clasaţi în ordine pe primele trei locuri în campionatul precedent sunt calificaţi direct pentru turneul final. V. Ciocîltea prezent în momentul de faţă la turneul internaţional de la Havana, va avea şi el locul asigurat alături de cei mai buni 20 de jucători ai ţării. Pe şantierele unităţilor sanitare (Urmare din pag. 1) lui de mobilă sperăm că îi această parte a lucrării să o încheiem înainte de termen (30 septembrie a.c). De asemenea, nu ridică probleme nici ritmul de execuţie a lucrărilor de construcţie ale centrului stomatologic din cartierul Jiului Scînteia, nici ale dispensarului pentru două Circumscripţii sanitare din cartierul Drumul Taberei, microraionul 1, lucrările de supraetajare de la policlinica Spitalului Colţea, precum şi reparaţiile ce se efectuează la Spitalul Filantropia. AVEŢI $I LUCRĂRI INTIRZIATE? — Da ! Avem şi lucrări rămase în urmă. Bunăoară, deşi termenul de predare a noului local pentru două circumscripţii sanitare, pe Magistrala Nord-Sud, str. Drumea Rădulescu, este trimestrul IV, şi pînă atunci mai este, totuşi trebuie să semnalăm că nici lucrările sînt foarte mult intimate. Pînă acum nu a fost terminată nici măcar zidăria la etajul unu. Or, după terminarea zidăriei urmează tencuielile, finisajul, montarea mobilierului şi aparaturii medicale etc. Toate acestea necesită multiple operaţiuni şi mult timp. Deci nu văd cum vor putea fi terminate, dacă se va continua in acest ritm. Constructorul, I.C.M. 3, trebuie să urgenteze lucrările. Probleme mai serioase avem insă cu unele lucrări de reparaţii capitale şi de reamenajări. La o parte dintre ele au trecut de mult termenele contractuale. De pildă, la Casa copilului nr. 1, lucrările la staţia hidrofor au început de luni de zile. Trebuia să fie încheiate pînă la sfirşitul trimestrului II. Dar iată că intrăm în cea de-a treia lună a trimestrului III şi ele se află aproape ca la început. Ne-am interesat asupra cauzelor întîrzierilor. I.I.M.I. — întreprinderea constructoare, nu are pe şantier decit doi-trei oameni pe zi. Este deci lesne de înţeles de ce lucrările înaintează într-un asemenea ritm. Intr-un ritm lent se desfăşoară lucrările şi pe şantierul Spitalului de adulţi al raionului 23 August. Aici se execută extinderea sistemului de încălzire centrală în toate pavilioanele. I.R.C.R. 23 August nu ţine însă seama că lucrările trebuie terminate pînă cel mai tîrziu la 15 octombrie, altfel vor avea de suferit bolnavii internaţi în această unitate spitalicească. Situaţii asemănătoare avem şi la Spitalul Brîncovenesc, unde se lucrează la amenajarea unei clădiri, prin care se va spori capacitatea de spitalizare cu 80 de paturi. In ultima vreme lucrările de pe acest şantier au fost zile întregi complet oprite. AVEM CHIAR RESTANTE DIN ANUL 1964 La căminul-spital pentru bolnavi cronici din str. Radu Vodă, de pildă, constructorul, I.R.C.R. N. Bălcescu, a început lucrările în anul 1964 de reparaţii capitale la Clădire şi instalaţii. Au mai rămas de executat zugrăvelile exterioare, construirea unui coş de fum şi altele. Cu acestea ne-au ţinut, cu şantierul deschis, pînă acum, încă opt luni peste termenul contractual. Şi tot le amină! La repetatele noastre insistenţe se scuză: ba nu au schele ca să execute zugrăvelile exterioare, ba coşul de fum îl fac, ba nu-l mai fac etc. Astfel, timpul trece, se apropie toamna şi vremea nu va permite executarea unor lucrări de bună calitate. Această remarcă este valabilă, de altfel, pentru toate şantierele noastre care au rămas în urmă, mai ales acelea care au de executat lucrări la instalaţiile de încălzire. Este necesar ca factorii de răspun- dere, conducerile întreprinderilor de construcţii, să analizeze aceste rămîneri în urmă pentru a executa la timp toate lucrările ce privesc darea în funcţiune şi a acestor obiective cu caracter social. O Din carnetul deputatului (Urmare din pag. 1) ...Pornim să vizităm o altă circumscripţie: 113. E destul de întinsă, cuprinde întreg bulevardul Ghencea şi prelungirea lui. Pe bulevard remărci o primă dovadă concretă a consemnărilor din teancul de file. Pe ambele trotuare, două fîşii lungi și înguste de gazon — covor mătăsos, înflorit la umbra arborilor. Se continuă aproape neîntrerupt, pe pariisul a doi kilometri, de o parte şi de alta a arterei, totalizînd, deci, patru kilometri de peluze amenajate de cetățeni, prin muncă patriotică, ii ei au plantat, din resurse proprii, morile. Că oamenii de aici sînt gospodari mbitori de frumos, nu mai încape loială şi argumente la tot pasul, n parcul Ghencea au curăţat aleile, a săpat şi au prăşit peluzele, au co■ it iarba. Pe prelungirea Ghencea există un frumos teren sportiv, întins pe aproape 15 000 mp. Şi el este un rod al muncii patriotice. Locuitorii circumscripţiei au săpat, de jur-împrejur, 400 de gropi, unde au fost plantaţi, apoi, tot atîţia plopi tineri. In interior au nivelat terenul, au croit aleile, au întins pietrişul... Pe prelungirea Ghencea, care se continuă în vecinătatea cîmpiei, cîteva terenuri sînt libere. Tot locuitorii sft ocupă ca ele să aibă un aspect îngrijit, să nu fie năpădite de bălării. Mînuirea coasei, cum se vede, a devenit aici un exerciţiu agreat de gospodari, în timpul liber. Şi, în general, orice muncă fizică în interes obştesc. Aflăm, cu interes, o cifră: anul acesta, gospodarii de aici au descărcat 150 de vagoane de piatră destipată unor lucrări de pavare din raion. Ni se pare mult.... Apoi, după ce aflăm şi altele, nu ne mai mirăm. Au ajutat şi la amenajarea unor terenuri pe două şantiere mari ale raionului , pe bulevardul Geniului şi în microraionul 8 din Drumul Taberei. „Acasă", în circumscripţie, deputatul ne mai arată o propunere devenită fapt împlinit. Pe bulevardul Ghencea existase un vechi local care stătea de cîtăva vreme închis, nefolosit. Acum, acelaşi local, renovat şi modernizat, adăposteşte librăria pe care şi-au dorit-o cetăţenii din cartier. Frumoasă, bine aprovizionată, dată în funcţiune de circa o lună. Şi acestea încă nu sînt toate, dar n-avem de gînd să scriem un roman. Am aflat destule, deocamdată. . Alimentaţia publică in perspectivă (Urmare din pag. 1) nea, la aprovizionarea directă cu băuturi. Ridicarea nivelului de deservire în unităţile de alimentaţie publică este în directă legătură cu nivelul pregătirii profesionale a lucrătorilor. Pe această linie s-a stabilit ca la cursurile iniţiate pe lingă Centrul de învăţămint, să fie cuprinşi în anul şcolar 1905—1906 un număr de salariaţi cu peste 35 la sută mai mare, faţă de anul anterior. Se va trece, apoi, la selecţionarea responsabililor de unităţi şi repartizarea acestora pe localuri în funcţie de pregătirea profesională. Un număr însemnat de tineri vor fi trimişi să urmeze cursurile şcolilor profesionale de specialitate ale M.C.I. împreună cu Comitetul de cultură şi artă al oraşului Bucureşti. Direcţia comercială va efectua o reexaminare profesională a tuturor formaţiilor orchestrale ce concertează în unităţile de alimentaţie publică. Măsurile stabilite, de către Comitetul executiv al S.P.C. şi Direcţia comercială a oraşului Bucureşti, precum şi unele acţiuni ce se vor iniţia pe parcurs, vor duce la îmbunătăţirea activităţii şi deservirii consumatorilor în întreg sectorul alimentației publice locale. Turneul In ţara noastră al echipei feminine de handbal a U.R.S.S. Reprezentativa feminină de handbal a Uniunii Sovietice, care s-a calificat pentru turneul final al campionatului mondial — programat în toamna aceasta în R. F. Germană — eliminînd în preliminarii formaţia Olandei, va întreprinde un turneu în ţara noastră. Handbalistele sovietice îşi vor începe turneul la Bucureşti, unde vor juca la 12 septembrie, în continuare, formaţia oaspete va evolua la Braşov (14 septembrie) şi la Galaţi (16 septembrie). Spectacolul Ansamblului de cintece şi dansuri al Armatei programat pentru ziua de 29.08.1965, orele 19,30 S-A AMÅNAT pentru sîmbătă 4.IX.1965 orele 10,30 tot la Teatrul de vară „23 August“. Biletele vîndute rămîn valabile pentru acest spectacol. ADMINISTRAŢIA magazinelor de desfacere strada 30 Decembrie nr. 62, tel. 15.80.92, caută șofer pentru autoturism. M. FERECATU - TRIPLU CAMPION LA TIR Poligonul Tunari trăieşte în continuare activitatea febrilă a campionatelor republicane, în care anii tirului nostru îşi dispută cu multă dîrzenie titlurile puse în joc. La armă standard 3x20 focuri seniori dinamovistul M. Ferecatu „a mers în notă sa Cunoscută la actualele campionate — foarte bine — cucerind ien cel de-al treilea titlu republican în acest an. Este, desigur, o performanţă demna de toată lauda. Nu mai puţin meritorie este şi Victoria lui Gh. Enache (Steaua), care după un adevărat tur de forţă în ultima manşă la talere aruncate din şanţ a reuşit să învingă în final cu un taler pe fostul lider (după două manşe) M. Ilorescu, întrecerea fetelor la armă liberă, calibru redus 3x30 focuri a fost dominata de Eda Baia (Ştiinţă). Iată campionii desemnaţi ieri: armă standard 3x20 focuri seniori M. Ferecata 563 p; talere aruncate din şanţ Gh. Enache (Steaua) 282 p; armă libera calibru redus 3x30 focuri senioare poziţia culcat Eda Baia (Ştiinţa) 297 p; genunchi Ana Goretti (Olimpia) 284 p, în picioare Elena Nistor (Ştiinţa) 268 p. Trei poziţii Eda Baia 235 p şi pe echipe Ştiinţa 2464 p. întrecerile continuă azi, rămînînd ca mîine să se dispute ultimele probe. - f • - Motociclistii noştri in Iugoslavia Peste două zile vor părăsi ţara, pierind în Iugoslavia, pentru a participa la cîteva concursuri de dirt-track, motocicliştii Al. Şinca, Al. Datcu şi Al. Pop. Sportivii noştri vor lua parte la trei întreceri, programate între 15 şi 12 septembrie în oraşele Zrenianin, Ljubljana și Zagreb. Activitatea orăşenească la fotbal AVINTUL 9 MAI A ÎNVINS PE CHIMIA Pe terenul Timpuri noi s-a disputat meciul restanţă din prima etapă a campionatului orăşenesc de fotbal dintre Chimia şi Avîntul 9 Mai. Desfăşurînd un joc mai bine organizat şi dovedind eficacitate în fazele de finalizare, Avîntul 9 Mai a obţinut victoria cu scorul de 2—0 (1—0) prin punctele înscrise de Baias şi Turlete TOCURILE DIN „CUPA ROMÂNIEI“ LA FOTBAL In faza pe Capitală a „Cupei României“ la fotbal, in ultimele zile s-a disputat o nouă etapă. Cîteva jocuri s-au soldat cu mari surprize, autoarele lor fiind echipe de o valoare modestă dar care și-au apărat șansele cu mai multă dîrzenie : C.F.R.B.T.A. — Luxor 6—0 ; Tipograful — Grivița Roșie 2—1 ; 1C.A.B. — Autobuzul 6—1. Celelalte rezultate : T.U.G. — baromet 6—0 ; Acumulatorul — bar 2—1; Avuntul Pipera — I.S.M. Tr. 2—1; Electromagnetica—Dinamo B 3—1; Viitorul Electronica—Tînărul constructor 2—0 ; Gloria — Aeronautica 3—0; Voința — I.A.R.A. 4—1; Confecţia — Bumbacul 3—6 ; Viscoza — Frigotehnica 2—1 ; Săgeata — Fraga 3—0; A. S. Armata — Metalocasnica 4—1; Zahăr Chitila — Dîmboviţa 2—2 (s-a calificat Dîmboviţa, ea fiind vizitatoare). A ÎNCEPUT ŞI CATEGORIA A II-A ORĂŞENEASCĂ Prima etapă a campionatului orăşenesc de fotbal, categoria a 11 -a, inaugurată duminică, s-a soldat cu următoarele rezultate : seria I : Electroaparataj — Aeronautica 2—1 ; Iuta —I.A.R.A. amînat : C.FR.B.M. — Tracțiunea 2—1 ; A. S. Armata — Sudorul 2—1 ; Monetăria — Tricotajul 2—0 ; Adesgo — Frigotehnica 3—0 — întrerupt în minutul 55 ; seria a II-a : Tînărul constructor — Semănătoarea 2—0 ; C.P.B. — I.T.M. 0—0; I.T.B. — Metaloglobus 4—0; F.R.B. — Viforul 2—0; Viscoza — Turbină 2—0; Metalocasnica — Sticla 2—0; I.S.E.M. Tr. — Spirt Fulger 5—2; Medicina — F.C.M.E. — aminat; seria a III-a : Cauciuc Jilava — Luceafărul 3—3 ; I. C. A. B — Stela 1—1 ; Alimentara T. V. — Flamura roșie 3—2 ; Timpuri noi — Dacia 1—1 ; Talpa — Zahăr Chitin 3—1 ; Radiatorul — Aurora 2—2; Cinematografia — Dezrobirea 7—0 ; Tipograful — Steaua roşie — amînat; seria a IV-a : C.F.R.B.T.A. — U.C.R. 2—0; 1PROFIL — Pasteur 2—0; Icar— Tinereţea 3-1; Construcţia — Agronomia — amînat; Prospecţiuni petrol — IDE.B. 3—3 ; Arta Grafică — Dîmboviţa 0—0. Finalele campionatelor de înot pentru juniori Incepînd de mîine, timp de patru zile, la ştrandul Tineretului se vor disputa finalele campionatului republican de înot, rezervat juniorilor. La întreceri vor lua parte aproape 150 de tineri reprezentînd oraşele : Bucureşti, Sibiu, Reşiţa, Timişoara, Arad, Cluj, Oradea, Galaţi, Ploieşti şi Tîrgu Mureş, în loturile oraşelor respective vor figura o serie de tineri valoroşi. Parte dintre ei, au concurat şi la campionatele seniorilor, recent încheiate. Astfel, vor participa : V. Moraru şi A. Şoptereanu — recordmani la seniori, V. Belea, I. Silaghi, A. Covaci, Ancă Andrei, Dorina Mezinca, Gina Manafu, Cristina Stănescu. Campionatul se va desfăşura dimineţile de la ora 9,30 cînd vor avea loc seriile eliminatorii şi după-amiezile, de la ora 18, cînd vor fi programate finalele. TEATRE CARNAVAL LA TANASE — Teatrul satiric-muzical „C. Tanase", la grădina Boema, ora 20 Circus varieté. — Circul de stat, tel. 11.01.20, ora 20. CINEMATOGRAFE SAMBA — patria, tel. 11.86.25, orele 11.30, 14, 16.30, 19. 21.30 ! Bucureşti, tel. 15.61.54, orele 9, 11.30, 14, 16.30, 19. 21.15 ; Excelsior, tel 18.10.88, orele 9. 11.30, 14. 16.30, 19. 21.30 ; Stadionul Dinamo, tel. 11.03.72, ora 20 ; Grădina Expoziţia, tel. 18.10.88, ora 20 PROCESUL PROFESORULUI WEIR — Republica, tel. 11.03.72, orele 9.15. 12. 15. 18, ; Victoria, tel. 16.28.79, orele 9 45. 12.30, 15.15. 18. 20.45 ; Grivița, tel. 17.08.58, orele 9.30, 12. 15, 18. 21; Grădina Doina, tel 15.87.67, ora 20. BANCA — Carpaţi, tel. 13.92.72, orele 10. 12. 14. 10, 18.15. 20 30 ; Capitol, tel. 16.29.17, orele 9.30, 11.45, 14. 16.30, 18.45. 21, grădină ora 20 ; Floreasca, tel. 12.28.30, orele 01. 13.30, 16. 18.15, 20.30. VIATA DIFICILA — Luceafărul, tel. 15.87.67, orele 9. 11.15, 13.30, 15 45, 18 15, 20.30 ; Festival, tel. 15.63.84, orele 8 45, 11.15, 13 45, 16.15, 18.45, 21.15, grădină ora 20 ; Melodia, tel. 12.06.88, orele 9.30, 12.15, 15, 17.43, 20.30 ; Grădina Progresul, tel. 15.6154, ora 19.45. CUM SE REUSESTE IN DRAGOSTE — Central, tel. 14.12.24, orele 9.45, 12, 14.15, 16.30, 18.45. 21 ; Cultural, tel. 16 25.39, orele 16, 18.15, 20.30 FERNAND COW-BOY — Lumina, tel. 16.23.35, orele 9 30, 11.45, 14, 16.15, 18 30. 20.45. CASA RtCORDI — Union, tel. 13.49.04. orele 14.45, 17,30, 20.30, PROGRAM PENTRU COPII (ora 10) NEVASTA Nr. 13 (orele 11.15, 13.30, 16. 18.30, 21) — Doina, tel. 16.35.38 sălbăticii de pe rîul MORŢII — cinemascop — UNDE NU-I CAP — GRAVURI REVOLUŢIONARE — SPRE CER cinemascop — Timpuri noi, tel 15.61.b), de la ora 10 la ora 21 in continuare roMulus si rEMus — cinemascop - Ciuleşti, tel 17.55 46, orele 15 30. 18. 20.30 ; Bucegi, tel. 17.05.47, orele 10, 12 30, 16. 18.30. 21. grădină ora 20 APORT MUHTAR ! — Cinemascop — Feroviar, tel. 10.20.73, orele 9.45, 11.45, 13.45, 16, 18,15. 20.30 ; Flamura, tel. 23.07 40, orele 18 12, 18. 18. 20. LALEAUA NEAGRA — cinemascop — Înfrățirea între popoare, tel. 17.31.64, orele 10, 12.30, 15.30, 18, 20.30. CRONICA UNUI BUFON - Dacia, tel. 16.26.10 de la ora 9 la ora 13 în continua, apoi orele 15, 17, 19. 21. EVADATUL — cinemascop * Buteşti, tel. 15 62 79, orele 15.30. 17.45 . Moşilor, tel. 12.52,93, orele 15.30 18. UN ŞOARECE PRINTRE BARBATI — Tomis, tel. 21.49.46, orele 9 15, 11.30, 13.45, 16. 18 15. 20.30. grădina ora 19.30. FEMEIA NECUNOSCUTA — Flacăra, tel. 21.35 40, orele 9.30, 12.15, 15.15. 18. 20 45 . Grădina Vitán, tel. 21.39.82, ora 19.45. JUNGLA TRAGICA — Vitán, tel. 21.39.82, orele 16. 18. 20. DATI-MI CONDICA DE RECLAMAŢII — Crîngăși, tel. 17 38.81, orele 16. 18.15, 20.30. PENSIUNEA BOULANKA - Unirea, tel. 17.10.21, orele 16. 18.15, grădină ora 20. UNORA LE PLACE JAZUL — Miorița, tel. 14.27 14, orele 8.45, 11.15, 13.45, 16.15, 18.45, 21.15 ; grădina Moșilor, tel. 12.52.93, ora 20. FIUL CĂPITANULUI BLOOD - cinemascop — Munca, tel. 21.50.97, orele 9.30, 11.30. 14, 16, 18.15, 20.30. XANOSIk — cinemascop — ambele serii — Popular, tel. 35.15.17, orele 16, 19.30. CĂPITANUL DIN TF.NKES — ambele serii — Arta, tel. 21.31.86, orele 15, 18.45, grădină ora 19 30 . Drumul Sării, tel. 3128.13, orele 15 30. 19. UN LUCRU FĂCUT LA TIMP — Cosmos, tel. 351915, orele 16. 18. 20. Progresul, tel 23.94.10, orele 15 30. 18. 20.30. DECORAŢII PENTRU COPIII MINUNE - Viitorul, tel. 11 48 03, orele 16. 18.15 20 30 AMERICA, AMERICA — ambele serii — Colentina, tel 35.07.09, orele 15.30, 19, grădină ora 19.30. PRELUDIO 11 — cinemascop — Volga, tel. 11.9126, orele 9 45. 12, 14.15, 16.30, 18.45, 21. WINNETOU — cinemascop — Rahova, tel. 23.91.00, orele 15 30. 18. grădină ora 20. MARSUL ASUPRA ROMEI - Modern, tel 23.7101, orele 9 30. 11 45. 14, 18.15, 18.45 21. Arenele Libertati, tel. 23.7101, ora 20. RABY MÁTYÁS - Lira, tel. Sl.tt.n, orele 45.30. 17.30, 19 30 JOE LIMONADA — cinemascop — Ferentari, tel. 23.17.50, orele 15.30, 18, 20.30. CINTIND DESPRE ARIZONA - Cotroceni, tel. 13 62 58 orele 16 18.19 20 30. ZIDUL ÎNALT - pacea, tel. 31.32 52, orele 16, 18. 20. BRATARA DE GRANATE - Laminorul, tel. 17.00 50, orele 17.30, 19.30. LOnOriNICEIE VĂDUVE - Grădina Buzeşti, tel. 15 62.79, ora 20. CÎNTIND IN PLOAIE - Grildma Ltra, tel 31.71.71 ora 2015 bufONUl REGELUI ** Progresul* parc, tel. 23.94.10, ora 20. 19.00 Jurnalul televiziunii (I) 19.20 Ştiţi să desenaţi, copil : „Copacul veşnicei tinereţi“, povestire de Mioara Cremene. Desenează Iurie Darie. 19.35 Povestiri din Rubovna: „Spectacolul”. 20.00 Emisiune de teatru : „Logodnicul de profesie se însoară“, comedie de Oldrich Danek, interpretează colectivul Teatrului Mic. In pauză : „Casa Cetate" •— film documentar realizat de Studioul cinematografic „Alexandru Sabia”. In Încheiere Jurnalul televiziunii (II) și Buletin meteorologic. Paga 3-a REZULTATELE CUPA F. R. BASCHET“ Jocurile din „Cupa F. R. baschet", faza pe orăşul Bucureşti se apropie de sfîrşit, urmînd ca în cursul acestei săptămîni să fie cunoscute echipele care se vor califica pentru etapa finală. In cele două etape desfăşurate sîmbătă şi duminică, s-au înregistrat următoarele rezultate: masculin: Progresul — Voinţa 61—45, Steaua — Progresul 83—43, Dinamo — Olimpia M.I. 82—68, Rapid — I.G.H.F. 95—71, Olimpia M.I. — Progresul 70—67, Steaua — I.C.H.F. 89—23, Feminin: Ţesătoriile reunite — Voinţa 20—0 (n.), Rapid — Olimpia 48—32, Progresul — Constructorul 20—0 (n.), Progresul — Rapid 45—32, Olimpia — Voința dublă neprezentare. , ÎNTORS DIN TURNEUL DE LA PARIS TEATRUL SATIRIC MUZICAL „CONSTANTIN TANASE prezintă în zilele de 18 şi 20 septembrie, ora 19:30 LA SALA PALATULUI Spectacolul de revistă prezentat pe scena Teatrului „Olympia“ din Paris cu : Marilena Bodescu, Stela Popescu, Zizi Şerban, Mircea Crişan, Gică Petrescu, Doina Badea, Mariana Bădoiu, Horia Căciulescu, Mihai Ciucă, Al. Lulescu, Trio Calan, Sergiu Cioiu, Nicu Constantin, Anton şi Romică, Fărâmiţa Lambru Grupul folcloric instrumental condus de Benone Damian Corpul de balet al Teatrului „C. Tanase" Solişti : Nella Stoenescu, Marica Negrea, Tudose Martinică, Thury Ştefan, Horvath Lajos, Cornel Patrichi, Beatrice Apostolescu Conducerea muzicală : Gelu Solomonescu Decoruri şi costume : George Voinescu Coregrafia : Oleg Danovschi, Sandu Feyer şi N. Sever Regia artistică : Nicolae Dinescu Biletele se pun în vînzare la casa Teatrului, joi, 2 septembrie MINISTERUL COMERŢULUI INTERIOR Direcţia Generală a Comerţului pentru produse metalo-chimice, mobilă şi materiale de construcţii, strada Matei Milie nr. 10, tel. 15.28.32. Instituie un CONCURS pentru ocuparea următoarelor posturi : Serviciul PIESE DE SCHIMB — 1 şef serviciu (în specialitatea inginer sau economist) ; — 1 inginer principal radio-televizoare ; —■ 1 inginer principal auto-moto ; — 1 inginer principal articole electrotehnice, foto etc. ; — 1 tehnician I electronice ; — 1 tehnician I electrotehnice; — 1 economist principal ; — 1 dactilo principal, Serviciul STANDARDE OMOLOGARE—CALITATE — 1 tehnician I electronist Serviciul CONTROL FINANCIAR INTERN — 1 contabil revizor Serviciul MATERIALE DE CONSTRUCŢII — 1 economist merceolog principal Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile de studii Şi stagiu şi să depună la inscriere următoarele acte : — cerere tip ; — copie legalizată de pe actul de studii ; — copie certificată de pe carnetul de muncă, extras cap IX. Candidaţii pentru ocuparea posturilor de ingineri Vor depune şi memoriul de activitate precum şi lucrările ce le au. Informaţii şi Înscrierile se primesc zilnic intre orele 8—10 pînă la data de 4 septembrie 1965, iar concursul va avea loc in ziua de 10 septembrie a.c. si ÎNTREPRINDEREA „Antrefrig“ București angajează MECANICI frigotehnişti, CANTARAGII, LIFTIERI, ELECTRICIENI, INGINERI tehnologi in industria alimentară sau ingineri frigotehnişti, MAGAZINERI, RECEPȚIONERI produse alimentare. Doritorii Se vor adresa la sediul Întreprinderii din str. Fintinica nr. 36, tramvai 14 pină la statia Fintinica, telefon 35.28.22. ÎNTREPRINDEREA comercială Comaliment, Strada C.A. Rosetti nr. 5 angajează MECANICI case de marcat, gestionari raion produse alimentare și muncitori unitate operativă. Informații suplimentare la tel. 15.44.93. ÎNTREPRINDEREA construcţii montaj nr. 5 — calea Griviţei nr 425 — tel. 18.10.85, angajează pentru şantierele din Capitală. — INGINERI principali constructori, MAIŞTRI constructori, ZIDARI. Mozaicari, zugravi, izolatori si MUNCITORI necalificati. ORGANIZAŢIA comercială locală Aprozar Bucureşti, filiala III Tudor Vladimirescu — Nicolae Bălcescu angajează DACTILOGRAF şi PAZNICI. Informaţii rel. 21.42.87. MINISTERUL Comerţului Interior angajează MECANIC auto avînd 7 ani in specialitate. MUNCITOR calificat II (fochist) avind 4 ani In specialitate. Cei interesaţi se vor adresa zilnic, intre orele 8 si 14 la M.C.I. Direcţia aprovizionării şi administrativă Serv. auto, str. Doamnei nr. 12, etaj IV, camera nr. 27, tel. 15.00.20 , interior 560 INSTITUŢIE centrală angajează economişti cu studii superioare şi stagiu de minimum 4 ani. Informaţii la tel. 17.68.30 CASA de cultură a raionului 30 Decembrie Bucureşti, str. N. Beloiannis 4 (Piaţa Avizei) angajează MECANIC de întreţinere. ANGAJAM muncitor întreţinere instalaţii electrice. Adresat C.E.C. Piaţa Palatului, bloc 10. ANGAJAM ŞOFERI cu o vechime de minimum 5 ani . DACTILOGRAFE principale , PAZNICI. Doritorii se vor adresa pentru informaţii la tel. 15.42.47 zilnic intre orele 7 si 15.