Informatia Bucureştiului, iunie 1973 (Anul 20, nr. 6143-6167)

1973-06-20 / nr. 6159

. lor amenajări în parcul sportiv Dinamo Ieri la amiază, o festivitate la care au fost prezenţi tovarăşii g-rali. Alexandru Dănescu, adjunct al ministrului de interne. Emil Ghibu, secretar al C.N.E.F.S., Tudor Vasile, primvicepreşedinte al C.M.R.E.F.S., activişti ai mişcării sportive, a marcat darea în folosinţă a unei noi construcţii din parcul sportiv Dinamo. Este vorba de o clădire care cuprinde două săli de sport: una, destinată gimnasticii, cu dimensiunile de 34x18 m, utilată cu aparatură modernă (de acelaşi tip cu cea care a fost folosită la J.O. de la München), cu un perete-oglindă şi baie pentru exerciţii de balet; cealaltă sală (dimensiuni 21x18 m) e pusă la dispoziţia luptătorilor şi judokanilor. Clădirea e prevăzută cu o instalaţie de încălzire centrală şi aer condiţionat, dispunînd de vestiare şi duşuri, o cameră medicală pentru refacerea după efort şi o saună. Tot în cadrul parcului sportiv Dinamo s-a dat în folosinţă terenul de fotbal II, complet reamenajat, excelent gazonat şi drenat. Noile baze puse în funcţiune vor aduce o substanţială contribuţie la îmbunătăţirea procesului de pregătire a sportivilor dinamovişti. Sala de gimnastică a fost dată ieri în funcţiune. De azî, tinerii dinamovişti au pus stăpînire pe ea ! • Duminică dimineața i-a Încheiat turneul masculin de baschet pentru calificare in categoria „Onoare“. In ultima zi s-au inregistrat următoarele rezultate I.C.P.A. — Electra 83—67 (64—28) , Automatica — F.C.H. 61—51 (51—16). Obtinind trei victorii in acest turneu, Automatica (antrenor Iuniue Marin) a clă tigat turneul. Cealaltă formaţie calificaţi la categoria :Onoare* este echipe antrenată de testul Internat10* mai Cezar Niculescu — F.C.M.E., clasată pe locul secund. $ In etapa a VH-a (ultima a turului) a campionatului municipal da hochei pe iarbă au fost consemnata rezultatele : Electroaparataj I — Ascensorul 4—5 ; Electra — I.O.R. 10—5 ; Electroaparataj II — Politehnica 4—8 ; I.B.M.E. — Luxor 0—3. Clasamentul : Electra (golaveraj 54—14) 13 p ; Electroaparataj I (45—17) 11 p ; Luxor (31—16) 10 p ; I.O.R. (32—28) 6 p ; Politehnica (29—37) 6 p ; Electroaparataj XI (20—39) 4 p ; Ascensorul (11—39) 2 p ; I.R.M.E. (13—43) 2 p. Returul campionatului Începe la 15 septembrie. a Clasamentele finale ale campionatului categoriei „Promoţie“ Xa popice (echipe masculine) ! seria II Fulgerul 30 p ; Recolta 28 p ; I.O.R. 24 p ; Agronómia 22 p ; I.C.M.I. A P e stadioanele Capitalei vintul 18 p; Solea 16 p ; Semănătoarea 14 p ; Dinamo Victoria 0 p; C.P.B. 0 p ; seria a II-a : A. S. Armata (popice doborîte : 44 266) ; I.B.A. (41 655) 30 p ; Geotehnica 28 p ; C.F.R. Triaj 24 p ; Karomet II 22 p ; I.D.E.B. 18 p ; Centrocoop 14 p ; Iuta, Montorul, Unirea Triaj 10 p ; Instalatorul II, Danubiana 0 p. Echipele Fulgerul şi A. S. Armata au promovat in categoria „Onoare“, în timp ce Dinamo Victoria şi C.P.B., respectiv, Instalatorul şi Danubiana, au retrogradat. Dintre partidele disputate s-a detaşat cea dintre I.O.R. şi Bare Rahova, ambele formaţii avînd nevoie de punctele puse în joc, prima pentru a-şi păstra şefia, a doua pentru a scăpa de retrogradarea în „Promoţie“. Meciul (vizionat de citeva mii de suporteri ai celor două echipe) a fost la discreţia opticienilor, însă — datorită jocului la ofsaid al „berarilor“ — ei nu au putut deschide scorul decit în minutul 40, în continuare. Bere Rahova — cu o apărare masivă şi greoaie — s-a prăbuşit, pur şi simplu, şi I.O.R. a înscris gol după gol, ciştigînd in final cu 6—1 (3—0). Au marcat C. Rădulescu (3), András (2) şi Tîrţău GEORGE MIHALACHE: „Băiatul de ciocolatari ...Am luptat cu adversari corecţi sai incorecţi. Am înfruntat arbitri părtinitori şi mulţimi orgolioase, care noi admiteau ca favoritul lor să fie infrînt. Toate acestea s-au dus pe apa învolburată a amintirii..." Cuvinte ale „băiatului de ciocolată“, fostul triplu campion european de box, Lucian Popescu. Iată insă că din „apa învolburată a amintirii“, publicistul George Mihalache a „pescuit“ o sumedenie de secvenţe din cariera marelui boxer. Cele trei finale de campionat european, nume celebre, meciuri faimoase, se înlănțuie în 125 de pagini de agreabilă lectură ce va incinta nu numai pe iubitorii pugilismului. Ne-am interesat pentru dv. : Bumbacul şi poliesterul într-un amestec reuşit De la bumbac a păstrat permeabilitatea şi moliciunea firului ; de la poliester s-a adăugrit neşifonabilitatea, stabilitatea dimensională, întreţinerea simplă , noul amestec pferit să valorifice fibre sintetice româneşti este, pentru colectivul serviciului creaţie-cercetare al fabricii „Crinul“, un „teren“ deosebit de fertil. Tinara ingineră Paula Ionescu a demonstrat-o, de altfel, în noile contexturi. Ne putem convinge la magazinul fabricii (calea Văcăreşti 29), unde vom intilni o serie de noutăţi pentru femei, bărbaţi şi copii (îmbrăcăminte exterioară — serii scurte — bluze bicolore, gen maieu sau tip sarafan, cu guler şi fără, cu efect de cusătură etc.). O Astronomie de buzunar Mîine la ora 15:01 soarele traversează „ecuatorul ceresc“ trecînd din emisfera sudică în cea nordică. Răsărind la 4,31 h şi apunînd la 20,03 el ne dăruieşte cea mai lungă zi a anului. Apoi, cu încetul, cedează terenul... lunii. Mîine vom rupe cea de a 172-a filă a calendarului, rămînîndu-ne pină la sfirşitul anului încă 193. Solstitiul punctează începutul verii aetronorfice. Poate că măcar acum, capriciile meteorologice vor mai înceta... Mătase şi pai de orez La papetăria „Mihai Eminescu“, am găsit, pe lingă originalele tablouri coreene lucrate în relief, o fermecătoare colecţie de stampe chinezeşti — nu numai din cele pe sistem gravură, ci şi lucrate cu mătase. Este uimitor efectul acestui fir, tors parcă din fuiorul lunii, pe gingaşul pai de orez! O „Titanul“ a obosit Un magazin elegant, special si modern amenajat, etala, cu citva timp in urmă, in condiţii corespunzătoare, un sortiment variat — de la tapet lavabil şi plăci de faianţă, la chiuvete şi metraj de marmoroc. A fost odată — parcă niciodată; acum seamănă a spaţiu de depozitare degradat Cam prea repede a obosit „Titan"-ul din str. Doamnei Gabriela Bucur I INFORMAŢIA BUCUREŞTIULUI Categoria „Onoare" la fotbal I.O.R. aspiră la un loc In divizia C « Şl In ultima etapă, opticienii şi-au onorat titlul . Nici I.C.S.I.Im nu a rezistat Electrei I . Abatorul a încheiat cursa în plasa liderei Bere Rahova şi Acumulatorul vor activa în categoria „Promoţie" Ediţia din acest an a campionatului categoriei „Onoare“ la fotbal a cunoscut un final palpitant, în care incertitudinea — la ambii poli ai clasamentului — a planat pînă în ultima etapă, a 30-a, când, de pildă, I.O.R., I.C.S.I.M. și Abatorul aspirau la titlul de campioană, diair Electra, Chimistul și Bere Rahova sperau — fiecare — să evite poziţia a 15-a — pentru I.O.R. şi Zidaru pentru Bere Rahova. Astfel, I.O.R. a reuşit să cucerească această ediţie a categoriei „Onoare“, pe merit, după ce a dominat net Întrecerea (lideră în 27 de etape din totalul de 30). Succesul, aşteptat... un sfert de secol (pentru că opticienii activează in această categorie de 25 de ani), a fost de data aceasta pregătit cu multă grijă de conducerea tehnică, care a găsit înţelegerea necesară la jucătorii echipei. De notat că toţi componenţii formaţiei sunt salariaţi ai întreprinderii (montatori, strungari tehnicieni), ceea ce a contribuit la o legătură sufletească In plus şi că tehnicianul Stere Popescu (ajutat de C. Malski) funcţionează ca antrenor din 1961 după ce, timp de şase ani, a fost jucător tot la I.O.R. I.C.S.I.M., a pierdut cu 2—1 In faţa Electrei, care avea neapărată nevoie de două puncte, pentru a nu retrograda. Abatorul, invinglnd cu 2—1 pe C.P.B., a făcut, rocadă cu I.C.S.I.M. Cu scorul de 2—1 au mai clştigat Automatica In dauna Agronomiei si Chimistul In partida cu Granitul. UREMOAS a dispus cu 3—1 de Vîscoza şi Vulcan — cu acelaşi rezultat — de Maşini unelte, în sfîrşit. Prefabricate a terminat la egalitate, 1—1, cu ultima clasată. Acumulatorul ! In urma acestor rezultate, I.O.R. a devenit campioană a Capitalei cu dreptul de a lua parte la barajul pentru promovarea în divizia C. In timp ce Bere Rahova si Acumulatorul au retrogradat în categoria „Promoție“. D. Porumbacu 1. I.O.R. 2. Abatorul 3. I.C.S.I.M. 4. Automatica 5. Prefabricate 9. INKEMOAS 7. Mașini unelte 8. Vulcan 9. Agronomia 10. Vîscoza 11. Granitul 12. C.P.B. 13. Electra 14. Chimistul 15. Bere Rahova 16. Acumulatorul 30 15 30 15 30 14 30 11 30 9 30 12 30 8 30 13 30 10 30 13 30 10 30 9 30 11 30 9 30 6 30 3 10 1 9 6 9 7 11 8 14 7 8 10 15 7 6 12 10 10 5 13 8 12 10 11 5 14 8 13 11 13 9 18 44-30 40 37-26 39 40- 21 37 33- 30 33 27- 20 33 36-36 32 29-29 31 53-51 30 28- 28 30 46-39 29 31- 33 28 32- 34 23 41- 46 27 34- 43 28 36-49 23 17-60 15 Lotul echipe campioane, I.O.R., reunit după succesul din ultima etapă. De la stingă la dreapta. In picioare : V. Marin, I. Tincu, C. Rădulescu, Stere Popescu (antrenorul echipei), Gh. Tirţău, T. Tache, C. Nedelea, Şt. Petcu (preşedintele asociaţiei sportive), C. Sandu , în rindul de jos : Gh. Tudorache, Gh. Andraș, I. Adrian, Lică Călin (căpitanul echipei: Ion Gheorghe, V. Verşanschi, M. Rădulescu, T. Vâsli. Investiţia de inteligenţă tehnică rodeşte in economii valutare (Urmare din pag. I) lucrau în R.F.G. şi abia apoi ajungeau în ţară. Ne-am zis, atunci, s-o tăcem noi". „Cu prima bucată am avut mai mult de furcă — intervine Dumitru Vasilescu, strungar la mecanică grea. Nu aveam scule corespunzătoare pentru prelucrarea unui metal atît de dur Am chibzuit cîteva zile, ne-am confecţionat sculele de trebuinţă şi, schimbînd reglajul avansurilor la ethos, am reuşit s-o facem tot atît de bună ca cea venită din străinătate, ba chiar mult mai repede". într-adevăr n-a fost uşor. Fiecare utilaj, fiecare reper ridica o problemă nouă, dar de fiecare dată rezolvată cu pricepere şi operativitate. în acest fel, iniţiativa a devenit realmente o preocupare permanente in munca ce se desfăşura pentru realizarea exemplară a planului şi a angajamentelor asumate. Succesele obţinute in anul trecut i-au determinat pe oameni să tindă spre mai bine, spre autodepăşire. ÎN ACEST AN EI ŞI-AU PROPUS SA RIDICE „ȘTACHETA ASIMILĂRILOR L LA 8 MILIOANE LEI VALUTA, ÎN PREZENT JUMĂTATE DIN ACEST ANGAJAMENT FIIND REALIZAT. Fiecare ne-am pus o întrebare elementară de conştiinţă — ne relata inginerul Viorel Ifrim, şeful secţiei a II-a mecanică. Oare priceperea şi inteligenţa noastră sînt mai prejos decît ale altora? Răspunsul îl găsiţi in cele 14 tipuri de piese de schimb, în cele 120 de repere de la Presa velco, sau în nenumăratele utilaje pe care le-am realizat pînă acum şi pe care ie socotim abia un început. Cînd trezorul Stan Neacşu s-a angajat să execute cama pentru maşina automată de tăiat şi transportat cărămizi, mulţi l-au privit cu neîncredere. Cum să faci o asemenea piesă pe freză, cind orice lucrător ştie că ea nu se poate realiza decit pe o maşină de copiat, utilaj de care noi nu dispunem? Rezultatul ? Nu numai că Neacşu a reuşit, dar piesa a fost incomparabil mai bună decît modelul de referinţă, din import. Cu asemenea exemple m-am întîlnit in fiecare sector de activitate. Am discutat cu Matei Marius, inginer principal la serviciul proiectări. „Atunci cînd începem proiectarea unui nou produs, ne gindim nu numai la făptui că el trebuie să contribuie la reducerea importului, dar că produsul respectiv este așteptat de beneficiar, așa că tindem să-i reducem timpul de fabricaţie. Nu cred că există mulţumire mai mare decât satisfacţia de a realiza ceva după propria concepţia“. Pe maistrul Andrei Donat, secretarul organizaţiei de bază din secţia montaj, secţie din care a pornit iniţiativa, l-am găsit Împreună cu şefii de brigadă intr-o aprinsă discuţie asupra carelor de răcire care trebuie livrate Fabricii de materiale izolante-Berceni. „Trebuiau importate, dar ne-am angajat să le realizăm noi. Primele piese au fost trimise, iar celelalte le vor urma încă înainte de împlinirea termenului. E în joc nu numai grija faţă de beneficiar, dar şi mindria noastră de meseriaşi. Căci la noi cuvîntul e cuvînt !“ ...Aşa s-au născut aici ideile, aşa s-au născut realizările. Din talentul şi din gîndirea vie a tehnicienilor, muncitorilor, inginerilor şi proiectanţilor care aşază autodepăşirea sub semnul unei norme de conduită profesională. • COMENZILE PENTRU ÎNCĂLŢĂMINTE ORTOPEDICA pot fi făcute la unităţile din calea Victoriei nr. 101 şi şoseaua Ştefan cel Mare nr. 146, Intre orele 8—12 si 16—20. • In aceste zile, la „SEMĂNĂTOAREA*, a ramait pe banda de montaj un mare lot de combine Gloria C II destinate unui nou beneficiar extern. Este încă o confirmare a competitivităţii utilajelor agricole pe care ie realizează colectivul acestei Întreprinderi — utilaje aceptate printre cele mai bune din lume (de menţionat că Întreaga producţie a «ermănătorilo» de precizie SPC 6 este destinată, în acest an, exportului). Pentru a-şi menţine poziţia cîştigată, muncitorii, tehnicienii şi Inginerii acestei întreprinderi depun eforturi susţinite, răspunzind cu operativitate cerințelor crescinderi beneficiarilor. Bilanțul la zi consemnează astfel depăşire planului de export cu aproape 1 milioane lei valută. .CIRCUITUL DE MARŞ P.T.T. Tradiţionala competiţie internaţională de marş „Circuitul P.T.T.“ se va disputa duminică, pe străzile Capitalei (cu plecări şi sosiri in faţa Palatului Telefoanelor). La întreceri. In afara celor mai buni mărşăluitori din Romania, vor participa sportivi din U.H.R.S., Polonia, Cehoslovacia, Ungaria, Grecia, Bulgaria şi Italia, startul In cursa internaţională (distanţa 30 km) va a dat la ora 1.SO. In afara acestei probe se vor mai disputa Întreceri pentru juniori categoria III (3 km, start ora 8), Juniori cat. III (10 km, start ora 8.40) și o cursă pentru factorii poștali (3 km, start ora 9). INDISCREŢII . Clubul Rapid, după cum se ştie, va împlini anul acesta o jumătate de veac de la înfiinţare. Printre actualii antrenori ai sportivilor feroviari exista oameni ce împlinesc şi ei — sau se apropie — de un sfert de veac de activitate la Rapid : Dumitru Hîtru (lupte), Constantin Vasiliu (polo), Gheorghe Stănel (atletism). Biroul comisiei municipale de fotbal luînd in discuţie rezultatul meciului U.C.R. — Dinamo Victoria (10—0) — amintit de noi într-un recent articol — a ajuns la concluzia că au existat împrejurări obiective care au determinat înregistrarea unui scor ce păruse neverosimil de mare. Totuşi, apreciind că acest rezultat nu onorează asociaţia dinamovişti, forul municipal a recomandat conducerii echipei luarea unor măsuri energice Împotriva jucătorilor care au dovedit delăsare în meciul respectiv, precum şi o Împrospătare cu elemente tinere a lotului, până la data de 15 august (altfel echipa nu va fi admisă în noul campionat). M Câteva panduri , CA INVITATA A CLUBULUI PROGRESUL, se află în Capitală echipa de Juniori a clubului Csepel Budapesta. Tinerii fotbalişti maghiari vor juca astăzi, de la ora 17.30, pe stadionul Progresul, cu echipa Şcolii sportive nr. 2, iar vineri, de la aceeaşi oră, cu formaţia de Juniori Progresul. • IN CADRUL CAMPIONATELOR municipale de atletism se dispută următoarele Întreceri azi, pe stadionul de la centrul 23 August, tetratlonul pentru copil categoria a II-a ; mîine și vineri, de la ora 16, pe stadionul Tineretului, campionatele pentru juniori II și divizia B (seria a VI-a). (Urmare din pag I) O contribuţie însemnată la realizarea acestor obiective, în special la amenajarea parcului din cartierul Drumul Taberei, au dat-o salariaţii întreprinderilor şi instituţiilor din sector, precum şi locuitorii din cartiere. Astăzi, în sectorul nostru zonele verzi totalizează peste 219 ha. Cetăţenii iau parte cu acelaşi entuziasm şi la executarea altor locutorii — realizarea angajamentelor este uneori îngreunată, ca urmare a dezinteresului unor cetăţeni şi deputaţi. Aşa e cazul acelor locuitori care, deşi s-au angajat să sprijine eforturile privind dotarea propriilor cartiere, nu-şi onorează cuvîntul, aşteptind ca totul să le vină de-a gata. De pildă, pe şoseaua Giuleşti- Sîrbi, este prevăzută construirea unor noi trotuare. Comitetul executiv a asigurat materialele necesare, dar foarte puţini au fost locuitorii ce au contribuit efectiv la realiza- Un plus de frumuseţe fiecărui cartier, fiecărei crări cu caracter edilitar. Pe străzile Castanului, Cpt, Hubert, Lămbului etc. ei au contribuit la introducerea conductelor de canalizare. La propunerea cetăţenilor, pe multe străzi din cartiere se desfăşoară o intensă activitate pentru construirea de noi trotuare din dale — ne-a relatat tov. Dan Lache, şeful serviciului de îndrumare a activităţii obşteşti. In această muncă s-au evidenţiat numeroşi deputaţi, ca Ştefan Mihail Marius (circumscripţia 78), Florea Udrişte (circumscripţia 65) etc. Suprafaţa trotuarelor noi este de peste 5 zi0 mp. Pînă la sfirşitul anului ea va spori la 6 300 mp. Dar , aşa cum ne-aţi spus internarea acestui obiectiv. Şi unii deputaţi se complac într-o atitudine de expectativă. De pildă, Tinea Toma, deputată în circumscripţia 82, nici nu ştie ce lucrări s-au efectuat pe bd. Uverturii, porţiunea dintre străzile Conductei şi bd. Apusului. La fel, sunt foarte rar întilniţi în circumscripţii şi deputaţii Maria Bujor (circumscripţia 39), Radu Druţă (circumscripţia 79) etc. Antrenarea fiecărui deputat, a fiecărui cetăţean la rezolvarea treburilor obşteşti se impune cu stringenţă. Pentru că realizarea angajamentelor asumate in întrecerea patriotică, în scopul continuei înfrumuseţări a oraşului depinde de munca noastră, a tuturor. g® psm mss b@ msm assa gssh mm mm o esess bssh ssess sssra am raasi INSTITUTUL DE STUDII Șl PROIECTĂRI TEHNOLOGICE PENTRU UZINE DIN INDUSTRIA ELECTROTEHNICĂ Șl ELECTRONICĂ „ELECTROUZINPROIECT“ bd. Kalinin nr. 18, sectorul 1 , București Angajează prin CONCURS SAU EXAMEN cu îndeplinirea condițiilor de studii și stagiu, conform Legii nr. 17/ldll* Ingineri proiectanţi, în specialităţile : •— tehnologia construcţiilor de maşini ; — maşini şi aparate electrice ; — electrotehnică ; — electronică ; — instalaţii ; — mecanică ; — utilaje ; Tehnicieni principali devize ; Calculatori principali devize ; Economişti principali, în specialitatea 1 — economie industrială ; Traducători de limba engleză 2 Traducători de limba germană. Şofer pentru microbuz ; Mecanic întreţinere maşini copiat şi multiplicat 1 Electrician întreţinere. Relaţii suplimentare la sediul Institutului, biroul personal, 33.23.22, sau 33.00.50, Interior 245. Proiectanţi, in specialităţile : — tehnologia construcţiilor de maşini ; — maşini şi aparate electrice ; — electrotehnică ; — electronică ; — Instalaţii ; — mecanică ; — utilaje ; telefon COOPERATIVA METALO-CASNICA str. Episcopiei nr. 7, sectorul 1, angajează prin concurs în conformitate cu Legea 12/1971, salariaţi care să îndeplinească condiţiile de pregătire şi stagiu pentru următoarele posturi : — ŞEF CONTABIL — CONTABILI PRINCIPALI Concursul va avea loc pe data de 23 iunie 1973, la sediul cooperativei. Concurenţii se vor prezenta cu cererile şi actele de studii în original, precum şi cu cărţile de muncă şi avizul întreprinderilor unde lucrează, la biroul organizarea muncii, pînă la data de 23 iunie 1973. De asemenea, angajează muncitori TURNATORI-FORMATORI, ŞLEFUITORI, STRUNGARI in lemn, DRUKBANKIŞTI, ŞOFERI. Relaţii suplimentare se dau la biroul personal administrativ al cooperativei, telefon 18 81 01. INSTITUTUL DE ARHITECTURĂ „ION MIMCU" ANUNŢA SCOATEREA LA CONCURS a următoarelor posturi didactic: 1. Asistent la catedra nr. I — Istoria şi teoria arhitecturii şi limbi străine, disciplina Limba italiană, poziţia 14. I. Asistent la catedra nr. IX — Structuri, matematici, construcţii, disciplina Mecanică şi teoria structurilor, poziţia 14. 5. Asistent la catedra nr. IX — Structuri, matematici, construcţii, disciplina Matematici, poziţia 15. 4. Asistent la catedra nr. VII — Arhitectură de interior, mobilier şi reprezentări, disciplina Interior, mobilier, reprezentări, poziţia 19. I. Asistent la catedra nr. III — Proiectare de arhitectură „B”, disciplina Proiectare, sinteză (arhitectură, construcţii, sistematizare), poziţia 19. I. Asistent la catedra nr. V — Proiectare de arhitectură „D“, disciplin Proiectare, sinteză (arhitectură, construcţii, sistematizare), poziţia 20. Candidaţii la concurs vor depune la secretariatul Institutului de arhitectură „Ion Mincu“ din Bucureşti, In termen de 15 zile de la publicare acestui anunţ in Buletinul oficial, cererea de înscriere Împreună cu actele în două exemplare, prevăzute de Legea nr. 6 privind Statutul personalului didactic din Republica Socialistă România, publicată în Buletinul oficial partea I, nr. 33, din 15 martie 1969 și In Instrucţiunile Ministerului Educaţiei și Invățămîntului nr. 84539/1969. Concursul se va ţine la rectoratul Institutului de arhitectură „Ion Mincu“ din Bucureşti, in termen de 15 zile de la expirarea termenului de înscriere. Cei care funcţionează intr-o altă Instituţie de invăţămînt superior sunt obligaţi să comunice în scris, rectorului acesteia, înscrierea la concurs. Informaţii suplimentare se pot obţine la secretariatul Institutului de arhitectură „Ion Mincu“, tel. 13.80.80. ŞCOALA DE ŞOFERI AMATORI BUCUREŞTI VINDE prin virament sau numerar pl.se auto Hillman, Warszawa JOS, Fobeda, Moskvici, Trabant, Wartburg, Fiat, Rover, Mercedes, rulmenţi şi cuzineţi, diferite dimensiuni. Informaţii suplimentar la tel. 11.67.80 sau 11.67.89, CASA DE AJUTOR RECIPROC A PENSIONARILOR sectorul 3. Invită pe membrii săi și pe membrii familiilor lor I® spectacolul cu opereta „Suzana“ de Gilbert prezentat de Teatrul de operetă în ziua de luni 25 iunie 1913, ora 19.30, la Teatrul de vară 23 August (str. Arh. Hir- Jeu nr. 57). Accesul se face cu tramvaiele ÎS, 23, 24, 26, 27, staţia Piaţa Muncii. Invitaţiile se pot ridica zilnic de la sediul C.A.E.P., sector 3, bd. Gh. Dimitrov 146, intre orele 9—13 şi 11—19. Pag. a 3-a I.M.C. 7 NOIEMBRIE •far. Gherghițel nr. 9, sectorul 1, Colentina, livrează imediat pe bază de comandă către întreprinderi socialiste și cooperative orice cantitate de CAHLE PENTRU SOBE de teracotă angobate, de calitate superioară. UZINA MECANICA A AGRICULTURII SI INDUSTRIEI ALIMENTARE A calea Ciuleşti nr. 1, sectorul 7, angajează absolvenţi ai şcolii generale PENTRU CALIFICARE prin cursuri de scurtă durată (8 luni) organizate conf. H.C.M. Ut. 2105/69 în meseriile : — strungar — ajustor — rectificator — lăcătuş Se primesc candidaţi şi din comunele din jurul oraşului Bucureşti, pe distanţa de 50 km. Angajează : — compresorişti categ. 2—6, — electricieni categ. 7—6, — electrostivuitorişti categ. 1—4. Relaţii suplimentare, la biroul salarizare-învăţămînt, tel. 49.42.45, int. 98. a obiecte, bani, bijuterii în valoare de 32.500 lei , „bilanțul" celor opt furturi săvîrșite de Costel Iordănescu (20 ani , Comuna Racovițeni — Buzău), din apartamente situate în Drumul Taberei. Cîteva amănunte : C. R. a fost eliberat din penitenciar — unnde executase o pedeapsă tot pentru furt , în ziua de 20 ianuarie a.c. la 25 ianuarie, şi-a reînceput activitatea infracţională , la 5 aprilie a fost descoperit şi arestat. Paraschiva şi Gregoriu Pop (str. Glucozei nr. 46) l-au acuzat pe Marin Anghel (str. Carnagii nr. 3) că i-a înşelat cu 24 000 lei, bani pe care i-a primit în schimbul promisiunii că le va face rost de niște materiale de constructii. In sprijinul reclamatiei, au adus si mărturiile lui Nicolae Buturugă (str. Nicolae Iorga nr. 53) si M. Neagu (str. Arionoaiei nr. 30), care au afirmat că ar fi văzut cînd M. A. a primit banii. S-a dovedit că totul a fost o înscenare, aşa încît cei de mai sus vor fi judecaţi pentru denunţare calomnioasă şi respectiv mărturie mincinoasă. Cît priveşte pe Marin Anghel, e tot atît de adevărat că nici el nu e imaculat: a fost prins făcînd trafic cu monede de aur... e în ultimele 24 de ore, în Capitală s-au înregistrat 58 de accidente rutiere, soldate cu avarierea a 53 de maşini şi rănirea a 5 persoane. Cauza, ca întotdeauna — neatenţia şi nerespectarea regulilor de circulaţie. Aşa de pildă, azi la ora 8, pe bd. Gh. Gheorghiu-Dej, patru autoturisme au fost antrenate — datorită nerespectării distanţei de siguranţă — într-o tamponare în lanţ. P. S. (14 ani str. Virgil Pleşoianu nr. 43), N. V. (14 ani, str. Costache Sibiceanu nr. 15) şi, alţi cîţiva copii, găsiţi vagabonded fără rost pe străzi, au fost încredinţaţi părinţilor. Aceştia s-au angajat să-i supravegheze mai îndeaproape, îşi vor respecta oare — de-acum, cel puţin — nu numai cuvîntul, ci ţ obligaţiile părinteşti ! ÎNTREPRINDEREA ÎNTREŢINERII CLADIRII MINISTERULUI TRANSPORTURILOR ŞI TELECOMUNICAŢIILOR, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 8, angajează TIMPLARI manuali de întreţinere şi ELECTRICIENI instalatori cu domiciliul stabil in Bucureşti. ÎNTREPRINDEREA „Nufărul" cu sediul în Bucureşti, bd. Păcii nr. 187, sectorul 7, tramvaie 13, 25 autobuzul 74, staţia UREMOAS, tel. 46.00.40, int. 6, angajează TINICHIGII auto, TRACTORIST rutierist, FOCHIŞTI autorizaţi. ÎNTREPRINDEREA de instalaţii şi montaje, str. Fintînica nr. 41, sectorul 3, angajează MACARAGU auto, ELECTRICIENI bobinatori maşini electrice categ. 3—5, ELECTRICIENI reparaţii grupuri electrogene şi agregate sudură categ. 4—6, MECANICI Diesel categ. g, VOPSITORI auto, TINICHIGII auto, CONDUCĂTORI auto categ. C, D, E. CENTRALA industriei confecţiilor Bucureşti, secţia mecanică, angajează TÎMPLARi mecanici şi manuali, muncitori în formare pentru această meserie, STRUNGARI, FREZORI, LĂCĂTUŞI, AJUSTORI. Informaţii suplimentare se dau la sediul întreprinderii din bd. Armata Poporului nr. 7, sectorul 7, C.P.V.L.F. Brăneşti, judeţul Ilfov, tel. 175—183, mijloace de transport autobuz Bucureşti — Brăneşti (20 minute), angajează RECEPŢIONERI produse diverse, cu îndeplinirea următoarelor condiţii : absolvenţi ai liceelor de specialitate cu profil economic, absolvenţi ai fostelor şcoli medii de specialitate economică, absolvenţi ai şcolilor de cultură generală de 7,1 ani şi cel puţin 2 ani în funcţii economice medii, cu alte funcţii similare, pe baza verificării cunoştinţelor economice. CONDUCĂTORI auto, condiţiile de angajare sunt cele prevăzute In Legea nur. I/971 şi Legea ar« mii»«