Magazin Sălăjean, iulie 2008 (Anul 13, nr. 123-145)

2008-07-24 / nr. 140

Dacă-i ordin, cu plăcere (frățească) Preoților ortodocși le este interzis să slujească împreună cu preoții greco-catolici Permanența Centrului Eparhial al Episcopiei Sălajului, prezidată de către Preasfințitul Petroniu Florea, din data de 15.05.2008, a luat măsuri pentru întărirea disciplinei și activității pastoral-misionare și administrative din cuprinsul eparhiei. _________________________________________________________________________________________ pagina 3 angajeaza pe perioada vacantei -elevi și studenți pentru vânzare presă Relații la sediul redacției sau latei. 611364 Nouă localități Precipitațiile căzute în noaptea de marți spre miercuri au creat probleme în numai puțin de nouă localități din județul nostru. Vina pentru neplăcerile create de apă nu ar trebui dată numai pe mama natură ci și pe lipsa sau proasta canalizare a unor artere de circulație, la care se adaugă lipsa sau colmatarea șanțurilor de scurgere de pe marginea drumurilor. pagina 12 Doi pe un loc pentru PDL Sălaj, la alegerile parlamentare Ținând cont că în Sălaj au fost „decupate" șase colegii uninominale, rezultă că democrat liberalii ar putea avea doi candidați pe loc pentru alegerile parlamentare. pagina 2 Președintele PNL Sălaj, Radu Căpîlnașiu, la “Rotisorul politic”: “Zalaul poate fi capitala euroregiunii de Nord-Vest“ [OCUPABILE I IMEDIAT] pagina 4 /Apartamente Tuj IS prăfcte între] iinformatii.ta.tei^ 1730563116 Zona Bridet, str.Corneliu Coposu nr.VaoD (lângă LUKOIL) ii U ttârâlâ Ne minmim Numele................................ Prenumele.......................... Adresa.................................. Trimite talonul de mai sus la OPI - CP5 sau depune-l în căsuțele pentru anunțuri „Magazin Sălăjean” și poți câștiga săptămânal 2 consultații oftalmologice gratuite la OPTISAN str. Pietriș bl. D31, sc. A, Zalău, tel. 612229. Consultanța oftalmologică și optică medicala Ca standarde europenei www.optisan.ro Câștigătorii concursului de săptămâna trecută sunt: • Ciurean Maria, Zalău, str. Pictor loan Sima nr. 3, bl. P3, ap. 20/4 • Hari István, Meseșenii de Jos nr. 86