Magazin Sălăjean, iulie 2010 (Anul 15, nr. 124-145)

2010-07-22 / nr. 139

Romii din Românași luați pe sus de mascați Mai multe echipaje de mascați au descins în forță, ieri dimineață, în comunitățile de etnie romă din comuna Românași, luându-i prin surprindere pe cei abia treziți din somn. Nouă persoane suspecte în mai multe dosare penale au fost ridicate de la domiciliu în vederea audierii, rezultatul final al acestui demers al autorităților sălăjene urmând să fie cunoscut astăzi. pagina 2 Reducerile bugetare vizează și angajații inspectoratelor școlare Pe lângă cei 15.000 de profesori din sistemul de învățământ românesc care vor fi disponibilizați, Ministerul Educației își îndreaptă atenția și spre o parte din angajații inspectoratelor școlare județene, care urmează a fi concediați până cel târziu la data de 1 septembrie. pagina 2 Cazurile speciale de admitere la liceu se rezolvă mâine în cursul zilei de mâine, începând cu ora 9, au loc înscrierile pentru un loc în clasa a IX-a în cazul elevilor care se află în situații speciale, precum: situații medicale speciale, schimburi de elevi, distribuire sau redistribuire pe locuri rămase libere, pentru apropiere de domiciliu sau corectarea unor erori de transcriere în baza de date computerizată a opțiunilor completate de elevi. Ședința publică va avea loc în sala festivă a Colegiului Național "Silvania" Zalău. pagina 3 A. In acest an, Lucrări de 5,5 milioane de euro vor demara pe Valea Agrijului Lucrările pentru introducerea rețelelor de apă și canalizare în trei comune de pe Valea Agrijului - Agrij, Buciumi și Românași - vor fi demarate în acest an, ne-a declarat primarul primei comune amintite anterior, Pamfil Berar. Firmele interesate să preia realizarea proiectului în valoare de 5,5 milioane de euro au depus oferte, în cadrul licitației publice organizate în acest sens, iar câștigătorul se va afla în perioada următoare. mmmsuamem^mmuuummauummusummmmmamumooa pagina 3