Magazin Sălăjean, ianuarie 2011 (Anul 16, nr. 1-19)

2011-01-05 / nr. 1

2010) anul marilor proiecte Anul care a trecut, a însemnat pentru Sălaj, promovarea, contractarea și implementarea unui însemnat număr de proiecte și investiții, pentru infrastructură, patrimoniu și domeniul social. Tiberiu Marc, președintele Consiliului Județean Sălaj, se declara "mulțumit" că toate proiectele realizate la nivel de județ sunt în curs de implementare, în faza de precontractare ori în curs de evaluare. pagina 2 Citește astăzi știrile de mâine! Accesează ediția on-line 9 a cotidianului nostru Site-ul cu știri în timp real, alături de informațiile 9 din ediția tipărită. Nu citi mâine ce poți citi azi! pta Unirii (în spatele Prefecturii] Academia Română. Bursă postdoctorală pentru Camelia Burghele Cercetătorul științific dr. Camelia Burghele de la Muzeul Județean de Istorie și Artă Zalău a fost admisă la concursul pentru acordarea burselor postdoctorale în cadrul școlii „Valorificarea identităților culturale în procesele globale", contract finanțat prin Fondul Social European (Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013), partenerul principal în proiect fiind Academia Română. pagina 2 Stimulente în natură și bani pentru medicii din mediul rural Guvernul României a dat undă verde unui nou pachet legislativ în Sănătate, prin care este continuată reforma și eficientizarea acestui sector; în premieră, începând cu acest an, contractul cadru va reglementa condițiile acordării asistenței medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru doi ani. pagina 3 Anul trecut. Peste 3.000 de "noi" șoferi în Sălaj Peste 3.000 de sălăjeni au devenit șoferi, anul trecut, după ce au fost declarați "Admis" la examenul în vederea obținerii permisului de conducere, în timp ce alți 632 au devenit șoferi profesioniști. pagina 3 Construim tot mai puțin Sălăjenii se încumetă tot mai greu să investească în construcții. Potrivit informațiilor furnizate de Elena Mureșan, director al Direcției Județene de Statistică Sălaj, luna noiembrie s-a situat pe un trend descrescător al autorizațiilor de construire pentru clădiri rezidențiale acordate la nivel de județ. pagina 5 încă patru microbuze școlare pentru Sălaj Patru microbuze școlare au fost cadoul de Anul Nou primit de conducerea a patru unități de învățământ din județul Sălaj pentru transportul la și de la școală al elevilor din aceste școli. pagina 5 FC Silvania se retrage din Liga a II-a Situată pe ultima poziție în clasament și rămasă fără o serie de jucători titulari, echipa simleuană pare să nu mai aibă soluții pentru returul campionatului. pagina 7