Magazin Sălăjean, februarie 2011 (Anul 16, nr. 20-39)

2011-02-01 / nr. 20

l Cotidian de informație, opinie și publicitate Primul deces din cauza gripei AH1N1 în Sălaj Cu toate că autoritățile din Sănătatea sălăjeană comunicau, la finele săptămânii trecute, că în județ nu s-a înregistrat nicio suspiciune de gripă, darămite vreun caz confirmat, ieri Ministerul Sănătății a anunțat, într-un comunicat de presă, lista județelor care au avut asemenea îmbolnăviri în acest an. Sălajul apare cu un deces la activ, cauzat de virusul AH1N1. pagina 2 Marcel Târle este noul director executiv al Rematului Fostul sportiv de performanță ne-o să semneze contractul în această semnăm contractul", a precizat dezvăluit că s-a înțeles deja cu cei săptămână. "Ne-am înțeles și Târle, din conducerea Rematului, urmând urmează ca în această săptămână să pagina 6 Zeci de elevi sălăjeni au pierdut bursa socială din cauza absențelor . Aproximativ 50 de elevi din județul Sălaj, incluși în programul social "Bani de liceu", au pierdut sprijinul financiar lunar în valoare de 180 de lei din cauza absențelor de la școală. Iar odată sistată, bursa este pierdută pentru tot anul. pagina 2 Anul trecut, în Sălaj. Sute de morți și răniți în accidente rutiere Aproximativ 200 de persoane au fost grav rănite iar alte 33 au decedat în urma accidentelor de circulație produse în cursul anului trecut pe drumurile județului Sălaj. Viteza și neasigurarea la schimbarea direcției de mers sunt principalele cauze ale producerii acestor evenimente nefericite în trafic. pagina 3 Proiect pentru o stațiune turistică de lux la Hida O stațiune turistică de lux, a cărei piesă de rezistență va fi un teren de golf la standarde internaționale, dar care va include și un centru spa, terenuri de fotbal, tenis și bazine de înot, se preconizează să fie realizată în Sălaj, lângă localitatea Hida, investiția aparținând unei companii irlandeze și fiind estimată la 250 milioane de euro. pagina 3 Descoperim Sălajul: Puntea de piatră, undeva, lângă Borza în față, colorată straniu în portocaliu de razele soarelui, o stâncă de vreo 20 de metri străjuiește intrarea în micul canion din fața noastră. în stânga, valea duce către intrarea unei peșteri surpate, acolo unde am mai fost cândva, și unde voiam să ajungem și acum. Totuși, o iau la dreapta și îi chem și pe ceilalți după mine. pagina 4 Explozie de viroze și pneumonii la Urgență pagina 7