Magazin, ianuarie-iunie 1995 (Anul 38, nr. 1-26)

1995-01-05 / nr. 1

RĂZBOAIELE SISTEMULUI "Wяпк в nSÄC Ж-J* JHк М [UNK]т. € [UNK]% Цunoașterea, fie și empirică, a legilor războiului modern de pe Pămînt. II impune observația că și în Sistemul Solar ele sunt cam aceleași, cu deosebirea că în ultimul caz armele diferă, dar și spațiile de desfășurare. Ne aflăm în Cosmos, și nu pe o planetă. Prin saharieni, Legile Universului ar fi urmat să fie folosite în sens negativ; în acele timpuri ei trăiau încă pe unul din planurile subtile ale Universului tridimensional. Dar după ce au văzut că nu reușesc să-și impună ..ideologia" în cadrul Confederației Galactice, conducătorii saharieni în frunte cu Satana au decis să pornească războiul galactic prin ceea ce azi am numi „atac surpriză". Contele vizualizează un fel de adunare a principalelor rase ale Căii Lactee, la care a fost invitat și Satana. Aici au sosit și Seniorii Luminii, o categorie deosebită de luptători galactici, care aveau rolul de a menține ordinea și pacifismul în întreaga galaxie. Contele reține că Satana a sosit însoțit de o mare flotilă de nave echipate de război, și a atacat planeta unde avea loc adunarea. A pătruns pînă în mijlocul adunării declanșînd o adevărată tragedie. Nu au supraviețuit acestui atac decît două ființe: conducătorul Consiliului Confederației, Marele Consilier, și cel mai în vîrstă dintre acei Seniori ai Luminii. O lamă de lumină concentrată, asemenea unui laser, era arma acestor Seniori. Acest ultim Senior avea să fie identificat în Biblie cu arhanghelul Mihail, cel care s-a luptat cu balaurul, conform textelor canonice. Contele menționează că abia acum are voie să comunice aceste informații, și că i s a permis ca modalitatea prin care o face să fie aceea accesibilă oamenilor, culturii lor, modului lor de înțelegere... Despre Arhitectura Universului ieșim puțin din spectrul informațiilor mediumnice pentru a reintra în Univers prin matematică. Contele știe că arhitectura Universului se bazează, în special, pe numărul de aur, care este 1,61. Pentru a lămuri cititorii despre acest număr și funcția lui în mișcarea cosmică, se poate demonstra:prima planetă a sistemului este Mercur, aflată la o distanță medie de Soare de 57,9 milioane de kilometri. împărțind acest număr la 1,61, aflăm distanța limită la care o planetă poate gravita fără să fie atrasă ireversibil și să se „prăbușească" în Soare: 35 milioane kilometri. Apoi înmulțind 57,9 cu 1,61, obținem 93,20 de milioane kilometri, cifră foarte apropiată de calculele actuale - 108 milioane kilometri. Aceasta este distanța medie a planetei Venus, față de Soare, înmulțind cifrele obținute, cu 1,61, pentru toate celelalte planete, vom obține valori apropiate de valorile obținute în secolul douăzeci de către oamenii de știință. Totul se poate realiza cu un simplu calculator de buzunar, într-un singur caz este necesar pătratul lui 1,61, și anume, după ce trecem de planeta Marte, întrebarea este: Care dintre cele două paralele este corectă? Răspunsul este: Cea bazată pe cifra de aur, 1,61. Valorile calculate de oamenii de știință sînt valabile și corecte numai pentru un interval care a început cu 10 - 12 mii de ani în urmă, dar nu sînt cele adevărate la scara întregii evoluții. Revenind la războiul sistemului solar, saharienii au sosit în acest loc al cosmosului acum 15 milioane de ani, iar acțiunile și influențele lor negative au avut efect asupra orbitelor planetare, însăși știința acceptă azi că planeta Pămînt a suferit mai multe modificări de orbită. Așadar, adevăratele distanțe dintre planetele sistemului solar se bazează pe numărul de aur! Nu întîmplător cele opt planete - în afară de Pluton, sînt așezate în această ordine... Sistemul solar ca ființă vie în vechile texte Pămîntul era denumit Geea, și era considerat o entitate spirituală de tip feminin. Dar și celelalte planete din sistem reprezintă niște entități de tip spiritual. Din punctul de vedere al astrologiei ezoterice, guvernatorul ezoteric al lui Mercur este Neptun. Astronomic, Neptun este penultima planetă din sistemul solar, pe cînd Mercur este prima, între Mercur și Neptun distanța medie este de 4440 milioane kilometri, împărțind distanța medie față de Soare, a lui Neptun, la aceeași distanță medie față de Mercur, obținem cifra 77, adică de două ori 7. Aceste aspecte relevă faptul că trebuie să privim sistemul solar ca pe o entitate vie, spirituală. Și atunci vom observa că fiecare planetă „funcționează" precum chakrele - centrele de energie vitală ale oricărei ființe. Apoi trebuie spus că și Pămîntul are șapte centre de energie, dintre care Contele știe că cel mai important se află pe „Pămînturile Române". în afară de Pluton, care se poate identifica cu apendicele uman, toate celelalte planete se constituie într-o schemă funcțională, pe care o vom cunoaște In episodul următor al serialului nostru, însuflețit și coordonat matematic, sistemul solar ca ființă spirituală rămîne încă pentru noi o taină. Tipul de cunoaștere care promite pătrunderea în taine ne este încă destul de puțin familiar. Dar o Știm că, pentru om cunoașterea pare nelimitată. Vom putea înțelege ființa vie, spirituală, care este sistemul nostru solar, prin pătrunderea în adevăruri ce par refuzate acumulărilor noastre materiale? ION ȚUGUI (Va urma) ( IVI PUBLICITATE Cruciulițe sfințite de la IERUSALIM Viața și Destinul dumneavoastră se vor schimba în bine, purtînd la gît o cruciuliță sfințită în biserica în care se află mormîntul mîntuitorului nostru ISUS HRISTOS Sănătatea dumneavoastră nu este bună, problemele vieții vă copleșesc, nu dormiți bine și aveți coșmaruri, copiii nu învață bine, aveți certuri în familie și totul pare a se prăbuși? Toate acestea vor dispărea și DUMNEZEU vă va lua în paza sa ocrotindu-vă de necazuri și de cel rău. Cu numai 11.500 lei + taxele poștale vă puteți schimba destinul Scrieți la adresa: CP 1007 BUCUREȘTI GULLIVER EXIM SRL Plata se va face ramburs (la ridicarea coletului de la poștă) Numele................................................................................... Prenumele.......... Cod..........................LOCALITATEA .................. Strada ............... Nr. .... Bloc..........................Scara..........Etaj.......Ap........ iudet .......................OP. * „Fratele lui M s-a uitat ** drept în ochii mei“ Un fost sergent - major în aeronautică, Giuseppe Zitella, un bărbat în vîrstă de 49 de ani, aflat într-o excursie în zona denumită Pettorano sul Gizio a avut surpriza unei întilniri după declarațiile sale cu un exemplar auman și, posibil, extraterestru. „Se află doar la cîțiva metri de mine. Eram așa de surprins încît nu am avut nici timpul necesar, nici forța de a solicita ajutor pentru a putea captura această stranie creatura care se uita drept în ochii mei și care, ulterior, cu o mișcare foarte rapidă a dispărut din fața ochilor mei". Și tot in declarațiile lui Giuseppe Zuetta: „Eu mi-am făcut serviciul militar în aeronautică și la baza aviatică unde lucram am avut prilejul să ascult relatările multor piloți în legătură cu ființele extraterestre... Am văzut și multe filme cu astfel de subiecte și cel mai mult m-a impresionat celebrul „E.T.”, chiar dacă istoriile în sine despre extratereștri nu mi se păreau verosimile. Intîlnirea mea iisă cu o asemenea ființă, rămîne pentru mine un reper indubitabil. Ceea ce îmi părea la început .,simplă” minge strălucitoare, văzută de aproape era, fără nici o îndoială, o ființă cu aspect uman, cu doi ochi negri pătrunzători semănînd foarte bine cu eroul filmului „E.T". Cîteva clipe, paralizat de frică, ne-am examinat reciproc, ochi în ochi. intr-un sfîrșit, mi-am dat seama că este vorba de o ființă vie si, ca să nu mă înșel în aprecierea mea, am întins mîînile pentru a încerca so imobilizez. Dar spre uimirea mea această ființă a executat o mișcare fulgerătoare și a dispărut pur și simplu... Ulterior, cînd am povestit membrilor familiei mele ciudate întîlnire, am încercat să le desenez ființa pe care o întîlnisem" (vezi desenul). Stella nu s-a rezumat la constatarea împărtășită familiei; întors acasă, a telefonat la cea mai apropiată bază aviatica pentru a relata cele întîmplate interesindu-se dacă turnul de control a înregistrat eventual zborul unui obiect zburător. Ofițerul de serviciu a răspuns negativ, dar cercetările ulterioare au înregistrat faptul că un mare număr de cetățeni din împrejurimile acestei zone au confirmat că au văzut un obiect zburător. O comisie trimisă la fața locului a putut identifica într-un anume loc urmele unor radiații necunoscute și chiar terenul pîrjolit pe care nava extraterestră ar fi aterizat. Puternic mediatizată, întîmplarea a cărui erou a devenit Giuseppe Stella a produs un viu interes... Și non e vero... Gh. RUSSU « ' Lumina care curge ca un rîu Textele Evanghelice menționează urcarea lui Iisus pe munte împreună cu Petru, Jacob și Ioan: „Și s-a schimbat la față înaintea lor, și a strălucit fața lui ca soarele, iar veșmintele lui s-au făcut albe ca lumina“ (Matei 17: 2) Tot așa, cînd Moise coboară de pe muntele Sinai aducînd tablele Legii, „...nu știa că pielea feții lui strălucea, pentru că vorbise cu Domnul“, în așa fel încît atunci cînd vorbea cu lumea trebuia să-și pună o maramă pe față. Comparînd cele două fenomene, Jean Guitton precizează în cartea sa și a lui Jean-Jacques Antier, „Puterile miraculoase ale credinței“ că există o deosebire esențială între ele: în timp ce pentru Moise este vorba de reflectarea Gloriei lui Dumnezeu Tatăl care face ca fața lui să strălucească, la Iisus este vorba despre o lumină care emană din el, ca și cum el însuși ar fi izvor de lumină. Aceasta readuce cu și mai multă forță problema originii și explicației acestor fenomene luminoase. Există un studiu al Dr. Kliner, de la Colegiul regal al medicilor din Londra, care, referindu-se în 1912 la ideile lui Reichenbach, vorbește despre posibilitatea ca orice ființă să emită radiații ultraviolete (deci invizibile), pe care ar fi reușit totuși să le vizualizeze pe un ecran întunecat folosind un reactiv, dicyanina. în aceeași clasă de fenomene ar intra și nimbul misticilor și aurele care ar fi exact același tip de radiații devenite vizibile, în ceea ce privește veridicitatea relatărilor ...ele se pot desigur discuta (dar care experiment științific nu se discută? Care experiment nu se dovedește depășit de noi echipamente și aparate de măsură?). Dar, cum observa Dr. Thurston: „Există atîtea relatări ale sfinților călugări care luminează o celulă aflată în întuneric, sau o capelă întreagă prin lumina care curge din ei înșiși ca un rîu sau care îi scaldă, încît înclin foarte tare să admit interpretarea cea mai literală" ...adică acceptarea descrierii ca atare a martorilor, descrieri confirmate din multiple surse și, ceea ce este poate și mai interesant, în diferite momente de timp și la diferite stadii de cultură generală și informare. Și de ce să respingem automat asemenea discuții și considerații, cînd ele se aseamănă pînă la identificare aproape cu scenariile de cosmogeneză ale fizicii moderne? Pe care merită să le aprofundăm avînd în fața noastră acel extraordinar vers al intuiției unice a lui Eminescu:”... jur împrejur de sine, vedea ca-n ziua cea dintîi cum izvorau lumine“... MIHAELA DOROBANȚU ❖ voluții