Minimum, 2008 (Anul 22, nr. 250-261)

2008-05-01 / nr. 254

LUMEA ROMANEASCA ■ Divorțează Andreea Esca? nevrând, tot mâncăruri tradiționale trebuie să-mi dea: kebab, salafel, shaorma. Ah, și au niște salate nemaipomenite: salata de verdețuri și germeni de soia, cu un sos foarte gustos, salate de vinete cu roșii și ardei iute, salată de varză crudă cu morcov și maioneză, murături și humus...", spune cea care și acum o interpretează magistral pe coana Chirița. Ea a fost foarte impresionată de normalitatea vieții în Israel, deși în aer mai plutește teama de atentate. „Chiar și în aceste condiții, evreii continuă să meargă la teatru, la film, să iasă la terase, fără să se mai teamă de ceva... Pentru ei, orice s-ar întâmpla, viața merge înainte...", a constatat actrița de revistă.» (Dintr-un reportaj de Sorin Iordache și Traian Bundache, în "Adevărul", București 2008) Cancanuri... .. .despre vedetele de toată mâna ale zilei întâlnim atât în "VIP" cât și în cele douăzeci (sau șaptezeci) de reviste ce s-au specializat în asemenea gen de informații ("Star", "Tabu", "Q", "Șoc" etc. etc.). ■ Divorțează Andreea Esca, binecunoscuta prezentatoare a știrilor la ProTV (o vedem și noi, cu plăcere)? Aceasta este întrebarea care circulă azi, cu furie, în lumea show-bizului bucureștean. Intr-o relatare de pe Internet, citim: «Revista "Q Magazine", condusă de Floriana Jucan, răspândește, cu jumătate de gură ce-i drept, un zvon legat de una dintre cele mai apreciate vedete de televiziune, Andreea Esca. Sub titlul "Divorțează Esca?", jurnaliștii se întreabă cât este adevăr și cât minciună în cea mai recenta postare de pe blogul unui misterios personaj, care susține că "în lumea presei se afirmă de ceva timp că o revistă de paparazzi l-ar fi pozat pe Alexandre Eram, soțul și tatăl celor doi copii ai vedetei Pro TV, cu o tânără de aproximativ 25- 26 de ani, o blondă planturoasă, în ipostaze mai mult decât tandre. Din surse bine informate se pare că s-au purtat negocieri, iar soțul știristei de la ProTV a cumpărat pe un preț destul de piperat filmul cu fotografiile incendiare. Zvonul că omul de afaceri, de origine franceză, a fost fotografiat de paparazzi a ajuns și la etajul cinci al celor de la ProTV. Surse din Pache Protopopescu spun că vedeta lui Adrian Sârbu, după mo d IN IM UM nr. 254 - Mai 2008 - Pagina 40 delul lui Hillary Clinton, nu a luat în serios zvonul, ca orice doamnă. Numai că, în ultima vreme, Andreea Esca e cam abătută și chiar a slăbit câteva kilograme.» ■ Am anunțat în numerele trecute că Radu Beligan se află la Spitalul Elias, internat în urma unei stupide căzături pe o scară (cititorii noștri mai vârstnici cunosc bine cum devine cazul cu aceste căzături... n. red.). Precizând că la ora de față el se simte bine, adăugăm că, în ultima vreme, marele actor s-a trezit cu doi colegi de suferință pe care-i cunoaște de mult. Săptămânalul "VIP" scrie sub semnăturile Anca Lăpușneanu și Coletta Mihalcea: «Spitalul Elias a devenit, din păcate, locul în care au ajuns să se întâlnească multe dintre personalitățile lumii culturale românești. Alături de cei doi monștri sacri ai filmului românesc, Sergiu Nicolaescu și Radu Beligan, aici se tratează și marele scriitor Fănuș Neagu. în urmă cu câteva zile, regizorul Sergiu Nicolaescu a fost internat la Spitalul Elias din Capitală și operat la cap. Din surse apropiate cineastului, am aflat că problema medicală a fost consecința unei neglijențe mai vechi, în luna februarie a anului trecut, Nicolaescu a căzut pe scări, în urma loviturilor suferite sa format un hematom la cap. Cum regizorul nu a fost niciodată un client al spitalelor, nu s-a preocupat nici de această dată să-și facă un control amănunțit. După operația suportată, starea de sănătate a regizorului s-a agravat, astfel încât Nicolaescu a fost transportat la terapie intensivă. Complicațiile au apărut din cauza faptului că regizorul suferă și din pricina unor probleme la inimă. Din surse care au preferat să-și păstreze anonimatul, am aflat că Sergiu Nicolaescu a refuzat să ia pastilele care i-au fost prescrise de medic pentru boala la inimă. Soția cineastului, Dana Nicola- Florin Piersic: o costiță de berbecuț Andreea Esca: Escandal