Monitorul de Sibiu, iunie 2001 (Anul 4, nr. 776-801)

2001-06-07 / nr. 781

12 4^1 Monitorul ÍJ portMONITORUL DE SIBIU - joi, 7 iunie 2001 CN de raliuri Sibienii au fost urmăriți de ghinion ■ Ciprian Savu a abandonat, iar Heinz Gollner a ieșit pe zece ■ cele două echipaje sibiene se pregătesc deja pentru Raliul Brașovului ■ Șoselele din jurul Hunedoarei au fost, la sfîrșitul săptămînii trecute, gazda celei de-a treia etape din cadrul Campionatului Național de Raliuri. Desfășurată sub titulatura „Raliul Hunedoarei“, competiția a strîns la start toată spuma automobilismului românesc, angrenată în Campionatul Național, între care și cele două echipaje sibiene, Cipi Savu - Mihai Turcu și Heinz Gollner - Sorin Itu. Cu toate că, la o primă vedere, traseul, ce a măsurat 260 de kilometri, între care aproape 130 au fost parcurși în cadrul a nouă probe speciale, nu părea foarte dificil, totuși, asfaltul cu multe denivelări a pus numeroase probleme piloților prezenți la start, numărul abandonurilor fiind extrem de mare. Concurînd în cadrul grupei A și pornind din postura de favoriți, după ce în primele două etape au avut parcursuri foarte bune, duo-ul Heinz Gollner - Sorin Itu nu a avut parte de o cursă foarte bună. După un început excelent de cursă, în care se aflau la mică distanță de campionul en-titre, Constantin Aur, cîștigătorul rundei, cei doi au trebuit să se oprească din cauza unei pene suferite la una dintre roți. Cele trei minute necesare pentru schimbarea pneului s-au dovedit hotărîtoare în economia acestei curse. Căzuți pe poziția a 16-a,cei doi au tras din greu pe ultima parte a cursei, dar nu au mai putut recupera decît șase poziții, trebuind să se mulțumească în final cu locul zece. La grupa H, cuplul Cipi Savu - Mihai Turcu, echipaj care evoluează din etapa trecută, ca și Gollner, pentru Lipoplast Timișoara, dar care este susținut financiar de către firma sibiană Alcomsib, a avut un ghinion și mai mare. Ce doi au fost nevoiți să abandoneze cursa,în timpul celei de-a doua probe speciale, din pricina unei defecțiuni apărute la cutia de viteze. Neșansa lor a fost cu atît mai mare, cu cît, pe aceeași probă specială, cele două echipaje care se aflau înaintea lor au abandonat și ele. „Sunt foarte supărat că s-a întîmplat așa. A fost practic un dublu ghinion, deoarece, dacă am fi continuat cursa, am fi cîștigat cu siguranță și ne-am fi instalat confortabil în poziția de lideri la această grupă. In acest moment, speranțele noastre se leagă de sponsorul nostru, care sper să ne ajute să achiziționăm o nouă cutie de viteze. Aceasta ne-ar costa în jur de 2000 de mărci. In cazul în care vom repara mașina în timp util, cred că vom obține primul loc la următoarea etapă", ne-a declarat Mihai Turcu. Spre deosebire de echipajele sibiene, celelalte două mașini care fac parte din echipa Lipoplast au avut un parcurs foarte bun. La grupa N, cuplul Ungur - Berghea, care a concurat pe un Mitsubishi Evo 6, a terminat cursa pe poziția a doua la această grupă și se menține în postura de lideră, la general. La grupa K, unde concurează doar Forduri K, cuplul Carmen Berghea - Giulia Balea a terminat cursa pe doi, dar se menține pe prima treaptă în clasamentul general al acestei grupe. în urma rezultatelor înregistrate, Lipoplast Timișoara se menține pe prima treaptă a podiumului în clasamentul pe echipe, luînd o opțiune serioasă în ceea ce privește adjudecarea titlului de campioană națională. In așteptarea etapei viitoare, care va avea loc în 7-8 iulie, la Brașov și care este inclusă și în calendarul internațional, cele două echipaje sibiene au demarat încă de acum pregătirile. Astfel, Mitsubishi Evo 6 a lui Gollnez și Itu va lua drumul Austriei, unde va fi setată corespunzător chiar de către mecanicii campionului mondial al grupei N, deoarece cei doi au avut în ultimul timp probleme cu ținuta de drum. Din lipsă de fonduri, VW Golf Turbo GTI a lui Savu și Turcu va rămîne în țară, unde va fi pregătit cît mai bine pentru această cursă . Dacă vom avea o cutie nouă, sînt convins că vom face o cursă excelentă. Traseul îl știm foarte bine, deoarece am mai concurat pe el și cred că nu vom avea probleme. Ne dorim un loc unu, prin care să revenim în lupta pentru medalie la această clasă", a mai spus Turcu. (Cristi FLOREA) Baschet feminin. Junioare III CSS Sibiu a debutat cu dreptul Echipa de junioare EH a Clubului Sportiv Școlar Sibiu a debutat cu dreptul la turneul final al Campionatului Național, competiție care se află în plină desfășurare în orașul de pe Cibin. Pînă în acest moment, cu o zi înainte de finalul jocurilor din grupe, echipa pregătită de Călin Anton a obținut două victorii din trei meciuri disputate și a luat o opțiune serioasă în ceea ce privește calificarea în faza sferturilor de finală: în primul joc, cel disputat împotriva celor de la Olimpia București, sibiencele s-au mobilizat la maximum și au obținut o victorie la limită. Ele au învins în final cu 68-64, după ce, aproape tot timpul regulamentar de joc, bucureștencele s-au aflat la timonă, conducted cu 4-5 puncte diferență. Așa cum era stabilit de sorți, pe partida a doua, gazdele au întîlnit puternica formație Probaschet Cluj Napoca. Acuzînd oboseala din primul joc, elevele lui Călin Anton au cedat cu 50-56, după ce, la pauză, tabela indica 31-18 în favoarea jucătoarelor de pe Someș. In jocul trei, disputat ieri, CSȘ Sibiu a primit replica celor de la Școala Generală 24 București. După un meci spectaculos, cu faze frumoase la ambele panouri, sibiencele s-au impus meritat, cu scorul de 76-63, după ce la pauză conduceau cu o diferență de peste 20 de puncte, 55-34. în cele trei meciuri, de la CSȘ Sibiu s-au remarcat: Nemeș și Uluiu. Prima a marcat nu mai puțin de 76 de puncte, în timp ce cea de-a doua și-a trecut pe cent 48 de puncte. „Sunt foarte mulțumit de cum au jucat fetele pînă în acest moment, îmi pare bine că au respectat at strictețe sfaturile pe care le-am dat și care, se pare, au fost folositoare. Sper să continuăm pe aceeași linie și să ne calificăm în faza superioară, unde să ne luptăm pentru un loc cît mai sus pe podium ", ne-a declarat Călin Anton. Astăzi, echipa sibiană va disputa ultimele două meciuri din grupe. în prima întîlnire, care se va desfășura de la ora 12, în sala CSȘ, gazdele vor evolua împotriva jucătoarelor de la LAPI Dej, în ultimul joc din grupe, baschetbalistele de pe Cibin vor juca de la ora 19, în aceeași sală, contra celor de la CSȘ Craiova. (Cristi FLOREA) Fotbal. Divizia D Rundă lipsită de surprize ■ campioana se pregătește pentru duelul de promovare în Divizia C ■ Construcții și Viitorul Tîrnava au retrogradat ■ Programată să aibă loc pe parcursul săptămînii trecute, ultima rundă a Diviziei D la fotbal a lămurit tot ceea ce mai era neclar în acest eșalon. Astfel, o dată cu disputarea ultimei runde și a jocurilor restante, s-au stabilit atît echipa Clasament campioană, cît și celelalte două formații care, din sezonul viitor, vor lua drumul eșalonului inferior. Astfel, dacă în lupta pentru primul loc se știa din urmă cu o săptămînă că formația din Mîrșa va evolua în barajul pentru Divizia C, acum s-au stabilit și cele două echipe care au retrogradat: Construcții Sibiu și Viitorul Tîrnava. Rezultate: Sparta Mediaș - Carpați Mecanica Mîrșa 2-0 (1-0). Au marcat: Noian și Manta. Sevișul Șelimbăr - Progresul Terezian 2-1 (1-0). Au marcat: Finciu, Grigorie, respectiv Moldovan. Progresul Dumbrăveni - Construcții Sibiu 3-0 (2-0). Au marcat: Ulici (2) și Blaga. Romanofir Tălmaciu Romipel Cordia 0-0 CS Agnitex - Sparta Mediaș 2-1 (1-1). Au marcat: Părău, Ghib, respectiv Szász, Romdor Sibiu - FC Universitatea 0-8 (0-2). Au marcat: Țara, Fuște (2), Tănase, Voicu, Răni și Marcu (2). Avîntul Dîrlos - Carpați Mecanica Mîrșa 0-3 (0-0). Au marcat: Burciu, Ionuț și Roată. Textila Cisnădie - Progresul Terezian 5-0 (3-0). Au marcat: Bârgan, Copcea, Mihăilă, Popescu (2), Unirea Ocna Sibiului - Telecom Sibiu 1-1 (0-0). Au marcat: Stejar, respectiv Cîrmaciu. Progresul Dumbrăveni - Sevișul Șelimbăr 3-0 (2-0). Au marcat: Milea (2) și Stănescu. Viitorul Tîrnava - Romanofir Tălmaciu 1-4 (0-1). Au marcat: Urian, respectiv Coconete (3) și Firea. FC Amso - Romspel Cordia 0- 2 (0-1). Au marcat: Stoica și Sîrbu. Construcții - ASA 0-3 (neprezentarea gazdelor). Formația de juniori a puternicului club german München 1860, echipă care activează în Bundesliga, va efectua un turneu de pregătire la Sibiu, în perioada 9-16 iunie. Această vizită se datorează unui schimb de experiență între fotbaliștii acestei echipe și elevii de la Liceul Brukenthal din Sibiu. Cu ocazia acestei vizite, gazdele au decis organizarea unui turneu de fotbal. Pe lîngă cele două echipe, cea gazdă și München 1860, la această competiție au mai fost invitate să participe și formațiile CSȘ Șoimii Sibiu și CSȘ Viromet Victoria. Meciurile vor avea loc pe durata unei singure zile și se vor desfășura pe data de 13 iunie. Toate partidele se vor disputa pe stadionul Voința. (C. F.) Fotbal. .Juniori München 1860 va veni la Sibiu întrebare: Unde este situat magazinul Geco Sport? premii: Docmmc- Locul 1: mulinetă - 400.000 lei + un loc la concurs ” ........................................................................... Locul II: băi telescopic - 300.000 lei + un loc la concurs Nume: .............................. Prenume: .......................... Locul III: minciog 200.000 lei + un loc la concurs Tragerile la sorți se vor face in data de 11 Iunie la magazinul Geco Sport.____________ 1. Carpați Mecanica Mîrșa 34 272 5 130-33 83 2. Sparta Mediaș 34 242 8 108-28 74 3. FC Universitatea 34 225 7 88-34 71 4. CS Agnitex 34 216 7 113-46 69 5. FC Amso 34 212 11 67-52 65 6. Romanofir Tălmaciu 34 178 9 69-46 59 7. Sevișul Șelimbăr 34 191 14 76-59 58 8.Progresul Dumbrăveni 34 176 11 67-52 57 9. Textila Cisnădie 34 167 11 61-42 55 10. Telecom Sibiu 34 137 14 64-66 46 11. Romipel Cordia Sibiu 34 134 17 49-72 43 12. Avîntul Dîrlos 34 126 T6 44-58 42 13. Romdor Sibiu 34 123 19 61-87 39 14. Unirea Ocna Sibiului 348 8 18 43-78 32 15. ASA Sibiu 348 3 23 35-92 27 16. Progresul Terezian 347 5 22 65-109T> 17. Construcții Sibiu 345 5 24 30-110 20 18. Viitorul Tîrnava 343 2 29 25-121 ”11. Dacă ești un pasionat al pescuitului, participă la concursul organizat de Monitorul de Sibiu împreună cu S.C. GecoSport (et. 3, mag. Dumbrava). Completează talonul de mai jos, depune-l la magazinul Gecosport și poți câștiga unelte de pescuit și un loc la Concursul de Pescuit din 16 iunie 2001 la balta Colun. Mai multe taloane, mai multe șanse de câștig I .......................................................... ...................................................... ..........................*■" ■ ................................ ......................