Monitorul de Sibiu, aprilie 2002 (Anul 5, nr. 1030-1055)

2002-04-16 / nr. 1043

FLASH Venus Williams a cîștigat turneul de la Amelia Island Jucătoarea americană de tenis Venus Williams, cap de serie numărul unu, a cîștigat turneul de la Amelia Island, dotat cu premii în valoare totală de 585.000 de dolari. Williams a învins-o, în finală, cu scorul de 2-6, 7-5, 7-6 (7/5), pe jucătoarea belgiană Justine Henin, cap de serie numărul 2. Proba de dublu a fost cîștigată de perechea Daniela Hantuchova/Aranda Sanchez (Slovacia/ Spania), cap de serie numărul 2, care a învins, în finală, cu scorul de 6-4, 6-2, cuplul Maria Emilia Salemi/Asa Svensson (Argentina/Suedia). Younes El Aynaoui s-a impus la Casablanca Tenismanul marocan Younes El Aynaoui, cap de serie numărul 2, a cîștigat, duminică, turneul de la Casablanca, dotat cu premii în valoare totală de 381.000 de dolari. El Aynaoui l-a învins, în finală, cu scorul de 3-6, 6-3,6-2, pe argentinianul Guillermo Canas, cap de serie numărul unu. David Nalbandian a triumfat la Estoril Tenismanul argentinian David Nalbandian a cîștigat, duminică, turneul de la Estoril, dotat cu premii în valoare totală de 525.000 de dolari. Nalbandian l-a învins, în finală, cu scorul de 6-4, 7-6 (7/5), pe finlandezul Jarkko Nieminen. Proba de dublu a fost cîștigată de perechea Karsten Braasch/ Andrei Olhovski (Germania/ Rusia), care a învins, în finală, cu scorul de 6-3, 6-3, cuplul Simon Aspelin/Andrew Kratzmann (Suedia/ Australia). ■ MONITORUL DE SIBIU - marți, 16 aprilie 2002 . Monitorul port „Imi doresc să antrenez măcar o dată Steaua“ antrenorul momentului în campionatul intern, Marius Lăcătuș spune că ar dori să antreneze Steaua ■ „dacă va veni o ofertă din Ghencea, o vom discuta la finalul acestei ediții de campionat“ spune actualul antrenor al Oțelului . Marius Lăcătuș (foto), antrenor la „Oțelul“ crede că echipa sa ar putea avea o evoluție spectaculoasă în acest campionat și că poate reveni în cupele europene. „Dacă prin conjunctura jocurilor se va ajunge acolo, în primele 3-4 locuri în clasament, nu ne vom da la o parte și vom spune DA cupelor europene. Sunt fericit că mă număr printre aceia care au ridicat CCE deasupra capului“ a declarat Lăcătuș în interviul acordat „Monitorului“. „La Galați s-a creat o adevărata familie“ Rep.: Felicitări pentru rezultatele din ultima vreme. Spuneți-ne care este secretul evoluțiilor excelente ale echipei dumneavoastră? Marius Lăcătuș. Nu este nici un secret. Cred că nu este o noutate modul în care jucătorii „Oțelului“ se pregătesc, cum joacă și cum se comportă în teren și în afara lui. Faptul că joacă de atîta timp împreună, s-a creat o adevărată familie și cred că acestea sunt principalele argumente care au făcut ca „Oțelul“ să fie acum singura echipă fără înfringere în acest retur de campionat și să se claseze pe un loc IV cu plus 3 la adevăr. Rep. încearcă Oțelul Galați să prindă un loc pentru Cupele Europene, Marius Lăcătuș. Oțelul încearcă să joace cît mai bine. Dacă prin conjunctura jocurilor se va ajunge acolo, în primele 3-4 locuri în clasament, nu ne vom da la o parte și vom spune DA Cupelor Europene. Să știți că nu este un obiectiv impus de conducerea clubului, dar încrederea pe care o au, acum, jucătorii mei, îmi oferă și mie posibilitatea să cred că Oțelul Galați va reveni în Cupele Europene. Rep. Are echipa dvs. cea mai bună linie de mijloc dintre toate cele 16 echipe din Divizia „A "? Marius Lăcătuș. Eu fac aprecieri asupra jocului, asupra evoluției jucătorilor mei, după fiecare etapă, și mă simt flatat atunci cînd specialiști din lumea fotbalului afirmă că cei mai buni 4 mijlocași din țară joacă la Galați. Aș fi subiectiv dacă aș spune acum că într-adevăr mijocul echipei mele este cel mai bun. Oricum, am numai cuvinte de laudă pentru toți jucătorii și nu numai pentru cei din linia de mijloc, pentru modul cum s-au implicat și cum au înțeles să facă performanță. Este o linie de mijloc puternică, lucru demonstrat încă de la începutul acestui campionat. Rezultatele obținute pînă acum și locul din clasament arată faptul că, într-adevăr, Oțelul, este o echipă echilibrată în toate compartimentele: apărare, mijloc, atac. Rep.: Sînteți pe primul loc într-un clasament al returului. Ați primit numai două goluri și ați marcat șapte. Jucați sîmbătă cu FC Argeș. Va fi din nou victorie? Marius Lăcătuș. FC Argeș este o echipă foarte puternică, o formație condusă de unul dintre antrenorii cu mare experiență în fotbalul românesc, profesorul Florin Halagian. Acum două zile a cîștigat în Ghencea cu 1-0 și cu siguranță că va veni și la Oțelul să cucerescă cele trei puncte. De aceea, este frumos și plăcut jocul de fotbal, nu ai timp să te bucuri de un succes pentru că urmează o altă partidă la sfîrșit de săptămînă și trebuie să o iei de căpăt. Grele au fost toate meciurile pe care le-am jucat pînă acuma, și bineînțeles că cel mai greu meci este cel care urmează, în speță, cel cu piteștenii de sîmbătă. Ne va fi foarte greu de acum încolo, pentru că toată lumea va juca altfel la Galați, rezultatele noastre din ultimul timp forțînd celelalte echipe să ne privească cu mai mult respect decît pînă acum. Sunt sigur că în meciul cu FC Argeș, jucătorii mei, se vor mobiliza ca și pînă acum, vor fi în continuare modești, vor înțelege că numai prin rezultate bune te poți impune în orice activitate. Meciul cu FC Argeș va fi extrem de greu. Dacă vom cîștiga cele trei puncte puse în joc, atunci, ne putem gîndi și noi mult mai serios la cupele europene. Va fi cu siguranță unul dintre cele mai periculoase jocuri pe care le-am jucat pînă în momentul de față. Rep.: Ați învins Steaua București la Galați. Cu un ochi ați rîs și cu unul ați plîns. Ați primit vreo ofertă de a antrena Steaua București? Marius Lăcătuș. Recunosc faptul că sunt un împătimit al echipei Steaua București. Este clubul la care m-am realizat ca om și ca sportiv reușind să obțin cele mai bune rezultate ale carierei mele de fotbalist. Sunt 14 ani petrecuți în Ghencea. Am cucerit mai multe trofee care au culminat cu aceea seară de vis de la Sevilla, 7 mai 1986, cînd Steaua a intrat în posesia celui mai important trofeu european. Nu pot să ascund faptul și nu spun asta pentru prima dată, Steaua este echipa mea de suflet, și bineînțeles că îmi doresc să antrenez măcar o dată echipa din Ghencea, îmi pare rău că am învins Steaua la Galați, dar aceasta este viața, sîntem deocamdată adversari și fiecare încearcă să-și facă meseria cît mai bine acolo unde este angajat. Nu am primit nici o ofertă concretă de la Steaua , dar pot să vă spun că nu pot lăsa la jumătate o treabă începută aici la Galați. Dacă va veni o ofertă din Ghencea, o vom discuta la finalul acestei ediții de campionat, Dinamo, favorită la cîștigarea titlului Marius Lăcătuș. După cîte se pare Dinamo are evoluțiile cele mai bune și constante, are un avans considerabil de puncte în fața contracandidatelor Rapid și FC Național. Programul meciurilor etapelor următoare o aduc pe Dinamo într-o poziție care să-i dea încredere în a-și îndeplini obiectivul. Rapid și FC Național nu au reușit să profite de micile sincope ale celor din Ștefan cel Mare, diferența de puncte dintre cele trei rămînînd neschimbată, dar pînă la sfîrșitul campionatului se pot întîmpla multe și surprizele pot apărea în orice meci. Rep.: Peste aproximativ 3 săptămîni se împlinesc 16 ani de cînd Steaua cucerea Cupa Campionilor la Fotbal Credeți că în România va mai fi posibil o asemenea performanță? Marius Lăcătuș: Sunt fericit că mă număr printre aceia care au ridicat CCE deasupra capului. Este o amintire plăcută, pe care nu o voi uita niciodată pentru că este cea mai mare performanță reușită vreodată de o echipă din România. Sunt fericit că, m-am numărat printre marcatorii acelui meci cu Barcelona și am demonstrat întregii lumi că și o echipă din estul Europei poate să cucerească Cupa Campionilor Europeni. A fost o echipă de vis, o adevărată familie, care a reușit atunci să cucerească și Super Cupa Europei, să mai joace o semifinală și o finală a CCE, lucruri care demonstrează că, totul s-a bazat pe o muncă asiduă și nu pe întîmplare, așa cum au încercat unii să spună. Nu cred că în România, în următorii ani se va mai ajunge la o asemenea performanță. Vor mai trece mulți ani și dacă se vor investi mai mulți bani pentru a-i ține în țară pe cei mai talentați fotbaliști ai noștri, putem să ne gîndim atunci la ceva frumos. Pînă atunci, însă, nu este nici o șansă de a egala această performanță. (a consemnat Laurențiu MUSCALU) Rep.: Cine credeți că va cîștiga titlul anul acesta? Ujfcțtfțr.'. AMfflmAț-NB ■ aLNS M SA nÖ^»55uUíW»A XÍ/fS85& nlblQ3 rfi 069/54 32 alarme ^auto 2 telecomenzi antiscan blocarea motorului senzor de soc proiectie ust. capota, porsoagaj cautare in parcare montajul «adus ofertă valabilă până la 1 mai 2002 990.0001 PREMOCURI șI CONCENTRATE PENTRU FURAJAREA ANIMALELOR....... 8»U. 84. VigtarM 43 T#.^.3a.#0 f** .8$,« AWORACSatețiMfati flimulllul l Ce animale ai în gospodăria ta? Dacă ai găini, rațe, gâște sau purcei, atunci participă la concursul organizat de ziarul nostru și firma LNB România S.A. Vino cu trei taloane completate pe B-dul Victoriei, nr. 43, (sau trimite prin poștă) și poți câștiga săptămânal prin tragere la sorți S Kg de hrană concentrată (in valoare de 100.000 lei) pentru animalele tale. In JJNJWI CONCURS, Monitorul Poți câștiga o invitație pentru două persoane la spectacolul "Poveste despre sfârșitul lumii", de Kalin Hiev, regia Șerban Puiu, de vineri, 19 aprilie 2002, dacă răspunzi corect la întrebarea: La ce eveniment ne duce cu gândul afișul spectacolului ? a. 23 August 1944 b. 11 Septembrie 2001 c. 9 Mai 1945 •..T 1 Răspuns:..................................... Nume:...........................Prenume. Adresă:....................................Telefon:. Vino repede cu talonul la redacția str. Zaharia Boiu 24B, până în 17 aprilie 2002, la ora 13:00 Numele câștigătorului va fi publicat în ziarul nostru de joi, 18 aprilie 2002, JimfYlibo UNIC Sibiu, Str. Dealului, Nr. 24 Tel: 069-244157 Str. V. Milea, Nr. 52 Tel Fax: 069-233291 SERVICE AUTORIZAT Ofertă specială luna aprilie Lamborghini 17 milioane COMERCIALIZEAZĂ Microcentrale termice Ariston, Lime, Lamborghini, De Dietrich Boilere și aparate de aer condiționat Materiale pentru instalații termice și unitare.