Monitorul de Sibiu, aprilie 2002 (Anul 5, nr. 1030-1055)

2002-04-16 / nr. 1043

Monitorul oraic MONITORUL DE SIBIU - marți, 16 aprilie 2002 Vedete pline de mofturi ■ Madonna, aflată de curînd la o vilă în Italia, a cerut să fie întuneric beznă în jurul ei. Managerii hotelului au stins pînă și ultima lumină din grădină. Apoi ei au aflat motivul acestei ciudate pretenții. Madonna a vrut să vadă stelele, chiar din balconul camerei sale. ■ în ultimul ei turneu, Britney Spears a cerut să aibă la dispoziție cîte șapte cabine pentru fiecare spectacol în parte. Fiecare cabină a trebuit sa fecurata, dotată și bine păzită. ■ Jennifer Lopez are mereu pretenții noi: înainte de a-și face apariția în public, drumul ei trebuie presărat cu petale de gardenie, iar la hotel, așternuturile trebuie să fie musai din bumbac egiptean. Mai mult, de curînd, la spectacolul Royal Variety din Londra a cerut să fie mai bine păzită decît regina. „Dacă securitatea este destul de bună pentru regină, atunci este bună și pentru tine", i-au răspuns însă polițiștii britanici. ■ Cele trei fete de la Destiny’s Child refuză în turnee să folosească pahare de plastic și cer întotdeauna turtă dulce proaspătă și un borcan cu miere. ■ Mariah Carey are pretenția să fie cineva mereu prezent pentru a-i ține prosopul atunci cînd iese din baie, iar atunci cînd își face apariția într-un loc public cere ca toate posterele cu rivalele sale să fie îndepărtate - în special cele ale Christinei Aguilera. ■ Aguilera are și ea mofturile sale. Oriunde s-ar afla, ea cere să fie escortată de poliție, pentru că nu-i place să-și piardă prea mult timp cu traficul ■ Cîntăreața country Shania Twain, înainte de a merge undeva, dorește să știe dacă în acel loc pot fi și cîini. Asta pentru că îi place să fie însoțită de propriul cățel. ■ Fosta colegă a celor de la Spice Girls, Geri Halliwell, a cerut să fie curățat un întreg etaj la Hotelul Hilton pentru a evita să se „ciocnească“ de cei din grupul pop Steps. Atunci cînd a filmat pentru topul britanic în Orientul Mijlociu, deși se găsea în plin deșert, ea a cerut aer condiționat în cort, un frigider plin cu lapte de soia și suc de finețe și un computer cu acces la Internet. ■ Cînd se află într-un turneu, Macy Gray ia un cimpanzeu cu ea ca să nu se plictisească. ■ Pe lîngă alții, Julia Roberts pare cu picioarele pe pămînt. Ea nu vrea decît ca, în timpul filmărilor, în cabina ei să existe o rezervă de lapte. WEBE! NOU!!! La toate chioșcurile de difuzare a presei. NUMAI 25.000 lei!!! Aleea Sevis nr. 2A *