Monitorul Oficial, februarie 1914 (nr. 243-267)

1914-02-01 / nr. 243

11146 MONITORUL OFICIAL 1 Fevruarie 1914 file necesare pentru construirea unui local de școală cu 2 clase. 2) Să se pronunțe asupra cererei preotului Pădureanu, care își ia angajamentul de a transformă dispensarul din comuna Seaca-de-Câmp, intr’un local de școală, pentru suma de 4.050 lei. 3) Să aprobe conturile județului pe exercițiul 1912/913; 4) Să se pronunțe asupra rectificări bugetului administrației generale a județului pe exercițiul 1913/914 și a oricăror lucrări in legătură cu bugetul ; 5) Să încuviințeze deschidere de credite in bugetul administrației generale pe exercițiul lucrător 1913/914; 6) Să legitimeze creditele deschise, precum și hotărârile luate cu avizul delegații județene; 7) Să se pronunțe asupra cererilor de bani ale antreprenorilor construirii palatului administrativ din Craiova ; 8) Să se pronunțe asupra diferitelor pretențiuni ridicate de antreprenorii palatului administrativ, afară din contract ; 9) Asupra referatului d-lui inginer-șef al județului pentru plata zilelor de prestație, conform art. 24 din legea drumurilor și 27 din regulamentul pentru aplicarea legii drumurilor ; • 10) Cererea d-lui S. A. Berger, de a’i restitui suma de lei 1.977, bani 73, reținuți de administrația financiară Dolj, ca dobândă la întârzierea platei arentei podului dela Jitianna. 11) Idem asupra cererei d-lui C. Marcu, de a i se restitui suma de 758 lei, 14 bani reținuți de administrația financiară Dolj, ca dobândă de întârziere a arenzei podului de la Bucovăț“. 12) Idem asupra cererei d-lui Moise Zelig Lebelsohn, de a i se restitui suma de 1.232 lei, 28 bani reținuți de administrația financiară Dolj, ca dobândă la întârzierea plăței aremdei podului dela »Breasla«. 13) Să se ocupe cu modificarea proiectului de buget al administrației generale pe exercițiul 1914/915. Județul Dorohoi 1) A se pronunță asupra schimbărei locului proprietatea județului situat în fața cazărmei regimentului 8 Dragoș No. 29, pe care urmează a se clădi localul de arest preventiv al județului, cu un alt loc de aceeaș mărime din toloaca comunei urbane Dorohoi, potrivit cererei făcută de d. comandant de regiment prin adresa No. 4.042 din 1913; 2) A se pronunță asupra adresei cu No. 4.019 din 1 Decemvrie 1913 a d-lui comandant al regimentului 8 Dragoș No. 29, prin care cere a se ceda acelui regiment un grajd vechiu, proprietatea județului, situat în orașul Dorohoi; 3) A-și da avizul potrivit art. 6 din legea pentru organizarea comunelor rurale, asupra deslipirei satelor Dimăcheni și Matieni de la comuna Gorlăteni, spre a forma o nouă comună sub denumirea de Dimăcheni, după constatarea făcută în localitate de către d. membru al delegației județene. Județul Gorj Să se ocupe cu votarea proiectului de buget al administrației generale pe exercițiul 1914—1915 și cu modificarea bugetului pe exercițiul în curs. Județul Ialomița să avizeze la modificarea proiectului de buget al administrației generale pe exercițiul 1914—1915, precum și cu modificarea bugetului exercițiului în curs. Județul Iași 1) Cu modificarea bugetului extraordinar al administrațiunei generale pe exercițiul 1913/914. 2) Aprobarea creditelor deschise de delegațiunea județeană de la ultima sesiune. 3) Revizuirea proiectului de buget, ordinar și extraordinar al administrațiunei generale pe exercițiul 1914/915, votat de consiliul în sesiunea ordinară, spre a se putea introduce și modificările împuse prin legea modificătoare a legii telefoanelor publicată in Monitorul Oficial No. 217/913, și amânarea construirei localului de judecători din Țiganași, conform dispozițiunilor din ordinul ministerului de justiție sub No. 2.215/914. Județul Romanați Să se ocupe și cu modificarea bugetului administrației generale a acelui județ pe exercițiul în curs. Județul Tecuci Să avizeze la modificarea bugetului administrației generale pe exercițiul 914/915. Județul Teleorman 1) Să avizeze la contractarea unui împrumut de 120.000 lei, pentru construirea unui local necesar cazărmei regimentului de rezervă ce urmează a se înființă în orașul Roșiorii-de-Vede ; 2) Să se ocupe cu modificarea bugetului administrației generale și al drumurilor pe exercițiul in curs și să avizeze la deschiderea creditelor necesare . « 3) Să se pronunțe asupra petițiunei d-lui D. Gr. Lascu, înregistrată la No. 434. Județul Tutova Să avizeze asupra modificărilor ce urmează a se face proiectului de buget pe exercițiul 1914/915, precum și asupra bugetului incurs. Județul Vaslui 1) Să modifice proiectul de buget ordinar și extraordinar al administrațiunii generale a acestui județ pe exercițiul 4914/915. 2) Să decidă a se face modificările necesare in bugetul ordinar și extraordinar al administrațiuni generale pe anul 1913/914, cum și în bugetul ordinar și extraordinar al drumurilor pe acelaș exercițiu. 3) Să decidă deschiderea creditelor suplimentare și extraodinare ,necesare, atât la bugetul administrațiunii generale pe exercițiul 1913/914, cât și la bugetul drumurilor pe acelaș exercițiu. Județul Vâlcea 1) Să se ocupe cu modificarea bugetelor județului pe exercițiul in curs, precum și cu modificarea proiectului de buget al administrației generale pe exercițiul viitor. 2) Idem cu modificarea diferitelor comisiuni și delegații întocmite de consiliul general în sesiune ordinară dela Octomvrie 1913. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat și executarea acestui decret. Dat în București, la 31 ianuarie 1914. CAROL Ministrul de interne, V. G. Morțun. No. 4#9. CAROL I. Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 3.454 din 28 Ianuarie 1914, In baza art. 38 și 39 din legea pentru organizarea comunelor urbane și art. 2 și 3 din legea asupra procedurii electorale. Am decretat și decretăm : Art. I. Consiliul comunei urbane nereședință Roșiorii-de-Vede, din județul Teleorman se disolvă de Noi pentru motivele expuse în sus menționatul raport și se institue o comisiune interimară, compusă din d-nni : Gheorghe M. Soare, președinte; Nicolae Dogeanu, vice-președinte; Nicolae Tămășescu, Marin Tănăsescu și Nae Dinculescu, membri, cari vor gera afacerile comunei până la alegerea și instalarea unui nou consiliu comunal. Art. II. Colegiul electoral al acestei comune se convoacă de Noi pentru ziua de 23 Martie a. c. Art. III. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 29 Ianuarie 1914, CAROL Ministrul de interne, V. G. Morțun. No. 442. Raportul d-lui ministru de interne către M. S. Regele. Sire, Șeapte dintre membrii cari compun consiliul comunei urbane nereședință Roșioride-Vede, din județul Teleorman, între cari primarul și ajutorul său demisionând din aceste demnități, consiliul comunal nu se mai poate întruni și deliberă în mod legal