Monitorul Oficial, ianuarie 1915 (nr. 220-241)

1915-01-14 / nr. 228

MONITORUL OFICIAL 14 Ianuarie 1915 10242 Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este Însărcinat cu executarea acestui decret. Dat in București, la 29 Decemvrie 1914. FERDINAND Ministrul de interne, V. G. Morțun. No. 3.896. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința naționali, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne, In baza art. 26 și 45 din legea asupra organizării poliției generale a Statului, Am decretat și decretăm : v Art. I. D. M. Iacobescu, subcomisar clasa III în poliția orașului Dorohoi, este revocat din funcțiune. Art. II. D. Eftimie Vasile, fost subofițer în armată, este numit în funcțiunea de subcomisar clasa III în poliția orașului Dorohoi. Art. III. Ministrul Nostru secretar de Stat Ia departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 2 ianuarie 1915. FERDINAND Ministrul de interne, V. G. Morțun. No. 2. Raportul d-lui ministru de interne către M. S. Regele. Slre, D. M. Iacobescu numit subcomisar clasa III la poliția orașului Dorohoi, depunând jurământul în ziua de 19 Noemvrie, dela această dată, nu s’a mai prezentat spre a luă serviciul în primire. Aducând la cunoștința Maiestății Voastre cele ce preced, subsemnatul are onoarea O rugă ca pe baza art. 26 și 45 din legea asupra organizării poliției generale a Statului, să binevoiască a semnă alăturatul proiect de decret, pentru revocarea din funcțiune a numitului ofițer de poliție, precum și numirea în locul său a d-lui Eftimie Vasile, fost subofițer in armată. Sunt cu cel mai profund respect Live, Al Maiestății Voastre Prea plecat și prea supus servitor, Ministrul de interne, V. G. Morțun. No. 45.838 S. 1914, Decemvrie 23. Prin decretul regal cu No. 26 din 9 Ianuarie 1915, după propunerea făcută prin raport de către d. ministru secretar de Stat la departamentul de interne, medicii mai jos notați, cari au reușit la examenul de capacitate pentru spitale mixte, ținut în intervalul dela 10 Noemvrie până la 13 Decemvrie 1914, se numesc și se transferă în mod definitiv sau ca medici stagiari, pe ziua de 1 Ianuarie 1915, conform alegerii ce au făcut fiecare ; de asemenea se mai numesc provizorii și alți medici, după cum urmează : D. dr. R. Chiriacescu, medic stagiar la spitalul Nifon, din județul Buzău. D. dr. Gh. Fulgeanu, actual medic provizoriu la spitalul și circumscripția Valea-Rea, din județul Bacău, definitiv in postul de medic al spitalului Fălciu, din județul Fălciu ; D. dr. C. Velican, actual medic provizoriu la circumscripția Ștorobăneasa, din județul Teleorman, definitiv in postul de medic al spitalului Murgeni, din județul Tutova ; D. dr. Gh. Mareș, actual medic secundar la spitalul din orașul Piatra-Neamțu, definitiv în postul de medic al spitalului Bivolari, din județul Iași ; D. dr. Stere Aristide, definitiv în postul de medic al spitalului Slatina, din județul Suceava, in locul d-șoarei dr. E. Monariu, care ocupă postul provizoriu ; D. dr. Solomon Văleanu, provizoriu în postul de medic al spitalului și circumscripției Valea-Rea, din județul Bacău ; D. dr. B. Trufinescu, provizoriu in postul vacant de medic al circumscripției Urși, din județul Olt. MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DOMENIILOR FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul agriculturii și domeniilor sub No. 54.245/914. Având in vedere avizul No. 892, dat de consiliul tehnic în ședința dela 17 Septemvrie 1914. Având în vedere art. 2 din codul silvic. Am decretat și decretăm : Art. I. Se aprobă de Noi amenajamentul trupurilor de pădure Dobrovăț, Cobuza și Buda, pendinte de comuna Dobrovăț, județul Vaslui, proprietatea domeniului Coroanei, ale cărui principale dispozițiuni sunt următoarele : a] Trupurile de pădure în suprafață totală de 5.002 ha, 2.800 mp,fără locuri goale, cuprinse între limitele arătate in planul de situație și indicate în textul amenajamentului, va formă 6 serii de exploatare; a) Regimul adoptat este Codrul, cu modalitatea de tratament Codru cu tăeri succesive; c) Revoluția normală pentru trupul de pădure Dobrovăț este de 80 ani, iar pentru trupurile Cobuza și Buda, care formează seria VI de exploatare, revoluția va fi de 90 ani ; d) Revizuirea amenajamentului trupurilor de pădure Cobuza și Buda se va face la finele primei perioade. Art. II. Toate celelalte dispozițiuni cuprinse în acel amenajament și nemodificate prin articolul adițional sunt executorii. Art. III și ultimul.—Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul agriculturii și domeniilor este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a prezentului decret. Dat în București, la 2 Decemvrie 1914. FERDINAND Ministrul agriculturii și domeniilor, Al. Constantinescu, no 3.723. DECIZIUNI MINISTERIALE Decizie ministerială No. 16 din 12 Ianuarie 1915. Având in vedere articolele 88, 89 și 90 din legea recrutării, 245 și următorii din regulamentul ei, se numesc în consiliile de revizie pentru formarea claselor 1916 și 1917, d-nii comandanți de brigadă al căror nume urmează : 1) Colonel Nestorian Gh., comandantul brigăzei I infanterie, pentru județele Mehedinți și Gorj; 2) Colonel Anastasiade C., comandantul brigăzei II infanterie, pentru județul Dolj; 3) Colonel Dumitriu Sava, comandantul brigăzei III infanterie, pentru județul Vâlcea; 4) Colonel Gristu Dumitru, comandantul brigăzei IV infanterie, pentru județele Olt și Romanați; 5) Colonel Toplicescu Gh., comandantul brigăzei V infanterie pentru județul Argeș; 6) Colonel Vasilescu Paraschiv, comandantul brigăzei VI infanterie, pentru județele Dâmbovița și Muscel; și 7) General Sutescu Gh., comandantul brigăzii VII infanterie, pentru județele Vlașca și Teleorman ; 8) Colonel Dragalina I,, comandantul brigăzii VIII de infanterie, pentru județul Ilfov ; 9) Colonel Popovici Dumitru, comandantul brigăzei IX infanterie, pentru județul Prahova ; 10) Colonel Sănătescu, comandantul brigăzii X de infanterie, pentru județele Buzău și Râmnicu-Sărat ; 11) Colonel Văitoianu Artur, comandantul brigăzii XI infanterie, pentru județele Tecuci și Putna ;