Monitorul Oficial, iunie 1915 (nr. 49-72)

1915-06-10 / nr. 56

MONITORUL OFICIAL 17*0 10 Iunie 1915 A*p*rtul d-lui minstr* al indutriei ți comerțului euro M. S. Hegel a, Sire. Cu cel mai profund respect supun la înalta aprobare și semnătură a Maiestății Voastre alăturatul proiect de decret pentru Înaintările ce urmează să se facă pe ziua de 1 Iunie 1915, în personalul atelierelor de industrie casnică din acest minister. Sunt cu cel mai profund respect Live, Al Maiestății Voastre Prea plecat și prea supus servitor, Ministrul industriei și comerțului, Al. G. Radovici. N» 5.700. 1915, luni# 1. ------------------------------------------- MINISTERUL DE JUSTIȚIE FERDINAND I, * Prin grația lui Dumnezeu și voința naționali, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate , Corpurile legiuitoare au adoptat și Noi sancționăm ce urmează : LEGE Art. unic. — In virtutea art. 9 din Constituțiune, se recunoaște calitatea de cetățean român d-lui Leon Alexandru Biju, român din Transilvania, domiciliat în comuna București, județul Ilfov. Această lege s’a votat de Senat în ședința de la 3 Aprilie anul 1913 și s’a adoptat cu unanimitate de 44 voturi. Vice-președinte. N. Economu. (L.S. S.) Secretar, D. Burileanu. Această lege s’a votat de Adunarea deputaților la ședința dela 25 Fevruarie anul 1915 și s’a adoptat cu unanimitate de 75 voturi. Vice-președinte: Al. Iliescu. (L. S. A. D.) Secretar, G. Meitani. Promulgăm această lege și ordonăm ca ea să fie Învestită cu sigiliul Statului și publicată prin Monitorul Oficial. Dat In București, la 6 Maiu 1915. (L. S. St.) FERDINAND Ministru de justiție, Victor Antonescu. No. 1.278. FERDINAND 1, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate . Corpurile legiuitoare au adoptat și Noi sancționăm ce urmează : LEGE Art. unic. — In virtutea art. 9 din Constituțiune, se recunoaște calitatea de cetățean român d-lui Constantin Constantinescu, român din Macedonia, domiciliat în comuna Grindași, județul Ialomița. Această lege s’a votat de Senat în ședința dela 20 Ianuarie anul 1915 și s’a adoptat cu unanimitate de 51 voturi. Președinte: B. M. Missir. (S. S. S.) Secretar: P. Constantinescu. Această lege s’a votat de Adunarea deputaților în ședința dela 25 Fevruarie anul 1915 și s’a adoptat cu unanimitate de 67 voturi. Vice-președinte, Al. Iliescu. (L. S. A. D.) Secretar, G. Meitani. Promulgăm această lege și ordonăm ca ea să fie învestită cu sigiliul Statului și publicată prin Monitorul Oficial. Dat in București, la 6 Maiu 191$. (L. S. St.) FERDINAND Ministru de justiție, Victor Antonescu. No 1.279. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate . Corpurile legiuitoare au adoptat și Noi sancționăm ce urmează : LEGE Art. unic. — In virtutea art. 9 din Constituțiune, se recunoaște calitatea de cetățean român d-lui Sterie G. Carlogani, român din Macedonia, domiciliat in comuna București, județul Ilfov. Această lege s’a votat de Senat In ședința dela 3 Aprilie anul 1913 și s’a adoptat cu unanimitate de 42 voturi. Vice-președinte, N. Economu. (S. S. S.) Secretar, D. Burileanu. Această lege s’a votat de Adunarea deputaților în ședința dela 25 Fevruarie anul 1915 și s’a adoptat cu unanimitate de 74 voturi. Vice-președinte, Al. Iliescu. (L. S. A. D.) Secretar, G. Meitani. Promulgăm această lege și ordonăm ca ea să fie învestită cu sigiliul Statului și publicată prin Monitorul Oficial. Dat In București, la 6 Maiu 1915. (L. S. St.) FERDINAND Ministrul de justiție, Victor Antonescu, no. 1.286. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate . Corpurile legiuitoare au adoptat și Noi sancționăm ce urmează : LEGE Art. unic. — In virtutea art. 9 din Constituțiune, se recunoaște calitatea de cetățean român d-lui Andrei Cobuz, român din Transilvania, domiciliat în comuna Șerbănești- Pădurile, județul Dâmbovița. Aceasta lege s’a votat de Senat în ședința dela 30 Ianurie anul 1907 și s’a adoptat cu majoritate de 36 voturi, contra 5. Vice-președinte, N. Economu. Secretar, Dr. Șaabner-Tuduri. (S. S. S.) Această lege s’a votat de Adunarea deputaților în ședința dela 26 Fevruarie anul 1915 și s’a adoptat cu unanimitate de 61 voturi. Vice-președinte, Al. Iliescu. (L. S. A. D.) Secretar, G. Meitani. Promulgăm această lege și ordonăm ca ea să fie învestită cu sigiliul Statului și publicată prin Monitorul Oficial. Dat în București, la 6 Maiu 1915. (L. S. St.) FERDINAND Ministrul de justiție, Victor Antonescu, No. 1.281. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate . Corpurile legiuitoare au adoptat și Noi sancționăm ce urmează : LEGE Art. unic.—In virtutea art. 9 din Constituțiune, se recunoaște calitatea de cetățean român d-lui Simion Clamba, român din Transilvania, domiciliat în București, județul Ilfov. Această lege s’a votat de Senat in ședința dela 7 Fevruarie anul 1913 și s’a adoptat cu unanimitate de 34 voturi. Președinte, G. Gr. Cantacuzino. (L. S. S.) Secretar, A. D. Rîșcanu. Această lege s’a votat de Adunarea deputaților la ședința de la 26 Fevruarie anul 1915 și s’a adoptat cu unanimitate de 61 voturi. Vice-președinte: Al. Iliescu. ( L. S. A. D.) Secretar, G. Meitani. Promulgăm această lege și ordonăm ca ea să fie Investită cu sigiliul Statului și publicată prin Monitorul Oficial. Dat în București, la 6 Maiu 191$. (L. S. St.) FERDINAND Ministrul de justiție, Victor Antonescu. No. 1.282 FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate . Corpurile legiuitoare au adoptat și Noi sancționiri ce urmează : LEGE Art. unic. —In virtutea art. 9 din Contituțiune, se recunoaște calitatea de cetățean