Monitorul Oficial, noiembrie 1920 (nr. 168-191)

1920-11-23 / nr. 185

7080 Lucia A, BeUio, suma de 2.200 lei de flecare ha. Cu apel. Oală și citită in sala de ședințe a tribunalului Putna, secția I, la 20 Octomvrie 1920. Președinte: X Andronescu. Membri : 1. Manolescu, Irimia St. Pana, Eft. Dănăilă. Grefier, C. Balmbunalului Putna, secția I, la 11 Octomvrie 1920. Președinte: X. Andronescu. Membri : I. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă, Grefier, C. Bălan. EXTRAS de pe hotărîrea No. 83/920 a comisiunii centrale județene de expropriere a județului Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, în majoritate, decide : Fixează ca preț la moșia expropriată Grigoești-Țigănești-Bătinești,situata ce t teritoriul comunei Bătinești, județul Putna, proprietatea d-lor . Viorica și colonel Constantin Dumitrescu,suma de 2.200 lei de fiecare hn în care intră și valoarea pomilor răzleți, întrucât materialul păduros s’a autorizat să ridice până la 1 Martie 1921. Cu apel. Dată și citită în sala de ședințe a tribunalului Putna, secția I, la 20 Octomvrie 1920. Președinte: X. Andronescu. F Membri : I. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă Grefier, C. Bălan. EXTRAS depe hotărîrea No. 28/920, a comisiunii centrale județene de expropriere a județului Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, în majoritate decide : Fixează ca preț al moșiei expropriate «Botârlău», din comuna Vulturu, județul Putna, proprietatea dlui C. Garoflid, suma de 2.100 lei de fiecare ha. Cu apel. Dată și citită în sala de ședințe a tribunalului Putna, secția I, la 13 Octomvrie 1920 . Președinte: X. Andronescu. Membri : I. Manolescu, Irimia St. Pană, Et. Dănăilă Grefier, C. Bălan. EXTRAS de pe hotărîrea No. 29920, a comisiunii centrale județene de expropriere a județului Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea în majoritate, decide : Fixează ca preț al moșiei expropriate iCălieni, din comuna Gâlieni, județul Putna, proprietatea d-nei Sofia Sculy Logothetides, suma de 1.800 lei de fiecare hectar. Cu apel. Dată și citită în sala ș din folora tic MONITORUL ÍMCIAL EXTRAS depe hotărîrea No 30/920 a comisiunii centrale județene de expropriere a județul Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, în majoritate, decide : Fixează ca preț al moșiei expropriate «Nămoloasa», cu trupul Nănești, situate în comuna Nămloasa, județul Putna, proprietatea d lor : I. I. Niculescu-Dorobanțu și N. T. Filitis, suma de 2.100 lei de fiecare ha. Cu apel. Dată și citită în sala ședințelor a tribunalului Putna, secția I, la 11 Octomvrie 1920. Președinte: X. Andronescu. Membri: I. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă, Grefier, C. Bălan. EXTRAS de pe hotărîrea No. 83/920 a comisiunii centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiuna, în unanimitate, decide : Fixează ca preț al moșiei expropriate »Câlteni«, proprietatea primăriei Tecuci, suma de 1.800 lei de fiecare hectar. Cu apel. Dată și citită în sala audiențelor tribunalului Putna, secția I, la 11 Octomvrie 1920. Președinte: X. Andronescu. Membri : I. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft Dănăilă. Grefier, C. Bălan. EXTRAS depe hotărîrea No. 31/920 a comisiunii centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea în unanimitate , decide : Fixează ca preț al moșiei expropriate »Lalu«, proprietatea spitalului «Elena Doamna» din Galați, suma de 1.800 lei de fiecare hectar. Cu apel. Dată și citită în sala audiențelor tribunalului Putna, secția I, la 11 Octomvrie 1920. Președinte: X. Andronescu. Membri: /. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă. Grefier, C. Bălan. EXTRAS de pe hotărîrea No. 34/920 a comisiunii centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, în unanimitate, decide : Fixează ca preț la moșia expropriată »Laiu«, situată pe teritoriul comunei Vulturu, județul Putna, proprietatea d-lui general D. Cottescu, suma de 2.300 lei de fiecare hectar. Cu apel. Dată și citită în sala audiențelor tribunalului Putna, secția I, la 12 Octomvrie 1920. Președinta: X. Andronescu. Membri : I. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă. Grefier, C. Bălan. EXTRAS de pe hotărîrea No 32/920 a comisiunii centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, în unanimitate, decide : Fixează ca preț al moșiei expropriate »Călieni«, proprietatea d-lui loan Alexandrescu, din comuna Călieni, județul Putna, suma de 1.850 lei de fiecare hectar. Cu apel. Dată și citită in sala audiențelor tribunalului Putna, secția T, la 11 Octomvrie 1920. Președinte: A. Andronescu. Membri : I. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă. Grefier, C. Bălan. 28 Noemvrie 1920 EXTRAS de pe hotărîrea No. 35/920 a comisiunii centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, în unanim late decide : Fixează ca preț la moșia expropriată Răstoaca, situată pe teritoriul comunei Răstoaca, județul Putna, proprietatea d-nei Victoria N Bibescu, suma de 2 000 lei de fiecare hectar. Cu apel. Dată și citită în sala audiențelor tribunalului Putna, secția I, la 12 Octomvrie 1920. Președinte: X. Andronescu. Membri : I Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă. Grefier, C. Bălan. EXTRAS de pe hotărîrea No. 36/920 a comisiunii centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, în unanimitate, decide : Fixează ca preț la moșia expropriată "Răstoaca», situată pe teritoriul comunei Răstoaca, județul Putna, proprietatea