Monitorul Oficial, noiembrie 1920 (nr. 168-191)

1920-11-23 / nr. 185

23 Nocra am 1920  i lui Const. T. Tata viei, sunt de 2,400 lei de fiecare hectar. Cu apar. Data și citită ?n sala audientelor tribunalului Putna, secția I, la 12 Octomvrie 1920. Președinte: X. Andronescu Membri: 1. Manolescu, Irinița St. Pană, Et. Dănăilă. Grefier, C. Bălan.  banalului Putna, secția I, la 12 octombrie 1920. Președinte: X. Andronescu. Membri : I. Manolescu, Irimia St. Pană, Et. Dănăilă. Grefier, C. Bălan. EXTRAS de pe întârirea No. 37/920 aomisiunii centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele care se vor vedea, comisiunea, în unanimitate decide : Fixează ca preț la moșia expropriată »Buduna«, situată pe teritoriul comunei Răstoaca, județul Putna, proprietatea societății cooperative a meseriașilor »Furnica“, suma de 2 000 lei de fiecare hectar. Cu apel, daza și citită în sala audiențelor tribunalului Putna, secția I, la 12 octomvrie 1920. Președinte: X. Andronescu. Membri : I. Manukim, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă. Grefier, C. Bălan.  EXTRAS de pe hotărîrea No. 40/920 a comisiunii centrale județene de expropriere a județului Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunei, în unanimitate, decide : Fixiază ca preț la moșia expropriată filănăreasa, situata pe tentorul comunei Mircești, județul Putna, proprietatea d-rei Elena G. Orleanu, suma de 2.400 lei de fiecare hectar. Cu apel. Data și citită in sala audiențelor tribunalului Putna, secția 1, la 12 Octomvrie 1020. Președinte: X. Andronescu. Membri : I. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă. Grefier, C. Bălan. EXTRAS de pe bouirirea No. 38/920 a comisiunii centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, in unanimitate decide : Fixează ca preț la moșia expropriată nioaga», situata pe teritoriul comunei Ciușita, județul Putna, proprietatea d-nei Eliza Mincu, suma de 2 400 lei de fiecare hectar. Cu apel, bată ți citită în sala audiențelor tribunalului Putna, secția I, la 12 Octomvrie 1020. Președinte: X. Andronescu. Membri: I. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Danăilă. Grefier, C. Bălan. EXTRAS de pe hotarea No. 39/920 a comisiunii centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, în unanimitate decide : Fixează ca preț la moșia expropriată Mircești-Rădulești Precistanu, situată pe teritoriul comunei Mircești, județul Putna, proprietatea dlui Alexandru Z. Zamfirescu, suma de 2 500 lei de fiecare hectar. Cu apel. Dată și citită în sala audiențelor tri- MONITORUL OFICIAL EXTRAS de pe hotărîrea No. 41/920 a comisiunii centrale județene de expropriera a județului Putna. Pentru motivele cari se vor vedea concisiunea, în unanimitate, decide: Fixează ca preț la moșia expropriată Fâurei, județul Putna, proprietatea d-lui Theodor Mendel, suma de 2.100 lei de fiecare hectar. Prezenta hotărâre este supusă apelului în termen de 15 zile, conform art. 33 din decretul-lege. Dată și citită in sala audiențelor tribunalului Putna, secția I, la 13 Octomvrie 1920. Președinte: X. Andronescu. Membri : /. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă, Grefier, C. Bălan. EXTRAS de pe hotărîrea No. 42/920 a comisiunii centrale județene de expropriere a județului Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, în unanimitate, decide : Fixeza ca preț la moșia expropriată Făureii-de-Jos, situată pe tentorul comunei Faurei, județul Putna, proprietatea d-nei Nicolae. Brăncoveanu, suma de 2.500 lei de fiecare hectar. Cu apel. Dată și citită în sala audiențelor tribunalului Putna, secția I, la 13 Octomvrie 1920. Președinte: X. Andronescu. Membri : I. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă. Grefier, C. Bălani. 7061 EXTRAS de pe hotărîrea No. 43/920 a comisiunii cenuaie ru ieșene de expropriere a județului Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, în unanimitate, decide : Fixează ca preț la moșia expropriată Bizighești-Balta-Raței, situat pe teritoriul comunei Hăurei, județul Putna, proprietatea d-lui Christea băniei, suma de 2.500 lei de fiecare hectar. Gu apel. Data și citita in sala audiențelor tribunalului Putna, secția 1, la 13 Octombrie 1920. Președinte: Al. Andronescu. Membri : 1. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă. Grefier, C. Bălan. EXTRAS depe hotărîrea No. 44.920 a comisiunei centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, in unanimitate, decide : Fixeaza ca preț la moșia expropriată Niziguești Balta Raței, simata pe tertonul comunei Fanră, județul Putna, proprietatea u-mui Teodor Gincu, suma de lei 2.000 de fiecare hectar. In acest preț s’a socotit și valoarea materialului lemnos. Prezenta hotărîrii este supusă apelului în termen de 1b zile conform art. 33 din decretul iege bată și citită la 13 Octomvrie 1920. Președinte: X. Andronesm. Membri: I. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă. Grefier, D. Bălan. EXTRAS de pe hotarea No. 45/921 a comisiunei centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele cari se vor vedea, comisiunea, in unanimitate, decide : Fixează ca preț la moșia expropriată Ivanești, situată pe teritoriul comunei Bolotești, județul Putna, proprietatea comunității armene din Focșani, suma de 2.200 lei de fiecare hectar. Materialul aflat pe terenul expropriat, va fi ridicat de comunitate. Prezenta hotarîre este supusă apelului în termen de 15 zile, conform art. 33 din decretul-lege, baia și citită la 13 Octomvrie 1920. Președinte: X. Andronescu. Membri: I. Manolescu, Irimia St. Pană, Eft. Dănăilă. Grefier, C. Bălan. EXTRAS de pe hotărîrea No. 46/920 a comisiunei centrale județene de expropriere Putna. Pentru motivele cari se vor vedea,