Monitorul Oficial, noiembrie 1927 (nr. 242-265)

1927-11-05 / nr. 246

MONITORUL OFICIAL 5 Noemvrie 1927 14837 Ștefanu, Ciobanu loan, Ana Nicolae, Antonescui Silviu, Brustur, Gheorghe, Tabacu Dumitru, Ionașcu Dumitru, Balaban Nicolae, Neștianu Eugen, Simionescu Nicolae, Tuchel Ioan, Ouatu Nicolae, Andreescu Nicolae, Cemescu Nicolae, Cristea Dumitru, lonescu Dumitru, Mardare Constantin, Tetoran Dan. Liceul militar Mănăstirea Dealului Apostol I. Aurel, Bălănescu V. Petre, Busuioc A. Aurel, Ciornei B. Constantin, frețoiu V. Petre, Ciudin Dumitru, Constantinescu Constantin, Dumitriu M. Cornel, Dobrescu D. Andrei, hotino P. Ioan, Carcimanu P. Victor, Georgescu Alexandru, Georgescu I. Ion, Gheorghiu Iorgu, Haret G, Paul Jenică, Laurescu Constantin, Irimia Apostu, Manafu N. Valeriu, Manolache I. Victor, Mălăcea Ion, Mihăescu Gheorghe, Mihălțeanu S. Ion, Mihălțeanu S. Sorin, Mircea Gheorghe, Mircea Virgil, Mitai Menan, Nusuret Amoii, Niculescu I. Ion, Oancea Niculae, Pârvu D. Gheorghe, Pârvu Iesen D. Nicolae, Popescu T. Vasile, Popescu L Spirea, Roșu Alexandru, Rădulescu Eugen, Schmidt Alexandru, Selim Suleiman, Stănescu I. Dan Alexandru, Stoiculescu Dumitru, Stratilat P. Ion, Surugiu G. Vasile, Sefcati Andris, Tomescu Vasile. Liceul militar »Mihai Viteazul, Alexiu Neculai, Andreescu Anton, Baciu Ioan, Bălăuță Victor, Bredin Marian, Buiculescu loan, Cameră Gheorghe, Cristorian Dumitru, Costăchescu Radu, Diaconescu Gheorghe, Diaconescu Ioan, Dumitrescu Petre, Donciu Constantin, Efta Constantin, Enculescu Florea, Farcaș Ion, Florescu Grigore, Gheorghiu Neculai, Gheorghiu Oprea, Gheorghiu Ovidiu, Hogea V. Cristea, Hadriciu Emil, lonescu Alexandru, lonescu M. Virgil, lonescu Victor, Lungu Gheorghe, Luca Gheorghe, Măianu loan, Maxim Eugen, Minculescu Constantin, Nedelcu Alexandru Opran Mihail, Pantazescu Ioan, Popescu A. Constantin, Popescu F. Ioan Popescu Pompei Ioan, Popescu Justin, Popovici Axente, Santeiu Simion, Simionescu Niculae, Ștefănescu Constantin, Stoianovici Tiberiu, Stoica Gheorghe, Sulică Valeriu, Toma Ioan, Tudoran Ludovic,Teodorescu Teodor, Teodorescu Dorin, Vornicu Constantin, Anghel Vasile, Anastasiu Grigore, Basarabescu Mircea, Bărbulescu Ștefan, Caftangioglu Gh. Constantinescu Gh. Căpitanu Ioan, Fleșeriu Neculai, Davidescu Victor, Fulea Eremia, Georgescu Paul, Gheorghișor Marin, Gheorghiu Neculai, Lupan Ștefan, Marinescu Gheorghe, Mitrache Neculai, Mitu Neculai, Nica N. Neculai, Nica I. Neculai, Popescu St. Gh. Popescu N. Dumitru, Popovici A. Gheorghe, Prislopeanu Alexandru, Rădulescu Ioan, Reichert Vasile, Rusu loan, Tărăbuță Alexandru, Târnoveanu Emil, Trandafirescu Dan, Tudoreanu Dumitru, Vasiliu Corneliu, Popescu Bejan. Liceul militar * Regele Ferdinand I Andronescu Lean, Bârjoveanu Vasile Rim hi Dionisie, Buzdugan Alexandru, Garacopol Gheorghe, Corbuleanu Constantin, Cocioceanu Constantin, Cucu Dumitru, Cristescu Liviu, Deslea Mihai, Dudnic Atanasie, Dohatcu Gh. Gheorghiu Vasile, Gheorghiu Leonard, Grădinara Valerian, Hondo» Constantin, loan S. Ioan, Lucovici Grigore, Marinescu Constantin, Mândrișteanu Gh, Neda Mihai, Obuhovschi Ioan, Ostrovschi Leon, Petreanu Paul Petrescu Alexandru, Partenie Niculae, Stanciu Dumitru, Tăvăluc Paul, Timofte Victor, Tretelnițeiu Mihai, Zubru Zaharia, Vasilescu Niculae, Vâzdăuțeanu Simion, Rizeanu Dumitru. Liceul militar Cernăuți Amărăscu Dumitru, Andriade Constantin, Anghelescu Leon, Apostol Alexandru, Budeuță Mircea, Bădulescu Tiberiu, Berha Niculae, Burcu Dumitru, Călin Nicolae, Corbu Vasile, Crăciun Vasile, Cucu Gheorghe, Darie Teodor, Diaconu Oprea, Dorneanu Ilie, Georman Dragoș, Gonțescu Constantin, lacomi Eugen Marinescu Alexandru, MVfarta Constantin, Mărgăritescu Constantin, Mihăilescu Gheorghe, Munteanu Gheorghe, Neamțu Octavian, Nicolae loan, Niculescu Gheorghe, Nițescu loan Palaghian Mihai, Petrescu Constantin, Petrescu Mihai, Pihuleac Hiroteus, Popescu Gheorghe, Predoiu Gheorghe, Raicu Ioan Simionescu, Nicolae, Stamatescu Teodor, Stănescu Octav, Șerbu Ioan, Stelian loan, Ștefanescu Aurel, Tărâța Octav, Timco Victor, Țanțu Gheorghe, Zalomir Vasile. Art. II. Comandanții liceelor militare vor trimite actele școlilor pregătitoare de ofițeri activi unde au fost repartizați. Art. HI. Direcția liceelor militare și comandanții liceelor militare sunt însărcinați cu aducerea la îndeplinire a prezentei deciziuni. p. Ministru, secretar general, General T. Dumitrescu. Deciziune ministerială No. 853 din 15 Octomvrie 1927, privitoare la numirea Sfinției sale preotului Hrisant Popescu in postul de confesor al liceului militar Mănăstirea Dealului. (Inspectoratul tehnic al învățământului militar). Având în vedere adresa Sf. Patriarhii cu No. 6.273/927, precum și referatul inspectoratului tehnic al învățământului militar No. 321 din 11 Octomvrie 1927, Decidem : Art. I. Sf. Sa Ieromonahul Hrisant Popescu, dr. în teologie, se numește confesor al liceului militar Mănăstirea Dealului pe ziua de 1 Octomvrie 1927. Art. II. Solda de confesor va fi egală cu a unei catedre de 12 ore săptămânal, fiind numit la una din catedrele vacante la acel liceu militar. Art. II. Inspectoratul tehnic al Învățământului militar și comandantul liceului militar Mănăstirea Dealului sunt insărcinați cu aducerea la îndeplinire a prezentei deciziuni. Ministru, General de divizie adjutant Paul Angelescu. Deciziune ministerială No. 854 din 15 Octomvrie 1927, privitoare la nouăle numiri de profesori suplinitori la Liceele militare, pe anul școlar 1927—1928. (Inspectoratul tehnic al învățământului militar) Având în vedere art. 116 din regulamentul liceelor militare, precum și referatul inspectoratului tecinic al învățământului militar No. 322 din 11 Octomvrie 1927, Decidem : Art. I. Se numesc următorii d-ni profesori, ca suplinitori în învățământul militar pe ziua de 1 Septemvrie 1927 : Liceul militar Mănăstirea Dealului. 1. D-na Săulescu Biflida, la ore vacante de limba franceză. Liceul militar Chișinău 1. Schumacher Alexandru la ore vacanta de matematici. 2. Antoceanu loan, la ore vacante de caligrafie ; 3. D-na Stavrova Ecaterina, la ore vacante de piano. Art. II. Acești d-ni profesori vor fi plătiți in conformitate cu legea învățământului secundar și regulamentul liceelor militare. Art. II. Inspectoratul tehnic al învățământului militar și comandanții liceelor militare Mănăstirea Dealului și Chișinău sunt însărcinați cu aducerea la îndeplinire a prezentei deciziuni. Ministru. General de divizie adjutant Paul Angelescu. Deciziune ministerială No. 855 din 15 Octomvrie 1927, privitoare la numirea dlui Codreanu Traian ca profesor suplinitor al maiorului Pană Constantin, aflat în concediu de studii. (Inspectoratul tehnic al învățămăntuui militar). Având în vedere art. 147 din regulamentul liceelor militare, raportul liceului militar Iași No. 6.793/927, precum și referatul inspectoratului tehnic al învățământului militar No. 330 din 12 Octomvrie 1927. Decidem : Art- I- D-nul Codreanu Traian, licențiat în fizico-chimice, se numește profesor suplinitor al maiorului dr. Pană Constantin, profesor titular de fizico-chimice la liceul militar Iași, pe tot timpul anului școlar 1927—1928. Art. n. Inspectoratul tehnic al învățământului militar și comandantul liceului militar Iași sunt însărcinați cu aducerea la îndeplinire a prezentei deciziuni. Ministru, General de divizie adjutant Paul Angelescu. 15