Monitorul Oficial, Partea 2, august 1929 (nr. 168-193)

1929-08-01 / nr. 168

9470 MONITORI film 1929 al d-lui ministru al agriculturii și domeniilor. Art. III. D. ministru al agriculturii și domeniilor este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor prezentului jurnal. Iuliu Maniu, Dr. Aurel Vlad, Mihai Popovici, Ion Mihalache, Gr. N. Iunian, Virgil Madgearu, N. Costăchescu, I. Răducanu, Dr. Voicu Nițescu, T. Sauciuc-Săveanu. Nr. 1.611. MINISTERUL INDUSTRIEI ȘI COMERȚULUI Consiliul de Miniștri, în ședința sa de de la 28 Noemvrie 1926, Luând în deliberare referatul d-lui ministru al industriei și comerțului, înregistrat sub Nr. 85.770 din 23 Noemvrie 1926, prin care propune a se acorda înlesnirile și foloasele legii pentru încurajarea industriei naționalefabricii mai jos notată. Având în vedere avizul comisiunii industriale, cum și dispozițiunile legii pentru încurajarea industriei naționale, promulgată prin înaltul decret regal Nr. 711 din 13 Fevruarie 1912 și publicat în Monitorul Oficial Nr. 219 din 14 Fevruarie 1912 . Având în vedere jurnalul Consiliului de Miniștri Nr. 3.321 din 12 Noemvrie 1920, publicat în Monitorul Oficial Nr. 202 din 14 Decemvrie 1920, pentru extinderea sus numitei legi pentru teritoriile alipite: Ardeal, Banat, Basarabia și Bucovina. Decide : Art. I. Se acordă fabricii de ulei, ce d. Louiss Elchis posedă în comuna Căprești, județul Soroca, înlesnirile și foloasele legii pentru încurajarea industriei naționale specificate mai jos: 1. Scutire de vamă pentru mașini, părți de mașini și accesoriile lor necesare atât în cursul funcționării precum și în cazuri de schimbare, completare sau adăugire a fabricii, în conformitate cu prevederile art. 3, alin. c din lege. 2. Reducere de transport pe C. F. R. conform dispozițiunilor referitoare din lege la art. 3, punctul d. 3. Impozitul va fi cel ce rezultă din legile actualmente în vigoare și cele ce vor mai interveni pe viitor. 4. Și de celelalte foloase ce rezultă din lege. Foloasele specificate la punctele 1, 2 și 4 se acordă cu începere de la data jurnalului Consiliului de miniștri și până la promulgarea legii de unificare a regmului industrial în întreaga Românie Mare, Statul nerecunoscând nici o obligație de curtare de teremene Toate foloase^ se acordă cu eont să îndeplinească 31 și a celorlalt lege. Pentru fabric, jurnal se va ține încheindu-se dea_____________... în mod separat. Art. II. Aceste avantaje se acordă sub rezerva modificării ulterioare a legii pentru încurajarea industriei naționale și a legilor vamale. Art. III. C. ministru al industriei și comerțului este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor prevădute în prezentul jurnal: General Al. Averescu, M. D. Berlescu, T. Cudalbu, Dori Popovici C. Maisner, I. Lupaș, Octavian Goga, S. Niță, I. Petrovici, C. Garoflid, Nr. 3.635, Consiliul de Miniștri, în ședința sa de la 12 Martie 1929. Luând în deliberare referatul d-lui ministru al industriei și comerțului, înregistrat sub Nr. 22.483 din 1929, prin care propune a se acordă înlesnirile și foloasele legii pentru încurajarea industriei naționale morți mai jos notată: Având în vedere avizul comisiunii industriale, cum și dispozițiunile legii pentru încurajarea industriei naționale, promulgată prin înaltul decret regal Nr. 711 din 13 Fevruarie 1912, și publicat în Monitorul Ofic col Nr. 249 din 14 Fevruarie 1912, Decide : Art. I. Se acordă în mod provizoriu, morii țărănești ce d. căpitan Petre Chiriacescu voiește a înființă în comuna Periații, județul Ialomița, înlesnirile și foloasele legii pentru încurajarea industriei naționale specificate mai jos: 1. Scutire de vamă pentru mașini, părți de mașini și accesoriile lor necesare atât în cursul funcționării, precum și în cazuri de schimbare, completare sau adăugire a morii, în conformitate cu prevederile art. 3, alin . din lege. 2. Reducere de transport pe C. F. R., conform dispozițiunilor referitoare din lege la art. 3, punctul d. 3. Impozitul va fi cel ce rezultă din legile actualmente în vigoare și cele ce vor mai interveni pe viitor. 4. Și de celelalte foloase ce rezultă din lege. Foloasele specificate la punctele 1, 2 și 4 se acordă cu începere de la data acestui jurnal și până la modificarea actualei legi pentru încurajarea industriei naționale și a tarifelor vamale și acordă cu condițiunea ca zisa moară să îndeplinească prevederile art. 2Ț și a celorlalte condițiuni cerute de lege. Ele se vor acordă în mod definitiv, după completa instalare a morii de la data constatării făcută de delegaitul Ministerului de Industrie că se găsește în stare de funcționare, îndeplinind condițiunile legii industriale prevăzute la art. 2, precum și dispozițiunile art. 31 din lege. Pentru moara prevăzută în acest jurnal se va ține contabilitate separată, încheindu-se și bilanțul tot separat. Art. II. Aceste avantaje se acordă sub rezerva modificării ulterioare a legii pentru încurajarea industriei naționale și a legilor vamale. Art. III. Din creditările pentru taxele vamale obținute până la această dată de moară se vor transformă în scutiri acelea pentru cari direcțiunea generală a vămilor va avea un aviz în acesti sens din partea direcțiunii generale a industriei. Art. IV. C. ministru al industriei și comerțului este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor din prezentul jurnal. Iuliu Maniu, Pantelimon Halippa, Gr. N. Iunian, Virgil Madgearu, General N. Alevra, N. Costăchescu, I. Răducanu, Sever Bocu, Dr. Voicu Nițescu. Nr. 425. Consiliul de Miniștri, în ședința sa de la 22 iunie 1929, Luând în deliberare referatul d-lui m ministru al industriei și comerțului, înregistrat sub Nr. 59.899 din 1929, prim care propune a se acordă înlesnirile și foloasele legii pentru încurajarea industrii naționale fabricii mai jos notată . Având în vedere avizul comisiunii industriale, cum și dispozițiunile legii pentru încurajarea sale, promulgată prin industriei naționaltul decret regal Nr. 711 din 13 Fevruarie 1912 și publicat în Monitorul Oficial Nr. 2491 din 14 Fevruarie 1912. Decide : "Art. I. Se acordă fabricii metalurgice ce Frații F. și E. Weigel posedă îin București, strada Apolodor Nr. 15, înlesnirile și foloasele legii pentru încura- 2