Monitorul Oficial, Partea 1, aprilie 1931 (nr. 76-98)

1931-04-09 / nr. 83

3482 MONITORUL OFICIAL Nr. 839 Aprilie 1931 prin deciziunea cu Nr. 29.924 din 1931; O. Cherețulescu și Ion A. Popa, lăsați în disponibiltate prin deciziunea cu Nr. 29.923 din 1931; I. D. Constantinescu, lăsat în disponibilitate prin deciziunea cu Nr. 29.928 din 1931. Agenți de constatare clasa III Iacob. Baciu, lăsat în disponibilitate prin decizia cu Nr. 29.928 din 1931: Ghiță N. Anghel, Ion N. Lungu, Fiorea D. Neagu, Stelian Radu, Gh. I. Popescu, Marin Vasilescu, Ștefan Cotrobi, Alexandru Ciurcu, Dumitru C. Filip, N. Georgescu, Dumitru Pipera, Ion Pană, Aurel Pană, Haralambie Rădulescu, lăsați în disponibilitate prin deciziunea cu Nr. 29.923 din 1931. Anghel Popescu, T. Georgescu, I. Vlădulescu, V. Săndulescu, Dumitru Boană, E. Vasilescu, M. Ghenoiu, Niculae Nie, Petre Ion, Gh. Rădulescu, Aurel Dan, A. Niculae, C. Cârstea, C. Ghibănescu, A. Titu Stoica și M. Niculescu, deasemenea și agenții de constatare . P. A. Tone și N. Grigorescu, toți de pe lângă inspectoratul financiar al Capitalei, au fost lăsați în disponibilitate prin deciziunile specificate în dreptul fiecăruia, pe data de 1 Ianuarie 1931, iar ultimii prin deciziunea ministerială cu Nr. 29.924 din 1931, pe aceeaș dată. Art. II. D. șef al serviciului personalului este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a prezentei deciziuni. Dată la 31 Martie 1931. p. Ministru: C. N. Teianu. Nr. 98.245. Noi, ministru secretar de stat la Departamentul Finanțelor. Având în vedere legea relativă la plata pe întregul an a personalului prevăzut în bugetul Ministerelor de Finanțe și Interne pe exercițiul 1931, numai pe trei luni, Decidem : Art. I. Agenții de constatare notați mai jos, lăsați în disponibilitate pe ziua de 1 Ianuarie 1931, pentru economii bugetare, prin decizia ministerială Nr. 29.923 din 1931, se reintegrează în aceeaș funcțiune, pe ziua lăsării în disponibilitate . Agenți de constatare cl. I Moise Iacubovici dela administrația financiară Arad. Constantin Vuioagă și I. P. Cojocaru dela administrația financiară Bacău. Adrian Ionașcu dela administrația financiară Cetatea-Albă. Dumitru Blându dela administrația financiară Constanța. Carol Bistrag dela administrația financiară Cluj. C. Basarabescu, N. M. Bălășescu și C. Pârlea de la administrația financiară Dolj. I. T. Marinca de la administrația financiară Gorj. Gh. Pop, Simion Ladislau, Gheorghe Dragan, dela administrația financiară Hunedoara. D. Ionescu dela administrația financiară Ilfov, Titus Ursulescu și Gh. Văcărescu dela administrația financiară Mehedinți. I. Stubhiceanu dela administrația financiară Mureș. Ioisef Burtea dela administrația financiară Muscel. S. Nedelescu dela administrația financiară Putna. V. Toth dela administrația financiară Sălaj. Gh. Jora, Dumitru Lupaș dela administrația financiară Sibiu. Israel Fürst dela administrația financiară Someș. Ioan Drăgoi dela administrația financiară Soroja. D. Patriche dela administrația financiară Tecuci. Șt. Sehmeitzer dela administrația financiară Timișoara. Fr. Szendrei și Dizideriu Szocs dela administrația financiară Trei Scaune. Constantin F. Popescu dela administrația financiară Vâlcea. Agenți de constatare ol. II Antoniu Emberger, Dumitru Fera, I. Horga, Gh. Negrescu dela administrația financiară Arad, Dumitru Popescu dela administrația financiară Argeș. Niculae Avram dela administrația financiară Barcău. Gh. Caras dela administrația financiară Botoșani. Th. Dobreanu. Gh. Filip și Ion Kiss dela administrația financiară Brașov. Mușat Murea dela administrația financiară Buzău. M. Marta și Gh. Jianu dela administrația financiară Caras, îi are Dulgherii și Victor Ribca de la administrația financiară Cernăuți, Constantin Ciochină și Gh. Kunn de la administrația financiară Cluj. Gh. Tomescu de la administrația financiară Dâmbovița, Șt. Zamfirescu, M. V. Ștefan, Oprea Sclipcea, N. Săftescu, D. Mihăilescu, M. Mateescu și Gh. Brândușoiu dela administrația financiară Dolj. N. Gh. Pavel dela administrația financiară Făgăraș. Gh. Alexandru dela administrația financiară Falei, Gh. Tătaru și Gr. Vișan dela administrația financiarii Gwj. Simion Moga de la administrația financiară Hunedoara. I. C. Nedelcu și I. I. Ștefănescu de la administrația financiară Ialomița. C. Lazăr și Gh. Iarmașu de la administrația financiară Iași, M. Radu și T. M. Stan de la administrația finaciară Ilfov. D. Armeana și Zoltan Solka de la administrația financiară Maramureș. N. Gh. Zăman de la administrația financiară Mehedinți, Markus Dionisie, Elize Pogăceanu, Alex. Iosef Szántó, Simion Szansz și Dumitru Hila de la administrația financiară Mureș. Ioan Predan dela administrația financiară Muscel. Adam Iosef dela administrația financiară Odorhei. D. Budescu și I. Niculescu dela administrația financiară Prahova. Lupu V. Stoica dela administrația financiară Putna. Anton N. Constantin dela administrația financiară R.Sărat. C.Jiobanu dela administrația financiară Roman. loan Tomieu și loan T. Dobrescu dela administrația financiară Severin, Vasile Bitea dela administrația financiară Sibiu, Alexandru Buda și Gavrilă Balint dela administrația financiară Someș, Grigore Marinațchi dela administrația financiară Suceava, loan Turcu dela administrația financiară Târnava-Mică, loan Marincea dela administrația financiară Teleorman, Gh. Sebastian, Al. Buda, Fr. Iancovici dela administrația financiară Timiș Toromtal, Francisc Sip dieș, loan Bâncuțiu, Ludovic Bodo, August Ascilian, I. Matiaș și Vasiile Maxim dela administrația financiară Turda. Panait față de la administrația financiară Tutova, Petre Uțeanu și Celin Oancea dela administrația financiară Vlașica. Agenți de constatare cl. III Mihail Cucu dela administrația financiară Arad. Emil Biculescu dela administrația financiară Argeș. N. Simulescu dela administrația financiară Sibiu. Ion C. Dumitriu și Toma Angliei dela administrația financiară Bacău. N. Malacovschi dela administrația fiianciară Bălți. C. Dumitriu dela administrația financiară Brăila. Gh. Mailat și Ion Macedomschi doai administrația financiară Brașovy. 8li