Monitorul Oficial, Partea 2, octombrie 1931 (nr. 229-255)

1931-10-01 / nr. 229

11878 datate cu prevederile art. 3, alin. c din lege. 2. Impozitul va fi cel ce rezultă din legile actualmente în vigoare și cele ce vor mai interveni pe viitor. Foloasele specificate la punctul 1 se acordă cu începere de la data acestui jurnal și până la modificarea actualei legi pentru încurajarea industriei națională și a tarifelor vamale și cel mult până la 1 Aprilie 1912, statul nerecunoscând nici o obligațiune decurgând din această limitare de termene. Toate foloasele enumerate mai sus se acordă cu condițiune ca zisa fabrică să îndeplinească prevederile art. 21 și 31 și a celorlalte condițiuni cerute de lege, precum și cu condițiunea ca aceste avantaje vor putea fi retrase dacă sosocietatea nu va obține autorizația definitivă din partea Ministerului de Finanțe și autorizația de punere în consumație din partea Ministerului Sănătății Publice. Ele se vor acordă în mod definitiv după completa instalare a fabricii și de la data constatării făcută de delegatul Ministerului de Industrie că se găsește în stare de funcționare, îndeplinind condițiunile legii industriale prevăzută la art. 2. Pentru fabrica prevăzută în acest jurnal se va ține contabilitate separată, încheindu-se și bilanțul tot în mod separat. Art. II. Aceste avantaje se acordă sub rezerva modificării ulterioare a legii pentru încurajarea industriei naționale și a legilor vamale. Art. III. 1). ministru al industriei și comerțului este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor din prezentul jurnal: Nicolae Iorga, C. Argetoianu, General de divizie C. St. Amza, C. Hamangiu, Gh. Ionescu-Sisești, N. Vasilescu-Karpen. --------------— Cercul de recrutare Severin Mike Iosif, contingentul 1915; Podraski Carol, contingentul 1913; Ruperch Nestor, contingentul 1914; Mike Ernő, contingentul 1917; Töroc Arped Ștefan, contingentul 1918; Gyöza Seymann, contingentul 1919; Reitzer Wiliam, contingentul 1913; Wurmlingher Pavel, contingentul 1918, Voluie Livius, contingentul 1918. Nr. 1303. — ANUNȚURI MINISTERIALE MINISTERUL INSTRUCȚIUNII, AL CULTELOR ȘI ARTELOR • • • Direcțiunea învățământului particular Ministerul acordă d-lor Tartler Gheorghe și Olescu Ioan de la școala primară ev. C. A. din comuna Măeruș, județul Brașov, autorizația de a funcționa ca învățători la școalele primare particulare, cu drept de publicitate și cU limba de predare germană. MINISTERUL ARMATEI sterși din controalele armatei ca supuși străini. Cercul de recrutare Brăila Herșcovici Elias, contingentul 1930. 2 MONITORUL OFICIAL Nr. 220 ----------------------------------------- Judecătoria urbană Bălți D-na Anastasia Bicherseliina zisă și Nadejda Medvinschii, personal și ca tutrnee la casa de J. P. Medvinschii, fostă cu domiciliul în Bălți, strada Berthelot Nr. 36, iar acum necunoscut, este citată ca în ziua de 3 noemvrie 1931, ora 9 jumătate dimineața, să se prezinte la această judecătorie ca pârîtă în procesul intentat de Ministerul de Finanțe contra sa; la neurmare se va judecă în lipsă conform legii. ANUNȚURI JUDICIARE DE INTERES LIMAT CITAȚIUNI Tribunalul Ilfov, secția IV civilocorecțională Noi, președintele tribunalului Ilfov, secția IV civilo-corecțională, în virtutea art. 71 din procedura civilă, chemăm pe d-na Radu Gheorghe Popescu, născută Miloagă, fostă cu domiciliul în București, strada General Doda nr. 13, iar acum necunoscut, să vină în ziua de 12 Octombrie 1931, ora 12 din zi, la acest tribunal, secția IV civilecorecțională, spre înfățișare în procesul pentru divorț, ce i s’a intentat de către reclamantul Gh. Popescu:’ cunoscând că dacă nu va răspunde la strigarea pricinii sale în ziua și ora sus arătate, și va dă hotărîre în lipsă, potrivit art. 148 din procedura civilă. Nr. 9.772. — Noi, președintele tribunalului Ilfov, secția IV civilo-corecțională, în virtutea art. 71 din procedura civilă, chemăm pe d-na Maria I. Marin, fostă cu domiciliul în București, fundătura împăcării Nr. 7, iar acum necunoscut, să vină în ziua de 19 Octomvrie 1931, ora 12 din zi, la acest tribunal, secția IV civilo-corecțională, spre înfățișare în procesul pentru divorț ce i s’a intentat de către reclamantul Dumitru A. Marin, cunoscând că dacă nu va răspunde la strigarea pricinii sale în ziua și ora sus arătate, se va dă hotărîre în lipsă, potrivit art. 148 din procedura civilă. Nr. 9.364. Tribunalul Constanța, secția II Noi, președintele tribunalului Constanța, secția II, în virtutea art. 71 din procedura civilă, chemăm pe d. dr. C. Racovschi, cu domiciliul necunoscut, să vină în ziua de 14 Octomvrie 1931, ora 13, la acest tribunal, secția IT, spre înfățișare în cererea ce a făcut Banca Generală a Țării Românești pentru perimarea apelului făcut de Ministerul Finanțelor, cunoscând că dacă nu va răspunde la strigarea pricinii sale, în ziua și ora sus arătate, se va dă hotărîre în lipsă, potrivit art. 148 din procedura civilă. Nr. 16.702. Xr. 29.014. 1 Octomvrie 1931 VÂNZĂRI IMOBILIARE Tribunalul Ilfov, secția de notariat D-nele: Maria Teodoreanu, casnică, și Aneta Teodoreanu, casnică, ambele cu domiciliul ales în București, strada Speranței Nr. 52, prin d. C. G. Jocu, advocat, creditoare pe baza actului de împrumut cu ipotecă, autentificat de tribunalul Ilfov, secția de notariat, la Nr. 35.144 din 1929, înscris la nr. 4.842 din 1929 și învestit cu formula executorie la Nr. 5.760/930, prin care d-nea lor: Matilda I. Bunea, casnică și Ion Bunea, personal și ca soț pentru autorizare, plutonier-major, proprietar, ambii domiciliați în București, strada Mariniță nr. 24, sunt obligați să achite sus numitelor creditoare suma de lei 100.000 capital, cu procente de 30 la sută pe an, de la 23 noemvrie 1930 până la achitare, plus 10.000 lei onorar de advocat, osebit cheltuelile de urmărire, a cerut acestui tribunal, prin petiția înregistrată la Nr. 2.488 din 1931, să se scoată în vânzare cu licitație publică imobilul din București, strada Marin Oiță nr. 24, averea sus numiților debitori. Imobilul se găsește situat în București, strada Marin Oiță Nr. 24 și se compune din o casă nouă, având în subsol o cameră văruită galben, cu scânduri pe jos, fără sobă. La primul etaj iar o cameră zugrăvită, cu asfalt pe jos, fără sobă. La al doilea etaj tot o cameră zugrăvită, cu scânduri pe jos și sobă de teracotă. Toată clădirea are o scară de la antreu, de lemn, în spirală, ce duce la subsol și la etaje. Pe dinafară clădirea este văruită cu galben și acoperită cu tablă. Spre stradă, la primul etaj, este o scară de piatră, iar la al doilea etaj este un balcon de fier. Lângă acest corp de casa sunt alte două camere în continuare, în curte, tot de cărămidă, acoperite cu tablă, văruite cu galben pe dinafară ; camerele înăuntru zugrăvite, fără sobe și cu dușumele pe jos. Alături de aceste camere se găsesc 3 magazii de scânduri și o latrină tot de scânduri, toate acoperite cu carton. La intrarea din față este o portiță de fier. Se învecinește: la răsărit cu Truică Marin, la apus cu Marin G. Rosenstein,