Monitorul Oficial, Partea 1, decembrie 1932 (nr. 282-306)

1932-12-01 / nr. 282

2 1 Decemvrie 1932 7178 MONITORUL OFICIAL Nr. 282 MESAJE REGALE ȘI COMUNICATE ALE CASEI M. S. REGELUI Maiestatea Sa Regele a primit o scrisoare din partea M. S. Regelui Suediei, prin care-i face cunoscut căsătoria"nepotului Său Alteța Sa Regală Principele Gustav Adolf Oscar Frederik Arthur Edmund de Suedia, Duce de Västerbotten cu Alteța Sa Principesa Sibylla Calma Marie Alice Bathildis Feodora de Saxa Coburg și Gotha. DECRETE REGALE PREȘEDINȚIA CONSILIULUI DE MINIȘTRI Prin decretul regal cu Nr. 2.830 din 26 Septemvrie 1932, se acordă semnul onorific „Răsplata muncii pentru 25 ani în serviciul Statului“, funcționarilor Statului indicați mai jos, cari au împlinit 25 ani de serviciu fără întrerupere, sau 30 ani cu întrerupere. Ministerul de Industrie și Comerțologia Publică a Conductelor de petrol ale Statului Serviciul central Ștefan Ciocâlteu, director superior, Ștefan Buescu, director tehnic. Serviciul exterior Dimitrie D. Vasiliu, inspector principal, regiunea V Constanța Port. Marin M. Brânzaru, supraveghetor principal, regiunea V Constanța Port. loan Gh. Comănescu, mecanic, regiunea V Constanța Port. Ion Vandala, inginer inspector general, director general în direcțiunea generală a porturilor și căilor de comunicație pe apă. Mircea D. Dimitriu, advocat, direcțiunea generală a porturilor și căilor de comunicație pe apă. Ilie Budeanu, șef de divizie, direcțiunea generală a porturilor și căilor de comunicație pe apă. Mihail Jipa, șef de divizie, direcțiunea generală a porturilor și căilor de comunicație pe apă. Nicolae Călinescu, șef de birou, direcțiunea generală a porturilor și căilor de comunicație pe apă. Vasile Roșu, inginer inspector general, director în direcțiunea serviciului hidraulic. Mihail Saligny, inginer inspector general, subdirector în direcțiunea serviciului hidraulic. Anton Chiricuță, șef de serviciu, în direcțiunea serviciului hidraulic. Andrei Ionescu, conductor principal, direcțiunea serviciului hidraulic. loan Rizu, geometru principial, în direcțiunea serviciului hidraulic. Dumitru Manea, căpitan de vas, în direcțiunea serviciului hidraulic. Pompiliu Dumitrescu, verificator, în direcțiunea serviciului hidraulic. Radu Stamate, mecanic, în direcțiunea serviciului hidraulic. Nicolae Atanasiu, mecanic, în direcțiunea serviciului hidraulic. Tănase Corbu, mecanic, în direcțiunea serviciului hidraulic. Dragomir Puia, mecanic, în direcțiunea serviciului hidraulic. Manole Dragu, inspector mecanic, în direcțiunea serviciului hidraulic. Andrei Culică, căpitan de vas, în direcțiunea serviciului hidraulic. Alexandru Loghiade, căpitan de vas în direcțiunea serviciului hidraulic. Ion Cristea, căpitan de vas, în direcțiunea serviciului hidraulic. Gheorghe Adamescu, inspector de vase, în direcțiunea serviciului hidraulic. Constantin Mihăiescu, picher, în direcțiunea serviciului hidraulic. Ion Zlatanovici, picher, în direcțiunea serviciului hidraulic. Diamandi Bălescu, picher, în direcțiunea serviciului hidraulic. Alexandru Caloianu, picher, în direcțiunea serviciului hidraulic. Gheorghe Bălescu, picher, în direcțiunea serviciului hidraulic. Gavrilă Stănescu, impiegat, în direcțiunea serviciului hidraulic. Marin Gatrina, odăiaș, în direcțiunea serviciului hidraulic. Gheorghe Cârstocea, pontonier, în direcțiunea serviciului hidraulic. Ion Nicolaie, pontonier, în direcțiunea serviciului hidraulic. Florea Moise, pontonier, în direcțiunea serviciului hidraulic. Ion Strâmbeanu, pontonier, în direcțiunea serviciului hidraulic. Marin Catrinoiu, cantonier, în direcțiunea serviciului hidraulic. Mihai Iovanelli, cantonier, în direcțiunea serviciului hidraulic. Alexandru Grădină, cantonier, în direcțiunea serviciului hidraulic. Corneliu Ionescu, inginer inspector general, director, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Amedeu Ionescu, inginer șef, subdirector, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. loan Nenițescu, inspector principal, în direcțiunea serviciului N. F. R.. Galați. loan Semenescu, inspector principal, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Victor Suțu, inspector principial, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Romulus Florescu, controlor mecanic, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Ion D. Ionescu, șef de birou, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. August Petrovici, subșef de birou, în direcțiunea serviciului N. F R. Galați. Constantin Mărculeț, subșef de birou, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Nicolae Chiriac, impiegat, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Ioan Mladinovici, controlor, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Atanasie Itaralambie, agent principal, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Luca Economu, agent principal, direcțiunea serviciului N. F. R. Galați,în : Oscar. Hack, agent, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Constantin Hagiescu, agent, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Teodor Vioreanu, agent, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Ștefan R. Banu, agent, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Petre Hristescu, agent, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Nicolae Brăileanu, agent, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Constantin Economu, agent, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Victor Dumitrescu, căpitan principal, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Dumitriu Hristache, căpitan principal, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Gheorghe Nicolescu, căpitan comandant, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Ilie Dinu, căpitan comandant, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Constantin Stratulat, căpitan comandant, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. loan Zăgănescu, căpitan comandant, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Stelian Constantinescu, mecanic, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Zamfir Doscas, mecanic, în direcțiunea serviciului N. F. R. Galați. Dumitru Iliescu, mecanic, direcțiunea serviciului N. F. R., Galați. Ștefan Papadopol, mecanic, direcțiunea serviciului N. F. R., Galați. Constantin Popârdea, pilot, direcțiunea serviciului N. F. R., Galați. Dumitru Sârbu, pilot, direcțiunea serviciului N. F. R., Galați. Ștefan Crețu, pilot, direcțiunea serviciului N. F. R., Galați. loan Gherghinescu, pilot, direcțiunea serviciului N. F. R., Galați. Vasile Barbăndeal, pilot, direcțiunea serviciului N. F. R., Galați. Dumitru Tudor, pilot, direcțiunea serviciului N. E. R-i Galații,